Jump to content
BulForum.com

Renault Megane


ky4e

Recommended Posts

Еми то е аналогично на това че Френските били със слаби ходови части.Същото е всеки това знае и това пее ;) Иначе ако има таква файда добре ама могат ли да ми издадат документ за тези части защото трябва да се представя пред застраховател?

 

П.П.Те америкаците са толкова ограничени та не са чували за тея технически чудеса.Да си карат там тяхните катафалки аз ще си карам европейски хубави коли с малки двигатели дето харчат малко а не милиони литри бензин.

 

 

Ще ти издадат фактура. Американците бензина им е без пари и за тва карат големи коли, тук колите са малки защото акцизите върху горивата са убийствени. Сега като стана $3 за галон да видиш как бързо взеха да се появяват разни малки хонди и тойоти :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply
Би ли разтълкувал израза "насочили" от гледна точка на пазарната реализация на една автомобилна компания? Не са се насочили ами просто това е единствения пазар, на който могат да продават, заради изключителния му протекционизъм. Има ли изобщо някъде нормално мислещ бизнес, който да се откаже ей така от многомилярдни пазари поради някакви други съображения (например патриотични)? Просто свободния пазар отразява реалните възможности на съревноваващите се бизнес единици.

Ето ви за пример едни много показателни цифрички, които би трябвало да ви накарат поне малко да си напънете мисловните способности. Това са данните за производството на всякакви автомобилни единици по региони за 2005 година:

 

Европейски съюз: 16,440,000

Северна Америка: 16,340,000

Япония: 10,799,000

 

Давате ли си сметка какво означава това? Една единствена островна държава в света произвежда почти същото количество автомобили, което се прави от цели региони с гигантски икономически потенциал. Сега като добавим и факта, че поне 30-35% от производството в останалите два региона е собственост на същите тези японски производители, опитайте се да си представите цялостната картинка. :)

 

Mи специално Рено никак не са се отказали.Като за пример те купиха Нисан и сега им е много по изгодно да проадват тази марка вместо да се натискат да вкарват Рено там(както японските компании имат сумати марки там, които ние едва ли сме чували).А както казаха и колегите една огромна част от двигателите на Волво са именно взаимствани от Рено.А както ти сам си се убедил Волво е една от тачените марки в щатите.Да не говорим пък първите коли които бяха с 5 звезди за сигурност бяха Волво а след това кои започнаха да се кичат с 5-те звезди?Именно Рено, а защо ли ;)

 

 

Щот са пълни боклуци затва и цената им е неоправдано скъпа с изключение на тъпите им модели изнесени да се правят в Турция.Аве майна вие дето имате френски коли, наистина ли мислите че имате коли? :tongue Истината е само една, от серийно произвежданите коли мерседеса и BMW-то е най доброто, като компромисен вариант е нова японска кола, останалото е покупка на проблеми и компромиси и всички го знаете много добре това, просто не искате да си го признаете.

 

Васко я вземи се окроти малко.Цяла Турция кара само Рено и Фиат и какво от това?Да не седят само по пътищата и да не са стигнали където трябва?Нали тея са боклуци ай стига си ръсил глупости.Най-масовите коли в света са среден клас.Не всички са като нас българите да събираме сума години да купим някав Мерцедес или БМВ на 15 20 години и да са фукаме ей на вижте ме.....Има и други коли на тоя свят които ползват хората.

 

 

SAAB кучета го яли :)

Интересно е обаче защо има американски спортни коли с френски двигател? Справка DeLorian

- Точно от "Завръщане в бъдещето" колата е с двигател на Пежо-Рено-Волво :punk

 

Много от Волвата, движещи се в щатите са с двигатели от гамата на Рено. Така, че моля с малко по голямо уважение към марката :pirate

 

Именно доста от двигателите им са от на Рено.По автомобилните предавания които дават по телевизията не съм чул американците да се оплакват от калпави двигатели на Волвата си.Няма такова нещо двигателите на Рендетата са бетон!!!!

