Jump to content
BulForum.com

Обща тема за Audi


wbyte

Recommended Posts

Красавица! 700 коня - 3 секунди от 0 до 100 ?!? Евала ! 100% е имало и кислородни маски - за на който му прилошее ;), че не знам колко G е това ама...

 

П.П. Тази кола определено предразполага към маскиране :) - с едно купе на Мондео или Вектра 94-95 година, мали мали - какъв смях ще пада.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply
MTM дигат главно мощноста в повишаване boost-а на турботата. А и визирах чипиране в БГ сервиз.

 

 

Един приятел си поръча такава за всекидневна употреба и ще слага чип. :P

Link to comment
Share on other sites

тоя твоя приятел ич не ги разбира да му кажеш , ма е намерил правилната конфигурация , някой беше казал ауди комби - само за работа..... ся сигурно тоя пич ще си вземе и хюндай за събота и неделя за гъзареене , къде ще ходи събота и неделя с тва грозно ауди.... :lol: :punk :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

тоя твоя приятел ич не ги разбира да му кажеш , ма е намерил правилната конфигурация , някой беше казал ауди комби - само за работа..... ся сигурно тоя пич ще си вземе и хюндай за събота и неделя за гъзареене , къде ще ходи събота и неделя с тва грозно ауди.... :lol: :punk :lol: :lol: :lol:

Аз примерно от последните поколения RS4 и RS6 бих избрал комбитата. Имат уникалната визия и спортност. В седана се губят тези качества някак си... :blink:

Link to comment
Share on other sites

тоя твоя приятел ич не ги разбира да му кажеш , ма е намерил правилната конфигурация , някой беше казал ауди комби - само за работа..... ся сигурно тоя пич ще си вземе и хюндай за събота и неделя за гъзареене , къде ще ходи събота и неделя с тва грозно ауди.... :lol: :punk :lol: :lol: :lol:

 

Порше му е колата за забавление ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=185911 - никак няма да е трудно, на който и да е тунер да вдигне 120 коня на ТУРБО кола. И определено ще е МНОГО по-малко пари от това да преработят атмосферна в турбо кола със 700 коня :rolleyes: . Друг е въпроса, че на тия 2 тона........
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

2 тона викаш..... ми незнам какво точно ти е разбирането за спортна кола ама тия 2 тона със 700коня наказват едно 90% от "супер бегачките" по митницата дето колите им са "супер преработени"...... не е ферари верно , сигурно и не върви колкото ферари ма във ферарито не можете да се качите 5 човека+няколко куфара и да фанете към морето......

Link to comment
Share on other sites

във ферарито не можете да се качите 5 човека+няколко куфара и да фанете към морето......

Глей ся... да се разберем още от тук - Ферарито не е ван. Това е суперавтомобил. Качваш се на него само с едно Vertu, Visa Platinum и Меган Фокс, друго нищо не ти трябва.

А ако трябва да се ръгам с 4 говеда в един автомобил - ще избера практичното решение - Мазда 5 или Q7. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Глей ся... да се разберем още от тук - Ферарито не е ван. Това е суперавтомобил. Качваш се на него само с едно Vertu, Visa Platinum и Меган Фокс, друго нищо не ти трябва.

А ако трябва да се ръгам с 4 говеда в един автомобил - ще избера практичното решение - Мазда 5 или Q7. :wub:

 

 

Тва според твоите изисквания , разбирания , фенство и т.н. може да е така.

За мене е автомобил за забавление , за събота и неделя и до там ..... ферари било и кво от това освен че е супер скъпо и че като цяло плащаш цената да караш марката ферари , името ферари не е кой знае какво над другите спортни автомобили..... :)

 

Пък и да слагаш в един пост мазда5 , кю7 и ферари не мисля че е особнео подходящо.... ;)

 

Аз имах друго предвид , просто рс6 е една мнооого бърза всекидневна кола (естественно ако можеш да си я позволиш) и можеш да я ползваш за доста повече работи от една "Фън кола" като ферарито , отделно при рс6 след като я покараш 1000-2000км по БГ пътищата не ти се налага да ходиш да лекуваш шипове появили се от спортното окачване...... те тва ми е мисълта че рс6 е модел същетаващ удобство , скорост , агресия и няква практичност ;)

Link to comment
Share on other sites

Тва според твоите изисквания , разбирания , фенство и т.н. може да е така.

