Jump to content
BulForum.com

Голфовете и селянията?


__smirnoff__

Recommended Posts

Тема за спор :) Нека дискутираме сега дали селяните карат голф? Или просто както селяни карат голфове, така и селяни карат опели, хонди, мазди, фордове, БМВ-та, мерцедеси, жигули, московци, ферарита и така нататък? (Нямам за цел да обидя някои привърженици на тези марки)

Та кажете според вас зашо и откъде се е появило твърдението, че всички голффаджии са селяндури, простаци, рейсъри разни и незнам си кви още негативни мнения за тях... Верно е, че доста селяндури има, дето като се качат в голфове и си мислят, че пътищата са тяхни. Но не е ли така и с други автомобили? Не са само голфове по пътищата, има и много други коли, чиито собственици са пречки по пътищата и създават опасности.

 

Айде давайте сега да спорим ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

За жалост мойте наблюдения по пътя са, че "голфаджиите" карат като бясни. Не знам и не искам да разсъждавам защо, но е факт:-))). Това чисто емпирично...

Link to comment
Share on other sites

Ще почна отговора си малко по - отдалеч. Обективно погледнато голфа е добра кола - немска(демек качествена изработка), има определени спортни характериситки (някои GTI модификации и RS), евтина поддръжка, икономична и т.н. в тоя дух.

Субективно погледнато, аз карам БМВ и съм фен на БМВ и разликите между Голфа и 3тата серия са очевадни. Не искам да феновете и шофьори на голф да се засягат - всеки си обича каквото си кара.

 

Обаче, голфовете и селянията са навързани по няколко причини, според мен:

 

1. Достъпна немска кола, на който не му са стигнали парите за нещо по добро(било БМВ, Ауди, Мерц и др.) се мята на голф и се почват дивотии и комплексарски истории;

 

2. Тъй като все пак този модел беше много моден допреди няколко години, някои се мислят и за гъзари, та айде пак простотия;

 

3. В духа на т.1 и 2 голфа търпи лесно модификации(за тях по-долу) та някои си мислят и че карат незнайно какви уникални коли и за да се покажат, почват да се състезават къде не трябва=селяния, общо казано.

 

Не искам някой погрешно да ме рабере, има всякакви диваци, каращи всякакви марки, но вероятно повечето са голфаджии. На мен лично са ми се случвали неща, потвърждаващи думите тук, като например веднъж си карам в колона аз с тройката и приятел зад мен с петицата, при което явно озлобен пич с бял голф 3 нарочно почна да се натиска и да ни изпревара. Пуснахме го, изчакахме сгоден участък и го наказахме - тва вече е друга история.

 

Друго - пътувам за Банско миналата есен, точно тогава пътя за нагоре в ремонт карам бавно(40-50 км/ч), дупки бол и пак голф 3, с много лепенки ме изпреварва като и двамата пича вътре ме гледаха радостно, може би радвайки се, че поне едно БМВ са изпреварили, знам ли ги :huh:

 

Искам да приключа, този и без тва дълъг пост със следното: на пътя всички сме равни, ако някой е в е в беда или закъсал е глупаво да се делим на марки, предно/задно, немско/японско. Трябва разбиране и колегиалност ;)

Link to comment
Share on other sites

абе кофти асоциация както и да го гледаме...НО винаги има и но едно приятелче от София, който е фен на тунинга и всекви такива работи е хвърлил сиг пари за 3 голфа в 3ката си и е една от най-ефектните коли, които съм виждал...и за да не говоря ей така ще каза, че на бг изложение за тунинг спечели награда з анай-ефектна кола за 2006г ;)

Link to comment
Share on other sites

мечтата на селянина - голф 3-ка с mp3-ка

 

тва в кръга на майтапа, тва си е колата на народа, достъпна е за по голяма част от хората. в българия от западните автомобили сигурно е най масовия. много издръжливи колички.

Link to comment
Share on other sites

с този тост не искам да обидя абслютно никой !!!! просто се огледайте да видите колко коли отговарят на долното описание... приятно четене :D

 

Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди, първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост по голяма от тази на светлината.

