Jump to content
BulForum.com

Рено 5/Клио!


jozo

Recommended Posts

Аз лично има Рено 5 1.4 двигател и съм много доволен от количката.Най-много ми харесва как се изтрелва на светофарите и карам по-мощните и тежки "батковци" да се надъхат :D Ако има собственици на такива коли може да обсъдим мнения,въпроси,препоръки и проблеми :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

от година и полвина съм с рено клио и за сега съм страшно доволен-евтина поддръжка,малко харчи паркира се на невероятни места а и е много удобна за каране.предишната ми беше 115 коня а сега съм с 55 но изобщо не ми пречи.и без това се състезавам само на писта :) абе реното си е хубава кола по принцип(нищо че съм от ферари :D )

Link to post
Share on other sites

Като бивш собственик на същата като твоята 5-ца мога само да кажа: НЕВЕРОЯТЕН АВТОМОБИЛ! Хем малък като размери, хем с достатъчно комфорт, динамичен и безпроблемен мотор, отлична управляемост, изобщо - образец в автомобилостроенето. Мотора C3J с верига е повече от легендарен - фурия, фурия!

Още изпитвам носталгия по малкото ренденце, макар и сегашното (19, 2-ра фаза) е много добро, от последните френски.

Колкото до обмяната на опит - на драго сърце!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Някой да знае къде мога да си намеря арматурно табло с оборотомер?Оборотомера аз ще го включа но някой има ли си идея дали другите уреди по таблото ще работят т.е. дали жиците са стандартно разположени?

Link to post
Share on other sites
Някой да знае къде мога да си намеря арматурно табло с оборотомер?Оборотомера аз ще го включа но някой има ли си идея дали другите уреди по таблото ще работят т.е. дали жиците са стандартно разположени?

 

Не искам да ти развалям ентусиазма, ама какъв оборотомер ще зимаш. Ние питахме за малък и той беше 80 евро, имаше и за по 300 евро с червена лампа - чисто бял и разграфен до 10к оборота.

Link to post
Share on other sites

А ба няма да е чисто нов.От някоя морга ако мога да намеря цяло табло с оборотомер(друг вид не като моето) аз ще си го сменя.Иначе чисто нов да взимам няма да стане.

Link to post
Share on other sites

към чадърите надолу по пещерско точно до новото место на автосалон пирани има доста морги и последният път като ходих да търся една част за моята кола имаше такова рено , но беше преди няколко месеца незнам дали още го има но ако си свободен може да се поразходиш до там

Link to post
Share on other sites
А ба няма да е чисто нов.От някоя морга ако мога да намеря цяло табло с оборотомер(друг вид не като моето) аз ще си го сменя.Иначе чисто нов да взимам няма да стане.
На Пещерско шосе има поне 3 автоморги, като последната спирка е при бат' Оги. При него има почти всичко, но цените, цените...

Ето за по-добър ориентир една снимчица от GoogleEarth с добавка от мен:

 

537284614_8e9b9726ba.jpg

Link to post
Share on other sites
Жорка ей това има един оборотомер, карбуратор и компресор за продан :):):)

 

Пу кви са тея американски боклуци!!!!!Не е ли Европейско или Японско не е кола!

Link to post
Share on other sites
Пу кви са тея американски боклуци!!!!!Не е ли Европейско или Японско не е кола!

 

Не знам от къде си се заблудил толкова много....... :(

Link to post
Share on other sites

Искам да попитам сега едно такова рено колко пари е запазено и без проблеми ?

Link to post
Share on other sites

Хамм, ами аз имам Р5 а майка ми Клио. И двете са дизел. Ами какво да ви кажа - разлика уж няма (като има сменяйх тампоните на гърнето ги качих и двете на канал и -хоп не се познава коя коя е отдолу ), ама клиото е по-комфортно и доста по-бързо (1,6 и 1,9 ), но петицата е в пъти по-здрава. Никога не съм виждал такава кола! За нея имам такива истории, на които едва ли някой би повярвал. :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Имам следния проблем.Не ми отчита нивомера на бензина само работи лампичката като свършва горивото.Или пък понякога стрелката се качва после се сваля.Някой има ли си идея от къде идва проблема та да го оправя?Невярвам нещо да е от самото табло предполагам че е нещо от поплавъка.

Link to post
Share on other sites
Имам следния проблем.Не ми отчита нивомера на бензина само работи лампичката като свършва горивото.Или пък понякога стрелката се качва после се сваля.Някой има ли си идея от къде идва проблема та да го оправя?Невярвам нещо да е от самото табло предполагам че е нещо от поплавъка.

 

Кофти връзка на нивомера? :D

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Като бивш собственик на същата като твоята 5-ца мога само да кажа: НЕВЕРОЯТЕН АВТОМОБИЛ! Хем малък като размери, хем с достатъчно комфорт, динамичен и безпроблемен мотор, отлична управляемост, изобщо - образец в автомобилостроенето. Мотора C3J с верига е повече от легендарен - фурия, фурия!