Моите изисквания, разбирания, фенство и т.н. са си съвсем нормални.

 

Суперавтомобили са моделите на Ферари, Ламборгини, повечето модели Порше, Пагани, Бугати, Мазерати, Ауди R8, Астън Мартин-ите, СЛР-а и т.н. По принцип автомобилите сруващи шестцифрени суми се водят "суперавтомобили".

 

Така и не разбрах защо да не слагам van, SUV и суперавтомобил в един пост?!

Link to comment
Share on other sites

Тва според твоите изисквания , разбирания , фенство и т.н. може да е така.

За мене е автомобил за забавление , за събота и неделя и до там ..... ферари било и кво от това освен че е супер скъпо и че като цяло плащаш цената да караш марката ферари , името ферари не е кой знае какво над другите спортни автомобили..... :)

 

Пък и да слагаш в един пост мазда5 , кю7 и ферари не мисля че е особнео подходящо.... ;)

 

Аз имах друго предвид , просто рс6 е една мнооого бърза всекидневна кола (естественно ако можеш да си я позволиш) и можеш да я ползваш за доста повече работи от една "Фън кола" като ферарито , отделно при рс6 след като я покараш 1000-2000км по БГ пътищата не ти се налага да ходиш да лекуваш шипове появили се от спортното окачване...... те тва ми е мисълта че рс6 е модел същетаващ удобство , скорост , агресия и няква практичност ;)

Просто няма смисъл повече. Сега ще ти изкара от 1000 кладенеца вода защо разбираш ли Ферарито е по-добро и че ако може на офроуд ще отиде с него, ако има пари, но на друга кола няма да се качи... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Просто няма смисъл повече. Сега ще ти изкара от 1000 кладенеца вода защо разбираш ли Ферарито е по-добро и че ако може на офроуд ще отиде с него, ако има пари, но на друга кола няма да се качи... :lol:

Не четеш и се правиш на шут... или може би не се правиш?!

 

Суперавтомобил е термин, използван за обозначаване на върхови спортни автомобили, които обикновено са екзотични и произвеждани в малки бройки, а по показатели значително превъзхождат останалите автомобили от своята ера. Суперавтомобилите най-често са такива по своя замисъл, за разлика от модифицираните и тунинговани автомобили, чиито характеристики са подобрени след като те напуснат завода. Суперавтомобилите рядко се произвеждат за използване само на писта, те обикновено напълно легално могат да бъдат управлявани по обществените пътища. Често с времето един суперавтомобил изгубва своите позиции като такъв, тъй като новите модели го превъзхождат, а критериите постоянно стават по-високи.

 

 

 

Допълнителни критерии, определящи дали една кола заслужава прякора суперавтомобил:

 

  • Марка: Суперавтомобилите обикновено са силно зависими от своята марка. (напр. Ферари)
  • Визия: Суперавтомобилите имат революционни елементи в свота визия. Вдъхновеното от Формула1 Ферари Enzo, например, поставя нова насока в дизайна на автомобилите на производителя.
  • Целенасочен дизай: Суеправтомобилите не се разработват с идеята да бъдат практични превозни средства - често липсва багажник, ако има задни седалки, те са тесни и неудобни, просторът на вътрешното пространство търпи компромиси, но всичко това е с цел подобряване на характеристиките на автомобила. Например разположенеито на трите седалки в McLaren F1 (шофьорската изнесна пред двете пътнически) допринася за разпределението на масите и подобрява поведението на автомобила.

