Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps

1. 35 WURZ Williams Cosworth B 1'32"675 199.976 Km/h

2. 1 ALONSO Renault M 1'33"579 + 0'00"904

3. 5 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'33"619 + 0'00"944

4. 37 DOORNBOS RedBull Ferrari M 1'33"799 + 0'01"124

5. 36 DAVIDSON Honda M 1'33"870 + 0'01"195

6. 7 R.SCHUMACHER Toyota B 1'33"883 + 0'01"208

7. 12 BUTTON Honda M 1'33"920 + 0'01"245

8. 38 KUBICA BMW Sauber M 1'33"991 + 0'01"316

9. 2 FISICHELLA Renault M 1'34"030 + 0'01"355

10. 39 SUTIL Midland Toyota B 1'34"179 + 0'01"504

11. 10 ROSBERG Williams Cosworth B 1'34"215 + 0'01"540

12. 19 ALBERS Midland Toyota B 1'34"472 + 0'01"797

13. 3 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"536 + 0'01"861

14. 6 MASSA Ferrari B 1'34"546 + 0'01"871

15. 11 BARRICHELLO Honda M 1'34"631 + 0'01"956

16. 9 WEBBER Williams Cosworth B 1'34"825 + 0'02"150

17. 4 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'34"968 + 0'02"293

18. 15 KLIEN RedBull Ferrari M 1'35"066 + 0'02"391

19. 14 COULTHARD RedBull Ferrari M 1'35"241 + 0'02"566

20. 16 HEIDFELD BMW Sauber M 1'35"308 + 0'02"633

21. 20 LIUZZI Toro Rosso Cosw. M 1'35"406 + 0'02"731

22. 40 JANI Toro Rosso Cosw. M 1'35"479 + 0'02"804

23. 21 SPEED Toro Rosso Cosw. M 1'35"669 + 0'02"994

24. 17 VILLENEUVE BMW Sauber M 1'35"688 + 0'03"013

25. 18 MONTEIRO Midland Toyota B 1'35"902 + 0'03"227

26. 22 SATO S. Aguri F1 Honda B 1'36"255 + 0'03"580

27. 23 MONTAGNY S. Aguri F1 Honda B 1'36"665 + 0'03"990

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Сутришна практика:

 

1 5 Michael Schumacher Ferrari 1:30.788

 

2 6 Felipe Massa Ferrari 1:31.093

 

3 7 Ralf Schumacher Toyota 1:31.395

 

4 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:31.531

 

5 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:31.584

 

6 1 Fernando Alonso Renault 1:31.807

 

7 12 Jenson Button Honda 1:32.104

 

8 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:32.197

 

9 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:32.290

 

10 3 Kimi R?ikk?nen McLaren-Mercedes 1:32.320

 

11 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:32.459

 

12 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:32.505

 

13 11 Rubens Barrichello Honda 1:32.534

 

14 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:32.711

 

15 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:32.773

 

16 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:32.779

 

17 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:32.989

 

18 8 Jarno Trulli Toyota 1:33.120

 

19 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:33.744

 

20 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:34.469

 

21 23 Franck Montagny Super Aguri-Honda 1:35.706

 

22 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:36.082

 

Айде дано и след 1 час първите двама да са на тези позиции ;) GO Schumi GO!

Link to comment
Share on other sites

1 1 Fernando Alonso Renault 1:31.138 1:30.336 1:29.819

 

2 5 Michael Schumacher Ferrari 1:31.235 1:30.013 1:30.028

 

3 6 Felipe Massa Ferrari 1:31.921 1:30.732 1:30.407

 

4 11 Rubens Barrichello Honda 1:31.671 1:30.469 1:30.754

 

5 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:31.263 1:30.203 1:30.933

 

6 12 Jenson Button Honda 1:31.420 1:30.755 1:30.940

 

7 8 Jarno Trulli Toyota 1:31.809 1:30.733 1:31.419

 

8 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:31.545 1:30.865 1:31.542

 

9 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:31.774 1:30.671 1:31.880

 

10 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:31.712 1:30.892 1:33.405

 

