Jump to content
BulForum.com

За разликите между пазарите в САЩ и Европа


Recommended Posts

Не каза много смислени неща в поста си. Харесвам марката Хонда, но цялото това сектантство ми идва повечко. Карай си със здраве колата, но не мисли, че караш совалка. Има Пунтота, които биха отвяли върховната ти кола. Ама не е там работата. Да не си помислиш, че карам Пунто. Просто имам много добро пряко наблюдение върху модела. Не бих си купил такава, щото ми е малка. И не сравнявай европейски и американски пазар, щото нещата са коренно различни.

Link to comment
Share on other sites

Не каза много смислени неща в поста си. Харесвам марката Хонда, но цялото това сектантство ми идва повечко. Карай си със здраве колата, но не мисли, че караш совалка. Има Пунтота, които биха отвяли върховната ти кола. Ама не е там работата. Да не си помислиш, че карам Пунто. Просто имам много добро пряко наблюдение върху модела. Не бих си купил такава, щото ми е малка. И не сравнявай европейски и американски пазар, щото нещата са коренно различни.

 

Може да ви стори на повечето от вас, че отговарям малко по-остро, но не мога да си мълча повече, като чета тук какво са писали някой хора/майстори. За което предварително се извинявам.

Ами мисля, че не ме разбираш напълно имах впредвив, че тук е истинското мерило за истинските качествени марка/производители на коли.Не случайно всички световни производители тук тестват, на този пазар искат да стъпят и т.н. нали??? Световната столица на Автомобилите е тук в Детройд.

Та от към гаранция, сигурност за мен и семейството ми, нисък разход, конфорт, фулл екстри, на разумна цена, ускорение, бързина и т.н. Та това за сега в ниския,средния и високия клас автомобили го могат само автомобилните производители от Япония - Нисан(Инфинити), Хонда(Акюра), Тойота(Лексъс) и др. (дано да ги знаете/виждали да знаете поне за какво говоря). Всички останали са си ЧИСТА-ГОЛА-ВОДА И МОКРА ПЛЯВА от към всичко. Та който пробие тук в САЩ и се докаже, тогава вече мога да кажа евала, това в Европа изобщо не го бройте към новите стандарти в серииното автомобило-стоене. Пак питам що тук коли като Опел,Рено,Пежо, Ситроен, Фиат, и други италиянски б.....и гти няма? Защо ? Не само икономически проблема нали? Както и да е.

Иначе всичко в европа си е нагодено решение на местна почва и то на някакво си ниво от преди 5 години да не кажа и повече назад от Японците и като метод на производство и като качесто, като каквото щеш. То за това една Хонда когато е купиш нова и изкараш от дилъра и цената и пада(като на всяко движимо имущество) веднага, но най-много, с 1000,2000 долара, а за другите няма и смисъл пример да ви давам какво става, ситуацията е същата отново сле 5г. като решие да сменяш колата. Едната наистина е продаваш за пари, а другите марки за ..... Пак питам защо ли???? Та това пичове истината - статистика, списания,телевизия и пазара това казват. Ако си говори за истинските коли това са Японските за другите дето са аварирали всеки ден отстрани по магистралата не ми се коментира. Като Додж, Шеви, VW, Форд,БМВ,Ауди и т.н. Скъпа им била поддръжката ами айде купи си един нов или на 2-4 г. VW, БМВ, Мерцедес или Ауди и т.н. и тогава ми говори за евтина поддръжака, гаранция и качество. Айде да не си говорим глупости. А не да ми говорите за Голф 2, Пунто или из...но 10г. БМВ или Ауди 80 ха ха ха и т.н. Щото и тука куцате айде да видим какво става с тези коли след 10г. каране и да ги сравним с една Японска кола а? Оххх примери колкото щеш за който иска да прочете и научи нещо, да знае, а не да си говорим тука глупости.Мои приятели от Пловдив работят/еха за Бош(не сервиза на ВСИ-то) не се бяхме чували доста време и когато се заговорихме за коли аз лично останах учуден, че момчетата карат само Японско и това в БГ??? Питах защо, а те ми викат знаеш много добре защо на който му се оправя всеки ден кола. А те са разработчици-инжинери произвеждат мотор-тестери за бг пазара. Та дали и това е просто ей така. А на приказки от ..... бате това ми каза онзи това заяви не ми се и коментира. Друг пример от тук пак българин приятел монтьор тук в САЩ с много опит вече. Казваше само едно не ми се занимава с немски автомобили, а като си спомня вика едно време в бг за Рено и Фиат направо .......... no comment.

