Jump to content
BulForum.com

За разликите между пазарите в САЩ и Европа


Recommended Posts

Лексус :)

 

Пожелавам на сички ВИ да карате само японски коли. А за мен......нека ми е гадно с CLS или S рокет. За спортни няма да отваряме дума щото те са само в Италия. А Готфадър за да фалира ФИАТ трябва да фалира ИТАЛИЯ ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако имах парите за S-класа, щях да си купя Honda Legend и да си я сменям всяка година с нова, а не на 5-ата година ;) Пък тея S-класи са бати корабите, специално за нащо село са доста неподходящи. Жалко че новата Е-класа излиза чак 2009, доста е яка :) Сегашната е вече смешна.

Еми колега нищо лично към теб и като хората като цяло,но не мисля,че пазара на С класата е насочен към Българските села :P .За Българските села си има-Жигули,Голф,Опел Астра и така нататък :) .И не се опитвай да сравняваш Хонда ли беше Тоиора ли с Мерцедес защото е просто смешно :laughing: .Се едно да сравняваш мравка със слон.Простооо как да ти кажа-няма място за сравнение :D .Годфадър-теб много те уважавам специално заради колата,която караш,но да кажеш,че Фиат ще фалира-в Италия всеки трети кара Фият или Ланчия(която също е на Фиат),да не говорим,че основния пазар на Ферарита са така любимите ви-Америка,Япония и не толкова любимата ви Италия.Значи ако се отвори Европейския пазар на Японските производители(ако се премахнат пречките описани в поста ти) хората ще спрът да купуват Ферари и ще започнат да купуват Лекъс и край-Фиат фалира :D .Не просто.....

 

И както каза Дон Чефо-Робин ти си карай Хондата Ледженд,която е много по-удобна и комфортна от Мерцедес Е класа пък ние ще си караме трошените и нелуксозни Мерцедеси тука щото сме балъци :D :laughing:

Link to comment
Share on other sites

... Годфадър-теб много те уважавам специално заради колата,която караш,но да кажеш,че Фиат ще фалира-в Италия всеки трети кара Фият или Ланчия(която също е на Фиат),да не говорим,че основния пазар на Ферарита са така любимите ви-Америка,Япония и не толкова любимата ви Италия.Значи ако се отвори Европейския пазар на Японските производители(ако се премахнат пречките описани в поста ти) хората ще спрът да купуват Ферари и ще започнат да купуват Лекъс и край-Фиат фалира :D .Не просто.....

 

Asd, защо не се опиташ да помислиш малко върху някои елелементарни постановки от икономическа гледна точка? Ферари и в момента се продава и то основно в Северна Америка, но това не би спасило концерна Фиат, който и при зверската протекция от страна на ЕС едвам се крепи на ръба на фалита (може да се прочете в интернет много по въпроса). Иконимическите показатели и суровите цифри изобщо не ги интересува кой каква кола кара в Италия. Ако пазара на ЕС се отвори, Фиат са първите (от тях ще остане само като спомен Ферари, преминавайки в ръцете на друг собственик), след това ще последват и други. Затова ги има тези убийствени мита и ограничения - Европа не е свободен пазар, избийте си от главата подобни глупости. ;)

Link to comment
Share on other sites

Asd, защо не се опиташ да помислиш малко върху някои елелементарни постановки от икономическа гледна точка? Ферари и в момента се продава и то основно в Северна Америка, но това не би спасило концерна Фиат, който и при зверската протекция от страна на ЕС едвам се крепи на ръба на фалита (може да се прочете в интернет много по въпроса). Иконимическите показатели и суровите цифри изобщо не ги интересува кой каква кола кара в Италия. Ако пазара на ЕС се отвори, Фиат са първите (от тях ще остане само като спомен Ферари, преминавайки в ръцете на друг собственик), след това ще последват и други. Затова ги има тези убийствени мита и ограничения - Европа не е свободен пазар, избийте си от главата подобни глупости. ;)

 

Ами какво да ти кажа за теб Godfather - Евала, Браво взе ми думите от устата. Ето такива мнения обичам да чета истински, а не пристрастни - "Легенди и Митове от Гръцката митология". Това е реалността, това е истината. А искам колкото и пари да имам да ги инвестирам правилно. Който иска да си дава парите от ФЕНЩИНА нямам нищо против, но да ми пишете тук детинщини моля, моля. Godfather ви го каза има нет четете после пишете. Ланчия Фиат Алфа - no comment защо ли ами няма да ми стигне вечерта да обяснявам защо. А дали е така то се вижда за които иска да го види и научи.

