Jump to content
BulForum.com

Искам малко повече инфо


Ghetto_Freak

Recommended Posts

Здравейте. Значи искам малко повече инфо за внасяне на кола от Щатите. Имам приятел там който мисли да се прибира вече от там за постоянно и иска да си вкара колата, че ми е при сърце. И мотора иска да си вкара, та ми даде да поразпитам какво що относно вкарването на автомобил/мотор от там.

Та мита, акцизи, данъци на митницата, всичко ама всичко.

 

Ако може да ми даде информация човек който е наистина навътре в нещата понеже това е важно, а всеки знае, че сме много кадърни. Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Виж сега. Както казах искам да ми каже човек който се е сблъсквал с проблема, а не такава информация. Това е добре, но бих желал да разбера и за евентуално пречки и проблеми с който се е сблъскал. Браво, че можеш да си боравиш с Google, но това не е всичко.

Мерси, но ще изчакам човек който вече си е внасял кола.

Иначе научих нещо което до сега не се беше разпространявало - ако колата е на твое име повече от 6 месеца няма да плащаш акциз и мито(което ми се вижда добре, но няма така лесно да те пуснат).

Link to comment
Share on other sites

Значи както казах, искам информация, а не мнения. И аз мога да ти кажа, че не си заслужава да си държиш това аватарче с малкото мангалче ама това е твое мнение нали разбираш.

И както казах, тази информация не е за мен, а за приятел. Аз съм си тука и дори нямам пари за кола... Карам с рейса.

Link to comment
Share on other sites

Пич , не ми се занимава да ти го пиша толкова дълго затова все пак ще ти го кажа сбитичко.

След като беше бума на вноса на Коли от Америка са вкарани толкова много процедури които могат да те накарат да проклинаш момента в който си решил да си докараш колата от Америка. Това е първо , второто което е коли от Америка идват на сметка ако са НОВИ и СКЪПИ , за евтинки коли втора употреба смисъл няма. Отделно повечето коли от америка са акцизни с по една камара пари акциз , като си плати акциза , ддс-то , митото-то , контейнера и т.н. , като дръпне чертата колко пари е дал колко нерви е пръснал и т.н. ще му се пререве. Отделно после тука са технотестове и други глупости.

 

И какво значи искам информация ? Подобен топик "искам инфо" може да бъде спестен и да отвориш гугъл , бъндито ти прати и линк каква точно информация искаш ?

Вкарахме няколко АТВ-та и няколко мотора когато беше най-ниският долар и думите ми не са ей така да си правя вятър на устата. И определено не си давам мнението , давам ти приятелски съвет. Щом не го искаш ОК ползвай гугъл прочети какво пише и после се впускайте в големия филм

Link to comment
Share on other sites

Здравейте. Значи искам малко повече инфо за внасяне на кола от Щатите. Имам приятел там който мисли да се прибира вече от там за постоянно и иска да си вкара колата, че ми е при сърце. И мотора иска да си вкара, та ми даде да поразпитам какво що относно вкарването на автомобил/мотор от там.

Та мита, акцизи, данъци на митницата, всичко ама всичко.

 

Ако може да ми даде информация човек който е наистина навътре в нещата понеже това е важно, а всеки знае, че сме много кадърни. Благодаря.

 

Хубаво е да споменеш какъв е автомобила, защото това е определящо. За мотора, който предполагам е с жълт произход вече Всил/Злобил ти го казва.

Link to comment
Share on other sites

Еми това е друго вече щом казваш, че си пробвал. Понеже знаеш, че доста хора пишат без да си нямам и идея от това което пишат дори. Значи си пробвал с АТВ-та и знаеш. Той ми даде линка, почетох долу всичките коментари и само един от тях беше що годе добър. В смисъл ми помогна. Намерих фирма която се занимава с това. Значи той иска да вкара кола и мотор(или поне едно от двете). Той ги има налични и за това ми даде задачата да поразпитам. А от гогъл излизат само някакви ненужни линкове и за това мразя да го ползвам. Предпочитам да ми даде информация човек който се е сблъскал с това и знае какво що.

