Jump to content
BulForum.com

Хибридни автомобили


PlayMate

Recommended Posts

Не само го карат, ами направо и го разбиват. :bgrin:

 

Ами така е....като минава на пълна газ през локва...

 

 

Едит: Всъщност това F-150 ли е, че от таквиз машинарии не отбирам много-много...външният вид прилича, ама предната решетка май не...:unsure:

 

Dodge Ram, друго много популярно говедо е това. И при това май е с v8 и суперчарджър тоя точно.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

На фона на американските тулупи,мерцедес 6.3 амг даже е икономично.Какво остава за мижаво приусче-тролей.Въобще пословична е необяснимата любов на янките към селскостопански инвентар с големи двигатели.

Link to comment
Share on other sites

Дедо, баш за хибридите няма никакви облекчения,

 

Аз що ли имам спомени че за приус специално бяха прекарали закон да може дори сам човек ако е с приус да може да кара в car pool лентата? Което е НЕВЕРОЯТНО предимство - все едно тук в задръстването да имаш право да караш по тротоара :)

 

 

Примерно сювовете не са лоши като характеристики, но не се кльопат много поне в Калифорния.

 

Има има... верно има много "селскостопански инвентар" и верно главно вътре са мексиканци но и от тези имаше немалко. Soccer-mom cars иначе казано (верно там влизат и вановете но и SUV-тата са в кюпа).

 

И кое им е доброто като характеристики на SUV-овете като масово са примерно с 3 литров двигател (най-малко) и харчат поне 15/100 бензин?

 

 

За смартовете си прав обаче, на мой приятел шефа, каращ доскоро някаква С-класа отскоро решил да го дава икономичен и си взел смарт за да ходи до работата с него. Щях да падна от смях като го чух.

 

В калифорния точно видях по магистралата мацка която карайки си говореше по телефона и си оправяше грима... и ако питате как едновременно гледа пътя и се гледа в огледалото - не знам... и не, не държеше волана с нито една от ръцете си :lol: Исках да я снимам, но моя приятел не ми даде че можела нещо да ни съди... гада не ми даде да снимам във вегас как баба с инвалиден стол и система, пафка цигари и играе на ротативки - ей за това последното съжалявам повече че не го снимах но и то не било позволено...

Link to comment
Share on other sites

Аз пак казвам, че тия със селскостопанските машини са най-вече латиноси с неизживяно детство. Дайте и на нашите цигани възможности да си купят коли по-скъпи от БМВ 3-ки при по-евтин бензин и ще видите, че и тук ще се напълни с такива :)

 

П.П. При цените на бензина в САЩ посмъртно не можете да ме накарате си купя нещо с двигател по-малък от 3 кубика...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

За мен всеки хибрид мре пред онова е34 с правия 6так и ограничител на 7900rpm. Просто не съм тоя тип човек. До-добре е34 за събота и неделя и икономичен автомобил за през седмицата, от колкото кенеф цяла година или хибрид, който никога не работи в хибриден режим.

 

Тоя автомобил на Ферари е пълно лицемерие. Тея коли само позьорите ги карат с до 50км/ч. В 80% от времето тая кола няма ефективна употреба в хибриден режим.

 

______________

 

Много по-важна за ефективността на Ферари (чиите коли се карат страшно ограничено време спрямо нормалните автомобили) е разработката на иновативни горива, системи на изгаряне и трансмисии. А не някакви ел. мотори.

 

Нямам претенции да ми е меродавно мнението, на мен така ми изглеждат нещата.

 

 

Поздрав с :) http://vbox7.com/play:7bd81f7d :)

Link to comment
Share on other sites

На моя позната баща и скоро се сдоби с това.

На пръв поглед, брутална работа. Нагъчкано с екстри и с 370 коня под капака. Такъв хибрид ми се нрави...

 

Интересно е, че няма лост за смяна на скорости, така и не ми стана докрай ясно как става номера. Май го водят "скоростна кутия Вариатор"

Link to comment
Share on other sites

Не може да няма скоростен лост.

 

Принципно на Лексъс хибридната система е подобрена версия на тази на Приус-а, а там смяната на скоростите става с едно малко лостче в дясно от волана, което е изцяло електронно и е по принцип в нулева позиция и според това, което искаш можеш да го цъкнеш напред или назад и то преминава в съответния режим на скоростната кутия. Но до колкото съм виждал GS450h (гледал съм го в представителство в Лондон и имам ясен спомен поне в онзи модификация) си има скоростен лост и с него се работи сс скоростната кутия, а не с приусно лостче.

Link to comment
Share on other sites

E, на този няма... вервай ми!

 

В галерията от линка към модела има скоростен лост ,че и голям парчок даже :)

 

По темата.

