Jump to content
BulForum.com

Нова кола , каква да бъде .... ?!?!


zlobil

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

ми незнам след б5-цата комбитата нещо ме изкефиха доста , особено на ауди и в частност това на бмв.... е днеска видях и една чисто нова 530хД комби ама там ще ми трябват към 3 пъти повече кинти... :)

Link to comment
Share on other sites

Аз да взема да предложа едно Ферари комби и да ти кажа защо тези двете са боклуци... :P :P :P :P :P

 

Взимай Аудито. Съвет.

Link to comment
Share on other sites

Аз бих взел Аудито - харесва ми повече от двете, има по-висока мощност, ускорява по-добре и максималният въртящ момент е при 1500 об, което е супер. Друго трябва ли ти?

Link to comment
Share on other sites

Аз бих взел Аудито - харесва ми повече от двете, има по-висока мощност, ускорява по-добре и максималният въртящ момент е при 1500 об, което е супер. Друго трябва ли ти?

Да.RS6. :P

Link to comment
Share on other sites

3.0 twin-turbo модела на БМВ според мен е по-добър агрегат, но като дизайн аудито( специално при катафалките ) е по-добро.ю

 

________________________________________________

 

Чак сега видях, че говорим за нафтови печки.Личния ми съвет е да си вземеш прав 6-так 3.0 на БМВ бензин вместо печката.Ако въртиш по около 180к км на година излизаше последно сметката ако търкаляш дизелак( за по-малки кубици говорим ама все пак ).Сам си прави сметката.

 

За печиците, този двигател на БМВ е един от най-добрите дизели на пазара, поне според специалистите...така, че :)

Link to comment
Share on other sites

3.0 twin-turbo модела на БМВ според мен е по-добър агрегат, но като дизайн аудито( специално при катафалките ) е по-добро.ю

 

________________________________________________

 

Чак сега видях, че говорим за нафтови печки.Личния ми съвет е да си вземеш прав 6-так 3.0 на БМВ бензин вместо печката.Ако въртиш по около 180к км на година излизаше последно сметката ако търкаляш дизелак( за по-малки кубици говорим ама все пак ).Сам си прави сметката.

 

За печиците, този двигател на БМВ е един от най-добрите дизели на пазара, поне според специалистите...така, че :)

 

 

Сега ще те налазят фиат и ауди феновете... или май бяха ферари фенове... :)

Link to comment
Share on other sites

Сега ще те налазят фиат и ауди феновете... или май бяха ферари фенове... :)

 

 

Добре ли си? Сериозно питам ;). Не си пил много бири нали?

 

host-e, sega razra li?

Link to comment
Share on other sites

За кой питаш?Щото 330i печели всички сравнителни, 330d също по първите места?

 

______________________________________________

 

Да се отбележи, бира не пия НИКАКВА.Само твърди алкохоли.

 

______________________________________________

 

Аз катафалки казвам на всички комбита ;) трудно се сещам за думата комби идва ми avant, както е на Ауди означението или катафалка да кажа ;) не съм искал да обиждам никой.Аудито е по-добро като дизайн от 3-ката преди фейслифта ;)

Link to comment
Share on other sites

Ми дизеловия двигател на БМВ е един от най добрите ?! Кво дали е пил бири ?!

 

 

Само дизеловите ли? :)

 

 

Според мен злобила трябва да прецени по няколко фактора.

 

 

Конкретно състояние на екземпляр и дали му се кара по-практична кола или малко по-спортно ориентирана.

 

 

 

 

 

П.С. И не знам защо, но мисля, че за БМВ има повече сервизи в Пловдив отколкото за Ауди.

Link to comment
Share on other sites

Абе сервизите не ме притесняват , то е ясно че ще се чупи въпроса е кое е по-малкото зло.... за сега избора ми отива много към БМВ , ама вчера покарах една Е класа от 2004та година 320 4матик та..... май май и тя ще се включи в избора .... верно ще е 2 години по стара ама хич не е лоша кола , да не говорим за комфорта който най-вероятно а4/3та серия няма как да ми предложат ...... отделно в момента приятел живеещ в германия е намерил такава в перфектно съсстояние и с ясна история за по-малко пари от БМВ-то

 

Единственото което ме спира да взема мерцедеса още другата седмица е поддръжката... имам някви съмнения че ще ми дойде бая нанагорно и ще ми трябва финансов инжекция за всяко влизане в сервиз :angry: Пък и като цяло не мога да си се представя в такава кола.... повече отива на някой бизнесмен с костюм..... ще е странно да се измъкна от него по тениска шорти и джапанки........

 

 

ПС : хост , не взимам 330Д или 3.0ТДИ с ясната мисъл че ще ми гори малко и ще е икономично , просто съм фен на дизела

Link to comment
Share on other sites

Виж в някой автосалон 330i ;) да покараш.Помисли си.335d пък е самолет, возил съм се и съм возил :) Няма такъв дизел просто.

Link to comment
Share on other sites

..., ама вчера покарах една Е класа от 2004та година 320 4матик та..... май май и тя ще се включи в избора .... верно ще е 2 години по стара ама хич не е лоша кола , да не говорим за комфорта който най-вероятно а4/3та серия няма как да ми предложат ...... отделно в момента приятел живеещ в германия е намерил такава в перфектно съсстояние и с ясна история за по-малко пари от БМВ-то

 

Единственото което ме спира да взема мерцедеса още другата седмица е поддръжката... имам някви съмнения че ще ми дойде бая нанагорно и ще ми трябва финансов инжекция за всяко влизане в сервиз :angry:

 

Ей на тВа му викам да си дойдем на думата. 4матик не съм карал, но съм попрочел, че е просто и ефективно 4х4, което в много случаи се справя по-добре от конкуренцията.