Още изпитвам носталгия по малкото ренденце, макар и сегашното (19, 2-ра фаза) е много добро, от последните френски.

Колкото до обмяната на опит - на драго сърце!

 

Приятелю твоята 5-ца спомняш ли си с какъв карбуратор беше точно?И сигурен ли си че този мотор 1.4-то на нашите е C3J щото мен ме убеждават че щом бил с еднокамерен карбуратор е C1J. :confused

Link to post
Share on other sites

C3J е моно инжекция. C1J и C2J са карбуратор (едните бяха Вебер, другите Солекс ако не ме лъже паметта). Виж в в големия талон на код C.5 - там пише типа двигател.

Link to post
Share on other sites

Одеве гледах на ДВГ-то има една табелка и на нея пише C1J 758 и явно това е модела на двигателя :) За карбуратора не ми се сваляще филтъра да видя какъв е точно ама доколкото намерих в нета 32 ДРТ е двукамерен значи трябва да е Солекс.Мерси за помоща :)

Link to post
Share on other sites

По принцип не съм влизал досега в този раздел (за колите изобщо), но тъй като днес мернах за проблема с бензиномера на jozo - "Имам следния проблем.Не ми отчита нивомера на бензина само работи лампичката като свършва горивото. Или пък понякога стрелката се качва после се сваля"...проблемът най-вероятно е в поплавъка (95% вероятност)...както сам си се досетил. При мен също се получи така - работеше само лампичката, а стрелката даваше неадекватни показания. Поплавъкът се беше пробил и напълнил отчасти с бензин....но ти най-вероятно вече си си решил проблема. :)

Link to post
Share on other sites

Аз сьм с 19-ка 1 4 C2J двигател много сьм доволен от него. Пьргава кола макар че е 60 кончета от 0 100 15 сек а това е много добре за кола на 18 год 240000 км (real) колата е широчка макар че отван не изглежда така !Мека возия естествено нали е Френско ;) Малко е лигава на завоите,защото вече амортисьорите са за смяна ПРЕДНИТЕ сега ще взимам МОНРОЕ РЕФЛЕКС и всичко ще се оправи, е ще стане малко по твърдо, но едното за сметка на другото! ;) За 7 год съм сменил само - десна полуоска-2 шарнира-десен лагер на задна гума тва са по сереозните проблеми! иначе масло-филтри-почистване на карборатор-това е по честичко! ;) А бе с 2 думи доволен съм от колата!

Link to post
Share on other sites
По принцип не съм влизал досега в този раздел (за колите изобщо), но тъй като днес мернах за проблема с бензиномера на jozo - "Имам следния проблем.Не ми отчита нивомера на бензина само работи лампичката като свършва горивото. Или пък понякога стрелката се качва после се сваля"...проблемът най-вероятно е в поплавъка (95% вероятност)...както сам си се досетил. При мен също се получи така - работеше само лампичката, а стрелката даваше неадекватни показания. Поплавъкът се беше пробил и напълнил отчасти с бензин....но ти най-вероятно вече си си решил проблема. :)

 

Ми честно казано не съм си решил проблема защото не ми е останало време да е погледна.Последно обикалях насам натам с нея по хижи и не ми направи проблеми но тея дни мисля да разглобя да оправя проблема.Има един капак под задната седалка и ако мога да извадя от там поплавъка ще е добре защото не ми се сваля целия резервоар.Възможно ли е да стане така?

 

Също така някой има ли си идея Вебер 32 ДРТ дали ще стане на моя рендак?Намерих такъв тънката в една морка от 19-ка е и оня пич ми каза че нямало да стане на 5-ца.Дали е така или просто той не е осведомен?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Не пали! Вътря ключа на стартера и не пали!!! Нямам идея от какво може да е! :(
Ако е моноинжекцион да видим дали ще позная: Даваш контакт, лампите светват; въртиш ключа - всичко умира. Ако е така, провери клемите на акумулатора и най-вече по-тънкото кабелче от плюса - то захранва електронния блок за управление. Случва се това кабелче да кородира яко от електролита, но корозията остава скрита под дебелия шлаух. На всичко отгоре шлаухът държи яко и ти се струва, че кабелчето е здраво. Провежда ток, но като дръпне стартера направо го шунтира.

Друг (по-неприятен) вариант е стартера да е изгорил намотки или да е блокирал лагер (или и двете). Такъв проблем не е рядкост при стартери "Valeo".

Link to post
Share on other sites
Не пали! Вътря ключа на стартера и не пали!!! Нямам идея от какво може да е! :(

Пробвай с бутане, фани некви громпули там и ако запали ще си сигурен че е от стартера и ще изкараш до утре кат отворят сервизите mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gif

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...