Това са фактите това казват хората,преса,книги и тв. А когато фактите говорят и боговете мълчат. Или пак май сме за приказката за "Киселото грозде" . Май, май..... това ще да е. А да и да подчертая предварително говоря за коли сериино производстово, който почти всяко семейство от средната класа или студент може да си купи.И ако е фен да приложи тунинг/подобрения на разумна цена. Не говоря/споря за спешъл/спортни модели ако ме разбирате. За да няма ама Ферари, Бугати, Шевролет Корвет,Ламборджини, Вайпър, CLK, или Формула1 глупости нали? Щото отиваме на автомобил 100к и нагоре, а за Европа не ми се и мисли пък колко ще струва. Това вече е съвсем ама наистина съвсем друго нещо.

А и за пазарите не съм съгласен, но това е друга тема още по-тъжна за жалост за Европа и не само за колите ама като и да е.

 

Dulgia Публикувано на Днес, 10:00

Пича кат живее в Америка и хванал господа за шлифера :laughing:

По-нагоре пич, по-нагоре - каскета .............това и коментар не заслужава.

 

Айде Peace и без лоши чувства.

Link to comment
Share on other sites

Ето ме и мен!!! Аз имам HONDA CIVIC 1,7 115 HP, седан LX, автоматик. Невероятна кола само това мога да заявя. :punk Ще остане знаеш ли кога за Пунтото(това пък какво беше :confused ) ??? А на майсторите тук ще им подскажа само едно нещо - В USA не се и чува за френски и италиянски коли камо ли да видиш такива ха, ха, ха, ха- За мен това е/са пътищата/страната която доказва/показва качествата на една марка и т.н. . Така че........ у европа и на швепс може да карате колите не само на газ/метан(пръ...я) и еко дизел(олио от Мc Donald's) по 10,15 километра на ден ела тук с това Пунто(какво ли пък е това :confused ) да кара мой човек 2 месеца пък тогава да видим кой ще посети сервиза. И вижте кой са най-продаваните коли тук това може да ви поскаже доста у Европа друга бира.Това е от мен относно Хонда и Японското чудо .....

 

Аве сектант неме занимавай с глупости. У щатко сигурно средната кубатура на ДВГ е 3,5 литра или поне аз такива коли видях. Ще се продават Хондичките щото са уникално по евтини от европейските коли. С този автомат и тия 115 коня на тва голямо купе само не си мисли, че караш сувалка както каза колегата. Едно дърто ХГТ или ГТ ще те направи дробче и ще те изплюе после.

 

Най якото беше да сравниш американсия с европейския пазар. Успех

 

Може да ви стори на повечето от вас, че отговарям малко по-остро, но не мога да си мълча повече, като чета тук какво са писали някой хора/майстори. За което предварително се извинявам.

Ами мисля, че не ме разбираш напълно имах впредвив, че тук е истинското мерило за истинските качествени марка/производители на коли.Не случайно всички световни производители тук тестват, на този пазар искат да стъпят и т.н. нали??? Световната столица на Автомобилите е тук в Детройд.

Та от към гаранция, сигурност за мен и семейството ми, нисък разход, конфорт, фулл екстри, на разумна цена, ускорение, бързина и т.н. Та това за сега в ниския,средния и високия клас автомобили го могат само автомобилните производители от Япония - Нисан(Инфинити), Хонда(Акюра), Тойота(Лексъс) и др. (дано да ги знаете/виждали да знаете поне за какво говоря). Всички останали са си ЧИСТА-ГОЛА-ВОДА И МОКРА ПЛЯВА от към всичко. Та който пробие тук в САЩ и се докаже, тогава вече мога да кажа евала, това в Европа изобщо не го бройте към новите стандарти в серииното автомобило-стоене. Пак питам що тук коли като Опел,Рено,Пежо, Ситроен, Фиат, и други италиянски б.....и гти няма? Защо ? Не само икономически проблема нали? Както и да е.

