Jump to content
BulForum.com

Бензин срещу Дизел?


vkirov

Recommended Posts

Абе не знам, но съм леко разочарован аз от Йетито. Оня ден, карайки го от тук до София и обратно, установих, че на 42400км. има разбито каре и неясен проблем с вибрация на лоста на трета скорост... Като си спомня доброто старо 406, което на почти половин милион си замина с оригиналните карета и амортисьори, просто... Кола на 2 години и 3-4 месеца с разбито каре... Моторът е пушка, но проблем в трансмисия на тея смешни километри... И сега с интерес чакам да разбера, дали ще мине гаранционно или от Еуратек ще се направят на интересни.

 

И към Жоро /между другото чакам още да ми звъннеш за тоя протектор, че май и втория намерих/ - една нова дизелова дюза Делфи е около 800лв., което е си е цял основен ремонт на бензинка, при това с читави части. Сещаш ли се какво правим, ако избие една дюза и турбо... Старите дизели са читави, факт неосопорим, но тея новите, с тея евро 5-6... 10... Няма такава простотия. И имам чувството, че умишлено ги правят такива барливи и чупливи, че да им е гадно на клиентите и повече да не искат да чуят за дизел. Очаквам с радост края на малолитражните турбинирани бензини и връщането на нормалните кубатури от 2000 до 3000 кубика, та да си начеша крастата с нещо 250-300 кончета, да та знам що плащам 400лв. данък щото с тея лайняни TSI, TCE, HPI и т.н., просто таковаха мамата на пейзажа...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Точно щото не харесвам и аз коли с двигател по-малък от пластмасова бира, следващата ми кола ще е немска трибуквена, бензинова с поне 6 цилиндъра. За моя радост там все още има какво да предложат на такива клиенти, естествено на вторичния пазар, щото за нова скоро няма как да помисля.

 

За стари дизели, зависи какво трябва да се разбира за "стар". Ако са такива от 90-те, да, те са здрави, защото са прости, но не са и кой знае колко икономични. Отделно си имат други недостатъци.

 

Ще ти звънна, само да се освободя, че тея седмици ми е лудница, както ти писах.

Link to comment
Share on other sites

  Аз лично предпочитам да карам дизел - по-добър разход на гориво, по-добра динамика на ниските обороти(,което е особено приятно за градското каране), по-голяма надеждност и по-дълъг живот от бензиновия агрегат(ако се поддържа, разбира се). Единственият минус е, че загрява по-бавно, което зимния сезон е много неприятно.

  Мисля, че Ауди/Фолксваген правят най-добрите дизелови мотори засега, Мерцедес им дишат във врата, също дългогодишни традиции и страшно сполучливи мотори имат, БМВ също много напреднаха в това отношение, направо да се чуди човек какво да избере :)

Link to comment
Share on other sites

Ако горивото в бг беше на цената, която аз плащам. Ни един щеше да кара дизел

 

Тва па как го реши? Мислиш ли или пак си пил Корона?  :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Джим Бийм. Пускам фифата, айде признайте си вече. Стига защитавали тая тракаща въглищарница.

 

Днеска гледах. На 6та със 70 км в час съм с 1800 оборота. Форда ми прави между 25 и 30 мили на галон градско. Аверчето с дизеловото Шеви прави по 40 и кара въглищарник. Колата му е с две години по- нова от моята и имаше проблеми с паленето миналата зима. Аз имам проблем с паленето... Ако ми свърши акумулатора. Айде стига вече сме смятали колко е 2+2... 5 няма стане. Дизела е за камиони - да теглят. Не е за коли. Казах.

 

Айде кажете как човек като мен ще си купи дизел пък ако 10 млн статистики да се извадят. Ще ви издам тайна... Далеч не съм единствен в света.

Link to comment
Share on other sites

И затуй продаващите дизели фалираха. Тия мили и галони ми идват терсене, а много ме мързи да смятам - имам бира за изпиване. Аз си минавам къмто 800 км с един резервоар, бих могъл да ги докарам почти до 1000 ако се правя на Ферди мравката. Та ко речи? 

Link to comment
Share on other sites

Аз правя към 500 км с един резервоар. 300 и малко мили. Сами, че резервоара ми 11, 12 галона, което прави 40тина литра. Твоя резервоар предполагам е 60.

 

2 литра обем,автоматик. Нямам представа колко е мощна щото не плащам данък.

Link to comment
Share on other sites

И затуй продаващите дизели фалираха.

 

Ами нищо чудно и това да стане...щото в момента в Осло с дизел няма как да влезеш, а след някоя и друга година и в Париж...Атина...Мадрид...и т.н. ;)

 

П.П. Поправям се - в момента в Осло пак може да влезеш с шкодата, но следи бюлетина, понеже лятото пак щели да върнат забраната. :)

Link to comment
Share on other sites

Off/ Ще цъфне я - особено ако си вземе най-доброто от двата свята - германско инженерство + италиански дизайн., че и даже ще се чувства като в McLaren F1, понеже се сяда в средата. :D

1000+ коня, 1600+ нютонметра, 0-100 за 2.7 сек., 300 км/ч максимална....само дето е тролей....ама пък хубав тролей...и се зарежда до 80% само за 17 минути. :))

 

1488644212-artega1.jpg

Link to comment
Share on other sites

И като спреш на обществен паркинг и до теб се залепи някой, получаваш следната изненада:

robinson-tesla-model-x-inline-photo-6648

Link to comment
Share on other sites

"Спокойно", може и да си я отвориш, ама спокойно не можеш да я затвориш, виж дясната врата. Тоя тип врати не са удобни за нашите ширини. Отделно гаража трябва да е висок поне 2.50 да отвориш вътре.

Link to comment
Share on other sites

Въпроса, Жоре май беше, че където и да си паркирал, точно по този начин, едва ли друга кола с друго отваряне биха са отворили вратите.

Link to comment
Share on other sites

Сега ако се залепи на една боя някой идиот не знам какво ще стане, но при всички положения тия врати бият нормалните. Гаражите са нещо относително. В САЩ хората имат много големи гаражи, не миши дупки като много от нашите. Иначе колко е клирънса горе не съм гледал, предполагам обаче вратата пак ще се отвори, просто ще спре по-рано. Не мисля че е фатално да не може да отвориш задни врати непременно вътре в гаража. 

Link to comment
Share on other sites

И двамата не ме разбрахте. Това дето казвате го вярвам, но търся причината за всичко това - слаби части по двигателите ли имат (още конструктивно от завода), КК-то ли им е слабо и си гледат през пръсти работата, електрониката ли им прави проблеми или просто новите коли не са като старите коли, които като нови ги правеха по малко по-различен начин и с по-различно мислене към клиента?

Това да ти спре нова кола в първите 1000 километра съм го виждал единствено по соц-време със соц-коли и то далеч не толкова често, а само когато някоя партида са я правили в петък следобед и преди официални празници или евентуално след празници, когато персоналът все още не е бил изтрезнял. :drunk:

За да спре първите 1000км, трябва да си е дефектна колата, иначе аз знам наскоро един олигофрен как си блокира на s63, взето на 0км, двигателя на петдесет и няколко хиляди км, ама това е от мундарщина! Тъй като и аз в момента ще взимам някакъв таралясник и се посъветвах с приятели, които имат автосалони или сервизи, и ме убедиха, че като ще е 10 или нагоре годишна кошница по-добре да е бензин! Доста коли са им минали през ръцете, защото не са от вчера в бизнеса, та някак си мисля да се вслушам в съвета им!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...