 

 

Първо се чете, пробва, разговаря се с хора които имат инфо от първа ръка опит и след това може да пишеш достоверни мнения. А не Мерцедес така, Фиат унака и Италия трябвало да фалира - (не че е и нещо де) това е най-малкото не сериозно. Ферари - аиде моля ви се за какво спорим първо тук ???? Колко хора карат Ферари ??? Ние за какво спорим ви кво ми пишете- Ферари, Бугатии и т.н. И кой ги кара и къде ??? Само Бугатито колко гори??? И тези дето го имат - богати са, но и те не го карат къде да е и всеки ден в тази връзка наскоро четох една статия айде бегай. Айде моля ви се - уляхте се. И Godfather е прав за ЕС И селските му мерки щото си знаят дереджето и какво ще стане ако отпаднат протекциите и пазара стане наистина свободен - повечето "големи" Евро концерни във всяка една сфера ще са мъртви за отрицателно време.

Но както обичам да казвам това е друга тема.

А и то се вижда кога новите неща от бита, IT технологиите, колите и т.н. идват в Европата и то на каква цена????

Link to comment
Share on other sites

Aко отпаднат протекциите Фиат съм сигурен че ще е първата фирма която ще фалира.Японските коли не създават никакви проблеми на собствениците си при нормална подръжка по каталог, квото и да си говорим тук като цена и качество нямат равни на себе си.

Link to comment
Share on other sites

Aко отпаднат протекциите Фиат съм сигурен че ще е първата фирма която ще фалира.Японските коли не създават никакви проблеми на собствениците си при нормална подръжка по каталог, квото и да си говорим тук като цена и качество нямат равни на себе си.

Фият не може да се сравнява с Японците.Нито която и да е била друга Италянска марка та дори и Ферари или Ламборджини щото те се чупят пък повече и от Фиат :D .Добре съгласен съм,че Фиат,Ланча и Алфа Ромео изгарят,но как си представяте Мерцедес,BMW,VW(и купищата фирми които тези три марки притежават) да фалират от натиска на Японците.Вие така представяте нещата,че ако Европейския пазар бъде отворен в цяла европа ще караме Хонда,Мазда и Тоиота :bgrin: .

 

А и също до колкото разбирам от думите на baby2 той се опитва да ме убеди,че в щатите карат само Японки

Link to comment
Share on other sites

но как си представяте Мерцедес,BMW,VW(и купищата фирми които тези три марки притежават) да фалират от натиска на Японците.Вие така представяте нещата,че ако Европейския пазар бъде отворен в цяла европа ще караме Хонда,Мазда и Тоиота :bgrin: .

Ами да точно така ще стане, купищата фирми които притежават, ще фалират сигурен бъди и ще караме японски коли, що пък не.Мен ме устройва да дам 24000$ за Митсубиши вместо 44000 за BMW, въпрос на вкус и предпочитания и на финансова изгода ;)

Link to comment
Share on other sites

Вие така представяте нещата,че ако Европейския пазар бъде отворен в цяла европа ще караме Хонда,Мазда и Тоиота :bgrin: .

 

Очевидно нищо не си разбрал. Ако се премахнат ограниченията и ЕС се превърне в свободен пазар, ще останат само тези, които и в момента са конкурентни на световния пазар. Сам се сети кои са тези марки (броят се на пръстите на едната ръка). :)

Link to comment
Share on other sites

Asd, защо не се опиташ да помислиш малко върху някои елелементарни постановки от икономическа гледна точка? Ферари и в момента се продава и то основно в Северна Америка, но това не би спасило концерна Фиат, който и при зверската протекция от страна на ЕС едвам се крепи на ръба на фалита (може да се прочете в интернет много по въпроса). Иконимическите показатели и суровите цифри изобщо не ги интересува кой каква кола кара в Италия. Ако пазара на ЕС се отвори, Фиат са първите (от тях ще остане само като спомен Ферари, преминавайки в ръцете на друг собственик), след това ще последват и други. Затова ги има тези убийствени мита и ограничения - Европа не е свободен пазар, избийте си от главата подобни глупости. ;)

 

Дебнах да се отвори спора за фалита на ФИАТ. ФИАТ прозивеждат сичко дори и хеликоптери. Собственици са на де що има и няма марки коли в Италия и се дават пари и за ТИМА В Ф1. Освен това през 2005 регистрираха 2 млрд напредък.

