Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Е да, не мога да отрека, че миналата година на състезанието в САЩ Ферари доминираха изцяло....само как ги размазаха тия Джордани и МИнардитаааа...мали....показаха им веднъж за винаги кой е шефа :)

Ферари тогава направиха много добро състезание,джорданите бяха много голяма конкуренция ,но ферари се справиха все пак. :rolleyes: :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аве ей, момченцеееее!!! А ваште хорица що не участваха??? Въпреки че им предложиха са се намали скоростта в последния завой вие пак бойкотирахте състезанието. Кво страх ви е от "куфарите", "табуретките" или "черните кранти" ли кво? Или просто сметнахте че няма кво да се занимавате с нуубове и се прибрахте. Определено с тоя тъп и безмислен бойкот нито МКЛ, нито Рено, нито друг отбор, бойкоторал ГП на САЩ не е станал по-симпатичен на някой. Е виж МКЛ имат оправдание за бойкот. Тва че цял сезон колите им се размотаваха по пистите на части, особено части от двигатели :laughing: . А Рено що не участваха? Нали уж непобедимия Фернандо щял да мачка "пенсионера" по всяко време. Нали уж бяхте по-бързи от нашите "трактори". Що не излезе? Щот са му казали така? и кво... той пак може да си излезе и да не слуша Бриаторе, но той що не го направи? Щото щеше да види как Пильо го бие в пряк двубой и съм сигурен че тва щеше да стане и Фернандо щеше да разбере, че трябва още много хляб да изяде за да достигне до нивото на Шумахер. Титлата беше повече късмет за Рено и каръкщина за другите отбори, отколкото да бяха показани някви умения. Уменията бяха в Германия и на още 1-2 състезания.

Така че ще видим тоя сезон. Мерк е прав като казва че 1 сезон нищо не означава. Най-лесно е да плюете, когато някой е на земята. Тва го беше казал фен на Рено в другия форум. Еми септември или октомври ще дойде наш ред да ви плюем така както вие плюете нас сега. Ае със здраве, аз отивам да пия кафе.

 

Не те знам какъв си, но определено не си в позицията да ми говориш така ;)

 

Макларън са се размотавали цял сезон на части.....и пак имат 10 победи от 18 старта....представяш ли си какво щеше да стане ако бяха цели :woot Гордата и играеща-по-правилата Скудерия няма толкова през последните 2 години. А Ферари станаха ли по-симпатични на някой като караха срещу отбори чиито бюджет е по-малък от годишната заплата на Пильо? Да, хващам бас, че истинските фенове са се размазали най-после да видят дългоочакваната и залсужена победа през сезон 2005 :)

 

А ти пък най-малко си човека, който може да каже кой колко хляб има да яде за да стане каквото и да е. Очевидно е, че нямаш ни най-малки познания за този спорт, камо ли за пилотирането. И да даваш подобни оценки е меко казано смешно.

 

Титлата...беше каръщина за Макларън, че не успяха да вземат заслужените им точки, но в никакъв случай не е нито каръщина от страна на другите отбори (просто защото никой миналия сезон не беше от чергата на двата отбора), нито пък е късмет от страна на Рено. Вярно е, че на моменти бяха прекалено консервативни, колата им отстъпваше от тази на Макларън като иновативност и бързина, но пък имаше достатъчно други качества. Едно спечелено състезание може да е на късмет (като това в САЩ миналата година), но шампионска титла не може да е на късмет. Надявам се да го вденеш ;)

 

И последно да коментирам тези мъдри слова, изречени от твоята уста. "Най-лесно е да плюете, когато някой е на земята." Я ми кажи през последните няколко години някой от вас прояви ли съчувствие към техническите проблеми на Макларън? Не, напротив....злобяхте, каквото се опитваш да направиш и ти в момента с разни изказвания от типа на "Е виж МКЛ имат оправдание за бойкот. Тва че цял сезон колите им се размотаваха по пистите на части, особено части от двигатели" (браво за хумора btw, страшен си....имаш място на сцената ;) ) Е, нали не очакваш след като някой се е бъзикал с мен 5 години аз ся да ходя да му бърша сълзите? Еми не си познал.

 

Ае ходи да пиеш кафе...гледай да се забавиш...