 

Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент Александър Бойчев, Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола).

 

Среща се предимно в провинцията и обратното.

 

Конски сили

 

Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:

 

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

 

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

 

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

 

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

 

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185

 

6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

 

7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

 

Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

 

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

 

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

 

11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!

 

12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.

 

За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират гъзосъбирателни устройства и наред с басите марка Neo - за 10 лв от Метро - много държат да притежават зловонни горива под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.

 

Важно е да се гледа страшно и да се кара със клаксон - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.

 

12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300

 

13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

 

14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче" , кит и вестници за визуален тунинг.

 

15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2лв стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.

 

16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000лв (носи 10 т.) или 5 000еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.

 

Най-бързият модел в София

 

След дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf II 2.0 GTI 16V черен металик отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK.

 

"Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо."

- споделя Ахмед Мерчев след Катастрофата на светофара на МЕИ-то.

 

Най-бързата кола в страните членки на ЕС

 

След 2007 година Golf II с перничка регистрация ще бъде най-бързата кола в страните членки на Европейския Съюз.

 

Разпознаване на членовете

 

Тъй като Голфаджиите са много задружен народ помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира):

 

1. Спиране на ръчна зад колегата.

 

2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.

 

3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.

 

4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.

 

5. Жест "наздраве" - с празна ръка.

 

6. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния.

 

7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си може да се вика силно и продължително: "УУУУУУУУУ".

 

8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.

 

9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.

 

10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.

 

 

Голф 2 е престижна марка, която е привилегия, а не право.

 

==================================

Голф 3

==================================

 

Генерален ъпгрейд на Голф 2. Новата версия на прословутото возило съчетава в себе си, освен 3-та космическа скорост, и миловиден дизайн тип "овца във вълча кожа".

 

Особености

 

Новият модел се отличава и с куп нови екстри: поставка за чаша пред CD плейъра, по-висок километраж, бели калъфчета за седалки с фирмената марка и атрактивна по-висока цена. Освен всички нововъведения, окачването остава все така твърдо, за да гарантира, че колата ще издържи на огромното натоварване от силата на аудио системата

 

Конспирацията

 

Съществува теория, според която Те са навсякъде.

 

Golf-a не е модел на VW. За нашата действителност това определено си е диагноза.

 

Golf III е модел на Pernik Heavy Industries, по-точно на секретния му отдел, който се занимава със слънчевото притегляне и отблъскване.

 

Поради нуждата от повишаване на мощността на мотора по заявка на редовните потребители, от PHI са се отказали от двигателя със студен водороден синтез, заменяйки го с малко по-неикономичния, но значително по-мощен термоядрен micro point агрегат.

 

Решението на инженерите на фирмата да махнат радиационната и биологична защита в спортния му вариант придава още повече агресивност на колата, естествено безопасността на водача не е тотално пренебрегната - за това са се погрижили специалистите от "Росатомекспортстрой", като са монтирали в седалките вложки от специален материал "C-arton", чиито технически данни за сега се пазят в тайна.

 

Говори се само, че са използвани за конструктивен елемент в руските ракети "Столичная" и "Мягкая серебряная". И в двата модела - спортния и градския - има интегриран софтуер на фирмата за навигационни продукти "Hanzel und Grattel GMBH", с които моментално можете да си намерите километража, дори и да се е търкулнал под седалката.

 

В градския модел е предвидено място за малка торбичка с покупки вдясно от голямата бас туба на задната седалка.

 

За феновете вече е пуснат в продажба и новият модел Голф 4.

 

А за още по-големите фенове, Голф 5 предлага груба сила от 850 коня - на практика се оказва най-бързата кола на планетата, дава ускорение от 0 до 100 км за рекордните 2.2 секунди. Разход на гориво 5-6 на 100. Цената й варира от 20000 Eur до 26000 Еur в зависимост от мястото на закупуванe. От 1-ви април официално ще се предлага и у нас.

