Jump to content
BulForum.com

Рено 5/Клио!


jozo

Recommended Posts

До високите блокове на ул. Менделеев (до мотоцентъра на Асеновградско шосе) има един арменец, попитай там ще ти го покажат и ще ти го оправи бързо, стига да не са изгоряли намотки ,както каза Химика, щото тогава нов.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Днеска ми се прецака спирачката и монтьора ми каза, че 35 лева ми струвало някъв, заден конус... Или конуси.. Ама нещо много пара ми се струва... (Нищо не разбирам ама все пак...) Някой може ли да ми каже магазин за авточасти или нещо такова? Или да ми каже дали е реална тая цена?

Link to post
Share on other sites
Днеска ми се прецака спирачката и монтьора ми каза, че 35 лева ми струвало някъв, заден конус... Или конуси.. Ама нещо много пара ми се струва... (Нищо не разбирам ама все пак...) Някой може ли да ми каже магазин за авточасти или нещо такова? Или да ми каже дали е реална тая цена?
Малко късно обаждам, ама все пак... Това е горе-долу цената на спирачно цилидърче Bendix. Ако още не си намерил, има един магазин за части Renault на Васил Априлов, срещу бензиностанцията на Петрол. Добри цени имат и частите са с добро качество. Най-добре смени и двете цилиндърчета, щото скоро и другото ще протече и пак ще се разправяш с глупости. Следвай максимата: "Един автомобил може и да има проблем да се задвижи, но трябва да може да спре."
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Неам парно! :( Как да разбера, дали е от термостата или от... Как го казаха... Вътрешния радиатор?

Имало 2 варианта. Да е за смяна на термостат или да се продуха вътрешния радиатор. Как да разбера кое от 2те е? И ако е 2рото къде да ида. Щот тряало да се сваля цялото табло, което значи, че е голяма играчка...

Link to post
Share on other sites
Неам парно! :( Как да разбера, дали е от термостата или от... Как го казаха... Вътрешния радиатор?

Имало 2 варианта. Да е за смяна на термостат или да се продуха вътрешния радиатор. Как да разбера кое от 2те е? И ако е 2рото къде да ида. Щот тряало да се сваля цялото табло, което значи, че е голяма играчка...

Кажи каква е температурата на водата, за да гадаем дали е от термостата?

Link to post
Share on other sites
Нямам индикатор, който да отчита. Нали сам щях да се сетя...
Отвори капачката на разширителния съд и виж състоянието на антифриза. Ако е бистър - търси проблема в термостата. Ако е като боза - трябва да се промие цялата система и да се налее нов антифриз.

Повреда в термостата може да доведе до явления като поява на парно от време на време, когато автомобила е в движение; силно загряване при продължителна работа на място или в задръстване. При положение, че нямаш стрелка за температурата, единствено остава аварийната лампа за прегряване. Светне ли повече от 2-3 пъти обаче директно тичай за термостат и гарнитура за главата и отивай да ти ги сменят.

Link to post
Share on other sites

Като пуснеш парното омазнява ли ти джамовете или хич не духа? Нивото на антифриза намалява ли? Ако намаля не е от термостата ;). А това е по-шибано щото самото махане на таблото ти струва повече от радиаторчето

Link to post
Share on other sites

Психар,не се занимавай с глупости.Времето е толкова студено че колата неможе да ти загрее и затва не ти бичи парното.Аз зимата на Рендето минавам 60 км и парното не духа освен ако не сложа на радиатора картон отпред да загрява.Така че не се бой нищо ти няма на колата :)

Link to post
Share on other sites
Психар,не се занимавай с глупости.Времето е толкова студено че колата неможе да ти загрее и затва не ти бичи парното.Аз зимата на Рендето минавам 60 км и парното не духа освен ако не сложа на радиатора картон отпред да загрява.Така че не се бой нищо ти няма на колата :)

 

Жоре, не знам дали само на 5-цата е така. Вектрата и Пунтото загряват много бързо. ;)

От нас до кумина на Форд не знам колко точно км е, не повече от 4. Започва да духа топло.

Link to post
Share on other sites
Жоре, не знам дали само на 5-цата е така. Вектрата и Пунтото загряват много бързо. ;)

От нас до кумина на Форд не знам колко точно км е, не повече от 4. Започва да духа топло.

 

Еми на тея малките въшки на Рено това им е болна част.Незнам нарочно ли,защото нямат такива студове във Франция ли ама парното хване ли як студ спира да бачка.Направено е за по умерено време.

 

Вижте сега. На мен парното ми духа хладно. Всъщност, като загрее и почва да духа топло ама малко! И за тва са чуда...

 

Еми значи е от това което ти казвам.Това си е болна тема и "ремонта" става с едно картонче на радиатора ;) Е разбира се не затваряй целият радиатор а само 1/2 от него ;) Като започне да се стопля времето естествено не забравяй да го махнеш :)

Link to post
Share on other sites

Аз само да кажа, че съм много доволен колко бързо ми загрява Лагуна-та незнам въшките как са :P

Link to post
Share on other sites
Отвори капачката на разширителния съд и виж състоянието на антифриза. Ако е бистър - търси проблема в термостата. Ако е като боза - трябва да се промие цялата система и да се налее нов антифриз.