Иначе всичко в европа си е нагодено решение на местна почва и то на някакво си ниво от преди 5 години да не кажа и повече назад от Японците и като метод на производство и като качесто, като каквото щеш. То за това една Хонда когато е купиш нова и изкараш от дилъра и цената и пада(като на всяко движимо имущество) веднага, но най-много, с 1000,2000 долара, а за другите няма и смисъл пример да ви давам какво става, ситуацията е същата отново сле 5г. като решие да сменяш колата. Едната наистина е продаваш за пари, а другите марки за ..... Пак питам защо ли???? Та това пичове истината - статистика, списания,телевизия и пазара това казват. Ако си говори за истинските коли това са Японските за другите дето са аварирали всеки ден отстрани по магистралата не ми се коментира. Като Додж, Шеви, VW, Форд,БМВ,Ауди и т.н. Скъпа им била поддръжката ами айде купи си един нов или на 2-4 г. VW, БМВ, Мерцедес или Ауди и т.н. и тогава ми говори за евтина поддръжака, гаранция и качество. Айде да не си говорим глупости. А не да ми говорите за Голф 2, Пунто или из...но 10г. БМВ или Ауди 80 ха ха ха и т.н. Щото и тука куцате айде да видим какво става с тези коли след 10г. каране и да ги сравним с една Японска кола а? Оххх примери колкото щеш за който иска да прочете и научи нещо, да знае, а не да си говорим тука глупости.Мои приятели от Пловдив работят/еха за Бош(не сервиза на ВСИ-то) не се бяхме чували доста време и когато се заговорихме за коли аз лично останах учуден, че момчетата карат само Японско и това в БГ??? Питах защо, а те ми викат знаеш много добре защо на който му се оправя всеки ден кола. А те са разработчици-инжинери произвеждат мотор-тестери за бг пазара. Та дали и това е просто ей така. А на приказки от ..... бате това ми каза онзи това заяви не ми се и коментира. Друг пример от тук пак българин приятел монтьор тук в САЩ с много опит вече. Казваше само едно не ми се занимава с немски автомобили, а като си спомня вика едно време в бг за Рено и Фиат направо .......... no comment.

Това са фактите това казват хората,преса,книги и тв. А когато фактите говорят и боговете мълчат. Или пак май сме за приказката за "Киселото грозде" . Май, май..... това ще да е. А да и да подчертая предварително говоря за коли сериино производстово, който почти всяко семейство от средната класа или студент може да си купи.И ако е фен да приложи тунинг/подобрения на разумна цена. Не говоря/споря за спешъл/спортни модели ако ме разбирате. За да няма ама Ферари, Бугати, Шевролет Корвет,Ламборджини, Вайпър, CLK, или Формула1 глупости нали? Щото отиваме на автомобил 100к и нагоре, а за Европа не ми се и мисли пък колко ще струва. Това вече е съвсем ама наистина съвсем друго нещо.

А и за пазарите не съм съгласен, но това е друга тема още по-тъжна за жалост за Европа и не само за колите ама като и да е.

По-нагоре пич, по-нагоре - каскета .............това и коментар не заслужава.

 

Айде Peace и без лоши чувства.

 

Аве стига с тия митове и легенди, че Японските колици карат по два живота, а другите се развалят секи ден. Такива като ги слушам и ми се повдига. Карай си япончето и си мисли, че караш кола. Европейците били 10 години назад. За тва големия лексус е 1:1 със вече бая стария ЕС, че се е и съдиха. А иначе твоя двигател докарва ли го на разход..................на масло

 

Не са глупости(за болднатото става дума). Къде са високите технологии на Хонда в спорта(най-великия). Къде са и Тойта с нейните над 2 млрд евро за 4 години. Така, че ............

Link to comment
Share on other sites

Най якото беше да сравниш американсия с европейския пазар. Успех

Аве стига с тия митове и легенди, че Японските колици карат по два живота, а другите се развалят секи ден.

Американците знаят какво да внасят и купуват, а именно японски коли.Да се сравняват Хонда с Пунто е смешно.Японците са много класи над италианците.

По отношение на автоматика за мен е много по удобно и практично.Следващата кола бих си я взел автоматик.За мен ръчкането на скорости е серсемлък.

Link to comment
Share on other sites

Американците знаят какво да внасят и купуват, а именно японски коли.Да се сравняват Хонда с Пунто е смешно.Японците са много класи над италианците.

По отношение на автоматика за мен е много по удобно и практично.Следващата кола бих си я взел автоматик.За мен ръчкането на скорости е серсемлък.

