Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Здравейте,

Мерси за пожеланията и подараците макар и виртуални ;)

Ще проверим за проблем по точките където са терминирани хората които се оплакват от лоши резултати на pingtest-а.

На абонати като luchano не мисля, че някои доставчик би могъл да ги задоволи дотам, че да кажат, че нямат никакви проблеми. Комуникацията между нас е силно нарушена и то не от наша страна, а за съжаление без обратна връзка и готовност за тестове възможностите ни са силно ограничени, все пак ние ще се опитаме насила да му решим проблемите.

 

Поздрави на всички и весело изкарване на празниците.

Link to comment
Share on other sites

Е, ако се оплачете от готовност за тестове, просто не знам.

Последния път с Боян тествахме около час и половина до 2ч. през нощта.

Ако държиш, ще ти пейстна всичко, защото докато тествахме, си писахме и в Скайп.

Искаш ли?

Каква нарушена комуникация, какви 5 лева. Защо след като комуникацията е нарушена, в предишния си поуст пишеш, че личната ни кореспонденция е няколко страници? Хем нарушена комуникация, хем няколко страници? Ето, тук си го писал.

Просто накрая реших, че след всички опити, тестове и прочее, няма ефект - няма смисъл да се занимавам.

И не си прав - нямам чак такива изисквания, а просто като има проблем с нета, искам да се реши. Както казах не знам телефона на съпорта на N3 и NetGroup, защо ли. Единствено в началото като пуснах N3, забелязах проблем с ъплоуда към БГ и furiozo може да потвърди, че такъв имаше и те го отстраниха за няколко дни. От тогава, обаждане от мен не са получили.

Поздрави и весели празници и на теб!

И за да не излиза, че едва ли не, само аз съм недоволен, сега ще помоля модератор да изтрие всички мои поустове в темата и ако има проблеми, да пишат други, а аз само ще си чета, като ще те помоля повече да не коментираш моята личност. Само ще ти пиша на ЛС, ако има промяна към по-добро, което ти ще отразиш в тази тема.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Не че оправдавам Лучано, но донякъде е прав. Когато един проблем персиства много дълго време и въпреки всички усилия, той не се решава със седмици и месеци понякога (техниците и поддръжката явно не може да го реши), човек понякога просто се нервира и вдига ръце. Като казва, че на други ISP вече им е забравил телефоните, му вярвам.

При всяко ISP има подобни проблеми, но когато за някое от тях чуваш от всички страни колко е божествено (да споменавам ли за еуфорията около думата "оптика"), и очакванията се вдигат, а когато видиш че нещата често могат да са и по-зле от другите, се стига до подобни "нарушения" :) .

Не всичко е "оптика", братоци :laughing:

Link to comment
Share on other sites

При всяко ISP има подобни проблеми, но когато за някое от тях чуваш от всички страни колко е божествено (да споменавам ли за еуфорията около думата "оптика"), и очакванията се вдигат, а когато видиш че нещата често могат да са и по-зле от другите, се стига до подобни "нарушения" :) .

Не всичко е "оптика", братоци :laughing:

 

tedy, какво правиш бе човек? Погледни си последните 10 мнения в темата. Всичките имат този цитат вътре, но изказан по различен начин. Ясно е, че LAN е по-добре от "оптика", но 1-2-3 пъти са достатъчни, за да се намекне някаква теза.

 

П.П. И какво за бога означава "персиства".

Link to comment
Share on other sites

tedy, какво правиш бе човек? Погледни си последните 10 мнения в темата. Всичките имат този цитат вътре, но изказан по различен начин. Ясно е, че LAN е по-добре от "оптика", но 1-2-3 пъти са достатъчни, за да се намекне някаква теза.

 

П.П. И какво за бога означава "персиства".

Персиства, е една много коол, купешка думичка. Нещо като нашенското (присъства) (има го), ама казано по чужбински. Не знам за вашите очаквания от оптиката, ама аз очакваш от нея... просто да не ми гасне нета при първата капка дъжд, съвсем простичко очакване. Обаче мамичката и мръсна, не само, че напълно оправда това ми очакване(да не гасне), ами постигам и много по-добър ъплоуд от колкото при бившият ми доставчик.(който в това отношение беше много добре) Как да седна да се оплаквам!? Или, защо масата народ които са абонати и членове на този форум, седят и си трайкат? Сигурно щото са мазохисти и обичат да им са наред нещата? Не съм видял някъде в темата (а я следя от самото и създаване)някъде да е казано, че това е перфектното решение и че възможноста за възникване на локални проблеми е сведена до нула. Такъв филм няма, няма и да има! Щом присъства човешки фактор, грешки и проблеми винаги ще има! Въпросът е в това че при този доставчик, като цяло те са пренебрежимо малко. Въпреки, че сплотеното и гласовито ядро от мрънкалници, които се изявяват тук, се опитват да докажат друго. А ако са си мислили, че като се вържат на прословутата оптика и ще хванат алаха за топките...., това говори много зле за интелектуалното им ниво!