 

Lexus CT 200h

 

Изчерпах се.

 

П.П. Сайта кърти мивки ,ужасно извратено са го направили :)

Link to comment
Share on other sites

Мдам, моя грешка. Така е, както е на снимката... :wacko:

Всъщност май скоростния лост се използва само в режим SPORT.

Link to comment
Share on other sites

До-добре е34 за събота и неделя и икономичен автомобил за през седмицата, от колкото кенеф цяла година или хибрид, който никога не работи в хибриден режим.

 

Добре де, но повечето производители на автомобили включително любимите ти BMW почнаха да правят хибриди. Вярно нова е технологията и не е особено ефективна, но има голям потенциал. Все си мисля че ако беше както си го мислиш нямаше да почнат всичките да правят подобни неща

Link to comment
Share on other sites

Аз оспорвам ефективността при строго спортни коли.

 

Иначе BMW и тяхната Efficient dynamics програма, която се предлага за всички модели си е напълно приложима. Всекидневно в задръствания, градско каране като цяло си е напълно оправдано да има ел. двигател и т.н.

 

Но за Порша или Ферари, което под 5 оборота рядко го карат...прилича на измиване на ръчичките. Да не говорим, че те пласират толкова малко коли на фона на масовките като Golf, Passat, Camry, 3 series, C Class, Polo и т.н. ;)

 

Иначе нямам нищо против тези иновативни решения, стига да не пречат на цялостния замисъл (за това не понасям началните версии на Приус, новата Хонда Инсайт и т.н.).

 

________________

 

е34-то горе дето съм примерно > Голф с онзи двигател 1.4TSIс турбо и компресор е идеална комбинация. Голфа има страшно ниски емисии и разход, издръжлив е и за градска кола е идеалка.

А събота и неделя...7900rpm redline :devil

 

________________

 

@PlayMate не спорим дори по този върпос ;) показвам само една алтернатива. И аз познавам хора, които дори им е приятно да си карат дизелите. За мен това е необяснимо, за тях явно не е така. Факт обаче, че ако човек иска да е разумен и да не се лигави винаги може да постигне нещо. Дали ще е като си кара една градска кола като Голфа, дали един реално приложим хибрид и т.н. Но не може да ме убеди никой, че Ферарито хибрид не е просто поредна поза.

Link to comment
Share on other sites

Да бе, в този форум всеки е състезател и само конски сили и въртящи моменти са му в главата... иначе кара 2 литров дизелов двигател с под 100 к.с....

Link to comment
Share on other sites

Мдам, моя грешка. Така е, както е на снимката... :wacko:

Всъщност май скоростния лост се използва само в режим SPORT.

тази кола на снимката е с автоматични скорости т.е. не сменяш нищо по време на движение, а колата сама го прави

Link to comment
Share on other sites

е34-то горе дето съм примерно > Голф с онзи двигател 1.4TSIс турбо и компресор е идеална комбинация. Голфа има страшно ниски емисии и разход, издръжлив е и за градска кола е идеалка.

 

Е за града има и още по-малки автомобили от голфа. Мен костенурката ме кефи много или Mini Cooper ама леко ме дразни цената им :)

Link to comment
Share on other sites

За мен всеки хибрид мре пред онова е34 с правия 6так и ограничител на 7900rpm. Просто не съм тоя тип човек. До-добре е34 за събота и неделя и икономичен автомобил за през седмицата, от колкото кенеф цяла година или хибрид, който никога не работи в хибриден режим.

 

Тоя автомобил на Ферари е пълно лицемерие. Тея коли само позьорите ги карат с до 50км/ч. В 80% от времето тая кола няма ефективна употреба в хибриден режим.

 

______________

 

Много по-важна за ефективността на Ферари (чиите коли се карат страшно ограничено време спрямо нормалните автомобили) е разработката на иновативни горива, системи на изгаряне и трансмисии. А не някакви ел. мотори.

 

Нямам претенции да ми е меродавно мнението, на мен така ми изглеждат нещата.

 

 

Поздрав с :) http://vbox7.com/play:7bd81f7d :)

 

Къде скри клипа с Е34-ката?

Link to comment
Share on other sites

Аз оспорвам ефективността при строго спортни коли.....

............

.........не може да ме убеди никой, че Ферарито хибрид не е просто поредна поза.

 

Ферари правят хибрид, Инфинити и Порше пуснаха дизели...тия последните даже направиха модел с 4 врати....БМВ щели да правят коли с предно предаване....накъде отива този свят не знам. :rolleyes::f1::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

И ? Стокови сивици се развъртат до 7400. А пък Интеграта небарана отива на 9. Е те тва е кеф.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...