 

Автомата е практичен - ДА, но тук в ПЛД нямаме кой знае какви задръствания. Е има, но се живее и с ръчни скоросри. С колко класи са японците над италианците. Алфите са ненадминати по дизайн. Хонда са по евтини

Link to comment
Share on other sites

baby2 това предполагам ти е първата кола и си към 16 ;) САЩ и Европа са два различни пазара със различни изисквания и предпочитания и онзи пазар не е никакво мерило за нищо...Японските изпреварват американските по простата причина, че вторите са боклуци, сглобени от негри с гадни евтини материали. Влез в един escalade и виж изработката и материалите вътре дали съответстват на цената и сам ще си отговориш...Аз също карам само японски, но това което си написал е пълна простотия ;)

Link to comment
Share on other sites

baby2 това предполагам ти е първата кола и си към 16 ;) САЩ и Европа са два различни пазара със различни изисквания и предпочитания и онзи пазар не е никакво мерило за нищо...Японските изпреварват американските по простата причина, че вторите са боклуци, сглобени от негри с гадни евтини материали. Влез в един escalade и виж изработката и материалите вътре дали съответстват на цената и сам ще си отговориш...Аз също карам само японски, но това което си написал е пълна простотия ;)

 

 

Респект адаш ;)

Link to comment
Share on other sites

baby2 това предполагам ти е първата кола и си към 16 ;) САЩ и Европа са два различни пазара със различни изисквания и предпочитания и онзи пазар не е никакво мерило за нищо...Японските изпреварват американските по простата причина, че вторите са боклуци, сглобени от негри с гадни евтини материали. Влез в един escalade и виж изработката и материалите вътре дали съответстват на цената и сам ще си отговориш...Аз също карам само японски, но това което си написал е пълна простотия ;)

 

Мерси за 16-те годинки, които ми даваш. Трябва да почерпя май? :lol: :lol: :lol: И не, не ми е първата кола. През годините всякакви коли ми минаха през ръцете. Та да си дойда на думата.

И по-точно кое е пълна простотия в мнението ми не разбрах ??? А и не се учудвам на такива мнения написани от хора, които все още използват расистки изрази от по-по миналия век "Негри" ???? А да и на всичкото отгоре си противоречиш - "Аз също карам само японски, но това което си написал е пълна простотия ;)" ха ха ха ха Незнам аз ли съм на 16 ти ли?

 

DON_CHEFO Публикувано на Jun 27 2007, 07:45

 

Респект адаш ;)

 

Този пък го и уважава на всичкото отгоре.......... again no comment. Ей големи сте няма две мнения.

Link to comment
Share on other sites

Мерси за 16-те годинки, които ми даваш. Трябва да почерпя май? :lol: :lol: :lol: И не, не ми е първата кола. През годините всякакви коли ми минаха през ръцете. Та да си дойда на думата.

И по-точно кое е пълна простотия в мнението ми не разбрах ??? А и не се учудвам на такива мнения написани от хора, които все още използват расистки изрази от по-по миналия век "Негри" ???? А да и на всичкото отгоре си противоречиш - "Аз също карам само японски, но това което си написал е пълна простотия ;)" ха ха ха ха Незнам аз ли съм на 16 ти ли?

Този пък го и уважава на всичкото отгоре.......... again no comment. Ей големи сте няма две мнения.

 

Ако сега кажеш, че японските коли НЕ се купуват главно заради цената си и цена няма да имаш. За краткото време когато бях в САЩ моя шеф видя една жена да кара..... Е36 и каза, че или тя е богата или мъжа й ;). Освен това видях и реклама на Линкълн ама сега модела мисля ЗЕФИР ли се водеше и струваше 29к долАра, а една 3-ка мисла удряше 40к а Х5 - 55хилки.

Link to comment
Share on other sites

Ако сега кажеш, че японските коли НЕ се купуват главно заради цената си и цена няма да имаш.
Купуват се не само заради цената, а защото са единствените за мен които могат да съперничат на БМВ и Мерседес по всички показатели.
Link to comment
Share on other sites

Купуват се не само заради цената, а защото са единствените за мен които могат да съперничат на БМВ и Мерседес по всички показатели.

 

Как пък може да принизиш немците колкова ниско :( . И кои са тези показатели по които си съперничат.

Link to comment
Share on other sites

И кои са тези показатели по които си съперничат.

Казах по всички, тва си е мое мнение, но за съжаление тук японските коли са по скъпички от USA както знаете де.