 

Както казах и преди - дано всеки от вас да хара Леджънд, ЕВО и т.н. Нямам против. Дано аз да съм достатъчно финансово стабилен за да НЕ си го позволя.

 

Aко отпаднат протекциите Фиат съм сигурен че ще е първата фирма която ще фалира.Японските коли не създават никакви проблеми на собствениците си при нормална подръжка по каталог, квото и да си говорим тук като цена и качество нямат равни на себе си.

 

Готов ли си да сложиш нещо, че ФИАТ ще фалира.

Link to comment
Share on other sites

Готов ли си да сложиш нещо, че ФИАТ ще фалира.

Ти на хазарт ли го обръщаш?За мен тя е фалирала още сега.Никой от приятелите ми които познавам дори и не помислят да си вземат такъв боклук и тази марка изобщо не се споменава дори, когато става въпрос за коли.Единствените модели които виждам по улиците са разни пунто-мунто и тем подобни бараки и ги карат разни тъпи пачаври, подарени им от разни тъпанари дето ги плющът и са решили да минат по тънко, подарявайки им евтиното пунто :tongue

Link to comment
Share on other sites

Ти на хазарт ли го обръщаш?За мен тя е фалирала още сега.Никой от приятелите ми които познавам дори и не помислят да си вземат такъв боклук и тази марка изобщо не се споменава дори, когато става въпрос за коли.Единствените модели които виждам по улиците са разни пунто-мунто и тем подобни бараки и ги карат разни тъпи пачаври, подарени им от разни тъпанари дето ги плющът и са решили да минат по тънко, подарявайки им евтиното пунто :tongue

 

Не е никакъв хазард. Просто са свързани ФИАТ с ИТАЛИЯ. А тве, че ти ги свързваш с Пунто - твой проблем ;).

Link to comment
Share on other sites

Понеже темата се разгорещи много и стана офтопик, моля продължавайте споровете за разликите между пазарите в Европа и Северна Америка, както и за съответните автомобили тук. :)

Link to comment
Share on other sites

Ех ама почнахте се едно американския пазар е хипер свободен.А да им направят скъп бензина като в европа и България и да видим дали ще карат катафалки по 10 литра!Мислищ ли че правителството на САЩ не се грижи на дебелите американци да им е евтин бензина?Щото това явно се видя с политиката на САШ в Ирак!

 

В Лондон видях едни хубави надписи "Изберете Британското" и примерния англичанин си купува от неговата стока за да се въртят парите в неговата страна!Това че ако станел по-свободен европейският пазар и сумати марки ще фалират не е баш така защото умните хора като Англичаните ще купуват английско, Французите ще продълвават да си купуват френско,Итанлинците италинско и т.н.

 

Пък и закво да освобождават в европа пазара.Така се стимулира местното производство и самите ние имаме интерес от това!Защо трябва да пълнем иначе големите гуши на американците или пък на някой други.

 

Ако си мислите обаче че ФИАТ ще фалират много се лъжете и не е защото ги харесвам(напротив хич не ги харесвам).Причината е много проста!Едно 35 - 40% от производството на ФИАТ е автомобили другото им са военни заводи.Тъй че и да не произвеждат коли другата им дейност ще им остане.

Link to comment
Share on other sites

И по-точно кое е пълна простотия в мнението ми не разбрах ???

как кое бе,приятелю?

чекай да видим сега

Ами мисля, че не ме разбираш напълно имах впредвив, че тук е истинското мерило за истинските качествени марка/производители на коли.Не случайно всички световни производители тук тестват, на този пазар искат да стъпят и т.н. нали??? Световната столица на Автомобилите е тук в Детройд.

глупости на търкалета.

какво е това мерило,което те гони,не мога дори и да предполагам.

мерилото за всеки автомобил е времето,а то си тече еднакво на всякъде по света.относно тестването - ти за нюрнбургринг да си чувал?а случайно американците да са чували за понятието 'завой'?май не,а?

а това,че детройт е световната столица не е никъв показател.просто там се бълват автомобили вече близо 60 години за огромният американски пазар,бивало и да не стане най-големият автомобилен център.

същият този огромен американски пазар е и причината,поради която големите производители се борят да стъпят в америка.

фиат,рено,пежо и тн не могат да стъпят на американския пазар,щото вече им е късно,а в миналото не знам да са правили опити.

Щото и тука куцате айде да видим какво става с тези коли след 10г. каране и да ги сравним с една Японска кола а?

всеки ден ги гледам тия 20 годишни европейски 'боклуци',тъй че дай да не говорим какво се случва с тях след определен период от време.

