Jump to content
BulForum.com

M-power ili AMG


motorista-R1

Recommended Posts

Mom4eta 6te si naprvq truda da si dam i moeto mnenie :P.

Estestveno lubimata mi TUNING marka e M (Motosport) poradi redica pri4ini koi pove4eto nqma da gi razberete ne za6toto sa mnogo slojni a za6toto "lubovta" kum M power idva otvutre . Az mislq 4e ako vleze v seriino proizvodstvo novoto M5 6te bude kolata s nai dobri sportni harakteristiki s 4 vrati.

Glavnata pri4ina poradi koqto M mi haresva e 4e tazi firma ne izpolzva TURBO v novite si dvigateli. M5 e s V-obrazen 10 cilindrov agregat s priblizitelna mo6tnost 507 k.c +- 3-4%otklonenie .Tozi dvigatel ima otli4ni harakteristiki i e mnogo purgav. 7stepennata skorostna kutiq su6to dava golqmo predimstvo.

O6te ne sa qsni to4nite harakteristiki za uskorenieto za tova az gi o4akvam s neturpenie .Siguren sum 4e kato M5 vleze v seriino proizvodstvo TOPGEAR vednaga 6te go 6tipnat i 6te go testvat na pistata togava 6te govorim po na 6iroko za vuzmojnostite mu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply
Най лудото е SLR McLaren, a като гледам то си наполовина AMG.

BMW nqmat kola v tozi klas

molq da ne ostanete s vpe4atlenieto 4e sum fen na BMW prosto mislq obektivno M-kite sa po golemi reza4ki no nemoje da se nameri takuv luks kato v Mercedes

po nagore se govere6e za 760Li trqbva da pro4ete te poslednoto sravnenie v AutoBild mejdu 760Li, S600, Audi A8 6.0L W12 quatro i WV Phaiton W12 6.0L 4motin.... mi Mercedesa gi razbi vsi4kite

Link to comment
Share on other sites

И защо сравняваме тунинговани модели на едната марка със заводските спортисти на другата? Като ще е тунинг да е тунинг всичко -

Las Vegas Wings на Hamann.

BMW владее :)

Link to comment
Share on other sites

Pichove bez risk da se zaqjdam - ama neska kato gledah formulata i se stih :

 

Nqkoi da e vijdal M5 ili kakvoto i da e drugo BMW da e SaftyCAR nqkyde ...

 

Bez komentar poveche - ako bqha dobri pone 1 shteshe da ima - za cvqt ne za drugo :)

 

AMG the best !!!

 

A otnosno turboto za koeto mi govoreshe MaNoSS - ima li znachenie - sravnqvame AMG s M-power do kolkoto vijdam !!!

 

 

Off-topic :

 

Neka samo malko da vi frapiram s neshto - kak se pravi TT s 740 konq i da vyrvi s 370km/h :

 

http://www.autosrapidos.com/superautos/a/a...ttbimotomtm.htm

http://www.storm.com.br/tuningcorner/tt_mtm_bimoto.html

http://www.mtm-online.de/html/bimoto/detail.htm

 

Naricha se prosti4ko - Audi TT MTM Bimoto Biturbo !!! Krasivo e men ako pitate s 2-ta START butona :)

 

0-100 km/h - 3,5s

0-200 km/h - 8,9s

0-300 km/h - 19,8s

 

Haide sys zdrave i na AMG i na M-power:)

Link to comment
Share on other sites

Малко късно се включвам в темата, ще се опитам да наваксам в процеса.

Защо казвате, че едните са тунинговани, а другите - заводски? M-Power и AMG са подразделения за доработка на компанията-майка, както примерно и S-Line на Ауди.

 

Иначе според мен и двете марки имат силни и слаби модели, не може да се каже коя е отгоре. Разликите в лукса и комфорта отдавна са избледнели.