Link to comment
Share on other sites

Как пък може да принизиш немците колкова ниско :( . И кои са тези показатели по които си съперничат.

 

Изобщо не си наясно какво говориш. Мерцедес, БМВ и Ауди не се сравняват с Хонда и Тойота, а със съответстващите за класа им возила от марките Акюра и Лексъс например. Ако искаш да сравняваш Хонда, тогава марката е VW. Ако се замислиш по този въпрос и ако си направиш труда да поразучиш нещата, ще видиш, че въпросните японски марки са доста по-скъпи и тези приказки за цените са абсолютни глупости.

Ето ти само едно сравнение на два базови модела на БМВ и Акюра в Канада:

 

BMW, 323i Sedan, 200 hp - базова цена $35,600

 

Acura TSX, 2.4l i-VTEC, 205 hp., базова цена $37,400.

 

Почти същото е с Инфинити, а няма да ти казвам колко излиза Лексъса. Само Мерцедесите идват горе-долу на същите цени. Изобщо избийте си от главата приказките за евтините японски автомобили.

Link to comment
Share on other sites

Изобщо не си наясно какво говориш. Мерцедес, БМВ и Ауди не се сравняват с Хонда и Тойота, а със съответстващите за класа им возила от марките Акюра и Лексъс например. Ако искаш да сравняваш Хонда, тогава марката е VW. Ако се замислиш по този въпрос и ако си направиш труда да поразучиш нещата, ще видиш, че въпросните японски марки са доста по-скъпи и тези приказки за цените са абсолютни глупости.

Ето ти само едно сравнение на два базови модела на БМВ и Акюра в Канада:

 

BMW, 323i Sedan, 200 hp - базова цена $35,600

 

Acura TSX, 2.4l i-VTEC, 205 hp., базова цена $37,400.

 

Почти същото е с Инфинити, а няма да ти казвам колко излиза Лексъса. Само Мерцедесите идват горе-долу на същите цени. Изобщо избийте си от главата приказките за евтините японски автомобили.

 

Аз точно за това говорех. Огромна част от изброените от теб са в САЩ тук в БГ Лексъс-а, Инфинити-то и тем подобни са толкова малак %, че не е реалност. Има много Хонди Тойоти и Мазди.

Link to comment
Share on other sites

Аз точно за това говорех. Огромна част от изброените от теб са в САЩ тук в БГ Лексъс-а, Инфинити-то и тем подобни са толкова малак %, че не е реалност. Има много Хонди Тойоти и Мазди.

Дам!Дон Чефо е абсолютно прав за Лексъс-а и Инфинитито :) .Аз друг модел Инфинити в България освен джипката им не съм виждал :) .И baby2-всеки знае,че това което кара човек за него е най-хубаво така че :P .А и как въобще може да сравнявате Honda с Mercedes и да ми казвате,че моделите на Хонда са с толкова качествени материали и толкова качествена изработка като моделите Мерцедес :blink: .Само се замислете малко :D

 

 

Другото изказване на baby2 за пътищата в USA-тука в Европа няма хубави пътища-само в USA.В Германия на Аутобана е дупка до дупка :lol:

Link to comment
Share on other sites

Не съм казал, че пътищата в Германия са дупка до дупка. Друго имам впредвид ако се замислиш ще се сетиш.

Второ мението на Godfather е абсолютно правилно.

Трето и Германците тестват колите си първо и предимно тук преди да ги пуснат в производство. От планините до пустинята долината на смърта им е лобното място.

Четвърто тук може да видиш на магистралите коли от 1000 до 8000 кубика плюс Хибриди които ги има вече от 3-4 години, а и такива които са изцяло на електричество. Та тук е момчета мерилото за коли - Европатааааа......

Пето Японското автомобило строене наистина е доста годинки пред Германското от доста време вече и не само там са първи в света, но това е вече друга тема.

 

Та това че някои неща в Европа ги няма и скоро няма и да ги има не означава нищо причините са много (те за това се сетиха и ЕС да правят) Не значи, че една Италия или Франция правят нещо кой знае какво. Това, че произвеждат предимно за вътрешния си пазар, за мен нищо не значи, а напротив. А сега ми кажете че пак пиша глупости. А да не говорим че и на последък южна Корея какви коли взеха да вадят говоря за Хюндай и Кия - да и това че тези модели в Европа пак ги няма за мен нищо не значи. Те да бяха само колите... За това аз така съм настроен относно Европейските производители - прилагат все още стари методи на производство които допълнително оскъпяват колата да не говорим за данъците и еко таксите в Европа пак друга тема. За това и тук са слаби.