Я дай ми повече информация за мотора. Аз така и така трябва да му дам информация понеже той трябва да си реши дали ще праща или няма да праща. За това пиша, а не за мнения.

 

 

Злобил прати ми лично с пълната информация която си спомняш около пратката и данъци и всичко моля те понеже за сега само ти си се сблъсквал и знаеш какво що.

Извинявай, но просто ако ти трябва и на теб информация и си на мое място и ти би реагирал така.

 

 

 

 

EDIT: Ами не знам кой ще иска да си вкара. Има два налични в момента и не знам кой иска да го внесе, но ще дам:

- Dodge Avenger - 3.0L V6 коне не знам

- Nissan 240SH - 2.0L 4редови мисля, че е мощност около 400-500, но мисля, че това няма да бъде.

 

То информацията е и за баща му. Иска да си вкара и той един Съв.

За това всякаква информация която можете да ми дадете при опит ще е добре.

Link to comment
Share on other sites

Е да е кара тук с български регистрации. Мисли да се прибира за постоянно. Няма смисъл според мен да се кара тук с американски регистрации при положение, че застраховките там са по скъпи от тук?

Тук за постоянно.

Link to comment
Share on other sites

- Nissan 240SH - 2.0L 4редови мисля, че е мощност около 400-500, но мисля, че това няма да бъде.

 

Това в европа го има под името 200sx и е с турбо мотор, за разлика от 240, който е със слаб 2,4 мотор от джипка/пикап/микробус, така че си го купи от тук ;)

Ако искаш да си гъзар купи си японската версия 180sx от pistonheads (.co.uk).

Link to comment
Share on other sites

Е да е кара тук с български регистрации. Мисли да се прибира за постоянно. Няма смисъл според мен да се кара тук с американски регистрации при положение, че застраховките там са по скъпи от тук?

Тук за постоянно.

 

При това положение почти няма никакъв смисъл разправията, защото и за двете коли се дължи мито. Да се кара с американски номера е гъзария, но излиза солено.

 

Единствената изситнска далавера е да се купи висок клас европейски автомобил, който там е значително по-евтин и тук не подлежи на обмитяване. Тогава има много смисъл.

Link to comment
Share on other sites

При това положение почти няма никакъв смисъл разправията, защото и за двете коли се дължи мито. Да се кара с американски номера е гъзария, но излиза солено.

 

Единствената изситнска далавера е да се купи висок клас европейски автомобил, който там е значително по-евтин и тук не подлежи на обмитяване. Тогава има много смисъл.

 

Демек да си вземе човек BMW или Audi но от щатите. Това е интересна идея...

Link to comment
Share on other sites

BMW-тата и Ауди-тата в щатите са солидно по-евтини от европейските, еле пък от българските.

 

Тъй като Авенджърите май не се продават в европа е много вероятно в технотест да му скъсат задните части на твоя приятел. Най-малкото, от коеот ще се започне са сайд светлините, които не е проблем да ги имаш. После - европейски фарове (американските гледат право напред като коне с капаци, в Европа изискването е да гледат в дясно и да не светят еднакво двата, т.е. десния трябва да е по-силен от левия). Ако автомобилът не се продава в Европа такива фарове може и да не успееш да намериш. След това и задните светлини, по-скоро мигачите - според автомобила може да мигат червено, което се оправя сравнително лесно, могат да мигат и прекалено силно, с което пак трябва да правиш магарии, за да минеш.

 

* (виж по-долу) Мито дължи. Изчислява се - цената на колата + разходите по доставка (~ 1800 долара контейнер, като това е цена с много условности), 20% ДДС и върху това нещо плащаш мито. Ако го направил след 1-ви януари няма да дължи акциз, което за машините, които си е избрал, ще му щастливия момент в живота.

 

Технотест-а е най-голямата болна в задника. Едно, че за последно беше 600лв., което не са колосална сума пари, но са грешни пари. Пък и Бог знае какво ще измислят онези типове, за да ти направят живота черен. Не, че са виновни - в Европа си има изисквания и те трябва да се спазват.

 

* При определени условия, ако има зелена карта и официално си се прибира в България да живее е освободен от данъците.

