Jump to content
BulForum.com

Нова кола , каква да бъде .... ?!?!


zlobil

Recommended Posts

...ВТОРА употреба кола... лични... не робува на марки.

 

:) DON_CHEFO да не си си забравил очилата, че праскаш такива буквички. Ще удариш някой с тоя размер.

 

И за да съм по темата. какъвто и Меган да си вземеш (а аз ги харесвам), никога няма да имаш същото удоволствие от шофирането, каквото ще ти достави да смачкаш в кикдаун педала на газта на Мергел 320 с 224 коня... пък бил той и на 4-5 години ! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply
:) DON_CHEFO да не си си забравил очилата, че праскаш такива буквички. Ще удариш някой с тоя размер.

 

Не пич, прочети на горе. Явно с по-голям шрифт, ще прочетат правилно. Та за това :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Мислете си квото искате, ебавайте се колкото си искате. Само с голЕм шрифт ли трЕбва да пишем, че да се разбираме

Никой не се ебава с теб. Само не става ясно защо не искаш да признаеш, че човека просто не може да си позволи ново Ауди А8 а си купува ново Рено Меган вместо това. Не виждам нищо лошо в цялата работа. Проблемите идват единствено, когато почват да се изопачават фактите. Ето аз си признавам, че не мога да си позволя ново Ауди А8, обаче това не ми пречи да го харесвам и никога няма да кажа, че съм си купил друг автомобил, щото уж не робувам на марки. Просто това са ми възможностите в момента.

Link to comment
Share on other sites

Никой не се ебава с теб. Само не става ясно защо не искаш да признаеш, че човека просто не може да си позволи ново Ауди А8 а си купува ново Рено Меган вместо това. Не виждам нищо лошо в цялата работа. Проблемите идват единствено, когато почват да се изопачават фактите. Ето аз си признавам, че не мога да си позволя ново Ауди А8, обаче това не ми пречи да го харесвам и никога няма да кажа, че съм си купил друг автомобил, щото уж не робувам на марки. Просто това са ми възможностите в момента.

 

Мен пък не ми е ясно как си мислият някой хора, че щом те мислят по един начин всички трябва да мислият по същият? Може наистина да неможе да си позволи А8 ново може пък Меган да му харесва.Разни хора, разни идеали...

Link to comment
Share on other sites

Инсинераторе, Аудито и баварката му бяха лични. Може и моя да е грешката, може и ти да не си обяснил добре, но както го написа излезна, че са му служебни всички коли. . Лятото си покарбва и кабрио(НОВО), но няма да ти кажа какво. - И аз какво да направя като не ми кажеш, да се разплача ли? Боли ме х*я, ако ще и трабант кабрио да кара.
Link to comment
Share on other sites

А8-мака е предпоследния модел.

 

 

е последен модел, нито е чисто ново(аудито). нито беше ЕС8

 

Аз лично доста се пообърках вече , последно ново ли е било аудито , последен модел ли е било и т.н. ?

Щото и до утре да ми повтаряте колко е пълен мегана с екстри едва ли има и 1/3 от екстрите на последното А8 , да не говорим за комфорта и т.н. който ти предоставят тоя клас премиум автомобили....... никой не може да ме обеди че е сменил най-високият клас на ауди и се е качил на МЕГАН , колкото и да говорим причината е била най-вероятно чисто финансова.

 

 

 

Именно.Някой хора хич незнаят кви екстри предлага новият Меган и то най-базовият модел и приказват кво нямал.Тея Аудита и БМВ-та втора ръка дори и по-нови да са особено дизел е съвсем ясно, че са над 200 000 километра.Е да в БГ стават на 50 000 ама тва е от друго.Хората ДДС крадат не е проблем да фалшифицират и сервизна книжка.

 

П.П.Злобил нека коментираме екстрите, че ми е интересно.

 

П.П.Светлия едва ли Мергел 320 с 224 коня ще върви повече от Megane RS Sport 2.0 турбо с 225 к.с. Пък да не говорим че Мегана ще спира в пъти по-добре щото е с пълна спирачна система Брембо фабрична.

 

 

Няма нужда да знаем какви екстри предлага базовия модел за да стигнем до извода че НЯМА , НЕ Е ВЪЗМОЖНО да ти предостави същото усещане на пътя както една А8ца с въздушно адаптивно окачване.... и около 3 милиона екстри които и 100 000лв да дадеш за чисто нов МЕГАН вътре няма да ги има . Като цяло дори бих казал че рено ми харесват но на черното не можем да кажем бяло......

