Jump to content
BulForum.com

Need for Speed Pro Street


Corp

Recommended Posts

  • Replies 750
  • Created
  • Last Reply

A ! виж ти !...точно такъв мемори едитър ползвах за пари :blink: сега ще пробвам да го направя...ако има желаещи да видат резултат казвайте :D

 

 

ето коментари към кодовете

 

just tried all the codes and they all work!

 

Surprisingly, quite a few cars are almost complete. The Koenigsegg and the Porsche GT3 have a full array of completed bodykits, and I believe both behave correctly towards performance mods. In any case, the GT3 does. The McLaren F1 and all three new Porsches have damage models, and thus cause no glitches in the game, except for the announcer calling the cars by different names. All the other cars have no damage models and cause the game to glitch, especially when the car should be totalled but isn't, due to a lack of a damage model. The Challenger Concept and Mercedes have wheel placement issues. Also, I could not update and save changes to any of the blueprints, as doing so caused my game to crash.

 

Just my findings.

Link to comment
Share on other sites

A ! виж ти !...точно такъв мемори едитър ползвах за пари :blink: сега ще пробвам да го направя...ако има желаещи да видат резултат казвайте :D

ето коментари към кодовете

 

just tried all the codes and they all work!

 

Surprisingly, quite a few cars are almost complete. The Koenigsegg and the Porsche GT3 have a full array of completed bodykits, and I believe both behave correctly towards performance mods. In any case, the GT3 does. The McLaren F1 and all three new Porsches have damage models, and thus cause no glitches in the game, except for the announcer calling the cars by different names. All the other cars have no damage models and cause the game to glitch, especially when the car should be totalled but isn't, due to a lack of a damage model. The Challenger Concept and Mercedes have wheel placement issues. Also, I could not update and save changes to any of the blueprints, as doing so caused my game to crash.

 

Just my findings.

Ами, може да се похвалиш ако упееш. А тук пише, че някои коли нямали модели за демиджа и играта правила проблеми. Може би ако демиджа се изключи от опциите няма да има проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Мисля го и аз това...ама с Мемори Едитър се сменят само цифри които ги има на екрана на които ти е играта в този момент,а тея кодове как да ги добавя си нямам на идея,при това че е мемори ЕДИТЪР :blink: П.С в NFS Unlimited от където са кодовете няма Вейрон така че не се притеснявай :P

 

Само аз ли го видях,или Драг Кинг е жена,така че си имаме Drag Queen :evil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

все пак е компиутър програмиран да кара така,не обиждай така жената...може да е истински човек зад това име,хахах

Link to comment
Share on other sites

КАКВО ОТКРИХ ТОКУ ЩО...

 

1-во да кажа НФС е макар и малко...реалистично (ако не и много) от към характеристики на коли...

2-ро в една тема бях чел че Американските Мускули (в реалността) имали аеродинамичност на куб

и 3-то току що направих Додж Чарджър на макс , и излезна че е аеродинамичен колкото Паганито и Форд ГТ , при това и трите коли са с еднакви макс. ъпгрейди...(да кажеш да съм нагласил нещо..но аз не съм ) :blink: :blink: :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

КАКВО ОТКРИХ ТОКУ ЩО...

 

1-во да кажа НФС е макар и малко...реалистично (ако не и много) от към характеристики на коли...

2-ро в една тема бях чел че Американските Мускули (в реалността) имали аеродинамичност на куб

и 3-то току що направих Додж Чарджър на макс , и излезна че е аеродинамичен колкото Паганито и Форд ГТ , при това и трите коли са с еднакви макс. ъпгрейди...(да кажеш да съм нагласил нещо..но аз не съм ) :blink: :blink: :blink: :blink:

Ами естествено,че имат аеродинамичноста на тухла четворка.Виж какви са ръбати :P .Само сравни примерно Porshe Carrera GT с Ford Mustang от 60 и някоя година и ще видиш разликата :P .

