Jump to content
BulForum.com

Пълнене на фреон?


DON_CHEFO

Recommended Posts

.....IMPAS56 до детска градина МИР, минаваш прелеза на 6ти септември след това първата вляво караш, първата в дясно караш и отдясно в един портал влизаш....

 

.....M&J - рогошко шосе преди сервиза мазда точно. Влизаш през същия вход. На самото рогошко още в началото след последния мост на марица има табели - с едно човече което държи гаечен ключ.....

 

 

Другото място дето се сещам е Омникар в Тракия срещу бл.100 :) ...Успех.

Link to comment
Share on other sites

Чефо де що е за автоклиматик - отиваш при Коцето - преди бариерата на ВиК портала вдясно - все напред в дъното - тия момчета разбират много

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Мерси ще проверя. Аз съм първо за точене и после за пълнене :):)

За какъв ремонт по-точно става дума ?

Link to comment
Share on other sites

Иди на Импас56!Намира се на ул.Знаме 4!Аз съм много доволен от тия пичове!

Link to comment
Share on other sites

За какъв ремонт по-точно става дума ?

 

Радиатор за парно.

 

Иди на Импас56!Намира се на ул.Знаме 4!Аз съм много доволен от тия пичове!

 

Само в БОШ. Аз да обикалям целия град и да слушам надути гадове(майстори)......а то какво в БОШ едно, че е едно от най-евтините места за ТАЗИ услуга, ами и поне не се правиха на богове. Това адски ми допадна ;)щ

 

 

Всичко е тип-топ вече

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Чефо де що е за автоклиматик - отиваш при Коцето - преди бариерата на ВиК портала вдясно - все напред в дъното - тия момчета разбират много

Бях там и ми направиха пълна проверка за "стотинки" , наистина са професионалисти и съм много доволен :)

Link to comment
Share on other sites

и аз бях в Импас и също давам един голям +

само че ако ще правиш давай докато не е дошъл сезона че после бахти чакането часове 1000 неща

Link to comment
Share on other sites

и аз бях в Импас и също давам един голям +

само че ако ще правиш давай докато не е дошъл сезона че после бахти чакането часове 1000 неща

В Импас ми го дозаредиха 2005-а и се оказа че не е мръднал от тогава ,всичко е 6.

Link to comment
Share on other sites

Бях там и ми направиха пълна проверка за "стотинки" , наистина са професионалисти и съм много доволен :)

Може ли да уточниш къде се намира това?На 6-ти септември ли някъде?Значи могат да диагностицират и проблем там,а не само да пълнят с фреон така ли?Благодаря!

Link to comment
Share on other sites

Може ли да уточниш къде се намира това?На 6-ти септември ли някъде?Значи могат да диагностицират и проблем там,а не само да пълнят с фреон така ли?Благодаря!

Ми той R_a_p_t_o_R го е казал, намира се почти срещу Бриколажа, една уличка, която е затворена и на края и се намира бариерата на портала на ВиК, отдясно са климатиците, има табела синя на цвят.

Да могат и само да ти диагностицират уредбата.

Link to comment
Share on other sites

Диагностика,ремонт и монтаж на авто климатици както и такива на камиони и селско стопанска техника са част от дейността ми така че, за такива работи можете да ме търсите спокойно. Просто драснете едно ЛС.

 

П.С. За камиони,рейсове ,трактори и комбайни ремонтите се извършват на място.

Издавам и ДДС фактури за извършената услуга. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Колко излиза профилактиката в Импас56?

Според това колко трябва да се дозареди варира между 20-80лв. Ако липсва много се слага реактив и трябва да ходиш след няколко дни да се види от къде тече и от там нататък е много, много специфична цената. Така че никой не може да ти каже точната цена...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Чефо де що е за автоклиматик - отиваш при Коцето - преди бариерата на ВиК портала вдясно - все напред в дъното - тия момчета разбират много

 

 

Ползвах услугите им наскоро,много свестни момчета,наистина си разбират от работата :) Мерси на Раптор-а и Простака :) Между другото,ако някой има нужда от свестен аргончик да свирка,за спукани тръби,пити алуминиеви джанти др. ...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Чефо де що е за автоклиматик - отиваш при Коцето - преди бариерата на ВиК портала вдясно - все напред в дъното - тия момчета разбират много

 

Някой да знае тези момчета дали още са на същото място?Значи това се пада срещу Бриколаж в някаква затворена уличка така ли?От Била подминавам светофара на Бриколаж и в дясно някъде????

 

Иначе аз нямам течове, климата ми бачка ама все пак колата ми не се знае кога и дали изобщо някога е поглеждан фреона.Искам да ми измерят системата и да долеят ако трябва, което ще е почти сигурно.

Link to comment
Share on other sites

Някой да знае тези момчета дали още са на същото място?Значи това се пада срещу Бриколаж в някаква затворена уличка така ли?От Била подминавам светофара на Бриколаж и в дясно някъде????

 

Иначе аз нямам течове, климата ми бачка ама все пак колата ми не се знае кога и дали изобщо някога е поглеждан фреона.Искам да ми измерят системата и да долеят ако трябва, което ще е почти сигурно.