 

Отделно тия аудита и бмв-та втора ръка примерно такива каквито аз искам в момента са на доста под 200 000км , е има и на по 400 000 ама там цената е доста по-ниска , точно заради това се търси по-скъпа , по-пазена и т.н. кола или трябва да ти обяснявам че когато си търся колата за мене ще гледам да е в перфектно състояние а не като някой търгаш да е най-евтина , скъпото винаги струва повече ..... и само за протокола предполагам незнаеш как стои въпроса с връщането на километрите в Германия - Подсъдимо е , айде има някой турци и албанци които най-вероятно връщат но частно лице германец да си върне километрите - мноооого рядко , отделно дори да фалшифицират книжката отиваш в най-близкият порше център и като ти въведът рамата в компютъра и излизат всички ремонти и посещения в сервиза , това няма как да се фалшифицира освен ако не вярваш че някой Германец ще отиде да се пробва да подкупи Порше за да променят сервизната история на кола за 30тина бона..... НЕ МИСЛЯ......

А да не говорим колко е абсурдно ако си мислиш че ще взема кола сравнително висок клас и сравнително нова без да проверя всичко което мога около нея , най-вече сервизната история.....

 

И ако толкова искаш можем да обсъдим предимствата на МЕГАН или което и да е рено пред С-клас , А8 и 7ма серия..... аз наистина такива не виждам

Link to comment
Share on other sites

Френска кола с предимства, това е Ситроен C5 и неговото окачване.Нищо повече, ни по-малко.

 

Единственото с което може да се конкурира може би е цената и возията, но вътре като качество на изработка...

Link to comment
Share on other sites

Само принципно , наистина ли някой от вас вярва че това :

 

2009%20Renault%20Megane%201.6%2016v%20100%20hp%20interior.jpg

 

е по-добро от :

112_0712_04z+2008_audi_a8+interior.jpg

mercedes-s-class-7.JPG

2009-bmw-7-series-2.jpg

 

 

Мисля че е безмислено да обсъждаме предимствата на Меган-а...... :blink: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Аз и по-горе го казах нямам нищо против рено ама феновете говорят глупости.

Те всъщност рено даже май се пробваха да пуснат кола по-висок клас от Лагуна - Вел Сатис ли кво беше и даже я спряха от производство че имаше бая дефекти и 'ич не се харчеше.....

 

 

 

иначе по темата , за сега Е-класата отпада . Остава чуденката м/у бмв и ауди но тия дни нещо започнах да се сещам че 4х4 е по-добре от задно и май май накрая ще си взема аудито.....

Link to comment
Share on other sites

не четете. нито е последен модел, нито е чисто ново(аудито). нито беше ЕС8

 

Zlobile, не цитираш правилно ;).

 

 

Никой не се ебава с теб. Само не става ясно защо не искаш да признаеш, че човека просто не може да си позволи ново Ауди А8 а си купува ново Рено Меган вместо това. Не виждам нищо лошо в цялата работа. Проблемите идват единствено, когато почват да се изопачават фактите. Ето аз си признавам, че не мога да си позволя ново Ауди А8, обаче това не ми пречи да го харесвам и никога няма да кажа, че съм си купил друг автомобил, щото уж не робувам на марки. Просто това са ми възможностите в момента.

 

Ама аз не съм му счетоводителка да знам какво може и какво не. Той никога не е имал ЧИСТО НОВО А8. Не ги е и гледал. Аз не сравнявам Мегана с А8. Не съм чак толкова луд. Просто казвам негови думи, че кола ВТОРА ръка, била тя и самолетна кабина с копчалъци вътре няма да кара. Тва е.

 

Говорим за това Ауди: http://test-drive.automedia.bg/images/news...5/audi%20A8.jpg. може би от тук тръгва всичкото неразбирателство ;).

Link to comment
Share on other sites

Ми ако ще сравняваме S класа, Ауди А8 и БМВ 7 с Меган то можем да говорим само лошо за предните 3.Първо щото не са в един клас изобщо.

 

Иначе по темата едва ли 330д-то или тва другото Ауди което се чудиш имат въздушно окачване.Най-обикновенно си е.