Link to comment
Share on other sites

мда типичена тъпа статийка за голф...пичове не съм фен на голфовете ама е кофти така майна...да се псотавят всички под общ знаменател..не случайно ви казах за братлето от софия...

Link to comment
Share on other sites

ако всички автомобили от тая серия отговарят на горната статия ... мисля че могат да се сложат под общ знаменател.... ако ли не значи има и изключения слава Богу... и още нещо никой не плюе автомобила... плюем селяните дет са виновни модела да е станал синоним на селска тъпотия

Link to comment
Share on other sites

е що не поговорим малко за "гражданите" с БВМ*та 3 -ки на 13-14 г., качил ми се на неква тройка и фучи ли, фучи, да не забравя, че и опит за некъв мижав тунинг се забелязва, музика на мах и бам пред Авенюто и като вече се е нагазарил тръгва да излиза на заден и си мисли, че целия булевард е негов. Това дето го казвате за голфовете важи в тройна мярка за "тройкаджии", "петаци" и кво ли още не.......

 

 

А да не забравя, най си умирам от кеф като ида на газстанция и гледам "лъскавата 14-15 годишна тройка" да я зареждат с газ, напрао убииц

Link to comment
Share on other sites

А аз си мислех, че селянията зависи от шофьора, а не от колата :blink: .hEka ( както и във поста на drugariaBrigadiR ), все пак има и истина в твоя пост :unsure: .

Link to comment
Share on other sites

Не са виновни колите, а собствениците. Хората станаха лоши, безрасъдни и нетолерантни в резултат на което черната хроника е такава.

А VW e най-достъпната кола за българина с евтина подръжка.

Link to comment
Share on other sites

А да не забравя, най си умирам от кеф като ида на газстанция и гледам "лъскавата 14-15 годишна тройка" да я зареждат с газ, напрао убииц

И кво против газта? :D Аз съм с газов инжекцион и колата си върви пак добре, но по-икономично. Бензина си ми е 100 октана от еко или омв и ако искам толкоз ръчки да правя - щрак копчето и готово. Колата всеки ден се кара и на бензин, понеже минава на газ когато мине 30 градуса, така че не си ебавам колата. Та това, че я карам всеки божи ден именно защото мога да я карам на газ пред алтернативата да седи в гаража... :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

е що не поговорим малко за "гражданите" с БМВ*та 3 -ки на 13-14 г., качил ми се на неква тройка и фучи ли, фучи, да не забравя, че и опит за некъв мижав тунинг се забелязва, музика на мах и бам пред Авенюто и като вече се е нагазарил тръгва да излиза на заден и си мисли, че целия булевард е негов. Това дето го казвате за голфовете важи в тройна мярка за "тройкаджии", "петаци" и кво ли още не.......

А да не забравя, най си умирам от кеф като ида на газстанция и гледам "лъскавата 14-15 годишна тройка" да я зареждат с газ, напрао убииц

 

Има и такива, аз споменах по-горе, щото те и тройките поевтнияха и се се рамзножиха доста по пътищата. И куцо и сакато се възгордя, че кара БМВ. Само с тва за петицата не съм съгласен, повярвай ми трябва да е някой който е взел на баща си ключевте и да почне да се натиска, по-скоро ще видиш голфове и с петици да опитват да се състезават :pirate .

 

Успех на тея, дето се гъзарят пред авенюто, щото повечет коли отпред не са по-стари от 2004 :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

това са си чиста проба предрасъдаци.

специално съм наблюдавал поведението на тнр 'голфаджии' на пътя и с ръка на сърцето мога да кажа,че не правят повече селянии от разни състезатели,метнали се на е30-ски или разни лачени сивици. ;)

