Jump to content
BulForum.com

1-ви кръг–Тайм Атак+Дрифт Шоу-In Memory of landikar


INCINERATOR

Recommended Posts

След дългата зимна пауза дойде време за 1-вия кръг за 2009 г., който ще се проведе в с. Калояново, Пловдивско. Самото място за откриването на любителския сезон 2009 не е случайно избрано, както и датите за провеждането му. На 8 март се навършва 1 година от смърта на Лъчезар Койчев – landikar, който е добре познат на повечето редовни участници и за който пистата в с. Калояново беше като втори дом.

 

Мероприятието се организира от „Дрифт Клуб България” и ще се проведе в два дни – събота 7 март и неделя 8 март на писта Дракон, с. Калояново, Пловдивско. Скица на пистата може да видите тук

 

Графика за двата дни е посочен в регламента за провеждане на „Тайм Атак”, който можете да изтеглите от тук но ще го напиша отново в тази тема плюс допълнителните особености, които ще съпътстват 1-вия кръг за 2009 г.

 

 

Събота 7 март:

 

07:00 Отваряне на достъпа до пистата

 

07:30 – 07:50 Попълване на декларации и провеждане на технически преглед за автомобилите от клас „А”

07:50 – 08:10 Попълване на декларации и провеждане на технически преглед за автомобилите от клас „В”

08:10 – 08:30 Попълване на декларации и провеждане на технически преглед за автомобилите от клас „С”

 

08:40 Брифинг с участниците

08:50 Обявяване на списъците по класове

 

09:00 – 12:00 Свободна тренировка за всеки клас подред (първи е клас „А”, след тях клас „В” и накрая клас „С”). Колите се пускат на групи по 5 автомобила на пистата и им се засича време за всяка една обиколка. Всяка група ще разполага с 8 минути за тренировка.

 

12:00 – 13:00 1 час посветен на Лъчезар Койчев – landikar. Субару Клуб България ще почетат паметта му на пистата.

 

13:30 – 16:30 Начало на квалификация за всеки клас подред (първи е клас „А”, след тях клас „В” и накрая клас „С”). Колите ще бъдат групирани според времената от свободната тренировка така, че участници с близки времена да са в една група и по този начин да се избегне евентуално застигане на някой участник. Отново групите ще са по 5 автомобила на пистата и им се засича време за всяка една обиколка. Времето за квалификация на всяка група е 8 минути. Участниците с най-добрите 8 времена от всеки клас се класират за следващия ден. Отделно най-добрата обиколка на всеки участник участвал в квалификацията ще се сравни с тези на всички останали участници, без значение кой в кой клас участва и ще бъде обявен „Рекордьор на писта Дракон”.

 

16:40 Обявяване на резултатите за деня

 

16:50 – 18:30 Начало на свободно каране на пистата. Всеки записал се за „Тайм Атак” или „Дрифт Шоу” може да кара, както и Субару Клуб България. На пистата ще се излиза свободно, т.е. който когато поиска и кара колкото обиколки желае.

 

18:30 Закриване на съботния ден.

 

 

Неделя 8 март:

 

07:00 Отваряне на достъпа до пистата

 

07:15 – 07:45 Технически преглед за участниците в дрифта, които не са участвали в „Тайм Атак” предния ден.

07:45 Брифинг с участниците в дрифта.

 

08:00 – 10:30 Дрифт. Автомобилите излизат на групи по 6, като всяка група разполага с по 8 минути за каране. Всеки участник ще направи по 2 сесии.

 

10:30 – 11:00 Откриване на състезание „Тайм Атак”

 

11:00 – 12:00 Свободна тренировка за 8-те класирали се от клас „А” (на пистата излизат всички участници едновременно за 4 минутна тренировка). Провеждане на двубоите и награждаване на първите 3-ма. Всеки двубои ще се провежда в 3 обиколки.

12:00 – 13:00 Свободна тренировка за 8-те класирали се от клас „В” (на пистата излизат всички участници едновременно за 4 минутна тренировка). Провеждане на двубоите и награждаване на първите 3-ма. Всеки двубои ще се провежда в 3 обиколки.

13:00 – 14:00 Свободна тренировка за 8-те класирали се от клас „С” (на пистата излизат всички участници едновременно за 4 минутна тренировка). Провеждане на двубоите и награждаване на първите 3-ма. Всеки двубои ще се провежда в 3 обиколки.

 

11:00 – 15:00 Тунинг Изложение и награждаване на 3-те най-харесани коли от публиката.

 

14:00 – 18:00 Дрифт Шоу. Автомобилите излизат на групи по 6, като всяка група разполага с по 8 минути за каране. Всеки участник ще направи поне по 3 сесии.

 

18:00 Закриване на уикенда.

 

Времеизмерването ще се осъществява с чисто новата техника, която ще се монтира на пистата. Всяка кола докато се движи по пистата по време на тренировките ще има по един транспондер. С тази система ще се измерват времената само в съботния ден, поради невъзможността в неделя да се засичат две отделни времена на две различни точки от пистата. В неделя ще се засича общо време за 3-те обиколки с професионални хронометри.