За поддръжка, сравнено с А6 определено е по-евтина, за А4 и 3-а обаче нямам данни за сравнение.

За комфорт изобщо няма да говорим... Динамика в този двигател - бол, така че, ако наистина са ти намерили читава и с ясна история кола - аз не бих се чудил повече.

А цените им хич не са лоши вече, особено след като пуснаха новата Е.

 

П.П. А и бих казал, че вероятността да те подведе и да ти излезе солено втора употреба БМВ е в много пъти по-голяма от втора употреба Мергел.

Link to comment
Share on other sites

Виж в някой автосалон 330i ;) да покараш.Помисли си.335d пък е самолет, возил съм се и съм возил :) Няма такъв дизел просто.

 

 

бе то и М3 и рс4 са самолети ма няма кинти , бензин няма да е 100%

 

 

 

Ами да запазена е , на него мога да му се доверя , колата е 2004та година март месец първа регистрация на 116 000км по думите му още стояли найлоните по багажника , със сервизна история и напълно обслужен преди по-малко от 10 000км , човекът който го продава живее на същата улица , с всичките екстри без навигация , тоест и навигация има ама трябва допълнителен дисплей да се изведе .... цената е твърдо 16.500евро но си е подарък ако наистина е в такова състояние в което ми го описва......

 

а иначе то и моето каране се изчерпва с 10тина километра така че не мога да съм обективен но определено има добра стойка на пътя и се кара много приятно , доколкото разбрах от момчето с което не се познавахме (общи приятели) 4х4-то не е перманентно ами се включва само при нужда иначе си е задно май нещо за 90% към 10% ми говореше като съотношение , иначе върви много , 224 коня е , даже не съм сигурен дали не върви и повече от б7-цата....... преди това единственият ми допир с Е-класата е било пътуване с Е220ка която дори не съм карал ама тя е трагична , беше автоматик 150 коня и върви супер смешно.....

Link to comment
Share on other sites

Трагичен е форматика... просто не се лъжи. quattro-то и X-Dirive-а са с недостижими от 4матика.

Ако ще е 4х4 , щом нямаш достатъчно пари , Аудито е 10000000 пъти по добре от E-класата.

Аз съм се возил в E-класа , ама беше чисто нова ( тестова от Балканстар) 170 коня май беше. Наистина останах впечатлен. НО - при сходно качество , не е ли по - добре да се насочиш към по - новото?

 

едит:

 

Светлия

П.П. А и бих казал, че вероятността да те подведе и да ти излезе солено втора употреба БМВ е в много пъти по-голяма от втора употреба Мергел.

 

Колкото и да съм фен на BMW. Тук съм 100% съгласен.

Link to comment
Share on other sites

Започвам да се вкарвам в още повече филми , сега чета за 4матика и май не съм особено очарован..... абе аз и по-горе го казах , не си се представям в такава кола ....

Link to comment
Share on other sites

Трагичен е форматика... просто не се лъжи. quattro-то и X-Dirive-а са с недостижими от 4матика.

Ако ще е 4х4 , щом нямаш достатъчно пари , Аудито е 10000000 пъти по добре от E-класата.

Аз съм се возил в E-класа , ама беше чисто нова ( тестова от Балканстар) 170 коня май беше. Наистина останах впечатлен. НО - при сходно качество , не е ли по - добре да се насочиш към по - новото?

 

Това "трагичен", не само да го кажеш, а и да звучи сериозно, предполага, че си навъртял поне една година (всички сезони) каране на 4матик, куатро и екс драйв. И тъй като предполагам, че не си - звучи крайно несериозно. Кое Ауди е 1(с много нули) :) пъти по-добре ? А4 ? :)

И кое точно му е 10 милиона -та пъти по-добре ? Всичко е въпрос на вкус и възможности, така че от крайни изказвания полза няма.

Лично за мен в важен комфорта в колата и максимално малко да усещам пътя (да знам най-добре е Ес класа), но в средния клас (Е, 5, А6) с най-добър комфорт е именно Мерцедеса, а в случая даже май сравняваме А4 и 3-та с Е ?!? То няма място даже за сравнение по този показател.

Ако обаче неистово търсиш спортно и агресивно поведение (доколкото го дава колата) може би е както казват наистина - БиЕмДабълЮ :).

 

И между трите премиум марки една няма дори в пъти по-добра от другите (за 10 000 000 да не говорим). ;)

 

П.П. И понеже не искам да превръщам темата в спор, казвам че само давам една гледна точка по въпроса - моята.

 

Добре де , не се захващай за всяка дума. Но форматика е най слабата система от трите според мен.

И пак казвам quattro e по добрия вариант в този случай. Говорим за 4х4. Не намесваме другите плюсове и минуси.

 

Ако трябва да съм честен и аз така съм чувал, но бих пробвал едно 4матиче, ей така за спорта и за да дам гледна точка от първа ръка. :)

Link to comment
Share on other sites

Добре де , не се захващай за всяка дума. Но форматика е най слабата система от трите според мен.

И пак казвам quattro e по добрия вариант в този случай. Говорим за 4х4. Не намесваме другите плюсове и минуси.

Link to comment
Share on other sites

Започвам да се вкарвам в още повече филми , сега чета за 4матика и май не съм особено очарован..... абе аз и по-горе го казах , не си се представям в такава кола ....

 

Злобиле не се лъжи с тая Е класа, подръжката наистина ще ти излезне доста по солена от 3ката и А4 ката... Иначе за представянето не е чак толкова пък, виждал съм да излизат по тениска и джапанки не веднъж от Е класи :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...