Колкото до двигателите, БМВ определено прави по-добрите атмосферни мотори. Но ако трябва да избирам, бих се спрял на мотора от S600/CL600/SL600 - V12 Kompressor. 500 конски сили при скромните 5000 оборота в минута и нечовешки въртящ момент от 800Nm отново при мизерни обороти - от 2000 до 4500 или нещо такова. Комбинирано със 7G-Tronic предавателната кутия, моторът доставя такава еластичност, сравнима само с 6.0 W12 двигателя на VW. А аз все си мисля, че еластичността е по-важна от времето за ускорение от място, все пак автомобила предимно се кара и се ускорява от определена скорост (примерно при изпреварване).

Link to comment
Share on other sites

Pichove bez risk da se zaqjdam - ama neska kato gledah formulata i se stih :

 

Nqkoi da e vijdal M5 ili kakvoto i da e drugo BMW da e SaftyCAR nqkyde ...

 

Bez komentar poveche - ako bqha dobri pone 1 shteshe da ima - za cvqt ne za drugo :)

 

Пич, като гледам май си много заблуден!

Safety Car във формула 1 е Мерцедес защото СА СИ ПЛАТИЛИ за това, а

не защото е най-бързата кола.

Формула 1 е огромен бизнес. И ей такива мнения виж която е SafetyCar и т.н. ще разсмеят всеки човек който поне малко разбира от реклами и бизнес.

Ами спокойно може да е Ферари Енцо например.

Или AMG е по-бързо и по-велико :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Ако си ходил в западна Европа ще видиш повечето мерцедеси ги карат за такси. И НЕ защото са най-здравите, а защото са здрави, горят малко, не вървят много и предлагат добър комфорт - идеалното решение за такси.

 

И стана въпрос за БМВ клуб - ето на този линк

BMW Club Bulgaria е ОФИЦИАЛНИЯТ БМВ Клуб в България. Това е форум от който може да научите много неща не само за

марката, но и за автомобилите въобще.

Link to comment
Share on other sites

И НЕ защото са най-здравите, а защото са здрави, горят малко, не вървят много и предлагат добър комфорт - идеалното решение за такси.

ейй на такива мнениея най се нерва кажи си че не харесваш мерцедес и тва е майне недей използва всичко кофти определения които знаеш и пасват за кола! кажи си не ма кефи защото .... а не супер тапи са тромави аве не знам не мисля че това коет каза е вярно по простота причина че те хората са го казали има 2 марки коли на света

МЕРЦЕДЕС и вскички останали от тея останали не моа откроя никоя аз лично а ако случайно успее някоя да ми направи впечатление няма да е М5 или квото и да е М бъдете сигурни!

Link to comment
Share on other sites

двигателя на AMG 5.5 има много разновидности. стандартно го има с едно турбо от 367коня до 550 с 2 компресора. ето ви нещо което е доработка на AMG от DTM:

http://www.supercars.net/cars/2004@$M...DTM%20AMGg.html

 

за 582.0 bhp @ 6100 rpm говорят хората и BMW-то няма никакъв шанс.

И защото видях някъде за турбото на мерцедеса че ставаше въпрос: това изобщо не е в минус и не трябва да се подхожда по начина: аа тои мерцедеса е турбо и затова. При еднакви конски сили дори, двигателя който е с турбо е много по еластичен!

 

както аз дадох пример с доработката на DTM, така и някой друг може да даде с AcSchnitzer, Hamman и т.н. където мощността на М-двигателя на БМВ е още по голяма :)

http://www.mmstuning.com/bmwshop.htm

 

ако някой има познати в сервиз на мерцедес може да се увери във факта че фразата "мерцедеса си е мерцедес" отдавна е загубила своята стойност. Що се отнася до последния модел на Е-класата, страшно голям процент от колите постоянно дефектират и са по сервизита! Не си говоря ей така празни приказки, вярно е.