Повреда в термостата може да доведе до явления като поява на парно от време на време, когато автомобила е в движение; силно загряване при продължителна работа на място или в задръстване. При положение, че нямаш стрелка за температурата, единствено остава аварийната лампа за прегряване. Светне ли повече от 2-3 пъти обаче директно тичай за термостат и гарнитура за главата и отивай да ти ги сменят.

Бистър е. Чист е, като сълза..

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Първата кола, на която се качих след шофьорския курс беше Renault 5 1.4 GTR (все още продължавам да не знам какво са имали предвид производителите с това означение - ниво на оборудване, двигател...). Направих с нея към 20тина хиляди километра, след което замина за автомобилния вариант на вечните ловни полета - на 200 000км сдаде багажа окончателно, но въпреки това съм останал с положителни спомени за нея - нещо, с което не могат да се похвалят останалите рена, които съм карал...

Link to post
Share on other sites
Първата кола, на която се качих след шофьорския курс беше Renault 5 1.4 GTR (все още продължавам да не знам какво са имали предвид производителите с това означение - ниво на оборудване, двигател...). Направих с нея към 20тина хиляди километра, след което замина за автомобилния вариант на вечните ловни полета - на 200 000км сдаде багажа окончателно, но въпреки това съм останал с положителни спомени за нея - нещо, с което не могат да се похвалят останалите рена, които съм карал...

 

 

 

Това предимно е типа двигател който е заложен в нея и оборудването.ГТР мисля че беше с двигател C2J към 46 киловата което сега не ми се смята колко коня е.

Link to post
Share on other sites

За 5-цата само хубаво или нищо!!Колицата вдъхновява аз лично смятам че е много яка :gangstah: и наистина здраво се изтрелва на светофара :happy:

Link to post
Share on other sites

Имам Рено 5 от три години. Повреди ми се машинката за стъклото на лявата врата. обиколих всички магазини и морги в гр. Пловдив и никъде не мога да намеря такава. Ако някой знае къде мога да намеря или дали машинка от някой друг вид кола става моля да отговори.

Link to post
Share on other sites
Имам Рено 5 от три години. Повреди ми се машинката за стъклото на лявата врата. обиколих всички магазини и морги в гр. Пловдив и никъде не мога да намеря такава. Ако някой знае къде мога да намеря или дали машинка от някой друг вид кола става моля да отговори.

 

Наистина и на мен ми се развали лявата машинка на стъклото и не се продават но аз съумях да си е ремонтирам сам.Попринцип има един пластмасов шлаух и той от годините е прегорял и се чупи.Аз използвах 1 маркуч и 2 скоби за маркуч и го съединих ;) Незнам при теб дали е същият проблем и дали може да се оправи така.Трябва да видя.Иначе може да пробаваш и машинка от Клио почти съм сигурен че ще са еднакви ;)

Link to post
Share on other sites
Имам Рено 5 от три години. Повреди ми се машинката за стъклото на лявата врата. обиколих всички магазини и морги в гр. Пловдив и никъде не мога да намеря такава. Ако някой знае къде мога да намеря или дали машинка от някой друг вид кола става моля да отговори.

 

Като имаш път към София просто мини през няколко по-големи морги, както и през Цар Симеон и 100% ще намериш каквото ти трябва.

Link to post
Share on other sites
Имам Рено 5 от три години. Повреди ми се машинката за стъклото на лявата врата. обиколих всички магазини и морги в гр. Пловдив и никъде не мога да намеря такава. Ако някой знае къде мога да намеря или дали машинка от някой друг вид кола става моля да отговори.

Всички магазини не може да си ги обиколила камо ли пък всички морги. Провери ли в Евро 07 и Косер?

Link to post
Share on other sites

Благодаря на всички,които отговориха на въпроса ми за машинка на стъклото на лява врата на Рено5.Още не съм намерила,така че,ако някой може да даде още съвети, ще съм благодарна.Сега е студено и не ми се налага да ползвам стъклото,но лятото идва, и ако дотогава не намеря - незнам. :(

Link to post
Share on other sites

Я иди в Технополис при момчетата, които монтират аудио и аларми и ги попитай - мисля че цялата работа струва към 80-100 лева на врата. Изненадан съм, че има Рено 5 с автоматични стъкла хихихи

 

ЕДИТ: Опа - сега виждам че става въпрос за ръчен механизъм - това, което визирам е поставяне на автоматичен. Щом го правят на Пежо 106 вероятно ще стане и за Рено-то

Link to post
Share on other sites
Благодаря на всички,които отговориха на въпроса ми за машинка на стъклото на лява врата на Рено5.Още не съм намерила,така че,ако някой може да даде още съвети, ще съм благодарна.Сега е студено и не ми се налага да ползвам стъклото,но лятото идва, и ако дотогава не намеря - незнам. :(

 

Другия вариант е от Рено форума да се закупи сега се сещам.Има няколко обяви за 5-ци на части може да намериш сигурно :)

 

П.П.Кажи също за кола с 3 врати ли ти трябва или с 5? ;) Може и да няма разлика ама знам ли :)

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...