Чети повечко.

Link to comment
Share on other sites

Неразбирам, защо изобщо е този спор.....Ферарито си е Ферари, Ауди-Ауди и това е!

А и освен това темата е за Аудитата......

Link to comment
Share on other sites

А защо RS6 и M6 (примерно) не са суперавтомобили? И двете имат великолепни двигатели, особено едното няколко години под ред държи приз за двигател на годината. Имат върхови технологии вложени в себе си и тн.

Link to comment
Share on other sites

А защо RS6 и M6 (примерно) не са суперавтомобили? И двете имат великолепни двигатели, особено едното няколко години под ред държи приз за двигател на годината. Имат върхови технологии вложени в себе си и тн.

Дай някакви тех. характерискити, динамика и т.н. че не ми се търси и ще ти отговоря. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Дай някакви тех. характерискити, динамика и т.н. че не ми се търси и ще ти отговоря. :rolleyes:

 

 

Да, сега ще кажеш, че еди кое си ферари е по-бързо ... дъра бъра 100 чадъра ;)

 

 

Тука случайно попаднах на едно интересно сравнение.. т.е. едни времена за обиколка на писта ;)

 

F430 F1 7:55

BMW M3 CSL 7:50

 

Колите са карани от един и същи човек. Та кво излиза, че от време на време някой пляска по едно шамарче на суперкарите ;)

Link to comment
Share on other sites

Не четеш и се правиш на шут... или може би не се правиш?!

Чети повечко.

РАзбирам те на 100% какво искаш да кажеш. Да суперавтомобила си е супер автомобил. Една тунингова до 720 коня RS6-ца примерно ще бъде скъсана на пистата от Enzo 660. Заради настройки, тегло, окачване, електроника и т.н. Но ти сравняваш 2 различни класа автомобили. Всеки от тях е много добър в класа си, но помежду си немогат да бъдат сравнявани, защото са с различни цели. Т'ва Enzo може да е бързо, но имаш много ограничения с него. Няма почети никаква практичност в него. И точно тези, които имат Enzo през седмицата карат такива коли, че и по-слабички. Аз лично колкото и да съм влюбен в Enzo (любимата ми кола е) няма как да го карам ако ми го подарят. Ще тегля кредит, ще си правя густото 1-2 месеца и ще му плащам бензина с тоя кредит и ще го продам. Освен, ако с него не ми дадат 8 цифрена сума или повече и дори тогава ще го карам през weekend-а. Това се опитваше да ти обясни zlobil...

 

Да, сега ще кажеш, че еди кое си ферари е по-бързо ... дъра бъра 100 чадъра ;)

Тука случайно попаднах на едно интересно сравнение.. т.е. едни времена за обиколка на писта ;)

 

F430 F1 7:55

BMW M3 CSL 7:50

 

Колите са карани от един и същи човек. Та кво излиза, че от време на време някой пляска по едно шамарче на суперкарите ;)

Докато не видя доказателства това не мога да го повярвам. Пък и ако не се лужа само старата генерация (Е46) имаше CSL модел. Ако съм прав нещата стават още по невъзможни...

Link to comment
Share on other sites

Да, сега ще кажеш, че еди кое си ферари е по-бързо ... дъра бъра 100 чадъра ;)

 

Тука случайно попаднах на едно интересно сравнение.. т.е. едни времена за обиколка на писта ;)

 

F430 F1 7:55

BMW M3 CSL 7:50

 

Колите са карани от един и същи човек. Та кво излиза, че от време на време някой пляска по едно шамарче на суперкарите ;)

Няма смисъл да го казвам. Дъра-бъра... Но ще ти кажа защо RS6 и М6 (примерно) не са суперавтомобили.

* - Ще пиша за заводските автомобили, не тунинг версии.

