Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  On 1/31/2013 at 4:46 PM, host said:

host, on 31 Jan 2013 - 18:44, said:

Чефо, живееш в миналия век някъде около 1990г. Тогава имаше значение за супер и хипер колите за колко спринтират до 100км/ч. Ся има значение до 300км. И Ферари ако не отупат Венъм ГТ (0 до 300 за под 14 сек) , то значи кончетата са капут. Кьонигзег също са доста интересен конкурент, който им прави проблеми в последно време.

Всичко е от значение. Всяко едно детайлче. ;). Венъм ГТ....айде да сме сериозни. Аз на мелези не обръщам внимание. Всяка сериозна марка може да направи турбо осмак с 2 тира конски сили и 3 тира въртящ момент, но не го правят(еле па тва никога не е било в идеята на Енцо - имам предвид движението на право...защо ли? Новото Ферари се говори, че ще е до 900 коня и то с помоща на КЕРС-а и ме съмнява да набира за под 14 сек до 300, но залагам два чифта мъде, че на Ринга ще завърши, толкова пред Венъма, че ще имам време за кафе, цигара и тек :D

По-умни от мен хора са писали единствените два конкурента на новото Ферари и това са...новия Мак и 918 на Порше, като от сега Поршето изостава от другите два марки. Шведите - нямам нищо против. Показват адски мускули(нормално). Свирепа форма имат и...до там. Остават си Шведите с многото конски сили. :blush: Аз, че съм извратен - така е. Но за хипер колите не знам защо, но съм фен на високообортните атмосферки. Просто лично според мен те са по-трудни за правене и по-престижни. Повтарям, това е ЛИЧНО мнение, не светая светих ;).

 

P1 и Ф150 са да го наречем Ф1 на пътя :)

И като заговорих за P1 на Мкл - това са впечатляващи х-ки:

  Quote

Quote

 

 

McLaren P1 ще ускорява до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди 27.02.2013 | ClubS1; снимки: McLaren | 0 коментараtmp_267.jpgtmp_268.jpgtmp_269.jpg

McLaren Automotive оповести характеристиките на най-новия си модел – McLaren P1 – и пусна официални снимки на колата седмица преди дебюта й на световното автомобилно изложение в Женева.

P1 ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди. Автомобилът ще достига 200 км/ч за под 7 секунди, а до 300 км/ч – за не повече от 17 сек. Максималната скорост е електронно ограничена на 350 км/ч.

McLaren Automotive проучваха много сериозно мнението и впечатленията на евентуални собственици на суперколата през последните месеци. В крайна сметка по модела почти не бяха направени промени. Компанията ще произведе само 375 броя от колата – така Р1 ще остане наистина ексклузивен модел.

Обявената цена е 866 000 британски паунда (малко над 1,3 млн. долара). Автомобилът ще е оборудван така, че ще е готов както за невероятно изживяване на пътя, така и за състезания на писта.

Гумите за Р1 са специално разработени с Пирели. Италианската компания е участвала в целия проект и са правени тестове заедно с McLaren, тъй като гумите са основен фактор за представянето на колата. Спирачната система пък е дело на Akebono.

Може би за изненада на мнозина суперколата ще може да се кара и в изцяло електрически режим. При градско каране със средна скорост до 50 км/ч това означава до 20-километрова дистанция.

Link to comment
Share on other sites

Свали си очилата и виж какви гъзят всякакви марки вече ;)

 

За Вънъм-а тотално си непознал. Всеки сериозен пилот който го е карал винаги само комплимети е давал за това колко е управляем и завива.

Link to comment
Share on other sites

  On 2/28/2013 at 8:42 AM, host said:

Свали си очилата и виж какви гъзят всякакви марки вече ;)

 

За Вънъм-а тотално си непознал. Всеки сериозен пилот който го е карал винаги само комплимети е давал за това колко е управляем и завива.

