Jump to content
BulForum.com

Клипчета свързани с коли


INCINERATOR

Recommended Posts

Темата не е за дискусии, а за клипчета, но кола над 250-300 коня да кажем ако искаш да и оползотвориш конете е опасно на пътя - трябва да се кара на писта. Кой ще даде толкова пари и после ще си троши новата лимузина на пистата, а нисанаджиите с турбинирани 2,6 ще го минават.

 

Единственият смисъл от такива коли, Кайен турбо и V8 G-класи, за мен е който има пари да го покаже, да заема 2 ленти нарочно, да паркира където биха вдигнали всеки друг, да кара по пешеходните зони и тн - колкото по-голямо, по-тежко и по-мощно - толкова по-голяма е гъзарията :laughing:

 

За последното - спортните коли не са удобни, практични, икономични и тн, смисълът е че 1тонния бръмбъзък минава през завоя с 200.

По твоята логика какъв е смисъла от F1 - трябва да се състезават с тирове.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply
Темата не е за дискусии, а за клипчета, но кола над 250-300 коня да кажем ако искаш да и оползотвориш конете е опасно на пътя - трябва да се кара на писта. Кой ще даде толкова пари и после ще си троши новата лимузина на пистата, а нисанаджиите с турбинирани 2,6 ще го минават.

 

Единственият смисъл от такива коли, Кайен турбо и V8 G-класи, за мен е който има пари да го покаже, да заема 2 ленти нарочно, да паркира където биха вдигнали всеки друг, да кара по пешеходните зони и тн - колкото по-голямо, по-тежко и по-мощно - толкова по-голяма е гъзарията :laughing:

 

За последното - спортните коли не са удобни, практични, икономични и тн, смисълът е че 1тонния бръмбъзък минава през завоя с 200.

 

 

В тоя ред на мисли... за кво ти е турбиниран нисан 2,6, вземи си микра 1,3. Що да си мериш пишката или пък да караш пързо и да изпреварваш нагло и неправилно... ;)

Link to comment
Share on other sites

В тоя ред на мисли... за кво ти е турбиниран нисан 2,6, вземи си микра 1,3. Що да си мериш пишката или пък да караш пързо и да изпреварваш нагло и неправилно... ;)

 

показвам: http://video.google.com/videoplay?docid=-6...07125567977194# ....

....ето за това

 

До колкото съм разбрал от писането ти, ти не си фен на коли като Е30, за това няма как да разбереш мен и @оувърдрайв, нЕма смисъл.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...419784951777577 - Е30, М3 - 950 коня - 2 драга, много е страшно :)

Link to comment
Share on other sites

Мда, за мен това са яките BMW-та - Е30, Е28, Е34...

Е30 М3 - 1240 кг

Е90 М3 - 1680 кг

Е34 М5 - 1650 кила (по-малко от сегашна тройка)

 

Всеки си има мнение и е фен на нещо, няма смисъл да спорим тук и да пълним темата с офтопик, така че предлагам да приключим с тая тема, ако на някой му се обсъжда да направим нова тема :smile:

 

...DON_CHEFO - тоя с М3-ката ако караше както оня с Руф-а щеше да мине Карерата, но човека си пази колата и живота, което е и нормалното, а не като оня.

Link to comment
Share on other sites

На мен това ми е мечтата :)

БМВ е28 (е, за да бъда искрен и 944 s2).

 

______________________

 

Ама да си кажа до край ... http://www.youtube.com/watch?v=tzqQ4q9j-Lc...feature=related е12 също много ме кефи, но те са доста по-трудни за намиране.

http://www.youtube.com/watch?v=PKoEIgS4EHk...feature=related е12 500bhp V8

Link to comment
Share on other sites

Мда, за мен това са яките BMW-та - Е30, Е28, Е34...

Е30 М3 - 1240 кг

Е90 М3 - 1680 кг

Е34 М5 - 1650 кила (по-малко от сегашна тройка)

 

Всеки си има мнение и е фен на нещо, няма смисъл да спорим тук и да пълним темата с офтопик, така че предлагам да приключим с тая тема, ако на някой му се обсъжда да направим нова тема :smile:

 

...DON_CHEFO - тоя с М3-ката ако караше както оня с Руф-а щеше да мине Карерата, но човека си пази колата и живота, което е и нормалното, а не като оня.

 

Принципно дрифта е зрелищен, но не е най-бързия път за време в 1 обиколка. Явно и двамата се пазеха(разбираемо...нито са на състезние, нито са профисионалисти - предполагам).

 

Отностно килата. Не случайто в СЛР ГТ са махнали 400 кила екстри(ако не бъркам в превода, трябва пак да го преслушам). Въпросния СЛР: http://www.youtube.com/watch?v=8R6M7yugid0

Link to comment
Share on other sites

Темата не е за дискусии, а за клипчета, но кола над 250-300 коня да кажем ако искаш да и оползотвориш конете е опасно на пътя - трябва да се кара на писта. Кой ще даде толкова пари и после ще си троши новата лимузина на пистата, а нисанаджиите с турбинирани 2,6 ще го минават.