Link to post
Share on other sites

делориан е история :) може пък за това да не се произвежда нещо, щото са използвали двигатели на рено :) jozo турчалята си правят сами частите, боли ги гъза като всичко е по един лев, ако ще всеки ден да се разваля.

Link to post
Share on other sites

Наистина е история. Големи са фенове верно. С изключение на геройски загиналите от некадърни собственици, останалите са в колекциите:

 

800px-DMC-04-TN.jpg

Link to post
Share on other sites
Mи специално Рено никак не са се отказали.Като за пример те купиха Нисан и сега им е много по изгодно да проадват тази марка вместо да се натискат да вкарват Рено

 

Не се ли усещаш, че каза извънредно голяма глупост? През юли 1999 Нисан и Рено подписват алиансен договор и разменят известна част акционерен капитал. Тази сделка няма нищо общо с каквото и да било купуване. Направена е най-вече заради завладяване на пазари. Например Нисан няма как да продават успешно в Европа, ако нямат производства там. Рено пък няма как да излязат на международния пазар, ако няма някой гигант който да ги подпре сериозно - в случая Нисан.

Ако си в час с английския, този пасаж от преамбюла на договора показва, че в случая става въпрос все още за две независими компании:

Renault and Nissan run their operations under their respective Executive Committees, accountable to their Board of Directors, and remain individually responsible for their day-to-day management.

 

Едно от споразуменията в договора например е, че Нисан се ангажира да продава глобално, използвайки своята мрежа някакъв модел Samsung на Рено. Аз лично не съм виждал още такова чудо. :D

Link to post
Share on other sites

Къде го намери този договр ако не е тайна?Едва ли някой качва договорите си в интернет да може кьораво и сакато да ги чете.Трябда и аз да се разровя из нета ама съм на едно 90% сигурен че Рено купиха Нисан а не са подписали съдружие.

Link to post
Share on other sites

Бях чел някъде, че нисан имат около 15% от акциите на рено, а рено - около 40% от акциите на нисан. Та не са ги купили, просто имат доста голям дял от компанията :)

Link to post
Share on other sites
Къде го намери този договр ако не е тайна?Едва ли някой качва договорите си в интернет да може кьораво и сакато да ги чете.Трябда и аз да се разровя из нета ама съм на едно 90% сигурен че Рено купиха Нисан а не са подписали съдружие.

 

Това са публични компании, чиито акции се търгуват на световните борси. Борсовите правила и закони ги задължават да публикуват подобна информация, не могат просто ей така да си я крият. Те публикуват дори заплатите на висшия мениджмънт - всичко това е част от задълженията на една публична компания.

Иначе процента на акциите е 40/15, като миналата година дори за малко и General Motors да се включи в алианса, но преговорите са се провалили. Понеже относителния дял на Рено е по-голям, много хора се заблуждават, че става въпрос за покупка, което просто не е вярно. Най-малкото защото дори след 8 години съществуване на алианса, двете компании продължават да имат коренно различна корпоративна култура.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

 На 13 Март 1999 година, Renault придобива Nissan - всеизвестната автомобилна компания, тогава в лоша форма все пак представлявала голям интерес откъм предлагани продукти и възможни пазари. Така, заедно Renault и Nissan образуват четвъртата по големина автомобилна група в света.

 

Това намерих в нета и незнам как се твърди че Рено не били собственик.Сега ще потърся други разни факти.

 

Signed on March 27, 1999, the Renault-Nissan Alliance is the first of its kind involving a Japanese and a French company, each with its own distinct corporate culture and brand identity, linked through cross-shareholding. Renault has a stake of 44.4 per cent in Japanese automaker Nissan while Nissan in turn has a 15 per cent stake (non-voting) in Renault.

 

Tук пише друго ама с тея 44.4% нищо че не са 50+1% според мен показва че Рено имат решаващия глас в упралението!

Link to post
Share on other sites

Jozo, това е поредното доказателство за "качеството" на българската журналистика. Няма какво да коментирам повече.