11 7 Ralf Schumacher Toyota 1:31.470 1:30.944

 

12 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:32.053 1:31.194

 

13 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:31.574 1:31.197

 

14 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:31.742 1:31.227

 

15 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:31.457 1:31.422

 

16 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:32.621 1:31.728

 

17 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:32.901

 

18 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:32.936

 

19 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:32.992

 

20 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:33.658

 

21 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:35.239

 

22 23 Franck Montagny Super Aguri-Honda 1:46.505

 

 

Хайде сега да видим като Ферари трябва да догонват кво ще направят :P

Link to comment
Share on other sites

Жалко , че не се запази както сутринта :) ама и така не е мн зле .

 

Така е ужасно зле защото иначе пилчо можеше да задържа Алонсо сега просто няма шанс.

Link to comment
Share on other sites

Така е ужасно зле защото иначе пилчо можеше да задържа Алонсо сега просто няма шанс.

 

Hahah. И един мармот. Нямал бил шанс. Ми ок така да бъде. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Hahah. И един мармот. Нямал бил шанс. Ми ок така да бъде. :wacko:

 

Ми да никав щом 2 десети му взе в квалификацията а предимно на състезание Рено се преставят по-силно просто няма шанс.На старта пък да го вземе абсурд освен ако не стане огромен гаф.

Link to comment
Share on other sites

The Ferrari driver was a tenth faster than the Spaniard in the first sector, and in the third sector they were equal, but in the middle Alonso just managed to eke out an advantage to stop the clocks in 1m 29.819s, the fastest time of the weekend. That may suggest that Renault were running lighter than usual - surely a sign of how competitive Ferrari are.

 

И мен ме съмнява че е по-лек, но да не забравяме че алонсо направи 2те си бързи обиколки и двете с нови гуми, докато чичо Мишо само с 1 нов чифт ;) Утре ще видим, надявам се старта да е чист, без влакчета отзад. Първият завой е десен, а Шумахер е от дясната страна на пола, но Алонсо ще стартира от чистата страна на пистата..

Link to comment
Share on other sites

И мен ме съмнява че е по-лек, но да не забравяме че алонсо направи 2те си бързи обиколки и двете с нови гуми, докато чичо Мишо само с 1 нов чифт ;) Утре ще видим, надявам се старта да е чист, без влакчета отзад. Първият завой е десен, а Шумахер е от дясната страна на пола, но Алонсо ще стартира от чистата страна на пистата..

 

Но пък Рос може да има скрит жокер в ръкава ;)

Link to comment
Share on other sites

И мен ме съмнява че е по-лек, но да не забравяме че алонсо направи 2те си бързи обиколки и двете с нови гуми, докато чичо Мишо само с 1 нов чифт ;) Утре ще видим, надявам се старта да е чист, без влакчета отзад. Първият завой е десен, а Шумахер е от дясната страна на пола, но Алонсо ще стартира от чистата страна на пистата..

 

Алонсо е от чистата страна така че ако тругне добре и муне на пътя на пилето отпред няма да има как да го ипревари въпреки че е от вътршната страна пилчо ;)

 

Но пък Рос може да има скрит жокер в ръкава ;)

 

Може и да няма просто показваме кой е по-добрия Имола си беше за Имола късмет но неможе да се отрече че Ферари дръпнаха за сметка на Макларън.

Link to comment
Share on other sites

Алонсо е от чистата страна така че ако тругне добре и муне на пътя на пилето отпред няма да има как да го ипревари въпреки че е от вътршната страна пилчо ;)

Може и да няма просто показваме кой е по-добрия Имола си беше за Имола късмет но неможе да се отрече че Ферари дръпнаха за сметка на Макларън.