Link to comment
Share on other sites

Нямам никви познания за Ф1? Някой да ме държи че ми стана лошо :laughing: :lol: :laughing: . Аве дете мен на тема Ф1 не моеш ма фанеш бе. Аз знам историята на Ф1 по-добре отколкото историята на България бе. Ти каза още нещо тъпо. Че за 2 години скудерията нямали повече от 10 победи. Ахам... Само през 2004 Шумахер имаше 13 мисля Баричело има още 2. Тва праи 15 + тази от САЩ ( все пак е победа ) тва прави 16. А аз доколкото знам 16 > 10. Но ако беше гледал малко последните 2 години щшеш да знаеш това ;) .

И още нещо.

Аз не помня да съм те плюл от 2000 до 2004. Даже изобщо не си спомнян да съм те плюл лично. Аз не съм господ да отговарям за изцепките на другите.

И за титлата на Алонсо. Да - късмет беше. поне 80% от титлата беше късмет. И не бяхте само вие каръците. Ние цял сезон карахме с някви гадни капути. Пък и миналия сезон Мишлен успяха да направят страхотни гуми и за тва шапка им свалям, но все пак.

Кво щеше да стане ако МКЛ бяха в пълен боен състав. Ако, ако ама акото мирише и цапа. Аз сега млъквам и в неделя на обяд ше си говорим пак.

И не, не ходих на кафе за да ви е гадно :lol: .

 

Едит: Еми кво като бюджета им е по-малък. Нали караха... Взеха точки... всички са щастливи. Ти кво искаш Фераритата да си въртят сами ли?

 

И не! Говоря и от името на Чефо и Евил. Ние НЕ искаме да ни бърше никой сълзите, най-малко пък фенове на МКЛ.

Edited by Blitz_krieg_1941
Link to comment
Share on other sites

Нямам никви познания за Ф1? Някой да ме държи че ми стана лошо :laughing: :lol: :laughing: . Аве дете мен на тема Ф1 не моеш ма фанеш бе. Аз знам историята на Ф1 по-добре отколкото историята на България бе. Ти каза още нещо тъпо. Че за 2 години скудерията нямали повече от 10 победи. Ахам... Само през 2004 Шумахер имаше 13 мисля Баричело има още 2. Тва праи 15 + тази от САЩ ( все пак е победа ) тва прави 16. А аз доколкото знам 16 > 10. Но ако беше гледал малко последните 2 години щшеш да знаеш това ;) .

 

Не знам защо продължаваш да фамилиарничиш с мен, но да приемем, че толкова си можеш на горния етаж...както и да е....

Забравих, че знаеш повече за Формула 1 отколкото Мъри Уокър и Найджъл Менсъл взети заедно.

 

Удивен съм от прекрасните ти познания по математика. Не спираш да ме сюрпризираш с тези гениални изблици.

Link to comment
Share on other sites

Не знам защо продължаваш да фамилиарничиш с мен, но да приемем, че толкова си можеш на горния етаж...както и да е....

Забравих, че знаеш повече за Формула 1 отколкото Мъри Уокър и Найджъл Менсъл взети заедно.

 

Удивен съм от прекрасните ти познания по математика. Не спираш да ме сюрпризираш с тези гениални изблици.

 

Лекотата с която иронизираш моята персона ме изумява. Да не си завършил НАТФИЗ...

Забрави да включиш и Колин Чапман.

Аз ти казах. С теб ще си говорим пак в неделя по обяд.

Link to comment
Share on other sites

Че се карате за глупости карате се ама немога да разбера защо намесвате Рено :blink: Спечелили титлата на късмет хайде бе вие от Ферари тогава що не е спечелихте с късмет?Титлата беше в следствие на осърдна работа а Ферари си ходиха да карат ски къде беше на къндаф и си мислеха че пак ще мачкат.Да ама не!Както се казва всеки труд се заплаща.Рено работиха много за колата за миналата година и станаха шампиони.Ферари се почесваха някъде и духаха таратора.Тази година осъзнаха че няма време за мързел и вървят напред иначе пак щяха да са посредствен тим.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Че се карате за глупости карате се ама немога да разбера защо намесвате Рено :blink: Спечелили титлата на късмет хайде бе вие от Ферари тогава що не е спечелихте с късмет?Титлата беше в следствие на осърдна работа а Ферари си ходиха да карат ски къде беше на къндаф и си мислеха че пак ще мачкат.Да ама не!Както се казва всеки труд се заплаща.Рено работиха много за колата за миналата година и станаха шампиони.Ферари се почесваха някъде и духаха таратора.Тази година осъзнаха че няма време за мързел и вървят напред иначе пак щяха да са посредствен тим.