 

Аз съм си добре. Марката е добре(защо - има нет за целта, аз не съм лектор и не ми се плаща) и хората купуващи Ферарита - тоже. Всеки сериозен ФЕН и купувач би предпочел Ферари, Мак или Порше...всеки пикльо с пари ще си купи Бугати или мелез-гаражист. Свободен пазар - харчат си парите както намерят за добре, но е разбираемо марка като Ферари да има адски много ФЕНОВЕ и двойно повече дето ги плюят. Кервана си върви, а кучетата понайлават чат-пат ;)

 

наздраве и със ЗДРАВЕ ;)

Link to comment
Share on other sites

Вас само Китай ви спасява ;) и там само разни дупенца ви купуват. Тя дай-хард венове вече са ви никав таргет. Факт.

Link to comment
Share on other sites

И в горния и в сегашния си пост много умело боравиш с думата факт...щом си казал, па така да е майна. Много големи балъци тия милионери...как така не са си купили по едно Бугати и по един Конинг...ум да ти зайде.

Срещу увеличените продажби и печалбата в тия трудни времена да имаме нещо да кажем? Не ми се занимава с глупости. Пожелавам ти да си имаш един Венъм и всякви други гаражисти когато забогатееш. Аз бих взел Ф355 пред тях и се подписвам зад тия думи. И то защото Ферарист не съм станал - родил съм се такъв ;)

Link to comment
Share on other sites

  On 2/28/2013 at 7:56 AM, DON_CHEFO said:

 ...ще имам време за кафе, цигара и тек :D

 

Off/ Много бързи тия текове бе! :evil ...а и редът на цигарата и тека трябва да е обърнат...

Link to comment
Share on other sites

http://www.laferrari.com/en/

 

Ще си извъртя един сап...ебаси уникалния "болид". 800+163 коня. Да го д*** Вейрона с неговите "инхалатори"

 

едит: In nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti, Amen. :D

 

edit 2: Хосте, за едно от горния линк разменям целия гараж Венъми барабар с тях вътре + един автовоз Кьонингнещо си ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=waZuJw27BuY

 

Края на клипа е най-интересен :blush:

 

 

  Quote

 

Задвижващата система се състои от V12 двигател с обем 6.3 литра, който
доставя 800 к.с. при 9000 об/мин и 700 Нм при 6750 об/мин. Двигателят се
подпомага от електромотор с мощност 163 к.с. и 270 Нм, като по този
начин общата мощност на LaFerrari достига 963 к.с.

Според
информацията от Ferrari двигателят може да се развърта до 9250 об/мин,
осигурявайки спринт от място до 100 км/час за по-малко от 3 секунди.
Скорост от 200 км/час се достига за по-малко от 7 секунди
, а
скоростомерът достига 300 км/час за едва 15 секунди. Максималната
скорост на движение превишава 350 км/час.
Потреблението на гориво не е
обявено, но се посочва, че вредните емисии на СО2 са в рамките на 330
г/км.

Хосте, тия 15 секунди за атмосферката как са? Добре ли са или целия инженерен екип на Ферари да си скъсат дипломите ритуално?

 

@Евил-а ми подшушна, че и Ферарито било спряно точно както Макларъна на 350 км в час.

 

На 3 километровото Фиорано новото Ферари и то "облечено" в камуфлаж е дало 5 секунди по-добра обиколка от Енцо. На Нюрба сигурно ще е поне 10 и нагоре секунди по-бързо.

Link to comment
Share on other sites

  On 3/5/2013 at 2:23 PM, DON_CHEFO said:

Хосте, тия 15 секунди за атмосферката как са? Добре ли са или целия инженерен екип на Ферари да си скъсат дипломите ритуално?

Каква атмосферка? Започва да се превръща в така мразените и наричаните от теб тролей. Ще е интересно да видим какви ще са параметрите без електрическият двигател. Между другото постиженията при ускорението му са по - слаби от тези на Бугати Вейрон супер спорт, който е модел на вече на 3 години...
Link to comment
Share on other sites

  On 3/6/2013 at 6:25 AM, netrootbg said:

Каква атмосферка? Започва да се превръща в така мразените и наричаните от теб тролей.

