Jump to content
BulForum.com

Общ въпрос за нов внос, прехвърляне, регистрация..


dvdrw

Recommended Posts

Здравейте,

тъй като съм пред избор на автомобил, искам да помоля някой от по-запознатите да ми обясни нещо:

Виждам, че по повечето салони има автомобили "нов внос", които са без номера и пр.

Искам да знам, преди да почна да питам, колко горе-долу излиза като сума прехвърлянето на мое име, номерата, преглед, застраховка, винетка (годишна)... и пр.

През сервиз трябва да мине, това ми е ясно, преди да я купя.

Поздрави и благодаря предварително.

Link to comment
Share on other sites

Регистрация и номера до колкото помня е общо 67 лева за автомобили нов внос, в това се включва и прегледа. Застраховката е 130-140 в зависимост от компанията, а годишната винетка е 64 лева все още.Данъка зависи вече от добитъците под капака.

 

Ти и да минеш през сервиз пак си се правят задължителните смяни на ролки, масла, ремъци, филтри и други дреболии, които обикновено са по-скъпи от самата регистрация.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

тъй като съм пред избор на автомобил, искам да помоля някой от по-запознатите да ми обясни нещо:

Виждам, че по повечето салони има автомобили "нов внос", които са без номера и пр.

Искам да знам, преди да почна да питам, колко горе-долу излиза като сума прехвърлянето на мое име, номерата, преглед, застраховка, винетка (годишна)... и пр.

През сервиз трябва да мине, това ми е ясно, преди да я купя.

Поздрави и благодаря предварително.

 

през сервиз колата няма как да мине ако е нов внос от автокъща,щото просто няма как да я закараш до такъв,нали е без номера.

застраховките и данъците можеш да ги провериш в съответните сайтове,горе долу около 200 лева за двете.

винетката е 64 кинта

прехвърлянето и регистрацията в кат по спомени е пак около 100 лева.

гтп последно беше 15 лева,но като нищо може да е станал 20 или 30,то с тая инфлация... :lol:

едит - ааа,за аптечка,триъгълник,пожарогасител(качествен,не ония нещастни дезодоранти) и жилетка също си приготви към 40 кинта

Link to comment
Share on other sites

през сервиз колата няма как да мине ако е нов внос от автокъща,щото просто няма как да я закараш до такъв,нали е без номера.

..........

Всичко хубаво ама къф ти е проблема да я закараш с временните номера до сервиз?

Link to comment
Share on other sites

Ами наскоро купихме един на приятел кола "нов внос" без номера и т.н. и мога да ти кажа горе долу колко излиза.Работата е оклоло 500 лв. ако колата ти е над 10 години и около 100 коня.

За прехвърляне нищо не се дава ако е от автосалон.Пишат ти в автосалона една факутура че си купил колата от тях естествено на нереална цена.Например ние купихме Вектра за 6500 във фактурата пишеше 2100 ....Крият данъци хайваните.С фактурата въпроса с прехвърлянето е уреден.

Следва в КАТ.Ако колата ти е до 10 години нищо не плащаш като ЕКО такса.Иначе плащаш като поп 210 лв. поне толкова платихме за Вектрата която е 97-ма година.

Следва застраховка 136 лв или повече в зависимост от конете.

Прегледа беше 30 лв. ако се нелъжа.

Номерата бяха около 40 лв. и зимаха и нещо за монтаж ....

Данъка е около 40 лв. ако колата ти е до 102 коня ако е над тях си преготви от 140 нагоре.Това са горе долу разходите които ще направиш без майстори и т.н.

Мой съвет е като купуваш така гледай да наредиш работата като платиш автомобила да имаш още 1000 за регистрация и да си смениш спокойно масла,филтри и консумативи.Това е :)

 

П.П. Да ме извинява колегата който е написал че винетката е 64 лв. ама доколкото си спомням годишната беше 76.Не съм сигурен за точната цифра ама със сигурност беше над 70 лв!!!!!

Link to comment
Share on other sites

П.П. Да ме извинява колегата който е написал че винетката е 64 лв. ама доколкото си спомням годишната беше 76.Не съм сигурен за точната цифра ама със сигурност беше над 70 лв!!!!!

 

Със сигурност НЕ Е над 70 лева - Жорко не се излагай. Сумата за лека кола е 67 лева тази година, 64 беше миналата.