Link to comment
Share on other sites

А как тогаззз го напраих тва ! Чарджъра е по аеродинамичен от Паганито ( абсолютно идентични ъпгрейди !) а Форд ГТ-то е съвсем малко по аеродинамично от Доджа... :blink:

 

Чарджъра още малко излита в Аеро-5 :woot само дето от Еа мах категорията е 4 :lol:

 

 

и Скрийн щях да дам..ама някакси Print Screen не ще да снима :wacko: :wir

Link to comment
Share on other sites

Мани ги тея аеродинамики в таз играта. Пълна измислица са. Как така слагаш спойлер например и ти се увеличава downforce-а (не знам как е на бълг.) и едновременно с това се намаля коефицента на съпротивление (drag) и получаваш по-голяма максимална скорост. Няма начин. Само лъжат децата :P .

Link to comment
Share on other sites

Мани ги тея аеродинамики в таз играта. Пълна измислица са. Как така слагаш спойлер например и ти се увеличава downforce-а (не знам как е на бълг.) и едновременно с това се намаля коефицента на съпротивление (drag) и получаваш по-голяма максимална скорост. Няма начин. Само лъжат децата :P .

кви 5 лева ? еми ест.

 

спойлера помага на "въздуха" да притиска колата на долу , съпротивлението намалява,понеже от долу минава по малко въздух,а от горе минава по голямата част от въздуха...съответно колата става по аеродинамична,по ниска (от натиска на въздуха) и като е по аеродинамична е способна на по високи скорости......сложно ли беше ?

 

 

A ? Имало начин значи.....вииииииииииж ти !

Link to comment
Share on other sites

кви 5 лева ? еми ест.

 

спойлера помага на "въздуха" да притиска колата на долу , съпротивлението намалява,понеже от долу минава по малко въздух,а от горе минава по голямата част от въздуха...съответно колата става по аеродинамична,по ниска (от натиска на въздуха) и като е по аеродинамична е способна на по високи скорости......сложно ли беше ?

A ? Имало начин значи.....вииииииииииж ти !

Аз к'во разправям, че само лъжат децата (не се обиждай, имам предвид, че NFS напоследък си е детска игра). Няма смисъл да се търси обяснение как така се намаля съпротивлението. Това просто не е вярно.

 

А ти иначе това дето си го написал как го научи, от играта ли :laughing: ?

Link to comment
Share on other sites

Нье бе човеку , просту си интерисувам от коли , хахах,еми прочети по внимателно и ще схванеш как така намалява съпротивлението,по - близо е до земята и въздуха минава над колата с по голяма скорост,демек по заострен нос,цепи въздуха по добре,съпротивлението намалява

Link to comment
Share on other sites

Офф, аз за к'во ли се обаждам.

И до земята да я свалиш колата и да я качиш два метра нагоре носа все си е същия. А тая притискаща сила си е на базата на въздушно съпротивление. Въздуха вместо да си продължи назад се "удря" в спойлера, който е под някакъв ъгъл, за да натисне колата надолу. Щом му пречи да се движи свободно, значи се получава по-голямо съпротивление.

Link to comment
Share on other sites

Много интересно заключение. Тогава защо например карт серите ако си ги чувал /нещо подобно на формула 1 ли беше или 3000 разбирачите да кажат/ когато се състезават на нормална писта с завой и прави си имат аеродинамика подобна на повечето коли от формулите а когато са на овал където се иска главно максимална скорост махат големите анти крила и слагат 3 пъти по-малки може би защото така колата има по-малко въздушна съпротивление и по-голяма максимална скорост. Или просто ти или някой от EA не им е казал истината на тия балъци. Като се замисли човек въпреки, че е в страни от темата, но аеродинамиката си е аеродинамика където и да се прилага забелязъл ли си, че ако разгледаш 2 самолета с сходни форма тегло и тяга на двигателите в 99% от случайте този с по-малки /прибрани/ криле има по-голяма скорост и по-малко максимално тегло. Е и при колите е същото колкото по така да се каже "моЩни" антикрила има една кола толкова по притисната е тя към земята съответно има да кажем по-добро управление, за сметка на максималната си скорост. Ако се вгледаш и в първата кола преминала звуковата бариера също ще видиш че няма нито 1 антикрило мисля вече знаеш защо. При по-бързите коли целящи главно максимална скорост се цели да има притискаща сила колкото колата да не "литне" а за това, че някав тарталясник от края на 60-те с форма на тухла има по добра аеродинамика от зонда...