 

A koe не бе късметлийското на РЕНО. Все пак по добре те от МКЛ но си беше чист късмет. А определчщия фактор бяха гумите. Колкото и проблеми да са имали ФЕРАРИ с гумите не се справиха а са тествали над 80 хил км общо само за гуми. И пак нишо не е станало.

Link to comment
Share on other sites

Да, не се изразих правилно. Титлата сама по себе си не беше късмет. Късмет бяха почти всички състезания, които доведоха до нея. Замислете се в колко състезания миналата година Алонсо спечели в пряк двубой, не само с Михаел ами и с Кими и Монтоя и тва в едно състезание. Еми такова състезание нямаше понеже МКЛ или бяха чупили нещо, или капутите на Ферари ги бяха пратили на майната си райна ( с извинение ) назад в стартовата решетка. Когато Алонсо победи Михаел, Кими, Монтоя в пряк двубой, в едно-единствено състезание, а и вече Нико Росберг, тогава ще му призная титлата за спечелена с труд и нищо друго.

Link to comment
Share on other sites

A koe не бе късметлийското на РЕНО. Все пак по добре те от МКЛ но си беше чист късмет. А определчщия фактор бяха гумите. Колкото и проблеми да са имали ФЕРАРИ с гумите не се справиха а са тествали над 80 хил км общо само за гуми. И пак нишо не е станало.

 

Късмет дръжки."Късмета е както си го накъсметиш" :D :D :D :D Макларън бяха работили много здраво по бързината на колата но по издръжливостта малко.Шампионската титла обаче е във фукция от двете неща.Едното като им липсява несатава нищо.Рено бяха бързи но не чак толкова колкото Макларън но за сметка на това издръжливоста им беше бетон.Това не е късмет просто са работили и в двете направление и са постиганли това което им трябва.Това че Ферари пък са имали издръжливост пък скороста им е била малка пак не е виновен никой друг освен самите себе те.Така че отбора които е работил най-осърдно той спечели с РАБОТА и ПОСТОЯНТВО а не с късмет както го изкарвате.

 

Да, не се изразих правилно. Титлата сама по себе си не беше късмет. Късмет бяха почти всички състезания, които доведоха до нея. Замислете се в колко състезания миналата година Алонсо спечели в пряк двубой, не само с Михаел ами и с Кими и Монтоя и тва в едно състезание. Еми такова състезание нямаше понеже МКЛ или бяха чупили нещо, или капутите на Ферари ги бяха пратили на майната си райна ( с извинение ) назад в стартовата решетка. Когато Алонсо победи Михаел, Кими, Монтоя в пряк двубой, в едно-единствено състезание, а и вече Нико Росберг, тогава ще му призная титлата за спечелена с труд и нищо друго.

 

Ами аз не съм виждал в едно състезания Шумахер да победи Хил,Сена и Менсъл примерно в пряки двубой камо ли Алонсо да бие 3-ма претендети за титлата в пряк двубой.Това е леко казано невероятно.

 

Спрете да търсите вина за проблемите си в другите.Не са ви виновни гумите а вие така си го изкарвате.Колата беше слаба и преставянето беше слабо.Както чефо ми говореше на ГП на САЩ ще се изразя в неговия стил:Като не ви харесват тея капути минете към Мишлин да те бързи" :P

Link to comment
Share on other sites

Михаел Шумахер е подписал нов договор с Ферари и ще кара за Скудерията до края на 2008 г.

 

Разкритието направи немския вестник "Билд", но информацията не бе потвърдена нито от мениджъра на пилота Вили Вебер, нито от Ферари.

 

Според изданието, вече е почти сигурно, че догодина 7-кратният световен шампион ще има за съотборник настоящата звезда на Макларън Кими Райконен. Вили Вебер не пожела да коментира и тази новина.

 

- По тази тема няма да има коментари до лятото - обясни на път за Малайзия Вебер.

 

Вестникът цитира "източник от Макларън", според който шефовете на "Сребърните стрели" са били известени, че Райконен е решил да напусне тима.Мартин Уитмарш обаче заяви точно обратното, ден преди излизането на вестника.

 

2006-03-14 13:22:47

 

schumi_second_big.jpg

Link to comment
Share on other sites

Не се връзвам. Това с непотвърдените източници, особено от в. "Билд" :sick знаеш ли колко сме ги слушали. Чакаме официална информация :) . Надявам се да е вярно :) .

