Jump to content
BulForum.com

M-power ili AMG


motorista-R1

Recommended Posts

Guest Phoenix

evil_smith и Bai Ganio вие като сте толкова умни защо пишете в нея тогава :confused :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Има доста по-добри тунинг фирми от тези и доста по бързи и "хубави" коли от Мерцедес и БМВ (лично мнение), но наистина М Пауър е по добра от АМГ. Разработките на М се доближават доста до "съвършенсвото" (става дума за сторт) А АМГ правят спортен модел и му ограничават скоростта!!!

 

EDIT: Спи ми се и говоря глуопсти :)

Link to comment
Share on other sites

evil_smith и Bai Ganio вие като сте толкова умни защо пишете в нея тогава  :confused  :angry:

Ако съм те засегнал извеняй :cry :devil ама кажи как да избера мерцедеса като BMW M5 E60 е 2005 година - иска ли питане??? :confused

Clades ви го каза...

Link to comment
Share on other sites

Zna4i do sega ne bqh 100% siguren za vsi4ki harakteristiki na AMG no sega ve4e gi gledam pred men i shte ti gi napisha da vidish 4e nai dobroto BMW ne moje da sko4i na malkia prast na AMG-to.

Model:Mercedes Benz SL 65 AMG 12 cilindara,2 turbini 617 konq.Uskorenie ot 0-100km/h za 4.0 sec.Kakto ve4e kazah 1000Nm pri 2000Rpm i 570Nm pri zapalvane (okolo 1000 Rpm).MAksimalna skorost 360km/h (testvana, realni).Bie po uskorenie ot 0-60 Ferrari Enzo i Porshe GT (nai novoto), a ti mi govorish za nqkvo si BMW.Govorim za seriini avtomobili da ne zabravish.

Umniko bawareca wadi bez turbo 507konq!!! Ako BMW slojat tolkowa turbo kolkoto i MB hilqdarkata sa q minqli otdawna :sayjin Prosto MB dalgi godini im disha prahta i edinstweniq na4in da pozamajat malko nestata beshe turboto :D BMW ot kam dwigateli, sportno powedenie i ushestane sa dosta godini po-napred ot MB. MB e za pensii! BMW RuLZZZZZZZZ :punk :punk :punk :punk :punk :punk

Link to comment
Share on other sites

Трябва да ви кажа, че за всеки влак си има пътници.

Моето лично предпочитание е за АМG, но това не означава че не харесвам BMW. Mislq che temata zema da se izcherpva.

Link to comment
Share on other sites

Абе много разбирачи има тука,ма викам и аз да кажа две думи.Първо,както някой беше казал,че BMW правят атмосферни двигатели а Mercedes само компресорни,е абсолютно погрешно.Ма тва както и да е,ето накратко предимствата при използването на компресор-по-голяма мощност при по-малък обем на двигателя т.е. по-добро съотношение конски сили/литри,което от своя страна води до икономия на гориво,по-ниски нива на отработилите газове и не на последно място по-висок КПД и въртящ момент.

А що се отнася до въртящия момент,щото само за конски сили говорите тука,той е не по-малко важен показател за динамичните характеристики на даден двигател,тъкмо обратното.Не случайно новите дизели,макар да не изпъкат с голяма мощност,могат да се похвалят с доста голям въртящ момент,благодарение на който показват доста по-добри стойности на еластичноста в сравнение с даден бензинов еквивалент,а и разхода на гориво е отчетливо по-нисък.За тези,които се интересуват,могат да видят новите дизели на Mercedes,с по 2 и 3 компресора и ще им стане ясно закакво говоря.

Иначе и аз съм фен на Mercedes,но и не отричам достойнствата на марката BMW.

Link to comment
Share on other sites

Bie po uskorenie ot 0-60 Ferrari Enzo i Porshe GT (nai novoto), a ti mi govorish za nqkvo si BMW.Govorim za seriini avtomobili da ne zabravish.

q se opomni :wacko: kogato gi napravi teq 0-60 za 3.5sec(Enzo) i 3.8sec(Carrera GT) mi prati PM(nqma da e skoro)

Link to comment
Share on other sites

Capone аре и а зда се обадя.Ти написа че турбото води до икономия на гориво.Откровено да си кажа по-голяма тъпотия за турбото не бях чувал!!!Компресора вкарва повече въздух в камерите,което води до изгарянето на повече гориво. :punk

Link to comment
Share on other sites

Capone аре и а зда се обадя.Ти написа че турбото води до икономия на гориво.Откровено да си кажа по-голяма тъпотия за турбото не бях чувал!!!Компресора вкарва повече въздух в камерите,което води до изгарянето на повече гориво. :punk

Да ама не,компресора вкарва въздух под налягане,при което се постига по-пълно изгаряне на горивото,и оттам икономия.Тва на теория,разбира се машините,които коментираме тук надали са направени с презумпцията да икономисват гориво,те са създадени да доставят удоволствие на собственика им.