 

Такси за участие платени предварително (по банка (утре през деня ще пусна и самата сметка) или на каса):

Такса за участие в „Тайм Атак” – 30 лв (включва боне и застраховка „Злополука”)

Такса за участие в „Дрифт Шоу” – 30 лв (включва боне и застраховка „Злополука”)

Такса за участие в „Тайм Атак” + „Дрифт Шоу” – 50 лв (включва боне и застраховка „Злополука”)

Свободното каране в събота вечер е бонус за всички записали се за участие.

 

Таксите се плащат след подаването на заявка по интернет. Самата заявка можете да изтеглите от тук. Една заявка се счита за подадена само, когато е платена съответната такса за участие. e-mail за подаване на заявките: ivanov_iandgbrokers@mail.bg

Всеки който се запише направо на пистата в дните на мероприятието заплаща двойни такси! Същото важи и за тези, които си подадат заявката предварително, но не са платили такса за участие! Идеята е да може по-добре да се планират самите мероприятия като разчет на времето, за да може всичко да протича много по-гладко.[/color][/b]

 

Лимита на участниците за „Тайм Атак” е 90! Лимита за участниците за „Дрифт Шоу” е 48! Периодично в тази тема ще обявявам, колко свободни места остават. На всеки 2 (две) участващи коли може да влезе и по една сервизна до сервизната зона! Всеки участник с валидна заявка влиза на пистата без да плаща вход, като със себе си може да вземе още 2-ма души максимум.

 

На пистата и през двата дни ще има машина за смяна на гуми, както и компресор, като смяната на гуми ще е безплатна за всички участници!

 

За спане:

 

Целият хотел „Сарай” е резервиран за това мероприятие от „Дрифт Клуб България”! В заявката всеки може да посочи каква стая иска и за кои нощувки. А самите стаи са:

 

Двойна стая (две единични легла) – 58,50 лв (нощувка + закуска) - 13 бр.

Тройна стая (три единични легла) – 87,85 лв (нощувка + закуска) - 2 бр.

Апартамент (спалня + разгъваем диван) за 4 човека – 81 лв (нощувка + закуска) - 4 бр.

ВИП Апартамент (спалня + разгъваем диван) за 4 човека – 105,30 лв (нощувка + закуска) - 2 бр.

Плащането на стаите става заедно със заявките!

 

Очаквам до сряда най-късно да ми отговорят от Хотел „Дияна” намиращ се в с. Труд, дали резервацията която имат за 7 март ще отпадне. Ако това стане ще пусна информация и за този хотел.

 

 

ПП: Пистата е с някои промени... До края на другата седмица трябва да се асфалтира нова отсечка (където е отбеляза Старт-Финал) и бетоните по дългата права да бъдат махнати (до края на кроасана). Това означава 25 метра широка права и доста скоростни дрифтове по време на Дрифт Шоу-то :idea:

 

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=55&t=117698

Link to comment
Share on other sites

Аз ще ходя също в неделя. Ще съм с едната половина от чистачите. Имам 2 свободни места в колата. Ако някой иска - да се обади.

 

аз за сега имам превоз , ако нещо се обърка и ме искате мога да дойда

ще донеса и коронки и шофиора ще ни гледа как се наливаме :lol:

Link to comment
Share on other sites

аз само в неделя , ако си намеря шофиор може и събота да отида да се понапием в Сарая

 

 

аз за сега имам превоз , ако нещо се обърка и ме искате мога да дойда

ще донеса и коронки и шофиора ще ни гледа как се наливаме :lol:

 

 

ШОФЬОР бе Васко! Бутонът Х на клавиатурата ти е Ь на кирилица! :sayjin

Link to comment
Share on other sites

@kolioeng, миналата неделя прескочих до Калояново, но успях да извъртя само 15-тина обиколки, понеже дясната предна гума започна да ми се къса от левите завои, а те там са само леви (без един) и се опасявах, че няма да мога да се прибера...а и имах веднага дълго пътуване след това.

Входът и за кибици, и за каращи си беше по 2 лв. на човек, но доколкото знам за Ландикар кибиците ще плащат по 5 лв. на входа.

Link to comment
Share on other sites

Дай повече инфо.Защо са го прекратили..

Аз бях там до някое си време,след което премръзнах и си тръгнах.Ужасен вятър :angry1

Срещнах и някой-друг съфорумник :)

Като цяло беше готино,но много малко представители на любимата ми марка BMW.Повечето бяха разни хондички, сузукинца, пежа, рена и лайна :lol:

Имам и малко снимчици от тунинг изложението.Ако желаете мога да ги кача :).Иначе за дрифт загрявката бях на трибуните и не станаха свясни клипчета и снимки :(

Link to comment
Share on other sites

С тоя вятър направо ни са е*а майката... Иначе беше доста готино. Имаше и колици и шоу. Сред дрифтерите имаше дори попадения. А, дрифта го прекъснаха "уж" на втория кръг заради публиката, които не искаха да минат по-навътре. Но след като почнаха да прибират и всички се разотидоха ги пуснаха отново и си направиха кръгчетата. Мен най ме накефи пича с червено/черното Е30. Размаза! А, мен лично най-густо mi беше прибирането до Пловдив с жълтото BMW E36. :love

 

DSCI1746x.jpg

Link to comment
Share on other sites

бях за малко пих 3-4 корони ма на тоя тъп вятър ми се еба мамата ....