специално за японските автомобили от преди 20 години мога да кажа точно три неща - ръждиви,с дървен и потрошен интериор,но технически здрави като цяло.

твоята кола като ако оживее до 20 лазарника трябва да почерпиш

И ако е фен да приложи тунинг/подобрения на разумна цена.

гледам ги разбираш работите.

я ми кажи къв е тоя тунинг/подобрения на разумна цена,че аз не се сещам нещо?

Хибриди които ги има вече от 3-4 години, а и такива които са изцяло на електричество. Та тук е момчета мерилото за коли - Европатааааа......

какви хибриди те гонят бе сладур?на теб ясно ли ти е,че тойота приус е жив ташак?врединте емисии бяха съвсееем малко по-малки от дизеловият му еквивалент.със скорост над 120 километра пък съвсем се обезмисля хибридните технологии...

Пето Японското автомобило строене наистина е доста годинки пред Германското от доста време вече и не само там са първи в света, но това е вече друга тема.

теб май яко те тресе сектата,а?когато немците са правели автомобили,японците още са си мислели,че светът свършва с китай и монголия.земи да понаучиш малко автомобилана история преди да дрънкаш глупости

Не съм казал че изобщо ги няма имам впредвид, че тук и в Япония си е нещо нормало почти всеки кара такива коли,

какви коли?лексуси и акури ли?слез на земята,моля те.

там средната класа се придвижва с метро...

 

а относно пазара - аре моля ви се,на мен лично никак не ми се вярва япоснкото правителство да не прилага протекциониска политика за да запази производството си.

Link to comment
Share on other sites

Ех ама почнахте се едно американския пазар е хипер свободен.А да им направят скъп бензина като в европа и България и да видим дали ще карат катафалки по 10 литра!Мислищ ли че правителството на САЩ не се грижи на дебелите американци да им е евтин бензина?Щото това явно се видя с политиката на САШ в Ирак!

 

В Лондон видях едни хубави надписи "Изберете Британското" и примерния англичанин си купува от неговата стока за да се въртят парите в неговата страна!Това че ако станел по-свободен европейският пазар и сумати марки ще фалират не е баш така защото умните хора като Англичаните ще купуват английско, Французите ще продълвават да си купуват френско,Итанлинците италинско и т.н.

 

Пък и закво да освобождават в европа пазара.Така се стимулира местното производство и самите ние имаме интерес от това!Защо трябва да пълнем иначе големите гуши на американците или пък на някой други.

 

Ако си мислите обаче че ФИАТ ще фалират много се лъжете и не е защото ги харесвам(напротив хич не ги харесвам).Причината е много проста!Едно 35 - 40% от производството на ФИАТ е автомобили другото им са военни заводи.Тъй че и да не произвеждат коли другата им дейност ще им остане.

Ето тук дами и господа jozo е много прав.Понеже аз не съм запознат с фирмата Фиат като цяло за това се съгласих с вас.И сега може да си противореча,НО незнам ти човеко който беше писал за Пунтото какво въобще гледаш,но в Италия сяка втора кола е Фиат :unsure: .И колкото и да се опитвате да ме убедите,че BMW и Mercedes могат някога в близките 100 години да фалират ми се струва смешно :laughing: .Щом Американския пазар е толкова отворен за всякъкви видове автомобили защо най-големия пазар за Ферари,Ламборджини и Порше е Америка?Защо в Америка все още се карат модели на Мерцедес и BMW?Незнам-всичко остава загадка :ghost :D

Link to comment
Share on other sites

Ето тук дами и господа jozo е много прав.Понеже аз не съм запознат с фирмата Фиат като цяло за това се съгласих с вас.И сега може да си противореча,НО незнам ти човеко който беше писал за Пунтото какво въобще гледаш,но в Италия сяка втора кола е Фиат :unsure: .И колкото и да се опитвате да ме убедите,че BMW и Mercedes могат някога в близките 100 години да фалират ми се струва смешно :laughing: .Щом Американския пазар е толкова отворен за всякъкви видове автомобили защо най-големия пазар за Ферари,Ламборджини и Порше е Америка?Защо в Америка все още се карат модели на Мерцедес и BMW?Незнам-всичко остава загадка :ghost :D

Нищо лично ама за кво се буташ между шамарите следя темата и като гледам пишеш без да мислиш . Случайно някой да е казал , че точно мерцедес и бмв ще фалират :confused ти май четеш между редовете защото няколко пати се наблегна на това , че има няколко фирми които се броят на прастите които няма да фалират и точно тези двете са на челните места .