Link to comment
Share on other sites

Ако се поразтърсите малко, ще забележите странния факт, че при някой модели турбото води то икономия на гориво, докато при други води до по-висок разход. Не мога да си го обясня, но примери има много.

 

Иначе по темата, в момента Мерцедес като че ли изостава от БМВ. 5-цата е по-добра от Е-клас, 3-ката от С-клас, интересно ми е да видя новата ЕС-класа, която ще я покажат септември на Франкфуртския салон, може пък да избие рибата. Единствените модели на Мерцедес, които уважавам към днешна дата са SL и CLS. А и новото SLK, но за жена.

Link to comment
Share on other sites

November наскоро BMW обновиха 7-цата и сега е с по-консервативен дизайн на предните фарове и подобрени двигатели.Доколкото си спомням на новата ес-ка щяха да и вкарват някви нови системи за сигурност...сложна електроника...Като се имат предвит тия 1.3 милиона коли,които се изтеглят заради проблеми с електрониката май ще я позабавят малко.

Edit - От 9 без 20 комшията ми тропа на главата с чук. :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Да бе знам, ама не може да се сравнява много-много, щото все пак ЕС-класата излезе 99-та година, а 7-ма серия преди фейслифта е модел 2002. Както и да ги погледнеш, фейслифта на ЕС-клас е 2003-та, а на 7-ма серия идва като модел 2006. На мен лично преди фейслифта 7-ма серия не ме радва като екстериор, обаче 2006 модела е тотален, не знам дизайна дали може да се класифицира като консервативен, но подобрението е осезаемо. Двигателите на 7-цата са естествено по-добри, ако не броим двата компресорни на ЕС-клас, които пък обаче са на цената на Бентли и малко се обезсмисля.

 

Интересно, че фейслифта на Х5, което все пак като цяло е стар модел, е много по-як от новия МЛ като екстериор. Дизайнерите на Мерцедес имат много силни попадения (SL, SLK, CLS, CLK), както и много слаби (S, C, A, ML, E)

Link to comment
Share on other sites

Признавам че CLS-а ме радва като дизайн като изключа малката площ на страничните джамове.Изглежда като насилствено подравнено.

По-нагоре спорихте за SLR-McLaren.Въпросния модел има тунинг направен от Brabus,а за други разработки не знам.

Edit - Само да спомена Mpower 'щото като цяло BMW правят коли за каране,които ти доставят наслада с поведението си на пътя.

Link to comment
Share on other sites

SL65 AMG 610 коня, това е животното =] Тея със значките хеМ-пауър да ходят да се дърпат на Първенец с опели и фордове :)

Link to comment
Share on other sites

Ти пък как надъхано говориш, все едно имаш 2-3 такива в гаража. И поне вземи научи колко коня е, като ще пускаш лафове.

Link to comment
Share on other sites

Umniko bawareca wadi bez turbo 507konq!!! Ako BMW slojat tolkowa turbo kolkoto i MB hilqdarkata sa q minqli otdawna :sayjin  Prosto MB dalgi godini im disha prahta i edinstweniq na4in da pozamajat malko nestata beshe turboto :D  BMW ot kam dwigateli, sportno powedenie i ushestane sa dosta godini po-napred ot MB. MB e za pensii! BMW RuLZZZZZZZZ :punk  :punk  :punk  :punk  :punk  :punk

Mi da slojat ve.Ama ne slagat shtot ne im stiska.Az ti govorq s fakti.M Power-507konq.AMG-617.A mejdu drugoto v spisanieto sashto pishe, Zitiram:AMG ostavqt v istoriata Porshe GT i Ferrari Enzo.Ti si pravi smetkata pi4.Vtora takava kola nqma

Link to comment
Share on other sites

Ти пък как надъхано говориш, все едно имаш 2-3 такива в гаража. И поне вземи научи колко коня е, като ще пускаш лафове.

 

Ти пък ко не беше с 3 диоптара можеше да прочетеш в мобиле.де колко кобили е.

Link to comment
Share on other sites

@ ThE_UfO

 

Имаше един лаф: толкова си прост, че чак изкривяваш пространството.