 

Макларън винаги са били отбор втора ръка в последните 20тина години. А колкото до рено и Алонсо, утре прогнозирам че късмета ще го напусне ;) , за сметка на най-добрия drive.gif

Link to comment
Share on other sites

Макларън винаги са били отбор втора ръка в последните 20тина години. А колкото до рено и Алонсо, утре прогнозирам че късмета ще го напусне ;) , за сметка на най-добрия drive.gif

 

Явно следиш Ф1 отскоро... Въпреки че съм фен на Ферари трябва да защитя МКЛ от чиста фактическа гледна точка и искам да ти кажа че си в ГОЛЯМА грешка. МКЛ не са били отбор 2-ра ръка най-вече през последните 20 години. Мисля че през 84-та имат титла на Ники Лауда, поправете ме ако греша за годината. Ами Мика Хакинен... колкото и противен да ми беше трябва да си призбаем че беше гениален пилот, но не по-добър от Пильо. Все пак чест му правеше че се бореше мъжки с него и имаше успехи срещу него ( 98-ма най-вече ). За тях са карали и пилоти като Найджъл Менсъл и Сена с 2 титли май, пък и Ален Прост, който има 3 титли с МКЛ. Винаги са били на ниво и са показвали хъс за победа, въпреки че не доминират като Ферари в последните години да кажем.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Алонсо е от чистата страна така че ако тругне добре и муне на пътя на пилето отпред няма да има как да го ипревари въпреки че е от вътршната страна пилчо ;)

Може и да няма просто показваме кой е по-добрия Имола си беше за Имола късмет но неможе да се отрече че Ферари дръпнаха за сметка на Макларън.

 

Начи Жорка ский сега. Ако махнеш сините очила ще разбереш едно нещо. Миналата година мина. В нея Рено бяха най-издържливия болид и с тактика и тениса на МОНТО станаха шампиони. МКЛ бяха най - бързия болид но вече не са. Ферари бяха зле и основния проблем бе в гумите. Това и Рори го казва. Сега сме 2006. Факт е че Ферари дръпнаха. Факт е че Ферари спчелиха 5 десети ор секундата за 1 месец. Факт че се сме пред ХОНДА И МКЛ и то с двамата пилоти. Факт е че ако не сме по добри от Рено то сме им конкуренти и ФАКТОРА ШУМАХЕР ИГРАЕ РОЛЯ. Факт е че имахме мал шанс на АВСТРАЛИЯ И МАЛАЙЗИЯ. Факт е че Шуми поради ДВГ не е отпдаал от не знам кога може би преди 2000 година. Факт е че ще се борим за ТИТЛИТЕ колкото на ВАС И НА МКЛ феновете дане им се иска. Факт е че имаме по добра стратегия от МКЛ и сме по бързи от тях и го доказваме. Така нарияния 'ТАБУРЕТКАТА в 2 или 3 квалификации е пред двамата пилота на МКЛ и пред единиия на Рено. Така че аз викам да изчакаме и да видим. Ако има тимове борещи се за титлата то това са РЕНО И ФЕРАРИ и секи фен без "очила" би го разбрал тва. Но е трудно след сезон 2005 МКЛ да приемат реалността. Има и още един ФАКТ и той е че РЕНО БЯХА 2,5 сек по бързи от ФЕРАРИ В началото на сезон 2005 а сега дори и не са по-бързи на някои писти ;( Искам да помислиш на тва и да си кажеп безпристрасното мнение.

 

Извинете ме но съм леко пийнал и не ми се следи за грешки :)

 

Явно следиш Ф1 отскоро... Въпреки че съм фен на Ферари трябва да защитя МКЛ от чиста фактическа гледна точка и искам да ти кажа че си в ГОЛЯМА грешка. МКЛ не са били отбор 2-ра ръка най-вече през последните 20 години. Мисля че през 84-та имат титла на Ники Лауда, поправете ме ако греша за годината. Ами Мика Хакинен... колкото и противен да ми беше трябва да си призбаем че беше гениален пилот, но не по-добър от Пильо. Все пак чест му правеше че се бореше мъжки с него и имаше успехи срещу него ( 98-ма най-вече ). За тях са карали и пилоти като Найджъл Менсъл и Сена с 2 титли май, пък и Ален Прост, който има 3 титли с МКЛ. Винаги са били на ниво и са показвали хъс за победа, въпреки че не доминират като Ферари в последните години да кажем.