Link to post
Share on other sites
П.П.Те америкаците са толкова ограничени та не са чували за тея технически чудеса.Да си карат там тяхните катафалки аз ще си карам европейски хубави коли с малки двигатели дето харчат малко а не милиони литри бензин.

Един 3.8-литров двигател на тъп американски боклук харчи средно 8 на сто (за конкретен модел говоря). При американски цени на бензина прави сметка... Излиза доста по-евтино от супер модерната твоя малолитражна хипер-габаритна колица.

 

В САЩ монтьорите дерат яко. Може би затова няма такива френски коли. Или не им харесват возията.

 

Абе 1 приятел беше обобщил - "Да не си купуваш кола, чиято емблема мяза на ..... !" Който разбрал - разбрал. ;)

Link to post
Share on other sites
Един 3.8-литров двигател на тъп американски боклук харчи средно 8 на сто (за конкретен модел говоря). При американски цени на бензина прави сметка... Излиза доста по-евтино от супер модерната твоя малолитражна хипер-габаритна колица.

 

В САЩ монтьорите дерат яко. Може би затова няма такива френски коли. Или не им харесват возията.

 

Абе 1 приятел беше обобщил - "Да не си купуваш кола, чиято емблема мяза на ..... !" Който разбрал - разбрал. ;)

 

ХАхаХаХахХАхахХахха.Ти изкара американските боклуци по-икономични от европейските. :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Ние тука на 2.0 в града се радваме ако падне под 10 разхода ти за 3.8 ми разправяш 8 литра(масло най-вероятно ще да е).Да бе да..... тва кога стане с американска кола да го видя аз докато се возя в нея ела ща черпа каса бира!!!!

 

На цял свят е ясно че американските коли никога не са се славили с икономичност.Те са всичко друго ама не и икономични!!!

 

 

Да и на мен един приятел ми го каза и аз му казах "На мойта кола емблемата може да мяса на п**** ама не ми вали - ай върви си без чадър под дъжда като знаеш толкова".Както има един друг лаф "Трабанче,трабанче ама с таванче".

Link to post
Share on other sites
ХАхаХаХахХАхахХахха.Ти изкара американските боклуци по-икономични от европейските. :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Ние тука на 2.0 в града се радваме ако падне под 10 разхода ти за 3.8 ми разправяш 8 литра(масло най-вероятно ще да е).Да бе да..... тва кога стане с американска кола да го видя аз докато се возя в нея ела ща черпа каса бира!!!!

 

На цял свят е ясно че американските коли никога не са се славили с икономичност.Те са всичко друго ама не и икономични!!!

Да и на мен един приятел ми го каза и аз му казах "На мойта кола емблемата може да мяса на п**** ама не ми вали - ай върви си без чадър под дъжда като знаеш толкова".Както има един друг лаф "Трабанче,трабанче ама с таванче".

 

Да тоя лаф определено много му отива на реното :) 3.1 литров двигател с автоматични скорости гори точно 11 на сто градско и 8.5 на сто извънградско. Май пак се изказваш абсолютно неподготвен..Имам чувството, че си ужасно предубеден към всичко, различно от френското и в същото време си абсолютен лаик на тема коли :)

Link to post
Share on other sites
Да тоя лаф определено много му отива на реното :) 3.1 литров двигател с автоматични скорости гори точно 11 на сто градско и 8.5 на сто извънградско. Май пак се изказваш абсолютно неподготвен..Имам чувството, че си ужасно предубеден към всичко, различно от френското и в същото време си абсолютен лаик на тема коли :)

 

Аз като гледам човека е написал 3.8 литра не 3.1 а пък и за 3.1 да е пак не съм много съгласен.Добре готов съм да се хвана на бас.Докарайте 1 такава американска колица 3.8 литра отиваме на бензинджийницата пълним резервоара до горе.Ходим до хижа Здравец ли където решим минаваме 100 км спираме на бензиностанция и ако хване повече от 8.5 литра бензина си е за ваша сметка + 20 лв за мен.Ако ли не аз си плащам бензина който сме изгорили до хижата(8.5 литра) + 20 лв.Навити?

