Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

Е така се кара

Обаче пистичката със завойчетата е трепач - идеална за тренировка и имам чувството даже, че специално за това са я направили. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Така е - там където е популярен спорта имат писти специално направени да се учат и тренират дрифтърите.

Link to comment
Share on other sites

Поздрави от @DON_CHEFO >

http://www.youtube.com/watch?v=-JtaMLn_lKU - направи ми бая впечатление. За първи път гледам такава обиколка на Нюрба и то точно с Енцо. Ако правилно си превеждам както е казано и на официалния сайт обикалките за време са правени с проблеми по окачването или по-точно не проблеми, ами те влизат в някъв сейфти режим. Не успях да схвана много, май заради неравностите по пистата. Може би ще го разбереш ако изгледаш клипчето.

 

The 5 cars time on the track

 

Maserati 07:24:29 http://www.youtube.com/watch?v=qvRi2ngHfOI

 

Pagani 07:24:44 http://www.youtube.com/watch?v=euHkl9SVYTY

 

Ferrari 07:25:21 http://www.youtube.com/watch?v=-JtaMLn_lKU

 

Porsche 07:28:71 http://www.youtube.com/watch?v=zgKYmJPCW-M...=response_watch

 

Koenigsegg 07:33:55 http://www.youtube.com/watch?v=D2i8oyOkZRI&NR=1

Link to comment
Share on other sites

Прочутия дрифт на Нелсон Пикет с Уилямс срещу Аертон Сенна на Хунгароринг 86-та. http://www.youtube.com/watch?v=AeemlgJkjUs

 

Гледайте целия клип. Ясно изразен слипстрийм, а сега дядовия +еднакъв прекъсвач за всички - отврат

 

http://www.youtube.com/watch?v=kl2tIFxSEGA

 

Eдна от най-великите битки в историята на Ф1. Както и единствения път, в който Енцо Ферари се радва на второ място. Коментара естествено е на ВЕЛИКИЯ Мъри Уокър. А след смъртта на Жил, Рене просълзен казва, че това е нещото, което никога няма да забрави докато е жив

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

- настъпи ги малко тези коне.....Обаче нещо не се оправих с ФРАПС и оная другата програма и за тва качеството е отврат :(.

 

а тия много ама мноооого ги е препрал тока http://www.youtube.com/watch?v=Z07R_8YlwDM...feature=related баси майсторчетата

 

Всички карат с Г25. Ама волана тука е цифромания :)

Link to comment
Share on other sites

Аз одеве го гледах и още клепам ... и тва все пак е 1ва серия с най-мощният агрегат за класа си (предполагам) , ами ако беше 3ка дето са си асъл спортният модел :wacko: ...

 

хептен спиичлес ...

Link to comment
Share on other sites

Аз одеве го гледах и още клепам ... и тва все пак е 1ва серия с най-мощният агрегат за класа си (предполагам) , ами ако беше 3ка дето са си асъл спортният модел :wacko: ...

 

хептен спиичлес ...

 

 

Специално за теб... V8 450 коня в първа серия

 

 

Link to comment
Share on other sites

Вие четохте ли коментите за 135-цата, че дърпа така яко, защото е на морско равнище теста?Що за довод е така.Ако дърпа там така яко, колкото е повече елевацията/надморската височина, то и другите губят процентно същите стойности мощност, нали?Или бъркам и турбинираните двигатели като 135i губят предимство пред тези с нормална аспирация като се вдигне надморската - не виждам логика, все пак черпят кислород все от една и съща среда?!

Link to comment
Share on other sites

Вие четохте ли коментите за 135-цата, че дърпа така яко, защото е на морско равнище теста?Що за довод е така.Ако дърпа там така яко, колкото е повече елевацията/надморската височина, то и другите губят процентно същите стойности мощност, нали?Или бъркам и турбинираните двигатели като 135i губят предимство пред тези с нормална аспирация като се вдигне надморската - не виждам логика, все пак черпят кислород все от една и съща среда?!

Интерлагос: техническото предизвикателство

 

Интерлагос е писта на крайностите. Състои се от комбинации на бавни остри завои с една от най-дългите прави през целия сезон. 4,309-километровото трасе е известно с неравната си повърхност, макар през 2004 г. да бе преасфалтирано, а настилката бе частично подменена и миналата година. Трудностите, породени от бабуни, се засилват поради факта, че се кара в посока обратна на часовниковата стрелка. Това подлага на физическо напрежение организма на пилотите и превръща състезанието в изпитание, продължаващо цели 71 обиколки. Изпреварвания са възможни, особено на влизането в първия завой.

Контрастиращите изисквания на отделни части от пистата поставят сериозно предизвикателство пред отборите. В първия и третия сектор от най-голямо значение е максималната скорост, тоест е необходима ниска сила на аероприлепяне. В средната част на трасето обаче се търси точно обратното, за да се запази максимално добро темпо в поредицата завои. Затова при работа с реглажите се търси компромис между двете крайности, който да удовлетворява пилота. Оптималните настройки понякога се променят малко, за да се увеличи все пак максималната скорост на правите с оглед възможността за изпреварване на съперници. Всичко това води до търсене на ниво на аероприлепяне подобно на това, което се използва на пистата в Бахрейн.

Механичните настройки също не се напасват лесно на Интерлагос. И тук определени части от пистата дават приоритет на дадени реглажи. Според Рено най-важния завой на цялото трасе е 12-и, тъй като в него се определя скоростта за изкачването след това – сектор, в който се кара на пълна газ в продължение на 15 секунди. Поради тази причина се търси възможно най-доброто излизане от кривата, дори с цената на нестабилност в предната част в средния сектор на обиколката. Пистата е сравнително мека към спирачките и те не се износват твърде много, подобно на Каталуния в Барселона. Същото се отнася и за гумите. Бриджстоун предоставя тази година средния и мек тип от своята гама на отборите за уикенда на Гран при на Бразилия.

Изискванията към двигателя са също от много голямо значение за постигане на добър резултат на пистата в Сао Пауло. Интерлагос се намира на 800 м надморска височина, което означава, че въздухът е по-разреден и съответно агрегатите работят с около 7% по-ниска мощност, а приблизително 60% от обиколката се изминават на пълна газ.

 

Знаех, че са 1% загуба на всеки 100 метра по-голяма височина, но исках и да проверя. Все пак това е атмосферен агрегат и то такъв в болид от Ф1. За тия с "инхалаторите" нещата може би се влошават повече. Но пък и никой не ги кара на Мон Блан :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...