Link to comment
Share on other sites

Самолетите пък кво ги намесихме ? , аа раптор2721 Тръст ССР си има спойлер .....ко стана бе ?

 

@Согр нали като предницата на колата е по ниска,едно 80 % от въздуха заминава нагоре към капака направо,а тази която влиза в"двигателя" през решетката,се прекарва настрани към тези отвори които се намират пред вратата на по мощните коли....пример : Ферарита,Ламбота,Мкларъни

 

 

едит:за раптор2721

 

thrust_ssc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Сорка че на правиш разлика между стабилизатори и антикрило... За да е нещо анти крило трябва пътя на въдуха да едната му страна да е по-дълъг от другата. Това на коети ти викащ "спойлер" е зашото колата е с 3 колела 2 отпред и 1 отзад. Освен че е едно и е отзад то е и направляващо т.е. чрез него колат завива което е прави изключително нестабилна и това нещо на което ти казваш споилер е поставено да не се клатушка настрани при корекция на движението. Но както и да е като те гледам книжка нямаш и кола не си карал и от аеродинамика нищо не разбираш... ами вярвай си някой ден може да те покажат като поредния голфаджия с шаренита ламаринки забит в някое дърво.

Link to comment
Share on other sites

Ок,де аз мисля така....и моля смао не ми давай голфаджийски квалификации щото па точно тях мразя супер много....квот щеш ми вика....само не и голфаджия

Link to comment
Share on other sites

Да ви се похваля: днес НАЙ-ПОСЛЕ пробвах прочутото отроче на EA (NFS-то де :P ) както трябва на перфектна графика (XBOX 360) и чуствата са ми общо взето смесени. Забавна е играта има много нови и нтересни работи. Добри идеи са има дошли на ония от EA. Много ми хареса чуството са скорост се едно летиш, всичко е добре оформено и графиката е на много високо ниво. Пушека е наистина страхотен. Драга е велик! Като се започне от подгряването на гумите през старта, дигането на предницата, "летежа" чак до финала. Мога да си въртя драгове цял ден... Звука е страхоте, въпреки, че саундратака SUX Hard. Всичко до тук добре, но е адкси трудна. Тва се пробвах 20 пъти на Speed Challenge-ите и дори и не успях да завърша. Се Totaled... Дрифта и той нищо не мога да направя, имайки предивд, че в предишните части рулирах буквално на дрифт. Беше ми любимото съзтезание просто несравнимо, а тук въобще не мога да се оправя. На Грип тия коли са толкова тромави, че... Имам чувството, че не завиват направо. Трябва да намаля до 10 едва ли не, за да може да завие. Вярно, че не съм свикнал много, много на джойстика, но все пак... Менюто е под сякаква критика. Все едно някой го е глътнал и изплюл. Ами общо взето това ми е впечатлението за окло 1-2 часа игра. Достатъчни са ми. Когато я пробвам и на качествено PC ще докладвам!

 

ПС: Що се отнася за създалия се спор. Herbye онова наистина е стабилизатор, а не антикрило. Спяцялно за самото антикрило знам, че стабилизира кола и се оправлява много по-лесно. Например в един еп. на Top Gear пуснаха Koenigsegg на тяхната писта за време и то беше очудващо слабо. Мистериозния им пилот държеше на втори опит, при който се напъна бая и предната броня буквало изяде една гума. :lol: :lol: :lol: След това от Top Gear поставиха антикрило и факта си беше факт - най-доброто време в класацията им... За повишаване на скороста не съм сигурен. Евентуално някой др колиметър повече или по-малко, но нищо повече!

Link to comment
Share on other sites

еми той точно спойлера пък не увеличава скороста кой знае колко в играта :P

Link to comment
Share on other sites

Сички теми за NFS ТОТАЛНО ГИ УСИРАТЕ С РАЗНИ ГЛУПАВИ СПОРОВЕ.Ай спрете са малко бе!Баси.Притрябвали са му на някой мненията на хора за аеродинамиката при положение,че 80% от хората дали мнение въобще си нямат идея от аеродинамика,от коли и т.н.(и аз също си нямам идея от аеродинамика,за това се опитах само да дам мъничко мнение по въпроса,а то кфо стана пак :angry: )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...