 

Единственият смисъл от такива коли, Кайен турбо и V8 G-класи, за мен е който има пари да го покаже, да заема 2 ленти нарочно, да паркира където биха вдигнали всеки друг, да кара по пешеходните зони и тн - колкото по-голямо, по-тежко и по-мощно - толкова по-голяма е гъзарията :laughing:

 

За последното - спортните коли не са удобни, практични, икономични и тн, смисълът е че 1тонния бръмбъзък минава през завоя с 200.

По твоята логика какъв е смисъла от F1 - трябва да се състезават с тирове.

 

Това го казах иронизирайки твоята логика с глупавия въпрос какъв бил смисъла, на мен ми е ясно че за всяка кола си има пътници...

 

 

http://vbox7.com/play:22e1abec Bentley Brooklands

Link to comment
Share on other sites

На мен това ми е мечтата :)
БМВ е28 (е, за да бъда искрен и 944 s2).

 

Ако си ходил на Калояново сигурно си видял това http://www.vbox7.com/play:d56414e3

Няма никакъв вид, но като го съм го гледал мисля, че има 5-600 коня.

Всъшност в България рядко има цялостно тунингована кола - или са излъскани от всякъде с двигател 100 коня и барабани или се ползват за кеф и не приличат на нищо :smile:

 

Като каза 944 се сетих за олдскуул Мазда

http://www.youtube.com/watch?v=J3UOisIpqzk...feature=related

Това е модел, който много ми харесва, но двигатела е трошлив и се налагат чести ремонти, освен това в Европа почти никой не е виждал такова нещо

Link to comment
Share on other sites

Хмм, гледал съм още една реклама на BMW, в която пак се ебават с Audi - в оная се въртяха в кръг на сняг, Ауди-то имаше ъндърстиър и щофьора загуби управление.

Странно как пускат такива реклами - не ги ли съдят :confused

Link to comment
Share on other sites

В щатите сравнителната реклама си е практика и никой не го бръсне за нея. Май само тук се сърдим като някой се бъзика с другия продукт. Не знам само горната реклама за кой пазар е - аудито е с немска регистрация, пък всичко друго й е американско на рекламата...

Link to comment
Share on other sites

Като се има предвид, че е с отворен диференциал не е никак зле. Те и онези Е39 V8, които беше показвал host са с отворен и не стават за дрифт, от 10тина години май слагат LSD само на M, докато преди се е предлагал като екстра за всички модели.

Link to comment
Share on other sites

Баси как влезе във водата :ph34r:

Сигурно не е лесно да се управлява такава мощност.

http://www.dailymotion.com/video/x4h61l_vo...ned-vs-r35_auto - Малко Hot Version, всички нисани от R32 до R35 на пистата, R34 си остава най-добрия :)

 

- touge battle MCR R35 vs RE RX-7. 500те кила по-малко се оказват по-голямо предимство от най-новите технологии, по-голяма мощност и задвижване на 4те колела.

 

v Че имат някой интересни неща имат, но карат The Stig и от време на време оня, дето му биха времето на Ринга с бус :D

дават външни камери и то не на цялото състезание и освен това всичко е оформено като шоу, докато при японците са набляга повече на колите и карането ;)

Link to comment
Share on other sites

Айде недей съска ;) все пак >>>

Кейтрам r500 (по-бърз на писта от Вейрон).

 

LP 640 Will it drift (ще суче ли :) )

 

Grid - една Супра и r34 се затварят по завоите на планинско.
Link to comment
Share on other sites

Тоя v10 до колко оборота качваше? Ебати! Има ли сериозно ревю (не някав с паркинсон в ръцете)?

 

______________

 

Сега им погледнах пакета от опции на Lumma, май звука е заради специалната изпускателна с-ма, а не поради силов тунинг (не че не предлагат и такъв, де).

Link to comment
Share on other sites

Тоя v10 до колко оборота качваше? Ебати! Има ли сериозно ревю (не някав с паркинсон в ръцете)?

 

 

То тоя като гледам едва се събира в колата, а пък като караше на заден ход изби рибата :D

 

 

на 7,750 е 507 коня нормалната версия

Link to comment
Share on other sites

6мин HD трейлър на нов филм относно Нюрбургринг. Приятно гледане.

Много добре е направен - хубава музика...хубава писта...хубави коли... :rolleyes:

Между колите имаше няколко поршета - поршето си е класика, но когато мерна някъде ford GT...ми се разтуптява сърцето. :love

 

Ето и от мен едно

, което доказва, че идиотите на пътя никога няма да свършат. Приятно гледане и от мен...с пожелание да не си изпускате нервите (и амбициите) на пътя. :inqn

 

П.П. Има кадри и от София.

Link to comment
Share on other sites

За момент си помислих, че е за Нордшлайфе, ама не...

От последното се убедих, че не само в България има такива случаи, като гледам даже има и по-зле :D

Link to comment
Share on other sites

Да знаете от къде мога да си намеря титри (англ или бг) за Best Motoring 2006-05 BMW vs JAPAN? Нещо не мога и с помоща на Гугъл да се справя.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...