 

Иначе само се твърдят за екстрите дай да видим точно кои екстри има Аудито от преди няколко години и кви екстри има Мегана.Така има повече секи знае.

Link to comment
Share on other sites

Ми ако ще сравняваме S класа, Ауди А8 и БМВ 7 с Меган то можем да говорим само лошо за предните 3...

 

:lol: М-ма ти сериозно ли :confused

 

 

...Остава чуденката м/у бмв и ауди но тия дни нещо започнах да се сещам че 4х4 е по-добре от задно и май май накрая ще си взема аудито.....

 

Аудито, според мен е в пъти по-красиво. (Май се повтарям де, но от 3-те Премиум - Ауди са ми най-красиви, а Мерцедес, най-на сърце.)

Link to comment
Share on other sites

:lol: М-ма ти сериозно ли :confused

 

Еми аз не.Някой друг ги сравнява незнам по какви причини.И това казвам ако се сравява S класа с Меган то много лошо говори за S класата не за Мегана.

Link to comment
Share on other sites

Много правилно си цитирам даже , просто ти не си сигурен дали е ново или не , дали е последен модел или не......

 

 

А8-мака е предпоследния модел.

 

 

не четете. нито е последен модел, нито е чисто ново(аудито). нито беше ЕС8

 

 

Иначе по темата едва ли 330д-то или тва другото Ауди което се чудиш имат въздушно окачване.Най-обикновенно си е.

 

Да видя да съм казал някъде че 330-то или а4-ката са с въздушно адаптивно окачване- НЕ.

Говорехме за комфорта който може да ти предложи а8 и за къв би го заменил за "комфорта" от меган-а освен поради парична криза......

Никой не сравнява С-класа с Меган , то е безмислено тва е ясно и на малките деца така че не си изсмуквай от пръстите какво да напишеш.....

 

 

Иначе само се твърдят за екстрите дай да видим точно кои екстри има Аудито от преди няколко години и кви екстри има Мегана.Така има повече секи знае.

 

 

Какво да ги давам тия екстри , ти наистина ли смяташ че един меган от примерно 2004та има същите екстри като А8-ца от 2004-та ?

Не мисля че говориш сериозно.......

Link to comment
Share on other sites

Какво има да ме разбираш първо казваш а8-мака е новият модел , после казваш не е нов модел и накрая показваш снимка на най-старият модел... противочиш си доста бих казал аз.....

 

ОПРЕДЕЛЕНО заради твоя грешка тръгна цялото неразбирателство.

ТВА е ПЪРВОТО А8...... а то страда от мнноооооого мноооого болежки , като почнем от кобилици и повдигачи и стигнем до окачване .......

 

 

Но ти в началото каза "скапва се гаранционен типтроник , а8-мака е нов" и т.н. и от там излезна че говорим за ЧИСТО НОВА КОЛА а не за такава на 15 години...... сещаш се ква е разликата нали......

Link to comment
Share on other sites

ОПРЕДЕЛЕНО заради твоя грешка тръгна цялото неразбирателство.

ТВА е ПЪРВОТО А8...... а то страда от мнноооооого мноооого болежки , като почнем от кобилици и повдигачи и стигнем до окачване .......

 

 

Но ти в началото каза "скапва се гаранционен типтроник , а8-мака е нов" и т.н. и от там излезна че говорим за ЧИСТО НОВА КОЛА а не за такава на 15 години...... сещаш се ква е разликата нали......

А6 брат. А6. Аз бях писал за 2 отделни коли :rolleyes: Новото е А6, старото е А8

 

Имал съм проблеми с А6 и А8... не ща да чувам за Ауди и двете не излизаха от бокса. На чисто нов гаранционен автомобил А6 на мой приятел, смяната на Типтроника, понеже се скапа след 6 месеца се извършва, само след като платиш 50% от стойността на скоростната кутия, а това са 18 000 лева. Ако искаш. Изруди, не стига че ти продават боклук, а в гаранцията те карат да си доплатиш за баш боклука в покупката ти на автомобил, при това на цената на още една кола. Но тук става дума за А4, те са една идея по-надеждни, доколкото съм чувал. Нямам опит, признавам.

 

За това смятам, че първо е въпрос на късмет, особено при покупка на каквато и да е техника, че и на старо.