Link to comment
Share on other sites

Рено бяха бързи но не чак толкова колкото Макларън но за сметка на това издръжливоста им беше бетон.Това не е късмет просто са работили и в двете направление и са постиганли това което им трябва.Това че Ферари пък са имали издръжливост пък скороста им е била малка пак не е виновен никой друг освен самите себе те.Така че отбора които е работил най-осърдно той спечели с РАБОТА и ПОСТОЯНТВО а не с късмет както го изкарвате.

само се чудя що само на Алонсо колата беше издръжлива а на Фисикела все се чупеше все проблеми някакви имаше нали уж са от един отбор.това или е пълен късмет или цакат Фисикела който е доста по опитен.квото и да е все не им прави чест на Бриаторе и компания

Link to comment
Share on other sites

Не се връзвам. Това с непотвърдените източници, особено от в. "Билд" :sick знаеш ли колко сме ги слушали. Чакаме официална информация :) . Надявам се да е вярно :) .

 

Дано да е верна само първата част от новината. Кими го не ща. ИЛИ МАСА ИЛИ РОЗБЕРГ ИЛИ БЪТЪН. Друг не ни требе.

Link to comment
Share on other sites

Това момче Розберг изобщо не ми беше симпатичен щото не обичам връзкарите, ама той за сега си показа, че може да кара и ми става все по-симпатичен. Ако направи и тази седмица такова състезание ще е много добре. И нищо чудно да отиде в по-добър отбор а и като знаем отношенията на Франк Уилямс с добрите му пилоти. А до колкото ферари не виждам защо да не заържат и за поо-нататък Маса. Той за малко щеше да си бие Шумахер на квалификациите.

Link to comment
Share on other sites

Това момче Розберг изобщо не ми беше симпатичен щото не обичам връзкарите, ама той за сега си показа, че може да кара и ми става все по-симпатичен. Ако направи и тази седмица такова състезание ще е много добре. И нищо чудно да отиде в по-добър отбор а и като знаем отношенията на Франк Уилямс с добрите му пилоти. А до колкото ферари не виждам защо да не заържат и за поо-нататък Маса. Той за малко щеше да си бие Шумахер на квалификациите.

 

Ами за тва ИДЕ РЕЧ. Маса ще се докаже и такива слухова от рода на КИМИ идва във Ферари хич не са добри.

Link to comment
Share on other sites

А до колкото ферари не виждам защо да не заържат и за поо-нататък Маса. Той за малко щеше да си бие Шумахер на квалификациите.

 

Досега в безпроблема квалификация незнам някой съотборник на Шуми да е успял да го победи (е може да има 1-2бр ;) ) Едно е квалификация, друго е цяло състезание да устискаш победата, и то не само да караш напред с по-бърза кола, ами и да можеш да изпреварваш класно като мика хакинен примерно :) Та едно е да спечелиш една мизерна квалификация, друго е цяло състезание, а за титла...Маса е много далече от нещата все още. Неможе да очакваме от тест пилот, който върти 100 обиколки сам на пистата, да се представа по същия начин и на състезание веднага ;)

Link to comment
Share on other sites

Досега в безпроблема квалификация незнам някой съотборник на Шуми да е успял да го победи (е може да има 1-2бр ;) ) Едно е квалификация, друго е цяло състезание да устискаш победата, и то не само да караш напред с по-бърза кола, ами и да можеш да изпреварваш класно като мика хакинен примерно :) Та едно е да спечелиш една мизерна квалификация, друго е цяло състезание, а за титла...Маса е много далече от нещата все още. Неможе да очакваме от тест пилот, който върти 100 обиколки сам на пистата, да се представа по същия начин и на състезание веднага ;)

 

Напълно си прав. Едно състезание не се печели с една добра обикола, а със серия от много добри. Но все пак квалификацията е показателна. Защото не можеш да направиш лоша такава и да очакваш да спечелиш. Победата започва да се изковава още от квалификациите и свободните тренировки.

Link to comment
Share on other sites

Досега в безпроблема квалификация незнам някой съотборник на Шуми да е успял да го победи (е може да има 1-2бр ;) ) Едно е квалификация, друго е цяло състезание да устискаш победата, и то не само да караш напред с по-бърза кола, ами и да можеш да изпреварваш класно като мика хакинен примерно :) Та едно е да спечелиш една мизерна квалификация, друго е цяло състезание, а за титла...Маса е много далече от нещата все още. Неможе да очакваме от тест пилот, който върти 100 обиколки сам на пистата, да се представа по същия начин и на състезание веднага ;)

 

A aз ще ти кажа че тук сгреши. Маса е пилот на скудерията от 2001 или поне от тогава има договор. Но Жан не е прост човек. Пусна го да се ошлайфа в Заубер както и това че беше една година тестер на Ферари и сега ще се справи. А и в Бахрейн освен леко объркания баланс на спирачките е имал и проблем с ДВГ-то което ще е сменено за ГП на Малайзия което означава наказание от 10 места. Ето защо се надявам да направи квалификация подобна на тази в Бахрейн че може и по добра.