Link to comment
Share on other sites

Виж сега. Както казах искам да ми каже човек който се е сблъсквал с проблема, а не такава информация. Това е добре, но бих желал да разбера и за евентуално пречки и проблеми с който се е сблъскал. Браво, че можеш да си боравиш с Google, но това не е всичко.

Мерси, но ще изчакам човек който вече си е внасял кола.

Иначе научих нещо което до сега не се беше разпространявало - ако колата е на твое име повече от 6 месеца няма да плащаш акциз и мито(което ми се вижда добре, но няма така лесно да те пуснат).

 

Преди да ти пусна линка, прочетох статията и установих, че всичко е точно и ясно написано. Братовчед ми е в Канада още преди 89-та и доста коли и мотори с контейнери съм посрещнал. Самия факт, че сме заебали от години този бизнес говори колко си заслужава в момента.

Link to comment
Share on other sites

Хай-енд автомобили винаги ще се купуват, а в САЩ те са най-евтини. Като вземем предвид, че масата български гъзари, които биха си взели хай-енд автомобили с цел показност обикновено го правят с последните си пари ги блазни идеята да карат висок клас автомобил от САЩ, който не се среща много-много у нас, а и си броят здраво паричките. Обаче е пипкав и тънък бизнес, пък като вземем и предвид, че в последно време който не е решил той не е започнал бизнес с внос на автомобили... нещата отиват към 'няма достатъчно хляб за усилията, които ще вложиш'. И пак - зависи от таргета, който гониш. При хай енд автомобилите винаги ще има хляб. От рода на мустанг, шевитата (не деу-ските измислици, а истински шевита), тундра и др. малолитражки.

Link to comment
Share on other sites

Това в европа го има под името 200sx и е с турбо мотор, за разлика от 240, който е със слаб 2,4 мотор от джипка/пикап/микробус, така че си го купи от тук ;)

Ако искаш да си гъзар купи си японската версия 180sx от pistonheads (.co.uk).

Ами това го знам, но рзликата е, че тук да си намериш едно 200Сх е едно на милион. Сигурно няма да си вкара Нисана понеже ще му легне да си купу по добре новия ГТР от тук, че го качу на Дино и му даде около 500 коня за това тази идея отпада. Ами той баща му мисли да си взима СЪВ, а гледам всеки казва, че те са на оферта да се вкарат, което ще е добре. Едно японско съвче няма да е лошо. Някакви Нисанче или Тойотичка. Той си решава. Аз съм нагърбен да търся оферти и начини за да бъдат вкарани. Ако не намеря повече информация ще си купуват от тук. Информация за коли горе долу намерих, но никой не казва от личен отпит нищо(малко повече информация).

 

 

Гугъл-бой(извинявай не искам да те обидя). Ами след като прочетох темата отново не ми стана ясно. Изчетох и коментарите долу и всичко стана миш маш. Всеки казва различно и не мога да отсея вярната информация. За това искам тук да питам, понеже се посещава доста и най важното всеки казва. Предпочитах да пресея информацията от тук от колкото Гугъл, че той само бликва и бликва.

 

 

Ако може Васко(Зболюл) да ми прати лично с повече информация поне за мотор да съм подготвен като ми се обади. Ако искаш информация за мотора мисли да е Ямаха Р1-ца около 2000+ година.

Мерси. А и ако мога и аз да се вредя и за мене нещо може да има :)

Link to comment
Share on other sites

В Калифорния бях пробвал V6 рав 4-ка с ~95% от всички възможни екстри за $24,000 чисто нова, от представителство на тойота. Щом му се кара японско сюв търкало, тойотите са на особена почит в щатите и заради това цените не са им особено високи. В общи линии 40% от автомобилите сигурно са тойоти по улиците.