 

Ти не разбра ли, че Чефо признава тролеи само ако са с конче отпред? Тях той нарича нежно 'атмосферки', а всичко останало, дето по някакъв начин ползва електричество е "скапан тролей". :P

Link to comment
Share on other sites

  On 3/6/2013 at 6:25 AM, netrootbg said:

Каква атмосферка? Започва да се превръща в така мразените и наричаните от теб тролей. Ще е интересно да видим какви ще са параметрите без електрическият двигател. Между другото постиженията при ускорението му са по - слаби от тези на Бугати Вейрон супер спорт, който е модел на вече на 3 години...

Ти сериозен ли си? Няма да се учудя де и в темата за Ф1 си ни в клин, ни в ръкав. Не мога да разбера. Едно нещо като не ти е толкова ясно....защо се пънеш. Мен виждал ли си ме да давам съвети на някой за Андроид или iOS?

 

Само искам да ти подшушна, че P1-то и това Ферари ще завиват около тоя кошник Вейрона и ще го направят да си бара ушите на всяка една писта на това земно кълбо.

 

  On 3/6/2013 at 7:21 AM, Midex said:

Ти не разбра ли, че Чефо признава тролеи само ако са с конче отпред? Тях той нарича нежно 'атмосферки', а всичко останало, дето по някакъв начин ползва електричество е "скапан тролей". :P

Що говорите глупости. Тва е КЕРС с-ма. Не е шитнята на Приус. И в Ф1 имат КЕРС...за съжаление

Link to comment
Share on other sites

  On 3/6/2013 at 7:28 AM, DON_CHEFO said:

Ти сериозен ли си? Няма да се учудя де и в темата за Ф1 си ни в клин, ни в ръкав.

 

Що говорите глупости.

 

От мен поне не можеш да се оплачеш, че пиша в темата за F1. :))

 

Обаче...каквото и да си говорим - традициите вече не са това, което бяха...БМВ с предно предаване, Мерцедес с градски колички, Ферари с тролей... :lol: ...само Ламборджини пак започнаха да правят трактори. :)

Link to comment
Share on other sites

Смешни са ти защитите на кво-ли-не Ферари. Жалкари са вече брат. И тва е. Правят лъскави "модерни" неща. Няма претенции за най-бързо, управляемо и тн. Мен не ме вълнуват тия моди. Мен ме интересуват хора като Хенеси, искащи безкомпромисен краен резултат, искащи без еквивалент перформанс. И да, мене не ме броят в таргета на Ферари ама и няма лошо.

Само недей все ги изкарва велики каквото и да изкарат.

 

И 2 сек. до 300 ако са ти малко, евала.

 

----------

 

А да, и м3 с турбо l6 мотор... Смешни времена са.

 

Link to comment
Share on other sites

Отивам да си правя акупунктура със шиш за лед, че онемях. пИчелиш. ЛаФерари е провалена електричарка :D :D. Само един момент да си позабърша малко монитора, че целия го наплюх докато се хиля :D :D

Link to comment
Share on other sites

Да не се правим на луди, въобще не е провалена, много добре знаеш, че нямам това предвид. Просто вече целите са други, хората са други. Всеки вече търси тази комбинация електричка + мощен бензин - на Порше направиха, Ферари вече показаха и Макларън. Това е то модата сега. Точно както по-рано бе казано с даунсайзинга. Излизат вече данни, че няма смисъл от него и че само се оскъпяват агрегатите...няма значение, модно е. Та така. 

Убеден съм, че тоя модел ще се счупи по търсеност - то вероятно и всички бройки вече са капарирани или платени. 