 

в крайна сметка мерцедеса не е ли за пенсионери? :) аз нито веднъж не съм видял някой млад дядка в БМВ! Докато повечето заможни пенсии всичките са с мерцедесчета, E, S, C класа няма значение :)

 

предпочитам БМВ :punk

 

 

ПС: И както каза don_anton за мерцедес

идеалното решение за такси
:woot
Link to comment
Share on other sites

бе не сам го казал аз ма щом казваш а иначе за мен мерцедес не бърза кола с която като сам на 20 години и сам фул с пари ще се дърпан на гонките в Л.А. за мен тя е кола за преуспели хора които просто смятат че от мерцедес по-високо няма иначе аз ако сам на 20 30 години няма да си взема сиурно С или Е или Ц или квото и да е там ако имам пари но кой знае като се замисля май ако имам пари ще взема си взема ЦЛ пак може и БМВ аз не сам казал нищо лошо за тях мен също си ме кефят но мерцедес за мен си е мерцедеса на колите :) хаха

Link to comment
Share on other sites

hmm tva 4e po dobro ot mercedes nqma e super sme6no 6tot ne e vqrno.do predi 10 godini moje da e bilo taka no ve4e ne e ,sq za motora na sl65 4e moje da nqma po dobar no ina4e po drugoto ima koi da go bie,i skorostnite im kotii sa tolkova oprosteni 4e nqma nakade si4ko e samo hidravlika,sq i na bmw sa takava de.i horata koito sa mnogo bogati no ne po balgarskite standarti karat drugi koli ne mercedes i bmw.po pricip mejdu bmw i mercedes bih izbral bmw no mejdu m power i amg sam za amg 6tot amg ima pove4e kozmeti4ni promeni

Link to comment
Share on other sites

и както slrmclaren така и sl65 е модел 2005,до догодина има още време m-power може да искарат по-як двигател

 

offtopic

като толкова много давате за пример двигателя на sl65 с неговите " 604 horsepower at 5,500 rpm" тогава и аз ще ви кажа само едно buggati veyron

само 1001 horsepower

Link to comment
Share on other sites

и както slrmclaren така и sl65 е модел 2005,до догодина има още време m-power може  да искарат по-як двигател

 

offtopic

като толкова много давате за пример двигателя на sl65 с неговите " 604 horsepower at 5,500 rpm" тогава и аз ще ви кажа само едно buggati veyron

само 1001 horsepower

ми ние говорим за М и АМГ за бмв и мерцедес не ми давай пример с БУГАТИ защото просто не е по ТЕМАТА!!!

Link to comment
Share on other sites

Mercedes Benz - S600 L . WERKPANZER !!!! = 607 konski sili.... V 12 motor

 

Volkswagen Phaeton 6.0 Litra V12 motor . 420 konski sili (BEZ NIKAKAV TUNNING)

 

 

 

BMW MOGAT DA SI GLEDAT RABOTATA

Link to comment
Share on other sites

по принцип сам за bmw ама не мога да отреча че старото s600 v144 ot 92 не ме изпъва от всякаде

---------------------------------------------------------------------------------

don_anton първо прочети за кво стаа въпрос и тогава пиши!не пускай само тъпи изказвания за да flood-иш

Link to comment
Share on other sites

BMW MOGAT DA SI GLEDAT RABOTATA

е пич благодаря ти чакам да го каже някой тва от няколко ден и лудвам само аз да сам за мерцедеса на колите а именно мерцедес:) а иначе след мерцедес при големите зверо също мен много ме кеги файтон!

 

 

Така по отношение че флоодвам в тая тема ще кажа само едно имам мое си мнение и харесвам мерцедес аз споря със 5 фена на бмв като всеки от тях отправя някви въпроси за кусурите на мерцедес и пита а мерцедес имат ли тва онова и такива работи много ясно че като съм само аз фен аз ще трябжва да отговарям мисля че във всеки пост си личи че не е само за бройката а във всеки има нещо ново и информативно и в защита на мерцедес вие като сте 5 фена на бмв мноо ясно че ще се редувате а аз няма с кой да се редуваме а и ако някой има проблеми ала бала не мисля че най-мужката поступка е да обвиняваш някой публичо и да кажеш тоя е такъв тоя е онакъв разбери се с човека на привате виж как стоят нещата тогава говори не бързай да обвиняваш пред хора става дума за афтер... не помна кво беше и з- кав то е там

Link to comment
Share on other sites

taka mnoo flooderi neshto se navudiha.osobeno nqkoi.

pi4ove ok hubavo ve4e vi razbrahme 4e haresvate mercedess,stiga ste pi6eli postove s edno i sa6to.bati floda maina 4eta edin i sasht post po 100 pati maina

Link to comment
Share on other sites

Нито едно от двете :) Аз съм за Honda :)

Link to comment
Share on other sites

двигателя на AMG 5.5 има много разновидности. стандартно го има с едно турбо от 367коня до 550 с 2 компресора.