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с поста на Хека (перфектно описана ситуация). Срамно е да имаш този просташки манталитет. Но за жалост, изпускате Фиат Браво, Ауди А4, БМВ 3-ка, и още куп Кадети, Вектри. Да не всички са пословични, но като цяло на там върви модата. И никой, не може да ме убеди в това, че ГОЛФ 2/3 имат толкова евтини консумативи, или че ГОЛФ 3 не е особено скъпа кола. За возията, начина по-който се държи на пътя и прочие, ми срамота. За тези повече от 4 000 лв за ГОЛФ 3/1,4/75коня може да се намерят къде по-добри вариянти и на возия, и на мощност. Че те италианците даже с най-простите си модели ги превъзходват. Но немското е селското. Защо никога няма да си купя Опел, Фолсфаген....... пари дадени за тоя дето духа. Бих предпочел нещо Японско пред тези меко казано каруци и талиги. Да не се обиждат собствениците на този сорт коли, но си е така.... Една Мазда, Митсубиши или Хонда (дори Нисан, Тойота) са на светлинни години. И пример за сравнение Голф 3 (94г.) (направен) срещу Мазда 323ф (95г.) (както излиза от завода)...... Возията на Японеца е уникална в сръвнение с меко-казано ужасното немско окачване. Конете даже да са равни по 90 под капака и на двете, Японеца ще я съдере, може би не на старта, но на поне 4-ри дължини само като фключи трета предавка. А сега да не говоря за дърпане, а за консуумативи и поддръжка. Немеца също има скъпи елементи, но като цяло попада в класацията за що годе евтините поддръжки, същото неважи за Маздата, тя има скъпа поддръжка, но пък и няма шанс да се развали бързо, колкото Голфа, което е още един плюс за марката. И за да не кажете ти си влюбен в тази марка, ще ви опровергая. Карам един пълен дъргел (Сеат Ибиза от далечната 87-ма година - със своя 900 куб. мотор и направо трагичните 46к.с.) не дърпа, но върши работа.Само, че впечатленията ми за Японеца със скромната разлика от 4500 до 6000 лв еми избора би бил този. А и поне знаеш, че разчиташ на тази кола, а и комфорта е на ниво. До като в другия скромен вариянт ГОЛФ, там положението едва ли би стояло така. Но да не обиждам само Голфаджиите, ще кажа, че и Калибрите, и Тигрите и още сопалян други коли не са особено качествени. Защото с покупката на Голф, хората не осъзнават как манталитета им ги лишаваот качественото..........

 

А на мен ми се кара, нещо от сорта на Пунто (2001) рейсинг (1.6) (82к.с) със фул ексри, но ествествено и цената е изумителна 12 000 лв.....

Link to comment
Share on other sites

Не всички дето карат голф са селяни, но всички селяно карат голф.

Ливерпул Фен, не мога да се съглася с тебе, че там където е пипала немска ръка не е оставила качество. Вярно е имат слаби места, ама тва е защото голфовете им късат гъза до 5-6 години и след това идват в бг. После как няма да се развалят.

А Фиат Пунто (че даже и рейсинг) е уникален боклук.

Link to comment
Share on other sites

Кой друг ако не човек каращ голф 2/3 да ми дойде на масата в кафето и да седне с панела на цд-то и да го остави на масата... това ако не е селяния просто.