 

Ами така са говорят и хората за японките.Говори се че били много здрави ама като почне да се говори че частите им са скъпи нямало такова нещо.Както всички пеят че на Френските ходовите части са слаби така се пее и за частите!Тук във форума едва ли ще го променим и пак ще има такива които си купуват Френско колкото някой да разубеждава че са гадни.

 

Добре бате Стефане(дано не се сърдиш ако ти казвам така) ти по едно време си търсеше Хонда Прелюд.Да кажем че си купил някъде 96 година кола имат доколкото знам 2.0 двигател(който май е най-малкия не съм специалист по Хонда незнам).2.0 е горе долу половината на 3.8 който харчи 8 на сто кво илиза че Прелюда харчи 4.5 извънградско сигурно?Аз тука по едни характеристики му намерих че Прелюда харчи 8 дето е 2.0 а вие искате да ме убедите че американска кола която е 2 пъти с по-голям литраж харчи 8.

Link to post
Share on other sites

8.5 извънградско ,от опит ви казвам ,дава 2.0 кубатура 4 цилиндров ,редови ~140 к.с ,ръчна скоростна кутия.Без да се прекалява с най-десния от педалите.Нормално каране.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Частите на шибаната лагуна са по скъпи от на мицубишито, а и е много спорно коя влиза по често в бокса mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gif

Всяка кола влиза в бокса като не зависи от марката, а от самата кола как се кара и как се подържа.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
3.1 литров двигател с автоматични скорости гори точно 11 на сто градско и 8.5 на сто извънградско.
Уоу. Моята с 1.6 двигател гори 10 на 100 градско и то нормално каране. Караш ме да се замислям. :)
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Някой случайно от вас да има Меган Купе?Намирал ли е някой по магазините тези дръжки които сгъват седалките?

Link to post
Share on other sites
...3.1 литров двигател с автоматични скорости гори точно 11 на сто градско и 8.5 на сто извънградско...

 

:lol: Това пък къде го прочете :confused

Кажи и, че за бензин става дума да е по-весело.

 

Иначе по темата, големи симпатяги са Меган 2. И за около 30 -на хиляди си е направо много добре, стига да е в рамнките на нормалното после като сервизност.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Тройката са по големи симпатяги

 

Що се отнася до разхода, моя гори градско между 16 и 20

На какъв мотор е тва, вижда ми се огромен тоя разход, BMW X5 автоматик в града ми дава 19 бензин. Иначе Kangoo-то 1.9 дизел ми гори 6.

Link to post
Share on other sites
На какъв мотор е тва, вижда ми се огромен тоя разход, BMW X5 автоматик в града ми дава 19 бензин. Иначе Kangoo-то 1.9 дизел ми гори 6.

 

2.0 16V с яка стъпка.

 

Моята 1.6 сега в града ми гори около 8. Зимата 10 си ги удряше ама на късо е така...

Link to post
Share on other sites
2.0 16V с яка стъпка.

 

Моята 1.6 сега в града ми гори около 8. Зимата 10 си ги удряше ама на късо е така...

 

И все пак според мен де това е огромен, даже малко нереален разход, ми се вижда, дори за 2.0 16V. X5-цата дето я карам е с 4.6iS V8 двигател и дава 19 разход, някак не ми се вярва двойно по-лек и по-малка кубатура двигател да дава същия разход. Бънди сигурно нещо се е объркал.

Link to post
Share on other sites
Тройката са по големи симпатяги

 

Що се отнася до разхода, моя гори градско между 16 и 20

 

Ай стига бре. Тва е разход на Модена. Как успявяш да го направиш? Един приятел на 5-так не качва такъв разход дори зимно време.

Link to post
Share on other sites

Дайте ми такава кола да карам газ/спирачка да видиш къв разход ще даде.Да не кажа на тва В8 което се споменава ако го карам все на пълен макс колко ще гори ;)

 

ХМД сигурно ти дава тоя разход на спокойно карене.На ръчка на 1000% няма да е такъв.

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...