 

Кога най-после ще се научите, специалисти, че mobile.de не е място за черпене на информация, щото системата ти дава да си напишеш каквото искаш за колата ти. Да, точно така, мога да пусна да се продава Жигули и да го пиша 900 коня, стига да искам. И не нося очила, мери си приказките.

 

@ alex_2004

 

Ти също прочети първия ред.

 

Не знам как реши, че на БМВ "не им стиска" да сложат турбо. Причината, поради която БМВ не монтират компресори на бензиновите си мотори е, че удоволствието от каране на мощен атмосферен бензинов автомобил е много по-голямо от карането на нещо си с компресори. По простата причина, че компресорите имат ефекта ЛАГ, ако ти говори нещо, докато примерно усещането от карането на М5 е все едно караш Сузуки Хаябуса, отново ако ти говори нещо. BMW монтират компресори само на някой от малките по обем двигатели, щото няма как иначе да запазят ниска цената на Мини Купър примерно, а и под капака му надали ще влезе 6-цилиндров мотор.

 

А защо сравняваш кола за 100.000 евро с кола за 200.000 евро? БМВ М5 е в една ценова категория с Мерцедес Е-клас АМГ и както се сещаш, БМВ-то го бие без грижи. По тая твойта логика аз мога да кажа аре сравнете скапаните Бенцове с един McLaren F1, който вдига 390 и не знам си колко км в час?! И съм сигурен че знаеш, че е с двигател на БМВ. Даже не е с турбо :)

 

И последно, не знам вестник Шок ли четеш или какво, но много ми е интересно как прехваления ви SLR щял едва ли не да размаже Ферари Енцо. При положение, че според данните на двата производителя, Енцо е по-добър по всички показатели. Даже хорицата от Топ Гиър си казаха, от Енцо по-бързо чудо няма до днешна дата.

 

 

 

П.С. Mercedes-Benz SL 65 AMG е точно 612 коня. Колкото и Porsche Carrera GT.

Link to comment
Share on other sites

П.С. Mercedes-Benz SL 65 AMG е точно 612 коня. Колкото и Porsche Carrera GT.

Дам, също така въпросния SL65 e доста по бавен от Enzo и от Carrera GT, въпреки че е конкурент по мощност. Просто е съвсем друг тип кола. Жалко че в тоя клас(на SL-a), няма Bmw с което да бъде сравняван.

Link to comment
Share on other sites

Точно така, друг тип кола. Джей Лено беше казал, че Мерцедес е кола за ходене по ресторанти и оперни представления, но никога не бил дал на някое пиколо да му закара Поршето до паркинга...

Link to comment
Share on other sites

Стана много интересно сравнение на мерцедес с порше ала бала ;)Като сравнявате коли гледаите поне да са от един и същи клас.

 

Едно птиче ми каза ,че BMW до края на годината щели да пускат модели с турбо.

Link to comment
Share on other sites

@ ThE_UfO

 

Имаше един лаф: толкова си прост, че чак изкривяваш пространството.

 

Кога най-после ще се научите, специалисти, че mobile.de не е място за черпене на информация, щото системата ти дава да си напишеш каквото искаш за колата ти. Да, точно така, мога да пусна да се продава Жигули и да го пиша 900 коня, стига да искам. И не нося очила, мери си приказките.

 

Ноември, ако беше поразгледал всичките обяви които излизат, те са към 10-15 щеше да видиш че всички са 612PS! Айде кажи ми колко коня е SL65 AMG, кат си толкова отфорен? Така кат ги глеам изказванията, тоя лаф на място са ти го казали.

 

докато примерно усещането от карането на М5 е все едно караш

 

ХаХахаХАха, мнооооооого филми гледаш, много...Кога си карам М5 бе, я дай едно кръгче B) Или на братовчед ти, на приятеля му вуйчото има М5, и "един път направих едно кръгче"

Link to comment
Share on other sites

AMG си е номер 1,но не си правете грешни изводи,М-ките също са много добри,просто в България има повече М-ки отколкото БМВ са произвели,щото в България всяко второ БМВ има М power отзад.... :punk

Link to comment
Share on other sites

AMG си е номер 1,но не си правете грешни изводи,М-ките също са много добри,просто в България има повече М-ки отколкото БМВ са произвели,щото в България всяко второ БМВ има М power отзад.... :punk

 

Именно, по pуския пазар малко "значки" хеМ-пауър се продават...Ти виждал ли си по селата БМВ 3 или 5, което да не е хеМ-ка B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...