Link to comment
Share on other sites

Със сигурност НЕ Е над 70 лева - Жорко не се излагай. Сумата за лека кола е 67 лева тази година, 64 беше миналата.

 

Еми ще си потърся касовата бележка.Пазя е доколкото си спомням и ще кажа със сигурност.

Link to comment
Share on other sites

Ами наскоро купихме един на приятел кола "нов внос" без номера и т.н. и мога да ти кажа горе долу колко излиза.Работата е оклоло 500 лв. ако колата ти е над 10 години и около 100 коня.

За прехвърляне нищо не се дава ако е от автосалон.Пишат ти в автосалона една факутура че си купил колата от тях естествено на нереална цена.Например ние купихме Вектра за 6500 във фактурата пишеше 2100 ....Крият данъци хайваните.С фактурата въпроса с прехвърлянето е уреден.

Следва в КАТ.Ако колата ти е до 10 години нищо не плащаш като ЕКО такса.Иначе плащаш като поп 210 лв. поне толкова платихме за Вектрата която е 97-ма година.

Следва застраховка 136 лв или повече в зависимост от конете.

Прегледа беше 30 лв. ако се нелъжа.

Номерата бяха около 40 лв. и зимаха и нещо за монтаж ....

Данъка е около 40 лв. ако колата ти е до 102 коня ако е над тях си преготви от 140 нагоре.Това са горе долу разходите които ще направиш без майстори и т.н.

Мой съвет е като купуваш така гледай да наредиш работата като платиш автомобила да имаш още 1000 за регистрация и да си смениш спокойно масла,филтри и консумативи.Това е :)

 

П.П. Да ме извинява колегата който е написал че винетката е 64 лв. ама доколкото си спомням годишната беше 76.Не съм сигурен за точната цифра ама със сигурност беше над 70 лв!!!!!

-за колата така ми направиха документите в автосалона, че все едно аз съм си е внесъл, нема фактури нема лиготии

- в цената която плащаш за номерата всичко като преглед, превод за банката и монтаж за номерата си е включено. Такъв филм "за монтаж на номерата се плаща нещо" няма

- мойта е до 100 коня и как данъка е 12 лева и 57 стотинки?

- ако е над 102 коня(зависи колко над 102 е де) не е 140 лева данъка.Зависи дали си с катализатор или не.На Голф 3, 150 к.с данъка е 90 лева с катализатор и 180 лв. без. Пак си пропуснал подробностите.

- и годишната винетка си е 64 лева, прочети пак 64 лева

Link to comment
Share on other sites

Прочети ти пак - 67 лева

 

-----------

 

Жоренце, трябва ли да ти взимам мярка за шапка с правата лопата?!?!? Кога те е лъгал батко ти?

 

1092211_orig.jpg

Link to comment
Share on other sites

-за колата така ми направиха документите в автосалона, че все едно аз съм си е внесъл, нема фактури нема лиготии

- в цената която плащаш за номерата всичко като преглед, превод за банката и монтаж за номерата си е включено. Такъв филм "за монтаж на номерата се плаща нещо" няма

- мойта е до 100 коня и как данъка е 12 лева и 57 стотинки?

- ако е над 102 коня(зависи колко над 102 е де) не е 140 лева данъка.Зависи дали си с катализатор или не.На Голф 3, 150 к.с данъка е 90 лева с катализатор и 180 лв. без. Пак си пропуснал подробностите.

- и годишната винетка си е 64 лева, прочети пак 64 лева

 

-Преди колково време си реистрирал колата?Щото ние го правихме преди 3 седмици?

-Я пак колко викаш за данък на Голф 3 с 150 коня и катализатор?Щото според ТОЯ КАЛКУЛАТОР ЦЪК е 203.49 лв.Разправяй ги на старата ми шапка че е 90 лв със и 180 лв без.

 

П.П.Незнам как са ти направили документите явно ти си изключение.Дори и на Горубляне като бяхме даваха фактура и документ за застраховката.След което отиваш и си регистрираш.За частно лице е друго.

Link to comment
Share on other sites

-за колата така ми направиха документите в автосалона, че все едно аз съм си е внесъл, нема фактури нема лиготии

- в цената която плащаш за номерата всичко като преглед, превод за банката и монтаж за номерата си е включено. Такъв филм "за монтаж на номерата се плаща нещо" няма

- мойта е до 100 коня и как данъка е 12 лева и 57 стотинки?