 

Айде кажи ми тогава кое носи титлите на МКЛ ШАСИТО ИМ ИЛИ ДВГ-то ХОНДА ;) . А няколкото титли им ги печелат безспорните таланти СЕНА И ПРОСТ, което не може да се каже в така степен за Хакинен, защото преди 97 година той е буквално НИКОЙ Шуми с тараляснийа на Ферари през 96 на Испанмия го затваря с обиколка а тогава колата му е по слаба с 1,5 сек от най-добрата кола. Добре че почнах да пиша в другия форум за да се информирам малко и за състезания и за техниката защото там има доста ИНЖЕНЕРИ ;)

 

ЕДИТ и сега ми кажи преди 2002 година кой е единствения тим РОДНО ПРОСИЗВОДСТВО ПРОСЪЩЕСТВУВАЛ 56 година в Ф1. И печелил с родно шаси и двг. Не целя заяждане ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Чефо виж ся аз не гледам да плюя Ферари. Напротив. Просто майна трябва да си признаем че МКЛ са си били винаги на ниво. Иначе наистина това е великото на Ферари... че не трябва всеки сезон да са с различен доставчик на двигатели да печелят състезания. Двигателите Хонда действително са били в огромна помощ. И наистина Сена и Прост са помогнали на МКл така както Пильо помогна на Ферари. Той първи от 1979 спечели титла с Ферари. За таланти няма да говорим щото и 2-та отбора са изредили много таланти. От Ферари това са Пильо, Ървайн, Герхард Бергер, Лауда през 70-те... и т.н.

Но все пак това е Ф1 и там никой не пита дали си с чужд двигател собствено шаси, обратното или си ги взел за 5 лв. от русккия пазар. Това че Ферари си карат и печелят със собствени двигатели и шасита си е един ОГРОМЕН плюс за тях, но явно малко хора ги гледат тия работи. Всеки гледа да печели от тоя спорт. Отдавна той вече не е арена, където можеш да проявиш чест, достойнство и уважение към противника. Сега майна... най-коварната победа пак е по-следка от най-славната загуба.

 

И за Хакинен си прав. Той изгря сравнително късно. От 1991-ва до 1998 тва са 7 години. Не като Пильо, но и за него трябва да признаем че е велик пилот. Все пак да не омаловажаваме псотиженията на другите ( въпреки че през '99 титлата си беше подарък ). Нали знаеш... колкото по-велик е съперникът, толкова по-сладка е победата. Нека да сме честни тоя път.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Чефо виж ся аз не гледам да плюя Ферари. Напротив. Просто майна трябва да си признаем че МКЛ са си били винаги на ниво. Иначе наистина това е великото на Ферари... че не трябва всеки сезон да са с различен доставчик на двигатели да печелят състезания. Двигателите Хонда действително са били в огромна помощ. И наистина Сена и Прост са помогнали на МКл така както Пильо помогна на Ферари. Той първи от 1979 спечели титла с Ферари. За таланти няма да говорим щото и 2-та отбора са изредили много таланти. От Ферари това са Пильо, Ървайн, Герхард Бергер, Лауда през 70-те... и т.н.

Но все пак това е Ф1 и там никой не пита дали си с чужд двигател собствено шаси, обратното или си ги взел за 5 лв. от русккия пазар. Това че Ферари си карат и печелят със собствени двигатели и шасита си е един ОГРОМЕН плюс за тях, но явно малко хора ги гледат тия работи. Всеки гледа да печели от тоя спорт. Отдавна той вече не е арена, където можеш да проявиш чест, достойнство и уважение към противника. Сега майна... най-коварната победа пак е по-следка от най-славната загуба.

 

И за Хакинен си прав. Той изгря сравнително късно. От 1991-ва до 1998 тва са 7 години. Не като Пильо, но и за него трябва да признаем че е велик пилот. Все пак да не омаловажаваме псотиженията на другите ( въпреки че през '99 титлата си беше подарък ). Нали знаеш... колкото по-велик е съперникът, толкова по-сладка е победата. Нека да сме честни тоя път.