Тук пазара е свободен и всеки които наистина може може и успява, а Европа тъне в бюрокрация социални програми високи такси и скъп бензин. И това си е било от край време.

Link to comment
Share on other sites

Не съм казал, че пътищата в Германия са дупка до дупка. Друго имам впредвид ако се замислиш ще се сетиш.

Второ мението на Godfather е абсолютно правилно.

Трето и Германците тестват колите си пъро и предимно тук. От планините до пустинята долината на цмърта им е лобното място.

Четвърто тук може да видиш на магистралите коли от 1000 до 8000 кубика плюс Хибриди които ги има вече от 3-4 години, а и такива които са изцяло на електричество. Та тук е момчета мерилото за коли - Европааа......

Пето Японското автомобило строене наистина е доста годинки пред Германското от доста време вече и не само там са първи в света, но това е вече друга тема.

 

Та това че някои неща в Европа ги няма и скоро няма да ги има (те за това се сетиха и ЕС да правят) не значи, че една Италия или Франция правят нещо. Това, че предимно за вътрешния пазар произвеждат нещо, за мен нищо не значи. А сега ми кажете че пак пиша глупости.

Истина е това за мобилостроенето,но и тук в Европа можеш да видиш същите коли :wacko: .Незнам от колко години не си идвал на Стария Континент и незнам дали въобще си ходил в Италия примерно :) .И тук има всякъкви видове коли :) .Не си мисли,че Америка е единствената страна в целия свят по чиито пътища се движат Феррари,Тоиота,Ламборджини,Хонда и различните му видове хибрити.Незнам защо,но всеки млад човек,който отиде в Америка започва да я благотвори и да хиперболизира добрите и страни :) .Замисли се малко над удебелените части от поста ти :)

 

 

А и на Фолксваген секретната им писта,на която са тествали и най-ценния си според мен модел-Бугати Вейрон е далеч от Америка :P .Трябва да проветя и ще ти кажа къде точно се намираше.Top Gear също правиха тест на Вейрон там ;)

Link to comment
Share on other sites

Истина е това за мобилостроенето,но и тук в Европа можеш да видиш същите коли :wacko: .Незнам от колко години не си идвал на Стария Континент и незнам дали въобще си ходил в Италия примерно :) .И тук има всякъкви видове коли :) .Не си мисли,че Америка е единствената страна в целия свят по чиито пътища се движат Феррари,Тоиота,Ламборджини,Хонда и различните му видове хибрити.Незнам защо,но всеки млад човек,който отиде в Америка започва да я благотвори и да хиперболизира добрите и страни :) .Замисли се малко над удебелените части от поста ти :)

А и на Фолксваген секретната им писта,на която са тествали и най-ценния си според мен модел-Бугати Вейрон е далеч от Америка :P .Трябва да проветя и ще ти кажа къде точно се намираше.Top Gear също правиха тест на Вейрон там ;)

 

Не съм казал че изобщо ги няма имам впредвид, че тук и в Япония си е нещо нормало почти всеки кара такива коли, стандарта е в пъти по-висок в тези държави сравнено с която и да е Европейска. В Италия съм ходил и мога да кажа, че не останах впечатлен изобщо от лошото и скъпо обслужване, а да и отвратителното отношение на хората който не говорят англииски и се правят на ..... А тук може да чуеш всякаква реч и на никой няма и да му направи впечатление.

А ти се замисли защо така говорят всички млади хора за Америка след като дойдат тук. И това е друга тема. Уважавам мнението ти защото е смислено, сдържано и съдаржателно :)

 

А да и за това се сетих ето и едно линкче към анализ от website-а на TopGear за 2005 кой пак е на 1 място:

http://www.topgear.com/content/features/st...ories/01/1.html

Link to comment
Share on other sites

asd, искаш ли пак да си помислиш относно качеството на Мерцедес? Вземи Honda Legend и съответстващата и Е-класа(Е350). За една и съща цена 120 000лв (в БГ), хондата е в пъти по добре оборудвана, по удобна, по красива както отвън, така и от вътре. А и със сигурност по качествена. В брой №13 на autobild има тест за качеството на автомобилите. Хонда е на 3-то място, изпреварвана от Мазда(1) и Тойота(2), Мерцедес е на 7-мо място. Да не говорим че за 2006-та година Мерцедес е на 15-то място, Хонда пак на 3-то. Стига с тея митове за яките мерцедеси..

