Jump to content
BulForum.com

Автомобилни новини


Светлия

Recommended Posts

И да се отплесна подобаващо.

 

Информацията за това БМВ говори за това, че въпреки, че Racing Dynamics тунунга на f10 е външен трябва да се обмисли още нещо.. Имайки предвид, че М дивизията винаги е била най-бързата и най-спортната, то спокойно бихме могли да заключим, че следващия M5 ще е с не по-малко от 600+ к.с. , а лично за мен е много малко вероятно да е със 620 к.с. както 550i Racing Dynamics - по-скоро с повече. В момента 550i във фабричния си вид разполага с 407 к.с.

 

Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики.

 

Ще почакаме и видим.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply
  host said:
И да се отплесна подобаващо.

 

Информацията за това БМВ говори за това, че въпреки, че Racing Dynamics тунунга на f10 е външен трябва да се обмисли още нещо.. Имайки предвид, че М дивизията винаги е била най-бързата и най-спортната, то спокойно бихме могли да заключим, че следващия M5 ще е с не по-малко от 600+ к.с. , а лично за мен е много малко вероятно да е със 620 к.с. както 550i Racing Dynamics - по-скоро с повече. В момента 550i във фабричния си вид разполага с 407 к.с.

 

Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики.

 

Ще почакаме и видим.

 

Дори новото М5 да е с двигател 1 към 1 с на Х5/6 М т.е. 555 к.с. ... пак ще си е резачка. При положение, че с тегло над 2 тона вдига 300... и 100 ги прави за...

4,7...

Link to comment
Share on other sites

  host said:
Ако това е така, то личното ми мнение е, че нито Мерцедес, нито Ауди, нито Инфинити и Лексъс имат към момента подобаващ отговор в този клас, при тези стандарти за емисии, с такива характеристики.

 

Вчера си мислех по повод дискусията за ауди и кой как ги мачкал по всевъзможни показатели. И че различни хора търсим различни неща в колите. Аз примерно търся комфорт и минимално количество проблеми - т.е. искам само да слагам бензин, някаква поддръжка да си я прави сервиза и да не ме занимава само да ми казват кога пак да ида и това "кога" да е поне през 6 месеца и да не си губя повече време с това. Има голяма вероятност следващата ми да е применро Audi Allroad. Или нещо друго но задължително 4х4 и малко по-високо от авенсиса

Link to comment
Share on other sites

  kotora said:
Колко ли струва тва поло :laughing: че 1 добре ще ми дойде.Може да няма климатик централно и там други работи ама върви като змей :)

 

Ти сериозно ли? Тва се движи само на право и обикновено 402 метра е това право :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  INCINERATOR said:
И може би сервизният му интервал да е на всеки 410 метра :)

 

Ами не е правено в БГ, но да. Чупи се бая - няма как. Важното е да печели :)

Link to comment
Share on other sites

Що ги развалиха така тези BMW-та не мога да си обясня. Така да ме дразни муцуната и конкретно фаровете че не мога да ги гледам. Ей какви красиви бяха преди:

 

00864.jpg

 

И какви някакви неправилни форми съчиниха та замяза на нищо, особено пък това м1 е направо отврат:

 

bmw-dava-zelena-svetlina-na-m1_0.jpg

Link to comment
Share on other sites

  djadomraz said:
И какви някакви неправилни форми съчиниха та замяза на нищо, особено пък това м1 е направо отврат

луд ли си .. m1 coupe (sedan-a особено) е върха !

Link to comment
Share on other sites

Това което е на снимката няма общо с М1(photoshop) или по-точно 135is - както предполагам, че ще се казва.

 

 

И между другото... 1ва серия купе в момента е най-близко до традиционните модели на БМВ. Т.е. типичното БМВ е малко спортно купе.

Не случайно го наричат наследникът на BMW 2002...

Link to comment
Share on other sites

Не съм сигурен как точно се казва модела, но определено е единица , двуврат и с багажник , ама нещо не мога да намеря хубави снимки в нета .

 

ПП. Винаги като го видя и си представям как m6-цата му е по-голямото братче , тичкат си заедно и си играят на улицата :love :wub: :heart:

Link to comment
Share on other sites

Ето ето... ей тази форма на фаровете ми причинава много особен психически дискомфорт. Има нещо което е страшно не-на-място и това направо ме побърква. Все едно колата е направила някаква шантава гримаса и аха аха да се върне в нормалното си положение но хоп и се е схванала и си стои така ни риба ни рак. Виж снимката на Е36 и как фаровете си стоят "правилно" маската и тя а не е изчанчена и все едно мината през някой филтър на PhotoShop за сферично разкривяване. Хеле пък триъгълната форма отстрани на фаровете ми бърка в здравето...

 

Това са си моите впечатления пък всеки си има вкус... мен и онези мерцедеси с 2та фара също ме дразнят а другите с един но по-голям ме радват а други обратно... просто споделям впечатления

Link to comment
Share on other sites

PSA Peugeot Citroлn подменя изцяло ръководството на дизайн отдела си.

 

Новите лица са:Шеф на дизайн отдела на PSA e Jean-Pierre Plouй, под негово ръководство са Gilles Vidal за Peugeot, а Thierry Metroz при Citroлn. Всичко това след като миналата година PSA бе оглавено от нов CEO.

 

През 2009-та PSA обяви задълбочаване сътрудничеството с BMW не сами при ползването на техни разработки при дизеловите агрегати, а и интерес към съвместна платформа за компактен автомобил, както и изцяло нова гама бензинови двигатели.

 

Дали през 2010 ще видим наистина добър пакет от PSA - автомобил, двигател. Лично аз много се съмнявам.

 

_________________

 

Да не стават грешки, горе трябва да е > пакет - двигател + шаси. И тук не е мястото за дискусията по тази тема ;) иначе мога да отговоря за споменатите долу модели, че всеки един от тях има НЕ прежалими за мен кусури.

Link to comment
Share on other sites

  host said:
PSA Peugeot Citroën подменя изцяло ръководството на дизайн отдела си.

 

Новите лица са:Шеф на дизайн отдела на PSA e Jean-Pierre Ploué, под негово ръководство са Gilles Vidal за Peugeot, а Thierry Metroz при Citroën. Всичко това след като миналата година PSA бе оглавено от нов CEO.

 

През 2009-та PSA обяви задълбочаване сътрудничеството с BMW не сами при ползването на техни разработки при дизеловите агрегати, а и интерес към съвместна платформа за компактен автомобил, както и изцяло нова гама бензинови двигатели.

 

Дали през 2010 ще видим наистина добър пакет от PSA - автомобил, двигател. Лично аз много се съмнявам.

 

Новото Ц5? 407, 607?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Дами и господа, да посрещнем новата Порша

911 TURBO S 2011!

4х4

530 к.с.

700 Нм въртящ момент (почти)

0-100 км/ч - 3.3 секунди

315 км/ч максимална скорост (малко по-бавна от 328-те на GT2)

145k евро :) за купето / 155k евро за кабриото :)

p100195a5.jpg

 

Цялата новина > http://www.autoblog.com/2010/02/08/porsche-911-turbo-s-unveiled-with-530-hp-of-goodness/

Снимки >

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100199a5.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100196a5.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/02/p100194a5.jpg

 

http://www.autoblog.com/gallery/2011-porsche-911-turbo-s/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...