 

Да ама ти го каза, че през 99 титлата е подарак. Аз лично съм си правил труда да смятам точките на всеки един съотборник на Шуми и те общо не стигат и половината от това което е завоювал Шуми като точки => че има разлика и в качествата между Еди и Шуми => ако нямаше чупен крак за 99 година шампион намяше да е пилот на МКЛ. Ами да видим 97 година. Нещастно отпадане на Шуми а не удар както всеки твърди и то нарочен. Гледах 10000000 пъти инцидента и това не е нарочно. А тъпия ЖАК завършва 3-ти като в последния лап е ипреварен от двата МКЛ който не вървяха хич добре. Ами СПА 98 това състезание не ми коментира.............освен това се получиха много АКО-та но с малко късмет сега МКЛ нямаха да имат шампион от времето на Сена, а това е година 91 ;)

 

Относно Хакинен. Той май е имал няколко състезания( в които не блести) заедно със Сена наричан мистър 1 секунда и то защо. Защото е бил с по 1 сек по бърз в квала от неговите TEAMMATE-ове ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Състезанието от 97-ма не съм го гледал... за Аделаида става въпрос нали? Когато Шуми уж избутал Вилньов.

А през '98 тва да не беше "най-бързата триколка в света :laughing: :lol: :laughing: ", както я беше нарекъл някой.

Виж. Еди също е голям талант. През '99 Ферари имат титла при конструкторите. А кои с а в отбора? Ървайн и Мика Сало мисля че беше... Е... Сало определено не блести... Но Ървайн, въпреки че беше втора цигулка се е доказвал много пъти.

Пък и Ферари винаги са имали усет към добрите пилоти. Шуми е талант, който се появява веднъж на 10-15 години, но винаги е имал добри съотборници, които също са искали победи и са имали желание за победи. Но трябва да се правят жертви. След Ферари къде отиде Ървайн? В Ягуар. И там горе-долу беше на ниво, въпреки че колата беше боза на колела. Така че обкръжението на Пильо също е било винаги на ниво и тва също му е помагало в някакъв известен смисъл, защото едно е да знаеш че съотборника ти работи едва ли не за теб, друго е да знаеш, че той е едва ли не последния, който ще ти даде да го минеш кат малка гара. Във Ферари винаги е имало борба между Пильо и съотборниците му, пък и преди това и според мен това го е изградило като пилот. И сега съм сигурен че другия сезон ще продължи да ни радва просто щото си е упорит и е научен да не се отказва. :))))) Дай Боже поне още 2-3 години да му се радваме :).

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Състезанието от 97-ма не съм го гледал... за Аделаида става въпрос нали? Когато Шуми уж избутал Вилньов.

.

 

Всъщност беше на Херез в Испания за голямата награда на Европа. И наистина се опита, ама не му мина номера :D

Link to comment
Share on other sites

Всъщност беше на Херез в Испания за голямата награда на Европа. И наистина се опита, ама не му мина номера :D

 

Само дето Шуми е от външната страна на завоя ;)

 

И точно тогава първите трима имат равни времена в куала.

 

Състезанието от 97-ма не съм го гледал... за Аделаида става въпрос нали? Когато Шуми уж избутал Вилньов.

А

 

1994 година е Аделаида и Хил за ГП на АВСТРАЛИЯ ако не се лъжа. Ще свалям сега ако не него то целия сезон 94 само малко място да си освободя :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Вие откъде сваляте състезания бтв...? Да взема и аз да изгледам някое. Например Малайзия 2001, което брутално успях да пропусна.

Link to comment
Share on other sites

Вие откъде сваляте състезания бтв...? Да взема и аз да изгледам някое. Например Малайзия 2001, което брутално успях да пропусна.

 

Или торенти от датата или от пиранята ;)

Link to comment
Share on other sites

Явно следиш Ф1 отскоро... Въпреки че съм фен на Ферари трябва да защитя МКЛ от чиста фактическа гледна точка и искам да ти кажа че си в ГОЛЯМА грешка. МКЛ не са били отбор 2-ра ръка най-вече през последните 20 години.

 

Макларън през 98-ма спечели с Мика Хакинен, който наистина беше добър пилот, последните 2 състезания, когато в люксембург Шуми имаше проблем с гумите и 20 обиколки се мъкна след Мичо, а в последното, пукна гума. 99-та си беше подарена титла заради катастрофата на Шумахер.