Link to comment
Share on other sites

  On 3/6/2013 at 3:19 PM, host said:

Да не се правим на луди, въобще не е провалена, много добре знаеш, че нямам това предвид. Просто вече целите са други, хората са други. Всеки вече търси тази комбинация електричка + мощен бензин - на Порше направиха, Ферари вече показаха и Макларън. Това е то модата сега. Точно както по-рано бе казано с даунсайзинга. Излизат вече данни, че няма смисъл от него и че само се оскъпяват агрегатите...няма значение, модно е. Та така. 

Убеден съм, че тоя модел ще се счупи по търсеност - то вероятно и всички бройки вече са капарирани или платени. 

 

Еми такава е тя. Следващите модели почти е сигурно, че ще са с турбо вече(поне така смятам аз...заради ЕС и заради новите двигатели във Ф1). То нали се заговори, че изобщо идва края на атмосферните 12-ки, че и 10-ки дори. Ще им ударим една панахида и туй то. Нищо не можем да променим.

За модела вече има 700 клиенти...лошото е, че бройките са само 499 :).

Link to comment
Share on other sites

  Quote

 

McLaren P1 vs LaFerrari: битката на цифрите

 

>>> http://cars.actualno.com/McLaren-P1-vs-LaFerrari-bitkata-na-cifrite-news_417587.html

 

Ок, Lambo Veneno е най-бруталната машина в Женева. И

трите произведени екземпляра вече са продадени за по 3 млн. евро

парчето (без данъци и такси). Истинската битка между хипер автомобилите

обаче е тази: McLaren срещу Ferrari. И за пръв път ще имаме реален дуел и

извън пистата. Тук няма да говоря за дизайн, тъй като ще проговорят

пристрастията ми. Ще оставя тежката дума на цифрите.

 

McLaren P1 разчита на хибридно задвижване – V8 плюс електрически мотор, а

резултатът са 903 к.с. Получаваш ги срещу 866 000 ли (от компанията се

похвалиха, че са продали 6 бройки още по време на първия прес ден в

Женева).

 

Освен брутална мощност, другият акцент в автомобила е активната

аеродинамика. Коефициентът на челно въздушно съпротивление е 0,34. Той

става още по-голям при активирането на задния спойлер и на двете малки

„крила“ пред предните гуми. Много преди достигане на максималните 350

км/ч върху автомобила се прилага 600 кг притискаща го към асфалта сила.

Това е доста близо до параметъра при Льо Ман болидите и пет пъти

по-голяма сила отколкото при МР4-12С.

 

Р1 е 300 мм по-дълъг от славния си предшественик F1, но съвсем малко

по-широк и дълъг от MP4-12C. Спрямо него той е с 83 мм по-дълъг, с 29 мм

по-нисък и с 37 мм по-широк. Собствената маса на Р1 е много ниска -

1400 кг, но остава много далеч от тази на F1 и неговите 1140 кг.

 

Задвижването на Р1 се осигурява от 3,8-литров V8 двигател с 727 к.с.

(20% по-висока мощност спрямо МР4-12С), подпомаган от електрически

мотор, който добавя още 176 к.с. Цялата мощност (и 903 Нм въртящ момент,

незнайно защо двата параметъра съвпадат) се предават към колелата чрез

7-степенна Graziano скоростна кутия с два съединителя.

 

Крайните динамични параметри все още са в процес на уточняване, но

сперед Autocar Р1 ще е по-бърз с 0,4 секунди от MP4-12C и поне с 2,5 сек

по-бърз в упражнението 0-200 км/ч. Максималната скорост ще е 350 км/ч,

което си остава доста под официалната максимална на F1 от 372 км/ч.

 

Първоначалният план бе за тираж от 500 бройки. Според непотвърдена

информация новите собственици на Р1 са убедили Рон Денис да намали

бройката до 375, за да се придаде още по-голяма ексклузивност на

автомобила.

 

От другата страна на везната застава скромното LaFerrari или Ferrari-ТО

(F150). McLaren извади наследник на своя F1 точно 20 години по-късно,

докато при Ferrari наследникът на Enzo идва след 10 години.