- ако е над 102 коня(зависи колко над 102 е де) не е 140 лева данъка.Зависи дали си с катализатор или не.На Голф 3, 150 к.с данъка е 90 лева с катализатор и 180 лв. без. Пак си пропуснал подробностите.

- и годишната винетка си е 64 лева, прочети пак 64 лева

 

Катализатор при над 100 коня не важи. Иначе баща ми нямаше да плаща целия данък на баба Вектра

 

Има и друго. Тоест гледат КВ, а не КС. Мисълта ми е, че има Вектри и Зафири ако се не лъжа по 101 коня. Което урежда бащата напълно :)

Link to comment
Share on other sites

Катализатор при над 100 коня не важи. Иначе баща ми нямаше да плаща целия данък на баба Вектра

 

Има и друго. Тоест гледат КВ, а не КС. Мисълта ми е, че има Вектри и Зафири ако се не лъжа по 101 коня. Което урежда бащата напълно :)

 

Ами Стефчо и 101 коня да е пак е май във високият данък.Иначе на Венци Вектрата е 1.6 16В Екотек 101 коня и ся като смятам с калкулатора данъка е пак над 100 лв....

Link to comment
Share on other sites

Благодаря на всички, които се отзоваха. :)

Сега остава само да си намеря колата ;).

Ще падне обикаляне, то се е видяло. Търся си Рено Лагуна, Меган, Фиат Брава, Пунто, Пижо 306, 406, нещо такова..

Ако някой знае читав салон, или той самият да продава, да свирка.

Други изисквания - 4 врати, климатик, и ако има възможност газова...

Link to comment
Share on other sites

Благодаря на всички, които се отзоваха. :)

Сега остава само да си намеря колата ;) .

Ще падне обикаляне, то се е видяло. Търся си Рено Лагуна, Меган, Фиат Брава, Пунто, Пижо 306, 406, нещо такова..

Ако някой знае читав салон, или той самият да продава, да свирка.

Други изисквания - 4 врати, климатик, и ако има възможност газова...

 

С фиатите ще ти е най-лесно тук в Пловдив колега по простата причина, че тук на едно 90% колите са от Италия и съответно има тамошно производство най-вече.

Рено Лагуна имаше хубава на автокъща в с.Труд от южната страна на бензиностанцията Лукоил.Имаше и климатроник, с 4 врати и моноинжекция така че монатаж на газ ще е евтин и ще е добър.Проблем беше че е 95-та е, че на подкалника има една пласмаса, която беше чупена и задният фар беше спукан но от салона даваха друг в замяна .....Иначе и искаха 4200 и за мен мотора си бачкаше добре и климатроникът също работеше.

Меган поне аз като обикалях нямаше много да не кажа хич.Имаше 2 точно до табелата за Пловдив на влизане от Труд ама и 2-та за нищо не ставаха.Даже за единият ме гониха да го купя.Иначе ако имаше то беше без климатик....

Хубаво Пежо 406 имаше пак на Карловско шосе на автосалона, който се намира точно между бензиностанцията Петрол и София Франс Ауто.Там вкарват коли от Франция, така че с френските ще имаш успех.Аз като гледах там имаха 2 406-ци от които едната беше бензин другата беше дизел.Ние търсихме бензин и за това дизела не я гледах ама беше запазена колата.Имаше и 2 Мегана ама бяха Купе което не те урежда по изискванията ти пък и климатик нямаше което не ме уреждаше мен ;) Иди там може да има нещо ново.

Специално за тези които гледаш ако си решил да ходиш в София в Горубляне можеш да намериш само 406 и Лагуна.Там на почит е немското и френски почти няма, а италианка ако видиш трябва тото да пуснеш.Така че незнам дали си струва разкарването ;) Аз незнаех какво има и бях длъжен да проверя :)

 

П.П.Сега се сетих че на автокъщата която гледах въпросната Лагуна имаше и 2 Мегана.1-ят не го гледах щото беше с 1.4 мотора, който ми се вижда слабичък, а другият беше седан(класик го водят) и за това може би забравих за тях понеже не ги гледах.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря на всички, които се отзоваха. :)

Сега остава само да си намеря колата ;).

Ще падне обикаляне, то се е видяло. Търся си Рено Лагуна, Меган, Фиат Брава, Пунто, Пижо 306, 406, нещо такова..

Ако някой знае читав салон, или той самият да продава, да свирка.