Link to comment
Share on other sites

Съгласен съм с поста на Хека (перфектно описана ситуация). Срамно е да имаш този просташки манталитет. Но за жалост, изпускате Фиат Браво, Ауди А4, БМВ 3-ка, и още куп Кадети, Вектри. Да не всички са пословични, но като цяло на там върви модата. И никой, не може да ме убеди в това, че ГОЛФ 2/3 имат толкова евтини консумативи, или че ГОЛФ 3 не е особено скъпа кола. За возията, начина по-който се държи на пътя и прочие, ми срамота. За тези повече от 4 000 лв за ГОЛФ 3/1,4/75коня може да се намерят къде по-добри вариянти и на возия, и на мощност. Че те италианците даже с най-простите си модели ги превъзходват. Но немското е селското. Защо никога няма да си купя Опел, Фолсфаген....... пари дадени за тоя дето духа. Бих предпочел нещо Японско пред тези меко казано каруци и талиги. Да не се обиждат собствениците на този сорт коли, но си е така.... Една Мазда, Митсубиши или Хонда (дори Нисан, Тойота) са на светлинни години. И пример за сравнение Голф 3 (94г.) (направен) срещу Мазда 323ф (95г.) (както излиза от завода)...... Возията на Японеца е уникална в сръвнение с меко-казано ужасното немско окачване. Конете даже да са равни по 90 под капака и на двете, Японеца ще я съдере, може би не на старта, но на поне 4-ри дължини само като фключи трета предавка. А сега да не говоря за дърпане, а за консуумативи и поддръжка. Немеца също има скъпи елементи, но като цяло попада в класацията за що годе евтините поддръжки, същото неважи за Маздата, тя има скъпа поддръжка, но пък и няма шанс да се развали бързо, колкото Голфа, което е още един плюс за марката. И за да не кажете ти си влюбен в тази марка, ще ви опровергая. Карам един пълен дъргел (Сеат Ибиза от далечната 87-ма година - със своя 900 куб. мотор и направо трагичните 46к.с.) не дърпа, но върши работа.Само, че впечатленията ми за Японеца със скромната разлика от 4500 до 6000 лв еми избора би бил този. А и поне знаеш, че разчиташ на тази кола, а и комфорта е на ниво. До като в другия скромен вариянт ГОЛФ, там положението едва ли би стояло така. Но да не обиждам само Голфаджиите, ще кажа, че и Калибрите, и Тигрите и още сопалян други коли не са особено качествени. Защото с покупката на Голф, хората не осъзнават как манталитета им ги лишаваот качественото..........

 

А на мен ми се кара, нещо от сорта на Пунто (2001) рейсинг (1.6) (82к.с) със фул ексри, но ествествено и цената е изумителна 12 000 лв.....

 

дано да си 14-15-16 годишен, и да ти дойде акъла, когато някоя немска кола ти скъса гащите на Пунтата ;)

Link to comment
Share on other sites

Признавам че изобщо не чета простотиите назад - гледам само името на темата.

 

Преди да бълвате глупости като резаци си преведете думата VOLKSWAGEN.

 

Поразгледайте историята на марката (не оаче на модела Phaeton примерно) и ще си отговорите на много въпроси.

 

А що се отнася до България - то си е толкова просто и ясно.

Link to comment
Share on other sites

Че защо който кара голф да е селянин,аз ще си купувам такава кола лично заради издръжливостта и пърговостта.Колата не е селска,селко е съдържанието зад волана може би :)

Link to comment
Share on other sites

Phaeton? На този модел историята също е в контекста на VW - и няма как инак да е. Трудно ми е да разбера защо се опитваш да разграничиш модела от марката му. Това им е първия опит във високия клас и не виждам с какво толкова се отличава от другите - не дотам сполучлив, но пък по-евтниа алтернатива на 7ма серия, А8 и S-клас. Истина е, че всеки един от немските производители, запълва определна пазарна ниша и има определни клиенти и дългогодишни фенове, а VW винаги е била възприемана като народната кола.

 

ОТ: Аз дълбоко се съмнявам, че VW някога ще се наложат във високия клас, макар че Audi, благодарение на тях, успя да направи товa през'90 с модела V8, който прерасна по-късно в А8 и е име.

Link to comment
Share on other sites

Не виждам какво толкова я чепкате тая "селяния". И как пък я свързахте точно с Голфовете? Все едно таксиметровите шофьори с разните му Шевролетчета и Шкоди не се държат селски по пътя? Все едно на мама и на тати сополанкото в лъскавия Мерцедес не е заплаха за живота на невинните граждани? Всичко опира не до вид автомобил и технически характеристики, а до манталитета на човека. Един познат с Голф 3 караше като Шумахер по улиците. След няколко месеца шофьорлък и няколко леки инцидента накрая помете една спирка, колата стана на гъз, а самият той е жив по чудо. Сега е с баварец, 312 май. Абсолютно същата работа. Тежкарът си е тежкар, независимо дали ще е в тунингован Трабант или чисто нова кола за десетки хиляди лв.

Link to comment
Share on other sites

Защо е нужно да се водят такива спорове? Както както за всеки влак си има пътници така и за всяка марка има фенове. За мен колата е средство за придвижване, а не лукс.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...