Второто най-важно е човек правилно да прецени преоритетите си при избора - дали е цената, дали е марката, подръжката, комфорта и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Без съмнение Аудито е по-добрия автомобил ...........откъдето и да го погледнеш е много по добро от БМВ-то , аудитата 4х4 са много по добри от БМВ-тата откъм возия и скорост.

Link to comment
Share on other sites

Един офтопик:

 

Интересно ми е колко от потребителите тук са имали пряк допир до изброените модели(включително и аз - не съм имал допир с най-новото А4). И споделят тук някакво мнение изградено от слухове на маса, прочетено от списание или видяно по телевизията.

 

 

Затова предлагам на Злобил въобще да не взима под внимание мненията, а да иде в представителствата или по салоните за да пробва сам дадените модели. Другото което може да направиш е да проследиш мненията по форумите(но тези форуми на определените марки).

Link to comment
Share on other sites

Аз тук тая тема я уснах е така , ако случайно получа някой добре мнение.

За сега повечето са "земи ауди бмв не ме кефи" ако пусна в ауди или бмв форум кое е по-доброто предполагам се сещате че няма да получа особено обективен отговор.

 

 

Иначе съм изчел де що открих за тия двигатели и модели ама друго си е да покарам а за сега 330-ка не съм карал , само 530 ама предполагам разликата ще е от тука до небето .

А4-ка такава съм карал искам да пробвам и бмв-то след това вече мисля че ще съм готов с решението.....пък и реално няма за къде да бързам за тоя скапан акциз всички мълчат какво точно ще има след него та ще поизчакам че смисъла да платя 10 бона акциз и после да ходя да си ги искам е никъв....

Link to comment
Share on other sites

Аз тук тая тема я уснах е така , ако случайно получа някой добре мнение.

За сега повечето са "земи ауди бмв не ме кефи" ако пусна в ауди или бмв форум кое е по-доброто предполагам се сещате че няма да получа особено обективен отговор.

 

 

Иначе съм изчел де що открих за тия двигатели и модели ама друго си е да покарам а за сега 330-ка не съм карал , само 530 ама предполагам разликата ще е от тука до небето .

А4-ка такава съм карал искам да пробвам и бмв-то след това вече мисля че ще съм готов с решението.....пък и реално няма за къде да бързам за тоя скапан акциз всички мълчат какво точно ще има след него та ще поизчакам че смисъла да платя 10 бона акциз и после да ходя да си ги искам е никъв....

 

 

Нямах предвид да пускаш мнения по форумите - то е ясно какво ще стане. Просто да изчетеш разделите за нови коли.

 

 

А относно за БМВ

 

Досега 330д, 530д, 730д, Х3 3.0д, Х5 3.0д и Х6 3.0д са с един и същ двигател - така, че какъвто отзив чуеш за някои от тия се отнася и за другите. Безспорно 330д ще върви най-много от всички - понеже е най-леко.

 

 

3.0d двигателите са два "вида". Преди фейслифтът е 231 коня, а след това е 245 при трета серия. А при другите серии се различават малко конете, например при Х5 е 235 коня.

 

 

 

 

А за 4х4то това да ти е проблемът... и двете марки имат разновидни предложения ;)

Link to comment
Share on other sites

Който и автомобил от 2-та да вземеш няма да згрешиш , вапроса е външния вид както и това 4х4 дава много голям плюс за Аудито пък и видът му е мн по-бясен от БМВ-то

Link to comment
Share on other sites

Вие нещо полудяхте... нямат място за сравнениe мегана с немските premium марки. Коли от различен клас как да ги сравняваш? Ми нормално е Мегана да няма екстрите на кола дето струва два пъти колкото него. И нормално е дачията да няма екстрите на мегана... споменах ги с идеята, че дачията няма (за мен) всичко, което ми е достатъчно като features в една кола. Та мегана/сивика/фокуса има всичко нужно от гледна точка на сигурност и удобство - автопилот, 5 звезди на краш тестовете, ESP, климатроник. Който няма пари или иска ново няма да се чувства като в каменната ера. А и това не са коли за ръчкане, което е основната разлика + цената.

 

По тая тема си мислех да пусна тема за предимствата и недостатъците на новата кола от по-нисък клас и кола втора употреба от по-висок клас. Или двете в един клас, на който както му е актуално.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...