 

1-во общоприето е суперавтомобилите да разполагат с над 300кс/тон. Аудито разполага с турбоверсия на V10-та от преди 2007, и това му дава 580 кс, грубо тежи 2 тона и това прави 290кс/тон. БМВ пък (М6 от 2006) 507кс. което довежда до 254 (закръглено) кс/тон.

2-ро ускорение 0-100 за под 4 сек (вече дори 3.5). RS6 - 4.6 сек, БМВ М6 - 4.6 сек.

3-то максималната скорост над 300 - RS6 - 250 (електронно ограничена) М6 - 250 (електронно ограничена)

4-то 400 м. със старт от място за под 13 сек (вече под 12) и скорост от 175 (по настоящем 190 км/ч). RS6 - 12.070 и 187.272 км/ч, М6 - 12.144 и 192.823 км/ч. (и това са пак леко барнати версии).

 

Та знам, че няма да си направиш труда да прочетеш това, но не ми пука. Фактите са си факти.

 

Пък що се отнася до удрянето на шамарче по по суперкарите - да удрят им и то тунинговани фафли с по 432 охлюва за нагнитане на въздух иначе се задъхват... доста.

 

РАзбирам те на 100% какво искаш да кажеш. Да суперавтомобила си е супер автомобил. Една тунингова до 720 коня RS6-ца примерно ще бъде скъсана на пистата от Enzo 660. Заради настройки, тегло, окачване, електроника и т.н. Но ти сравняваш 2 различни класа автомобили. Всеки от тях е много добър в класа си, но помежду си немогат да бъдат сравнявани, защото са с различни цели. Т'ва Enzo може да е бързо, но имаш много ограничения с него. Няма почети никаква практичност в него. И точно тези, които имат Enzo през седмицата карат такива коли, че и по-слабички. Аз лично колкото и да съм влюбен в Enzo (любимата ми кола е) няма как да го карам ако ми го подарят. Ще тегля кредит, ще си правя густото 1-2 месеца и ще му плащам бензина с тоя кредит и ще го продам. Освен, ако с него не ми дадат 8 цифрена сума или повече и дори тогава ще го карам през weekend-а. Това се опитваше да ти обясни zlobil...

Точно това НЕ правя. :) Казах горе. Ферари не са ванове за пикник и семейни разходки, а суперватомобили. Замени Ферари с Ламборгини (които не ги харесвам особено), СЛР, Зонда и т.н -> се същото. Понеже Злобила каза, че в едно Ферари неможе да се набутат 5 човека с багаж и да тръгнеш за морето, и е точно така (ако не броим 612 Скалиети, но то е 2+2)... за такива семейни ваканции бих избрал някой ван като Мазда 5 или SUV като Q7, а в RS6 едва ли на 5 човека ще им е доста комфортно. По принцип тези купета (RS6, AMG E63 и BMW M5) дават оптимално удобство за 4 пътника, пък ако се напънеш може и 10 човека да вкараш в купето. :)

Link to comment
Share on other sites

Пък що се отнася до удрянето на шамарче по по суперкарите - да удрят им и то тунинговани фафли с по 432 охлюва за нагнитане на въздух иначе се задъхват... доста.

 

Не разбрах... това за M3 CSL ли го казваш? :)

Link to comment
Share on other sites

Не разбрах... това за M3 CSL ли го казваш? :)

Казвам го за всички онези Нисанчета, Супрички, Хондички. А това за М3-то не го вярвам моного много. Коя година е?

Link to comment
Share on other sites

Казвам го за всички онези Нисанчета, Супрички, Хондички. А това за М3-то не го вярвам моного много. Коя година е?

 

 

Обиколката е засекана на (08/2003) от списание Sport Auto с пилот Horst von Saurma

 

А F430 е засечено на (01/2006) пак от същия пилот и същото списание.

 

 

 

П.С. "Horst von Saurma-Jeltsch (born 28 August, 1954 in Stuttgart, Germany)[1] is the chief editor of the German automobile magazine sport auto. He has had a brief racing career[2] but is best-known for skillful driving at the Nürburgring."