Други изисквания - 4 врати, климатик, и ако има възможност газова...

 

Слагаш си удобни обувки и отиваш на Горубляне. Обикалянето е между 3 и 5 часа, но няма как да не си намериш каквато кола търсиш... В зависимост от цената отстъпка до 10% може да си договориш. Другия вариант е да ходиш до Варна, но за мен поне не си струва разправиите и пътуването...

Link to comment
Share on other sites

Само недей да правиш грешката да ходиш до горубляне. Толкова много бракми на едно място другаде няма. Всичките са на по 500 000км и отгоре, с шити волани, км реални.. Надути цени. Не си губи деня, ако не парите за разкарването до там. В Пловдив има много по заслужаващи цената си автомобили.

Link to comment
Share on other sites

Само недей да правиш грешката да ходиш до горубляне. Толкова много бракми на едно място другаде няма. Всичките са на по 500 000км и отгоре, с шити волани, км реални.. Надути цени. Не си губи деня, ако не парите за разкарването до там. В Пловдив има много по заслужаващи цената си автомобили.

 

Аз съм купил 5 автомобила (всички различни) от Горубляне и с нито един нямам грижи, така че по-полека с квалификациите. Ако си чул нещо на маса, то не значи че е непременно вярно. При над 15000 автомобила на пазара много ясно че ще има маса таралясници. Затова се обикаля целия пазар. Автомобилът след това се проверява във фирмен или друг сервиз и чак тогава се купува ако всичко е наред. В Пловдив от 500 до 1000 лева повече ще излезе колата.

 

Така или иначе купувачът си решава сам. Да пазарува където намери за добре.

 

.... Между другото Горубляне май все още е най-големият пазар на автомобили втора ръка в югоизточна Европа...

Link to comment
Share on other sites

Аз съм купил 5 автомобила (всички различни) от Горубляне и с нито един нямам грижи, така че по-полека с квалификациите. Ако си чул нещо на маса, то не значи че е непременно вярно. При над 15000 автомобила на пазара много ясно че ще има маса таралясници. Затова се обикаля целия пазар. Автомобилът след това се проверява във фирмен или друг сервиз и чак тогава се купува ако всичко е наред. В Пловдив от 500 до 1000 лева повече ще излезе колата.

 

Така или иначе купувачът си решава сам. Да пазарува където намери за добре.

 

.... Между другото Горубляне май все още е най-големият пазар на автомобили втора ръка в югоизточна Европа...

 

Бате, позволи ми да не съм съгласен с теб.Както казах в по-горният си пост за това, което търси няма да намери на Горубляне и разкарването наистина няма смисъл.Ако ще се купува Фолксваген,Ауди,БМВ или Мерц определено там е мястото инак за други коли няма НИКАКЪВ избор.

 

Автомобилите наистина може da са много на Горубляне ама определено не са повече от автокъщите към с.Труд.Разликата е, че на Горубляне са наредени едно до друго и да са в едно загръждение може да са на 5 различни собственика.

 

Цените са същите и там и тук все пак и на 2-те места купуват от Дупница коли и си знаят чалъмите.За парите за които там щяхме да купим Вектра за същите е купихме от тук, но много по-добра.

Link to comment
Share on other sites

Жорко не ставай смешен момче. Че много ще се смеем. Точно оттам пък избрах и купихме страхотно Рено Меган Сеник 1997 на вуйчо ми (една от колите). Вече 4 години не е барано нищо по него така че не ми говори глупости! Да твърдиш пък че тук в скапаното село Труд и пътя до него има повече коли от Горубляне е такъв резил, че аз ако съм на теб бих си едитнал поста, че и децата ще се подиграват. В целия град Пловдив и сателитните му села няма и половината коли, които са на Горубляне ВСЕКИ уикенд. Прочети малко поне преди да се излагаш!