 

П.с. Горното си е лично мое мнение и не задължавам никого с него. Също така не е насочено към никой конкретно.

Link to comment
Share on other sites

Моето мнение за оптиката е, че хората, които я ползват имат резон да изискват качество!

При При Куулбокс наистина оптиката стига до дома, а не до сградата!От техническия им център до машината на абоната върви отделно оптично влакно от магистралния кабел.

fiber_optics.jpg

 

 

По пътя се правят няколко сплайсвания, без пасивни разпределители по пътя.

Cleave2.jpg

 

 

 

След това влакното се закача на Access switch на управляем порт и се терминира оптиката.

После по веригата има Aggregation switch:CX2200.gif , който агрегира определен брой Access switch-ове.

След това всички Aggregation switch-ове се агрегират от Core switch:dsc00415.JPG, след който се достъпва директно националния гръбнак на мрежата на ITD Network.

 

Не е както при лана - на един кльон да стоят "1 000 000 мамуни".Така че при такива условия трябва да се изисква качество на връзката.

При мен техниците дойдоха с машина за спайсване, която струва 8-9 000 Евро. При наличие на проблем или "заварките" не са направени качествено, щото оптика...оптика, ама е много важно как е направена мрежата!След това проблема трябва да се търси при абоната - вируси, омазана ОС, лан-карта и т.н. ииии след това на трето четене в техниката на доставчика.

 

Дано да съм бил поне малко полезен.Аз лично имам доверие на Sloter и вярвам, че момчето ще се справи.Най-трудно е да се диагностицира проблема...вендъж устонови ли се къде е "ключа за бараката" е по-лесно проблемът да се разреши.

 

Иначе има върху какво да работят момчетата от съпорта на Кууул - нисък и постоянен пинг, както и да подобрят малко външния нет.

Link to comment
Share on other sites

...

П.П. И какво за бога означава "персиства".

Мислех, че повечето хора имат поне основни (базови щях да кажа, ама база също не е чисто българска дума макар че за нея никой нямаше да скочи, чудно защо, ама да не издребнявам) познания по английски, и че persist я има във всеки речник и е ясно за какво става дума и е от тия чуждици, с които е по-ясно да се изрази човек отколкото ако каже някой бг превод, за който ще трябва да изпише още 10 пъти по толкова ;) .

Link to comment
Share on other sites

Мислех, че повечето хора имат поне основни (базови щях да кажа, ама база също не е чисто българска дума макар че за нея никой нямаше да скочи, чудно защо, ама да не издребнявам) познания по английски, и че persist я има във всеки речник и е ясно за какво става дума и е от тия чуждици, с които е по-ясно да се изрази човек отколкото ако каже някой бг превод, за който ще трябва да изпише още 10 пъти по толкова ;) .

 

С тая разлика, че "база" я има в Българския тълговен речник, била тя и чуждица. Тук не ставаше въпрос за чуждици, а за англицизми. Успяваш ли да ме ъндърстенднеш правилно?

Link to comment
Share on other sites

Моето мнение за оптиката е, че хората, които я ползват имат резон да изискват качество!

При При Куулбокс наистина оптиката стига до дома, а не до сградата!От техническия им център до машината на абоната върви отделно оптично влакно от магистралния кабел.

 

[...]

 

Хайде стига преекспонирайте темата за качеството и хората, които имат резон (мухаха) да изискват такова.

 

Ясно е, че преносната среда на CooolBox е по-добра (тъй като е изцяло (wait for it... :D) оптична! (:D ако някой още не е разбрал)). Преди страници се говореше за дефектирали крайни устройства. Оптичната преносна среда решава проблемите, свързани с неблагоприятни метеорологични условия. Но само това!

 

Относно маймуните на клона защо си мислиш, че оптиката елеминира напълно този сценарий? - при дефектирало крайно устройство в техническия център, е възможна ситуацията, която си описал, даже се беше случила преди време...

Остава грижа и отговорност на доставчика да се справя с проблемите, от които потребителите страдат, независимо от това, че е използва [тук слагаме най-използваната в тази тема дума :D] среда По мое мнение (като страничен наблюдател) от support-a на CooolBox полагат сериозни усилия да се справят с тях, повечето пъти успешно, за което ги поздравявам.

 

Което ни довежда до идеята за това, че май май по-голямо значение за качеството на нета има поддръжката му и по-конкретно екипът, който се занимава с всичко от диагностициране на проблеми до проектиране на мрежата, така че да отговори адекватно на броя потребители и натовареността.

 

А за потребителите на лан доставчиците с fiber to the building и маймуните на клона - остави ни ние да се оплакваме когато стане така... или по-скоро ако стане така.

 

пс1. "агрегира" е много интересна дума, сигурно няма превод на български :D.

 

[след известно време]

 

пп2. Естествено няма да тръгна да спамя излишно, но ми е интересно колко пъти можеш да повториш едно и също нещо.

пп3. Технически речник не би ти помогнал, по-скоро един технически ВУЗ. Ела ни някой ден нагости, може пък да научиш нещо интересно, или поне някоя нова думичка :D.