Относно отворения пазар за да тръгнеш да внасяш колко в България от Германия трябва задължително да си изкарап ТЮФ ( това е документ които доказва че колата е произведена нейде из Европата ) ако го няма този документ жална ти майка , защото се плаща як акциз . Ако се отвори пазара точно тези японски и тем производни автомобили ще им паднат цените и ще подбият много пазара . Защо вместо да даваш ( ще говоря примерно предупреждавам ви ) 120 000 лв за БМВ М-ка не дадеш 60 000 лв за японски еквивалент по кобици , мощност , екстри ?

Не ми се щеше да се включвам в спора обаче се наложи . Определено БМВ и Мерцедес са фирми при които първо купуваш името на марката и след това самият автомобил .

Много ми е интересно друго защо като се спори за коли не се назоват конкретни модели автомобили всеки стреля на някъде . Защо се сравнява някаква чисто нова хонда с някви европейски коншници на по 20 годин ? Защо се сравняват някви японски ( и другите производни ) кошници на по 20 годин с чисто нови бмв и мерцове ?

ЕДИТ : в момента точно немога да разбера за какво спорите ту за качество ту за пазар ту за цени и в крайна сметка се получава един безспирен спор който ще завърши със заключена тема

ПС спи ми се правописните грешки за много ;)

Link to comment
Share on other sites

http://clubf1.net/forums/index.php?showtopic=25368

 

Жорка виж само снимката. ;) Тя е първа в първото мнение ;)

 

Нищо лично ама за кво се буташ между шамарите следя темата и като гледам пишеш без да мислиш . Случайно някой да е казал , че точно мерцедес и бмв ще фалират :confused ти май четеш между редовете защото няколко пати се наблегна на това , че има няколко фирми които се броят на прастите които няма да фалират и точно тези двете са на челните места .

Относно отворения пазар за да тръгнеш да внасяш колко в България от Германия трябва задължително да си изкарап ТЮФ ( това е документ които доказва че колата е произведена нейде из Европата ) ако го няма този документ жална ти майка , защото се плаща як акциз . Ако се отвори пазара точно тези японски и тем производни автомобили ще им паднат цените и ще подбият много пазара . Защо вместо да даваш ( ще говоря примерно предупреждавам ви ) 120 000 лв за БМВ М-ка не дадеш 60 000 лв за японски еквивалент по кобици , мощност , екстри ? Не ми се щеше да се включвам в спора обаче се наложи . Определено БМВ и Мерцедес са фирми при които първо купуваш името на марката и след това самият автомобил .

Много ми е интересно друго защо като се спори за коли не се назоват конкретни модели автомобили всеки стреля на някъде . Защо се сравнява някаква чисто нова хонда с някви европейски коншници на по 20 годин ? Защо се сравняват някви японски ( и другите производни ) кошници на по 20 годин с чисто нови бмв и мерцове ?

ЕДИТ : в момента точно немога да разбера за какво спорите ту за качество ту за пазар ту за цени и в крайна сметка се получава един безспирен спор който ще завърши със заключена тема

ПС спи ми се правописните грешки за много ;)

 

Аз ето точно това не навиждам. Хубавото струва пари. Да си подбиват пазарите .........на ТАТА в Азия

Link to comment
Share on other sites

Аз ето точно това не навиждам. Хубавото струва пари. Да си подбиват пазарите .........на ТАТА в Азия

Хонда и ТАТА нямат нищо общо, докато Хонда и БМВ започват да имат последно време.. имам предвид конкуренция.

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам нищо от автомобили. Няма да си кривя душата. Но вие смесвате икономиката със статистиките на автомобилите. В цифрите ме бива. Хората даже казват, че много ме бива.

Ще обобщя:

Ако в САЩ плащаха същата цена за бензина, каквато в Европа, щяха да ходят пеша и нямаше да има затлъстяване.

Ако в САЩ автомобилите не бяха толкова евтини, щяха да ходят пеша и нямаше да има затлъстяване.

В САЩ всеки селски гъзар може да си позволи Хумви, обаче само БОГАТИТЕ карат европейски коли.

В САЩ има МНОГО автомобили, защото има ГОЛЕМИ дистанции.

Link to comment
Share on other sites

Аз не разбирам нищо от автомобили. Няма да си кривя душата. Но вие смесвате икономиката със статистиките на автомобилите. В цифрите ме бива. Хората даже казват, че много ме бива.