 

 

Състезанието от 97-ма не съм го гледал... за Аделаида става въпрос нали? Когато Шуми уж избутал Вилньов.

А през '98 тва да не беше "най-бързата триколка в света :laughing: :lol: :laughing: ", както я беше нарекъл някой.

Виж. Еди също е голям талант. През '99 Ферари имат титла при конструкторите. А кои с а в отбора? Ървайн и Мика Сало мисля че беше... Е... Сало определено не блести... Но Ървайн, въпреки че беше втора цигулка се е доказвал много пъти.

 

gallery_image_main_7_7.jpg

 

Ето една картинка от състезанието което не си гледал, както и доста други предполагам, ако съдя по компетентността ти на изказванията ти. Колкото до ървайн, беше поредния бездарник тип, култард. Все пак ървайн, беше по-добър на пистата от баричело ;)

 

edit:

ето още една:

 

gallery_image_main_5_7.jpg

Edited by ThE_UfO
Link to comment
Share on other sites

Само дето Шуми е от външната страна на завоя ;)

 

Това доказва колко е нагъл и точно затова не му мина номера и той отиде в доматите...

 

Макларън през 98-ма спечели с Мика Хакинен, който наистина беше добър пилот, последните 2 състезания, когато в люксембург Шуми имаше проблем с гумите и 20 обиколки се мъкна след Мичо, а в последното, пукна гума. 99-та си беше подарена титла заради катастрофата на Шумахер.

 

 

 

 

IPB Image

 

Ето една картинка от състезанието което не си гледал, както и доста други предполагам, ако съдя по компетентността ти на изказванията ти. Колкото до ървайн, беше поредния бездарник тип, култард. Все пак ървайн, беше по-добър на пистата от баричело wink.gif

 

edit:

ето още една:

 

IPB Image

 

А можеш ли да ми обясниш на втората снимка каква работа има Шумахер толкова близо до Вилньов? Не скиваш ли, че има точно за 1 кола място, а Пильо пак е завил към него?

Култард далеч не е бездарник просто си остава един втори пилот. Не може всички да са звезди и световни шампиони. Той поне не е мижитурка като Рубенс и Маса та само да стоят във ферари, за да продават техни артикули в южна америка и да задържат противниците на Пильо.

Edited by Leper_Messiah
Link to comment
Share on other sites

Макларън през 98-ма спечели с Мика Хакинен, който наистина беше добър пилот, последните 2 състезания, когато в люксембург Шуми имаше проблем с гумите и 20 обиколки се мъкна след Мичо, а в последното, пукна гума. 99-та си беше подарена титла заради катастрофата на Шумахер.

gallery_image_main_7_7.jpg

 

Ето една картинка от състезанието което не си гледал, както и доста други предполагам, ако съдя по компетентността ти на изказванията ти. Колкото до ървайн, беше поредния бездарник тип, култард. Все пак ървайн, беше по-добър на пистата от баричело ;)

 

edit:

ето още една:

 

gallery_image_main_5_7.jpg

 

И това го казва човек, който вчера едва ли не нареди МКЛ на едно ниво с Минарди и фърли в кенефа на историята титлите на Прост и Сена, както и тях самите.

Ървайн НЕ е бездарник. Пак напомням че през 99-та Ферари имат конструкторска титла. А в отбора бяха Ървайн и Мика Сало. Ървайн май имаше 4 или 5 победи не съм сигурен. Извинявай ама да неречеш бездарник човекът, който е спомогнал толкова много за спечелването на тая титла си е чисто лицемерие. Поне другия път фани прочети нещо преди да ръсиш глупости. Да неречеш МКЛ отбор втора ръка през последните 20 години, когато от 84-та досега имат 9 титли при пилотите и не знам колко при контрукторите е все едно да кажеш за Сена че пилот втора ръка в периода 88-94-та. Аре не се излагай.

 

Тва че не съм гледал състезанието нищо не означава. Поне като не знам нещо си признавам и не тръгвам да ръся глупости неподготвен.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...