 

Там са си. Улицата е мъничко преди Бриколаж вдясно, една павирана. Това е входа на ВиК. Преди бариерата вдясно в двора и в дъното направо е Коцето.

Link to comment
Share on other sites

И аз скоро ще се наложи да посещавам подобно място. Мислех в Сикона (Импас 56) да ходя, но сега като гледам тия мнения може да ида и при този човек до ВиК...

 

мен ме интересува да могат да ми замерят и какво казва датчика за температурата в купето, че моя климатроник има 10-тина датчика според които решава как да работи. Как е с техниката този Коцето ?

Link to comment
Share on other sites

И аз скоро ще се наложи да посещавам подобно място. Мислех в Сикона (Импас 56) да ходя, но сега като гледам тия мнения може да ида и при този човек до ВиК...

 

мен ме интересува да могат да ми замерят и какво казва датчика за температурата в купето, че моя климатроник има 10-тина датчика според които решава как да работи. Как е с техниката този Коцето ?

Това за датчиците може да ти го каже само човек който има нужният софт, кабели и лаптоп. Големият проблем в случаят е софта който обикновенно си е на производителят на колата, а там вече работата става дебела! В 90% от случаите с проблеми с датчиците става дума просто за едно почистване на същите. Осезателят е монтиран в една турбинка задвижвана от обикновено моторче - така, че при въртенето на турбинката да бъде обдухван и по този начин следи температурата в зоната (колкото зони - толкова и турбини с осезатели). Ситуацията се решава много лесно, намираш къде ти са решетчиците на датчиците (обикновен са по таблото, колонките на вратите и задната кора) и ги продухваш с прахосмукачка или компресор (обикновено турбината е затлачена, а датчикът е облепен с прахоляк). И още един съвет! Когато ходите по сервизи за проверка на климатика - правете го когато външната температура е поне 25 - 28 градуса или нагоре! Откакто всяко гаражче може да си купи заряден стенд, положението стана трагично....

Link to comment
Share on other sites

Това за датчиците може да ти го каже само човек който има нужният софт, кабели и лаптоп. Големият проблем в случаят е софта който обикновенно си е на производителят на колата, а там вече работата става дебела! В 90% от случаите с проблеми с датчиците става дума просто за едно почистване на същите. Осезателят е монтиран в една турбинка задвижвана от обикновено моторче - така, че при въртенето на турбинката да бъде обдухван и по този начин следи температурата в зоната (колкото зони - толкова и турбини с осезатели). Ситуацията се решава много лесно, намираш къде ти са решетчиците на датчиците (обикновен са по таблото, колонките на вратите и задната кора) и ги продухваш с прахосмукачка или компресор (обикновено турбината е затлачена, а датчикът е облепен с прахоляк). И още един съвет! Когато ходите по сервизи за проверка на климатика - правете го когато външната температура е поне 25 - 28 градуса или нагоре! Откакто всяко гаражче може да си купи заряден стенд, положението стана трагично....

Kolata e Laguna II s dvuzonov klimatronik. Avstriiska i stoqla ne znam si kolko vreme v avtosalon. Imam chuvstvoto, che vuobshte ne duha studeno i raboti samo ventilatora. Nai-veroqtno sistemata e prazna i shte se naloji zarejdane:

 

R134a: 625-675 grama

OE Compressor OIL Type: Planetelf PAG488 - 240-260 grama

BEHR/Hella Service Compressor OIL Type: PAO 68 ili PAG ISO 150 - 240-260 grama

 

Predpolagam, che pokazaniqta na tozi datchik mogat da se proverqt i s primerno Bosch tester, ne samo s Renault CLIP. Datchika za vuzduha v kupeto se namira na lesno i udobno mqsto - vav tqloto na ogledaloto za obratno vijdane - v moq sluchai e elektrohromno. Otkacha se lesno i dostapa do vuprosnite reshetchici e lesen.

 

Zvunqh v edin serviz za auto klima v Sarajevo i ot tam ne mi kazaha nishto konkretno, nito ceni nito nishto. Zvunqh v ediniq dilar na Renault i rabotata sushtata - "elate puk shte vidim"... Jebi ga.

 

Ta kato cqlo ideqta mi e vsichko da se napravi navednaj. Kato sum v BG nqmam mnogo vreme i se nalaga neshtata da se pravqt burzo i kakto trqbva.

 

Tvoqt serviz kude se namira ?

Link to comment
Share on other sites

.....

 

Някои лагуни и сцениците имат една доста гадна особенност - пресостатите (датчиците за налягане на фреона) им са полупроводникови (пиезо) и ако такъв датчик е издал багажа, тогава само от магазин или сервиз на Рено може да се вземе друг. По принцип вече почти не се занимавам с авто климатици, насочих се към геотермални системи, централна климатизация, вентилации... по-промишлен тип инсталации, когато си идваш пусни едно ЛС и ако съм по - айляк ще ти прегледам колата.

Link to comment
Share on other sites

Е, щом това не ти е дейноста в момента няма смисъл. Най-вероятно ще ида в Омникар Ауто или Алианс Ауто (София) и каквото покаже сметката - такова :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...