Link to comment
Share on other sites

A aз ще ти кажа че тук сгреши. Маса е пилот на скудерията от 2001 или поне от тогава има договор. Но Жан не е прост човек. Пусна го да се ошлайфа в Заубер както и това че беше една година тестер на Ферари и сега ще се справи. А и в Бахрейн освен леко объркания баланс на спирачките е имал и проблем с ДВГ-то което ще е сменено за ГП на Малайзия което означава наказание от 10 места. Ето защо се надявам да направи квалификация подобна на тази в Бахрейн че може и по добра.

 

Той го пусна да се ошлайфа, ама като гледам тва ошлайфване нещо не върви. Бърз е, но в серия от обиколки представянето му понякога стига до ниво "трагично". Лично според мен Маса ще остане вечна надежда като Вурц, Уебър и Култард.

Link to comment
Share on other sites

само се чудя що само на Алонсо колата беше издръжлива а на Фисикела все се чупеше все проблеми някакви имаше нали уж са от един отбор.това или е пълен късмет или цакат Фисикела който е доста по опитен.квото и да е все не им прави чест на Бриаторе и компания

А пък Баричело беше с най-добрия болид през изминалите години, нали? Има си отбори, които винаги ще си гледат само единия пилот, пък другия неофициално е тест пилот по време на състезанието...

Link to comment
Share on other sites

Той го пусна да се ошлайфа, ама като гледам тва ошлайфване нещо не върви. Бърз е, но в серия от обиколки представянето му понякога стига до ниво "трагично". Лично според мен Маса ще остане вечна надежда като Вурц, Уебър и Култард.

 

Ами ще видим може и така да стане. Но за сега нека помага на тима. И нека грешките му каквито и да са те намалеят.

Link to comment
Share on other sites

А пък Баричело беше с най-добрия болид през изминалите години, нали? Има си отбори, които винаги ще си гледат само единия пилот, пък другия неофициално е тест пилот по време на състезанието...

 

Какъвто бе фисикела миналия сезон в рено. Почти на всички състезания беше с "подобрената" кола на рено, и затова имаше и толкова отпадания...Този не мисля че ще е по-различно ;) Това е мое мнение B)

Link to comment
Share on other sites

Какъвто бе фисикела миналия сезон в рено. Почти на всички състезания беше с "подобрената" кола на рено, и затова имаше и толкова отпадания...Този не мисля че ще е по-различно ;) Това е мое мнение B)

 

Обаче донякъде Рено имат оправдание за подобна политика. Отборът има доста по-малък ресурс (и финансов и кадрови) спрямо Ферари и имат нужда от човек, който да доизпипва нещата във възможно най-реална обстановка. Освен това и колата им изоставаше като скорост от тази на основния опонент Райконен и всяка евентуална грешка или отпадане на Алонсо могат да се окажат непоправими. Докато за отбор с мащабите на Ферари всичко да се прави ЗА Шумахер, дори и да му се отстъпват места е просто несериозно.

Link to comment
Share on other sites

Обаче донякъде Рено имат оправдание за подобна политика. Отборът има доста по-малък ресурс (и финансов и кадрови) спрямо Ферари и имат нужда от човек, който да доизпипва нещата във възможно най-реална обстановка. Освен това и колата им изоставаше като скорост от тази на основния опонент Райконен и всяка евентуална грешка или отпадане на Алонсо могат да се окажат непоправими. Докато за отбор с мащабите на Ферари всичко да се прави ЗА Шумахер, дори и да му се отстъпват места е просто несериозно.

 

Toчно за отбор с тия мащаби е възможно издигането, която вероятно ще направят в сравнение съ сезон 2005.

Link to comment
Share on other sites

Докато за отбор с мащабите на Ферари всичко да се прави ЗА Шумахер, дори и да му се отстъпват места е просто несериозно.

 

ДА, защото Шумахер отиде като двукратен световен шампион във Ферари, разви много отбора, и обра плодовете на труда си. Защото Ферари бяха едно голямо фъш без него до 96 година, когато на всеки 3 състезания 2 пъти отпадаше заради дефекти в колата. Ферари са му длъжни до гроб B) !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...