Link to comment
Share on other sites

Обиколката е засекана на (08/2003) от списание Sport Auto с пилот Horst von Saurma

 

А F430 е засечено на (01/2006) пак от същия пилот и същото списание.

 

 

 

П.С. "Horst von Saurma-Jeltsch (born 28 August, 1954 in Stuttgart, Germany)[1] is the chief editor of the German automobile magazine sport auto. He has had a brief racing career[2] but is best-known for skillful driving at the Nürburgring."

Да, видях в Уикипедия. Е, вече има едно БМВ по-бързо от едно Ферари. :)

Link to comment
Share on other sites

Тва според твоите изисквания , разбирания , фенство и т.н. може да е така.

За мене е автомобил за забавление , за събота и неделя и до там ..... ферари било и кво от това освен че е супер скъпо и че като цяло плащаш цената да караш марката ферари , името ферари не е кой знае какво над другите спортни автомобили..... :)

 

Пък и да слагаш в един пост мазда5 , кю7 и ферари не мисля че е особнео подходящо.... ;)

 

Аз имах друго предвид , просто рс6 е една мнооого бърза всекидневна кола (естественно ако можеш да си я позволиш) и можеш да я ползваш за доста повече работи от една "Фън кола" като ферарито , отделно при рс6 след като я покараш 1000-2000км по БГ пътищата не ти се налага да ходиш да лекуваш шипове появили се от спортното окачване...... те тва ми е мисълта че рс6 е модел същетаващ удобство , скорост , агресия и няква практичност ;)

 

щом казваш. няма да ти чупим хатъра я :rolleyes:

 

Казвам го за всички онези Нисанчета, Супрички, Хондички. А това за М3-то не го вярвам моного много. Коя година е?

 

Как да го повярваш като Ф430 има засечено по-бързо време. А защо М3 ЦСЛ няма...да кажем, че не ме грее;).

 

От тук =>, че на БМВ им трябват 2 ДВЕ доработки, за да се докоснат до италианската мощ.

 

Ауди пък си имат С1 и Р10 и .....край :rolleyes:

 

РАзбирам те на 100% какво искаш да кажеш. Да суперавтомобила си е супер автомобил. Една тунингова до 720 коня RS6-ца примерно ще бъде скъсана на пистата от Enzo 660. Заради настройки, тегло, окачване, електроника и т.н. Но ти сравняваш 2 различни класа автомобили. Всеки от тях е много добър в класа си, но помежду си немогат да бъдат сравнявани, защото са с различни цели. Т'ва Enzo може да е бързо, но имаш много ограничения с него. Няма почети никаква практичност в него. И точно тези, които имат Enzo през седмицата карат такива коли, че и по-слабички. Аз лично колкото и да съм влюбен в Enzo (любимата ми кола е) няма как да го карам ако ми го подарят. Ще тегля кредит, ще си правя густото 1-2 месеца и ще му плащам бензина с тоя кредит и ще го продам. Освен, ако с него не ми дадат 8 цифрена сума или повече и дори тогава ще го карам през weekend-а. Това се опитваше да ти обясни zlobil...

Докато не видя доказателства това не мога да го повярвам. Пък и ако не се лужа само старата генерация (Е46) имаше CSL модел. Ако съм прав нещата стават още по невъзможни...

 

Който го има.....последното, за което мисли е практичност ;).

 

И още нещо......Адски голям кеф и направо мед ми капе от сърцето като слагате в едно изречение всякакви напомпани до дупка коли, на които има версии и да го наречем "318 тд" и италианските представители. :lol:

 

2009 Ferrari 430 Scuderia Twin-Supercharged 708-hp Novitec Rosso - това се справя с Енцо на 400 м без проблем. На писта още повече.

 

Поздрави от мен и весело изкаване на Тодоров ден ;). Инсинератор май беше Тодор - честито и на него и със здраве да си носи името ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...