 

Цената на LaFerrari е доста по-голяма от тази на прекия си конкурент, но

тук и стойността на името е много по-голяма. В Европа F150 е оценен на

1,3 млн. евро или с около 300 хиляди повече от Р1.

 

Другата голяма разлика е в областта на задвижването. Ferrari разчита на

атмосферен 6,3-литров V12 двигател за разлика от би-турбо мотора 3,8 V8

на McLaren.

 

Ускорението на двата хиперкара до 100 км/ч няма да се различава и ще е в

рамките на 3 секунди. Голямата разлика идва в параметъра 0-300 км/ч.

Ferrari твърди, че ФерариТО ще взима дистанцията за 15,5 секунди, което е

с около 1,5 сек по-бързо спрямо „около 17 секунди“, за колкото ще се

ускорява McLaren. Ferrari не са посочили максимална скорост „защото няма

значение“, докато McLaren я определят на 350 км/ч.

 

Ferrari твърдят, че при симулирана обиколка на „Нюрбургринг“ са

направили виртуален тур за под 7 секунди (ще очакваме и реалната).

Фернандо Алонсо е завъртял един тур на „Фиорано“ за 1:19 мин. (с

нормални Pirelli P Zero гуми), докато 599XX прави това за 1:16 мин., но

със сликове. Очакванията са LaFerrari да слезе под тази граница, обут

със сликове.

 

Ferrari е с около 110 мм дълъг от McLaren и достига 4702 мм, по-широк е с

50 мм (1992 мм) и с цели 54 мм по-нисък (1116 мм). Колесната база е

дълга 2650 мм, като разпределението на масите между предната и задната

ос е съответно 59 към 41 процента. Това е малко радикална цифра за

подобен род автомобили, но инженерите на Скудерията твърдят, че

съотношението е „идеално“. Изключително впечатляващ е фактът, че

центърът на тежестта при F150 е с цели 35 мм по-нисък спрямо Enzo.

 

Пилотската (защото в този автомобил не става въпрос за шофьори) позиция е

идентичка като при болидите от Ф1 и е била конфигурирана след

консултации с Алонсо и Маса. Рамата на шасито е изпечела в автоклавовете

на състезателното подразделение на Ferrari. Плюс добавянето на голямо

количество композитни материали е постигнато увеличение на здравината

при усукване с 27% спрямо Enzo.

 

LaFerrari е по-лек от P1 с маса от 1255 кг. „Суха“, т.е. без да се

отчита масата на всички масла и течности на борда. От всички килограми

на HY-KERS системата се падат 140 кг, от които 62 кг са на центално

разположения пакет батерии.

 

Ferrari разчита на централно монтиран V12 с работен обем 6262 куб. см.

Той е доразвита версия на мотора от F12 и генерира 789 к.с. при 9250

об/мин. Към тях се добяват 150 к.с. от електрическия мотор, за да се

получи тотала от 950 к.с. и 972 Нм. И двата параметъра са с около 10%

по-добри от на Р1.

 

Ferrari обави серия от 499 бройки, както и това, че програмата ще е с

продължителност 2 години. Оттам насетне цената на този автомобил само ще

расте.

 

В сайта на Ферари - онова 15.5 го дават 15=

Дано виртуалния тур да съвпадне с реалния.

 

едит: ии ония 7 секунди естествено са минути :)

Link to comment
Share on other sites

Опел при всички тестове които съм им гледал на новата Астра, размазват всичко в компактният сегмент. Евала, от най-зле до 1ви в сегмента.

Link to comment
Share on other sites

  On 3/9/2013 at 11:57 AM, host said:

Опел ...

 

И най-хубавото е, че вече не ръждясват (почти). :))

 

П.П. А Чефо пак не успя да се вреди за новото LaFerrari - вече имало над 1000 заявки при доста по-малко първоначално предвидени бройки.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...