А за американските коли няма какво да говорим, сигурно само китайските са по зле от тях :D

Link to comment
Share on other sites

Истина е това за мобилостроенето,но и тук в Европа можеш да видиш същите коли :wacko: .Незнам от колко години не си идвал на Стария Континент и незнам дали въобще си ходил в Италия примерно :) .И тук има всякъкви видове коли :) .Не си мисли,че Америка е единствената страна в целия свят по чиито пътища се движат Феррари,Тоиота,Ламборджини,Хонда и различните му видове хибрити.Незнам защо,но всеки млад човек,който отиде в Америка започва да я благотвори и да хиперболизира добрите и страни :) .Замисли се малко над удебелените части от поста ти :)

А и на Фолксваген секретната им писта,на която са тествали и най-ценния си според мен модел-Бугати Вейрон е далеч от Америка :P .Трябва да проветя и ще ти кажа къде точно се намираше.Top Gear също правиха тест на Вейрон там ;)

 

Пистата е НАРДО - не помня как беше на английски.

 

asd, искаш ли пак да си помислиш относно качеството на мерцедес? Вземи honda legend и съответстващата и Е-класа. За една и съща цена 120 000лв, хондата е в пъти по добре оборудвана, по удобна, по красива както отвън, така и от вътре. А и със сигурност по качествена. В брой №13 на autobild има тест за качеството на автомобилите. Хонда е на 3-то място, изпреварвана от Мазда(1) и Тойота(2), Мерцедес е на 7-мо място. Да не говорим че за 2006-та година Мерцедес е на 15-то място, Хонда пак на 3-то. Стига с тея митове за яките мерцедеси..

 

Кво ще кажеш за теста на Авто Билд в търсене на "риал 600". Мерцедес победи Лексус. Освен старата вече ЕС 600 бие 760 и А8 W12 на сравнителен тест. "Яките Мерцедеси" са си яки мерцедеси над тях са само Бентли и Ролс. А японските.......те винги ще си останаъ една крачк от доло. Аз не искам колата да ми кара 213423532 години без да се разрали. Ако имаш парите за нов ЕС то на 5-тата годиниа вече ще караш следващия ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако имах парите за S-класа, щях да си купя Honda Legend и да си я сменям всяка година с нова, а не на 5-ата година ;) Пък тея S-класи са бати корабите, специално за нащо село са доста неподходящи. Жалко че новата Е-класа излиза чак 2009, доста е яка :) Сегашната е вече смешна.

Link to comment
Share on other sites

Аз точно за това говорех. Огромна част от изброените от теб са в САЩ тук в БГ Лексъс-а, Инфинити-то и тем подобни са толкова малак %, че не е реалност. Има много Хонди Тойоти и Мазди.

 

 

Малък процент са, защото пазара в ЕС не е реален, а не е реален защото е затворен, за разлика от този в Северна Америка (и това е най-големния вечен спор между САЩ, Канада и Япония от една страна и ЕС от друга). Ако в момента изчезне протекцията на ЕС и се отвори пазара за реална конкуренция между европейските от една страна и японските и корейски производители от друга, даваш ли си сметка колко европейски марки ще останат да съществуват след това? Аз ще ти кажа - само Mercedes, BMW и VW/Audi. Всичко останало ще приключи жизнения си път за няколко месеца.

Затова в Европа много рядко могат да се видят истинските японски марки от високия клас, защото европейската политика на убийствена протекция ги прави на практика непродаваеми. От друга страна пазарът в Северна Америка винаги е бил ключов за това дали един нов модел може да постигне световен успех. Японските производители пускат новите си модели първо тук, понякога година две преди модела да се появи в Европа. Този номер почнаха да го правят дори и европейските им конкуренти от Mercedes, BMW и VW/Audi. ;)

 

Истина е това за мобилостроенето,но и тук в Европа можеш да видиш същите коли ...

 

Изобщо не са същите коли. Дори моделите на Mrecedes, BMW и Audi са по-различни (с много по-големи двигатели примерно). Да не говорим за някои марки, които изобщо липсват - например Фиат (ако не броим Ферари) и всички възможни френски. Общо взето тези, които присъстват и на двата пазара могат да се нарекат световни производители. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...