Link to comment
Share on other sites

Еми точно там аз като бях преди 1 месец Рено нямаше почти никакво.Аз търсих за мен Рено Меган Купе и имаше точно 2 от, което едното беше дизел а другото беше бензин ама работеше като дизел и беше изкъртена всякаква пластмаса по нея вътре.+ беше че климатикът бачкаше ама на Горубляне явно ги пълнят преди да ги продават, защото там на всички им бачкаха климатиците.Другото което търсихме беше за моя приятел Опел Вектра Б да не е комби и да не е дизел.От 15 000 автомобила които казваш 5 отговаряха на тея условия.Единият беше 1.6 моно 75 коня което е изключително слаб двигател без никви есктри, което в никъв случай не отговаряше на това което търсим.Другата Вектра беше синя прясно преобоядисвана, защото беше удряна зверски, предният джам беше шчупен и в последствие лепен с БЯЛ силикон сигурно в кварталният гараж, защото от километри си личеше, че е некадърно направен и силикон имаше навсякъде, спирачните дискове бяха изтъркани до безобразие.Друг беше въпросът, че собственикът се кълнеше, че е перефектна и ще ни е подари ако има нещо дето трака, а като запалихме съсдедната Вектра на един негов "комшия" каза, че неговата наистина тракала.Тази другата наистина беше хубава ама за кола 96-та да дадем 7300 лв. е малко пресилено според мен.4-та беше една вкарана от Холандия със запазен двигател, но много кофти салон и много зажулена отвън.Климатикът работеше уж ама много слабо от време на време правеше проблеми с паленето и незнаехме от къде е проблема.Двигателят не беше мит, което беше + ама си личеше че имаше доста гарнитури за смяна защото целият беше в масло.Иначе имаше хубави ляти джанти и гуми.Гледахме и една бежава която беше със износен съединител, задна дясна врата не бачкаше централното, трябваше да блъскаш копчетата за ел.джамовете да се отворят, катализаторът беше затъкнат и още сумати сигурно дефекти които не сме видяли.Искаха и 6500....

 

В крайна сметка купихме Вектра от Пловдив за 6500 със сервизна книжка, оригиналните документи на колата от магазина 97-ма година, нов акумулатор произведен 12.2007г, сменено масло преди 5000 км и ремък ангренажен преди 10 000, нови задни амортисьори, перфектен салон с нова запалка без да е ползвана и не седалка направена на решето , перфектно работещ климатик, двигател който не е мит и няма грам масло по него, оригинален радио касетофон с управление от волана, а не без всякакъв такъв като в Горубляне, книжка оригинална към касетофона.Проблем бяше, че беше зле пистовият ремък и имаше леко натиснато на левият калник, беше и с тасове, а не с лети джанти.Беше шчупен преден десен мигач, но от автосалона ни дадоха нов такъв в замяна

 

Видях ги на Горубляне.Всички полагат клетва дори и в майка си, че по колата нищо не трака и не тропа и, че всичко и е по-по-най и работи ама в крайна сметка започват да се оправадат, че е втора употреба кола и си има дефекти.Да кажат къде е проблема поне да е всичко ясно и да е взимаме, а не да се лъжем на дребно.

Link to comment
Share on other sites

Точно когато купувахме Сеника един шебек щях да го смачкам там. Значи гледам един перфектен, вътрешно направо нов, но забелязах че е боядисван поне предния капак. Питам го какъв е проблема на колата и кака е удряна, той най-нагло ми зявява че няма такова нещо. Аз му казвам, че веднага отивам в сервиз на мой човек и ЩЕ РАЗБЕРА какво й е на тая кола - слушай отговор: "Ти ще я купуваш, ти си намери какъв е проблема!" ?!?!?? Казавам тъпако току що си призна че нещо й има! Както я беше разперил взе да тряска вратите и казва "Колата не се продава!". И гледа вуйчо ми и вика "Следващият!". Е няма такъв дебил. Нагледал съм се там достатъчно на глупаци и измислени коли. Видял съм ги и току що свалени от автовоза, и диздисвани с дни, и опити за отблокиране на компютри, и въртяни километражи.... Само ми кажи - обиколихте ли целия пазар момко?

Link to comment
Share on other sites

Понеже сутринта бяхме по работа в Горна Баня влезнахме от околовръстното по Самоковско шосе и по пътя от 2-те страни ,около моста под него и малко след него разгледахме всички коли,около бензиностанцията ОМВ май беше, отделно обиколихме и автосалоните по самото околовръстно и пак не намерихме това което търсихме.Както казах преди всичко беше залято с Ауди, БМВ , Фолксваген и Мерцедес.

Link to comment
Share on other sites

Добро утро на всички :)

Спрях се на един ПиЖо 406 - ще го видим после при майстора какво ще си каже... дано да е добре технически, козметичните дефекти ще ги оправям в последствие...

А, иначе някой ако има, да предлага - Лагуна, Меган, Толедо, Кордоба...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...