пп4. Достатъчно наясно съм с това какво има моят доставчик, виж ти може да има какво да научиш.

Edited by the_mouse
Link to comment
Share on other sites

Хайде стига преекспонирайте темата за качеството и хората, които имат резон (мухаха) да изискват такова.

 

Хайде да не казваш на пишещите тук какво да правят, и каво не бива да правят, тъй като си г-н Никой!

Да не говорим, че за разлика от теб аз и други потребители на Кууул си пишем в темата.

Хем гост, хем и нагъл!

 

Ясно е, че преносната среда на CooolBox е по-добра (тъй като е изцяло (wait for it... :D) оптична! (:D ако някой още не е разбрал)).

 

А така, не е като да ти стига до блока или къщата, ноооо за това се изискват парични средства, каквито твоя доставчик няма!

Относно маймуните на клона защо си мислиш, че оптиката елеминира напълно този сценарий?

Защо нещата при оптиката на Кууул са индивидуални, персонални, лични и не знам още как да ти се каже.

Не е като при лан на всеки суич да висят по няколко "маймуни"!

Което ни довежда до идеята за това, че май май по-голямо значение за качеството на нета има поддръжката му и по-конкретно екипът, който се занимава с всичко от диагностициране на проблеми до проектиране на мрежата, така че да отговори адекватно на броя потребители и натовареността.

Тук съм напълно съгласен с теб!

А за потребителите на лан доставчиците с fiber to the building и маймуните на клона - остави ни ние да се оплакваме когато стане така... или по-скоро ако стане така.

 

Като искаш мир и спокойствие си пиши в темата на твоя доставчик

пс. "агрегира" е много интересна дума, сигурно няма превод на български :D.

!

 

За незнаещите има технически речници!

Link to comment
Share on other sites

...

 

пс. "агрегира" е много интересна дума, сигурно няма превод на български :D.

 

 

..

За незнаещите има технически речници!

Еми идете обяснявайте на мрънкащите за англицизмите :lol: . Все пак се намираме в секция и теми, където "се допускат". Мрънкайте когато на улицата на магазин пише"Shoes" вместо "обувки" (примерно).

Understand? :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Еми идете обяснявайте на мрънкащите за англицизмите :lol: . Все пак се намираме в секция и теми, където "се допускат". Мрънкайте когато на улицата на магазин пише"Shoes" вместо "обувки" (примерно).

Understand? :bgrin:

 

В случая w00x е прав!Прочети му поста няколко пъти, и ако пак не успееш да го осмислиш - вън от темата на интелектуалците! :laughing: :lol: :beer:

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

В случая w00x е прав!Прочети му поста няколко пъти, и ако пак не успееш да го осмислиш - вън от темата на интелектуалците! :laughing: :lol: :beer:

С кое? че я имало в тълковния речник ли? Please! :)

Link to comment
Share on other sites

Аха! :lol:

Ами аз поне така го разбирам, но тук отношение трябва да вземе авторът - w00x. :laughing:

Да речем, с теб сме седнали на една маса с мастика и фъстици на приказка и аз започна да употребявам в изреченията си чужди думи, които не се използват масово от българина и не фигурират нито в тълковния речник, нито в речника на чуждите думи в българския език.

Чат ли си? :rolleyes:

 

Никой, обаче не ме е поставил да бъда съдия между вас.

 

Ай, че жената иска да ми бие шута от стола! :bgrin:

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

Докато са общоизвестни из по-компютърните среди, няма да се сърдя :bgrin: . И иначе няма да се сърдя, стига да ме светнеш за какво става дума. Няма да гълча що ползваш англицизми, китайцизми, манганизми и т.н.

Когато се говори за ISPs (и тази дума/съкращение ли трябва да обсъдим :) ), е нормално да се употребяват всякакви думи :) . Така мисля. Който не е съгласен, негова работа.

Link to comment
Share on other sites

Ех, темата отново се отнесе :)

Искам най-отворно да кажа следното: Всеки достигнал до нас проблем се разглежда с нужната сериозност и му отделяме необходимото време и ресурси за разрешение, дори когато идва от хора които обичат да са в центара на вниманието по форумите. Не един и два проблема са били отстранени след подобни оплаквания и ние приемаме за чиста монета всичко казано от клиентите , дори когато те умишлено злоупотребяват с този наш начин на работа.

Днес направихме поредната оптимизация в мрежата която допълнително гарантира качеството на услугите ни. Надяваме се да окаже нужния ефект, като съм сигурен, че няма да спестите набюденията си.

 

Поздрави на всички

Link to comment
Share on other sites

Sloter, не знам какво сте правили, но при мен нищо не се е променило:

30642120.png

30642690.png

30642409.png

30642478.png

 

Днес преди обяд също замервах и нямах загуби - нещата се влошават вечер, както вече ви е известно!

Когато кажеш съм готов за тестове...може на ЛС!

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

Ще взема да пробвам някой ден да изключа двата сет-топ-бокса, да откача телефона и PC-рутера, та да видя как ще е скоростта на директна връзка :lol:

 

1079915088.png

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...