Jump to content
BulForum.com

Какво ви минава през главата


Recommended Posts

на мен бмв-то в момента ми гори 9.5-10 , както и да го смятам давам 25-6лв/100км в което няк'си не намирам икономия ...... за сметка на това си имам дюзи,турбини и още хиляда хиляди изненади които дизела може да ти поднесе..... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107k
  • Created
  • Last Reply

Между 3 и 90 и 4 и 20 долара е галон дизел тука. Обаче освен големите камиони, рядко виждам дизелови коли. Аз съм пръснал половината ми от годишната заплата в БГ само за бензин....това е прахосничество и разхищение. И то заради глупавата ми работа. Стотици хиляди има още само на тоя континент дето го правят това. Не е истина просто.

Link to comment
Share on other sites

Зат'ва - колело! Пацо от "Щур кор SW" беше изчислил, че гори между седем и осем на сто (бири). На пресечен терен.  Аз за такова разстояние и такъв терен горя горе-долу 3-4 корнита, 3 сандвича, супа, две кебапчета и една бира. И около четири литра вода.

Link to comment
Share on other sites

Мнооого хора си вярват с дизела... 300кс, 400кс ... м3ки, еС6ци пляскат... АМГ-та... накрая обаче сутрин кат запалиш трака, като го изрежеш... зад теб е ад... вони адски гадно и звучи като трактор. Но продължават да си се кефят хората. Има всякакви.

Link to comment
Share on other sites

Бе не е баш така...... повечето след 2005-та са с ДПФ , демек не вони на нищо и не пуши , тва с пушенето важи за някви по-стари. За тракането също не съм много съгласен , моята работи доста тихо а е 2005-та , скоро един приятел си взе 535Д ново .... ми не можаш да кажеш бензин ли е или дизел и общо взето с чип върви колкото е39 М5 ..... 

 

Има си плюсове но аз през целият си живот съм карал основно дизели и може би ако нафтата беше малко по качествена нямаше да мина на бензин но с тия цени/качества на горивата в БГ просто няма смисъл..... 

Link to comment
Share on other sites

Тия дето ги правят 300+ к.с. обикновено DPF-a си заминава веднага. Доста тихо не ми се връзва в представите. Знаеш за какво говоря ;) правия 6ц не можеш да разбереш на място дали работи ;)

Link to comment
Share on other sites

30-40 кс минимум нагоре + 60-80нм ... сам си прецени. Зависи и как караш. Ако на студен старт му правиш ластици 1-ва, 2ра всеки ден ... няма как да не роди. И аз сутрин си карам до 2500 оборота докато не излезе от синьото, а даже през повечето време съм на 5та.

Link to comment
Share on other sites

Ами аз пък не мисля, че се износва по-бързо... Няма индикации, при свестен чип, да има по-висока амортизация. Говорим си за safe chip, не разни изгъзици!

Link to comment
Share on other sites

нема такова понятие като сейф чип , колкото и да е хубав живота на двигателя се слъсява с едни 10%....който квото и друго да ти говори са митове и легенди....

Link to comment
Share on other sites

Така си е. За това и повечето мапери повече от 40кс рядко мапват, а нютоните строго според това колко е читава кутията.

Link to comment
Share on other sites

Нека не спорим за износване... Всяко натоварване в повече, от това, което е предвидил производителя, скъсява ресурса на даденото нещо. Проста физика.

 

Друг е въпроса кой и как ще го използва, защото при каруцарско каране, дали е с чип, или не, двигателят ще си умре доста бързо. При добра култура на шофьора, разликата в живота на ДВГ няма да се усети.

Link to comment
Share on other sites

Като прочетох по-горе "добра култура на шофьора" и се сетих как побеснях вчера на разни тарикати шофьори. Разкопаха "Богомил" и вчера, докато нямаше работници, разни хитреци минаваха с колите си през разкопаното. Вдигаше се прахоляк до небето! Както се бях запътила чиста и спретната на кафенце, буквално за десет-петнайсет метра така се напраших, сякаш аз съм разкопавала "Богомил" цяла седмица. Какво им пречи да обикалят из задните пресечки, не мога да разбера! Пък и не си ли разбиват и без това разбитите коли, минавайки през разкопаното...

Link to comment
Share on other sites

Е това е като в Кючука. Направиха бая от улиците еднопосочни ама Бай Ганьо продължава да ги игнорира тия занаци... няма как просто.

Link to comment
Share on other sites

  On 10/7/2013 at 10:52 AM, chistacha said:

Нека не спорим за износване... Всяко натоварване в повече, от това, което е предвидил производителя, скъсява ресурса на даденото нещо. Проста физика.

 

нЕма как да се каже по точно.

съответно понятия като сейф чип са глупост на тунерите .... пък и за собствено успокоение....  :grin:

мен лично не ме бърка , така или иначе няма да я караш 20 години тая кола , 2.0Т-то от 200к.с. става 245к.с. без драми а на а3-ка било и спортсбек пак си е фурия  :shy:

Link to comment
Share on other sites

  • Veno locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...