 

За конете няма страшно - от 1 януари не се плаща акциз за мощен двигател. Евентуално гражданската може да дойде нанагорнище, ама с американско возило е така :)

Link to comment
Share on other sites

И да не забравяме на митницата колко ще те мотаят и също 1000 кинта трябва да приготвиш за така измисленият Технотест за проверка на светлините

и аз съм на мнение че няма смисъл да вкарваш от там освен ако не е вземеш много ефтино колата

Един приятел тва лято си вкара кола от щатите и близо 5 хилки остави докато можеше законно да е върти по пътищата на България :) а и + 2 седмици нерви докато оправи документи и от сорта

Link to comment
Share on other sites

Доколкото знам се минава през Технотест, само ако досега не е регистриран такъв модел, тоест липсва в регистрите на КАТ. Ако модела го има в регистрите и веднъж е одобрен (отговаря на изискванията и стандартите), много ясно, че не минава през тях всяка една следваща кола от този модел.

 

Ами това го знам, но рзликата е, че тук да си намериш едно 200Сх е едно на милион.

Това какво е:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

 

 

А и още нещо - 240 е 155 коня атмосферен. Ако е както казваш 400коня, значи е слагано турбо. Познай в КАТ като видят това къде ше те пратят (технотест, тиат...). Това ще рече много разправии и може и да не искат да ти го регистрират.

 

Според мен си струва само за класическа кола или модел, който се прави само за там.

Link to comment
Share on other sites

Ами аз както казах, 100% няма да вкарва Нисана. Той и да го вкара и да плати всичките глупости като се развали нещо тука няма да може да се намерят резервни части(а за конете естествено, че е сложил допълнително турбо. Както знаеш 2.4Л няма турбо, чист е, а и да стигне до тази мощност турбината ще е доста масивна и тя е). За това Нисана остава там за продан. Ами ще е някаква нормално серийна кола или Съв.

За сега разбрах само две три важни неща:

- ако колата е лична повече от 6 месеца няма да се плащат акцизи и ддс

- по добре да се закупи Европейски автомобил

- евентуално след 1 януари няма акциз вече

 

Минус:

- американските коли са НЕЖЕЛАНИ

Link to comment
Share on other sites

Лично за мен е по-добре да се закупи не европейски автомобил, а такъв, който се продава и в Европа без разлики. Виждал съм рав 4-ки тук внасяни от САЩ, така че явно с два сменени фара и проблемът се решава.

Link to comment
Share on other sites

Доколкото знам се минава през Технотест, само ако досега не е регистриран такъв модел, тоест липсва в регистрите на КАТ. Ако модела го има в регистрите и веднъж е одобрен (отговаря на изискванията и стандартите), много ясно, че не минава през тях всяка една следваща кола от този модел.

 

 

Това какво е:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

 

 

А и още нещо - 240 е 155 коня атмосферен. Ако е както казваш 400коня, значи е слагано турбо. Познай в КАТ като видят това къде ше те пратят (технотест, тиат...). Това ще рече много разправии и може и да не искат да ти го регистрират.

 

Според мен си струва само за класическа кола или модел, който се прави само за там.

Тц не е така .... Лансър направо европейски си беше и пак си му взеха хилядарката та даже и се заяждаха че единия фар светил повече от другия :D :D изобщо ще направят всичко възможно за да те накарат да им дадеш някой лев отдолу :)

 

Ама готиното на цялата ситуация е че Английските автомобили си минават без никакви спънки а един американски автомобил през 1001 процедури само и само да го таркаляш из нащИ чупени пътища

Link to comment
Share on other sites

Гугъл-бой(извинявай не искам да те обидя). Ами след като прочетох темата отново не ми стана ясно. Изчетох и коментарите долу и всичко стана миш маш. Всеки казва различно и не мога да отсея вярната информация. За това искам тук да питам, понеже се посещава доста и най важното всеки казва. Предпочитах да пресея информацията от тук от колкото Гугъл, че той само бликва и бликва.

 

Това означава единствено, че не можеш да пресяваш вярната информация. Извинявай, не искам да те обидя, ти затова и питаш. Бъди здрав и му кажи на твоя приятел да си носи една торба американски инструменти и една торба болтове да има :pirate Че тази кола ремонти ще иска по някое време. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Тъй като карам по слухове да питам запознатите - американските автомобили не са ли с инчови болтове и прочее и не е ли после зор поддръжката? Преди време бях питал няколко познати и ми бяха казали че това е големия минус след като платиш всичко и почнеш да я караш тука.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...