пък и ми се обадиха няколко приятели и ходихме да караме АТВ-та , реших че е по-добре да се разболея на АТВ-то :)

Link to comment
Share on other sites

Дай повече инфо.Защо са го прекратили..

Аз бях там до някое си време,след което премръзнах и си тръгнах.Ужасен вятър :angry1

Срещнах и някой-друг съфорумник :)

Като цяло беше готино,но много малко представители на любимата ми марка BMW.Повечето бяха разни хондички, сузукинца, пежа, рена и лайна :lol:

Имам и малко снимчици от тунинг изложението.Ако желаете мога да ги кача :).Иначе за дрифт загрявката бях на трибуните и не станаха свясни клипчета и снимки :(

БМВ-та имаше предостатъчно, но повечето караха само на дрифта. И това не е БМВ събор. Естествено, че ще има и други, а относно за това колко са били лайна останалите коли може да се поспори ;) .

 

Преждевременното прекратяване на дрифта беше само за заблуда на семкаджията. А причината беше, че много коли бяха паркирали до загражденията, а зрителите ги бяха преминали. Многократно говорителя ги предупреди и дори един от организаторите лично е отишъл да им каже, ама те като са кухи глави... "Има човек - има проблем. Няма човек - няма проблем."

 

Както винаги Владо Мантата се представи прекрасно, а това BMW E34 с мотор от M5 и правата тръба излизаща отстрани за ауспух вадеше ненормален звук :punk . А ако го нямаша това изоставане в графика и тези проблеми с зрителите щях да намажа да се возя на Ладата :huh: .

...

Мен най ме накефи пича с червено/черното Е30. Размаза!

...

Това е Алекс, който допреди малко повече от година караше този звяр. Който е виждал тази Лада на пистата или поне на клип знае за какво става на въпрос.

Link to comment
Share on other sites

БМВ-та имаше предостатъчно, но повечето караха само на дрифта. И това не е БМВ събор. Естествено, че ще има и други, а относно за това колко са били лайна останалите коли може да се поспори ;) .

 

Преждевременното прекратяване на дрифта беше само за заблуда на семкаджията. А причината беше, че много коли бяха паркирали до загражденията, а зрителите ги бяха преминали. Многократно говорителя ги предупреди и дори един от организаторите лично е отишъл да им каже, ама те като са кухи глави... "Има човек - има проблем. Няма човек - няма проблем."

 

Както винаги Владо Мантата се представи прекрасно, а това BMW E34 с мотор от M5 и правата тръба излизаща отстрани за ауспух вадеше ненормален звук :punk . А ако го нямаша това изоставане в графика и тези проблеми с зрителите щях да намажа да се возя на Ладата :huh: .

 

Това е Алекс, който допреди малко повече от година караше този звяр. Който е виждал тази Лада на пистата или поне на клип знае за какво става на въпрос.

Разбрах, че се казва Алекс, но какво да занимавам хората тък с имена на хора, които не познават. Въпросната E34 просто ни разцепи. Като я слушах и ми идеше да се разрева от кеф. Звука го е чул и Свети Петър, сигурен съм. Направи ми впечатление, че измервателните уреди бяха M-ски, но нямаше как да разбера на 100% дали е истинска М-ка докато не погледна под капака. Също много се накефих на лилавото E36 M3. Не вярвах, че ще видя истинска по наще пътища. Е, то "M"-ки много, аам истинска вече е друга работа... Язък за инцидента с нея... Само неможах да разбера защо пускаха тая Жигулка и 2-те Импрези. Импрези-те с т'ва 4х4 само недозавиване правиха, а тая Жигулка едвам вървеше милата и са клатеше по завоите като пингвин.

Link to comment
Share on other sites

Разбрах, че се казва Алекс, но какво да занимавам хората тък с имена на хора, които не познават. Въпросната E34 просто ни разцепи. Като я слушах и ми идеше да се разрева от кеф. Звука го е чул и Свети Петър, сигурен съм. Направи ми впечатление, че измервателните уреди бяха M-ски, но нямаше как да разбера на 100% дали е истинска М-ка докато не погледна под капака. Също много се накефих на лилавото E36 M3. Не вярвах, че ще видя истинска по наще пътища. Е, то "M"-ки много, аам истинска вече е друга работа... Язък за инцидента с нея... Само неможах да разбера защо пускаха тая Жигулка и 2-те Импрези. Импрези-те с т'ва 4х4 само недозавиване правиха, а тая Жигулка едвам вървеше милата и са клатеше по завоите като пингвин.

Споменавам му името защото той не е неизвестен. А 5-цата не знам дали е M ама за двигателя съм сигурен, че е от M5. M3 E30 съм виждал и червено в Пловдив. А за койо Жигули говориш? За това ли?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...