Ще обобщя:

Ако в САЩ плащаха същата цена за бензина, каквато в Европа, щяха да ходят пеша и нямаше да има затлъстяване.

Ако в САЩ автомобилите не бяха толкова евтини, щяха да ходят пеша и нямаше да има затлъстяване.

В САЩ всеки селски гъзар може да си позволи Хумви, обаче само БОГАТИТЕ карат европейски коли.

В САЩ има МНОГО автомобили, защото има ГОЛЕМИ дистанции.

 

 

Приятелю, прав си само за цената на бензина, която за всички е ясно, че е по-ниска. Другото са доста свободни съчинения. Ако беше цената колкото европейската, просто нямаше да се карат толкова много чудовища с шестлитрови двигатели, а повечето щяха да джъткат с "нормални" SUV-та. Богатите не карат само европейски коли. Изобщо не е добре да взимате толкова насериозно холивудската продукция. Верно е, че Mercedes, BMW и Audi не се причисляват към средния клас автомобили, но да не би в Европа да е така? Относно цената и нивото на лукс, пак повтарям, моделите на Lexus, Acura и Infinity са по-скъпи и по-луксозни в повечето случаи от тези на Mercedes, BMW и Audi. Всичките тези марки тук се карат масово, т.е. не само от богаташи. И аз мога да си позволя да карам X5 или пък Porsche Boxter, ако не беше простия факт, че все още трябва да наваксвам пропуснатото, затова, че идвам от бананова държава от другия край на света и трябва да гоня разни по-важни приоритети. ;)

Link to comment
Share on other sites

Хм... От всички мнения винаги съм ценял винаги твойто. Но аз не съдя само от Холивуд... Ако беше само от филмите, нямаше да коментирам толкова убедително. Но просто не мога да се съглася, че една Тойота е по - хубава от 1 БМВ. Не знам.. Може би наистина не разбирам от автомобили. (Тойота = Лексус). Не съм фен на нито едно от двете, но все пак... Или живея с други разбирания.

Но не съм ги написал тези неща така. Знам, че дистанциите са големи. И не можеш да отречеш, че богаташите предпочитат европейски коли.. Най - малкото, че повечето части тук са зглобявани на ръка, а не от машина... Което вече не знам, дали е по - хубаво... Може би е по - добре да излезна от този спор. Нещата явно са ми твърде далечни!

Link to comment
Share on other sites

Хм... От всички мнения винаги съм ценял винаги твойто. Но аз не съдя само от Холивуд... Ако беше само от филмите, нямаше да коментирам толкова убедително. Но просто не мога да се съглася, че една Тойота е по - хубава от 1 БМВ. Не знам.. Може би наистина не разбирам от автомобили. (Тойота = Лексус). Не съм фен на нито едно от двете, но все пак... Или живея с други разбирания.

Но не съм ги написал тези неща така. Знам, че дистанциите са големи. И не можеш да отречеш, че богаташите предпочитат европейски коли.. Най - малкото, че повечето части тук са зглобявани на ръка, а не от машина... Което вече не знам, дали е по - хубаво... Може би е по - добре да излезна от този спор. Нещата явно са ми твърде далечни!

 

Богаташите предпочитат да карат луксозни коли, но това не са само европейски модели. Тойота отдавна наложиха имиджа на Лексъс като една от най-луксозните марки за "масова употреба", пряко конкурираща се с Мерцедес. Подобна е конкуренцията между БМВ и Акюра. Затова казах, че европейския пазар не може да бъде критерий, защото той е затворен и на него не може да работи свободната конкуренция между световните производители. Затова в Европа изобщо не са познати въпросните японски луксозни марки, защото те по принцип са си по-скъпи от европейските им конкуренти от Мерцедес, БМВ, Ауди и като им ударят жестоките акцизи (говорим все за мощни возила) и стават непродаваеми. Коренно различна е ситуацията в Северна Америка, затова тук се наблюдава истинската конкуренция между тези производители.

Има и друг момент, американския пазар е най-платежоспособния и тук автомобила изобщо не е мерило за "богатство и състояние". Принципно всеки може да си позволи супер луксозна кола. При положение, че един двустаен апартамент в нашто село струва $300000, какво да кажем за възможността да си купиш Ferrari за стотина хиляди, ако наистина си маниак на тази марка. Преди две години бях пуснал едни снимки от сбирката на собствениците на Ferrari в нашето село. Класовата принадлежност на повечето от тях изобщо не е в групата на Бил Гейтс, просто това са най-обикновени хора, отличаващи се с манията към въпросната марка. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...