И защото видях някъде за турбото на мерцедеса че ставаше въпрос: това изобщо не е в минус и не трябва да се подхожда по начина: аа тои мерцедеса е турбо и затова. При еднакви конски сили дори, двигателя който е с турбо е много по еластичен!

 

ако някой има познати в сервиз на мерцедес може да се увери във факта че фразата "мерцедеса си е мерцедес" отдавна е загубила своята стойност. Що се отнася до последния модел на Е-класата, страшно голям процент от колите постоянно дефектират и са по сервизита! Не си говоря ей така празни приказки, вярно е.

 

Абе не знам къде ги четеш тия неща, ама първо да те светна по няколко въпроса. 55 AMG моторът е по-скоро 5.4, щото е 5.439сс. Другият мотор, познат от сериите 600, противно на всеобщото мнение, не е 6.0, а е малко над 5.5 литра. Той също е разработка на AMG, само че е V12, постига максималната мощност на 1100 оборота по-малко и за капак има 100Nm отгоре. Моделът с 367 коня няма турбо. Чист атмосферен. А разновидностите V8-ка стигат до 626 коня в SLR.

 

Каквото и да говорим, турбото е плюс и минус. Плюс е, защото дава на двигателя зверска мощност като се развърти. Обаче има лаг, който си се усеща. Освен това, работещ двигател на определени обороти с турбо се износва повече от атмосферен на същите обороти. За лаг-а хората измислиха турбо пълнене с 2 турбини - малка и голяма. Малката се развърта по-лесно, практически премахва лаг-а при потегляне. При средни обороти двете турбини работят паралелно, а голямата като набере обороти почва да си бръмчи сама и малката спира.

 

Иначе за еластичността си прав, това идва от огромния въртящ момент, който доставя компресора. За цялостното качество на изпълнение на Мерцедес и особено за Е-класата също съм съгласен.

Link to comment
Share on other sites

November !

 

Motora 55 se vodi 5.5 i si otgovaria na tolkova - pri absoliutno vsichki dvigateli , se zakraglia na po-goliamoto chislo - toest ne 5.4 , a 5.5 ....pitam te pri takav motor imat li znachenie 100 kubika ???

 

November !

 

V8 na SLR e s tunning ot CARLSSON , zabravi da spomenesh ! I tezi 626 konia gi ima samo v modela SLR McLaren Carlsson !!!

 

 

sasquatch tuk govorim za zverove , ne za Hondite ot po 200-300 konia, natapkani s nitro,koito gi vijdame na Mitnicata ili v Parvenec !

 

Inache az sam fen da diesela i moiat N 1 e 5.0 V10 TDI 313 PS

Link to comment
Share on other sites

Ами, не знам кой ти каза, че се закръгля на по-голямото. Преди няколко месеца мислех да си купувам Volvo S40 T5 с мотор 2.5 турбо. E, обемът на мотора е 2.521 кубика, но си се води 2.5. И защо тогава мотора от сериите 600 не се води 5.6? Иначе 100 кубика нямат значение, значение има броят на цилиндрите. Точно защото двата мотора са толкова близки до обем, а всеки говори за някакъв 5.5 мотор на АMG, мислех да се направи по-ясно разграничаване. Та големите мотори на AMG са тези:

5.4 V8

5.5 V12

 

Много ми е интересно къде видя това чудо на техниката "SLR McLaren Carlsson". Аз лично не съм чувал за подобен модел, сигурен ли си, че не е плод на въображението ти? Присъствал съм на автосалона във Франкфурт през септември, където имах възможността да седна в SLR. Хората си му бяха изложили и техническите данни, които, ако се загледаш, ще намериш във всеки сайт за автомобили. За да не се затормозяваш с търсачки, тъй като явно не ти се отдава, ще ти пейстна два броя да разтовариш:

www.supercars.net

www.ultimatecarpage.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...