Jump to content
BulForum.com

Какво BMW искате да имате...


zizirixo

Recommended Posts

Искам да имам много БМВ-та но от миналата година ми е в главата само едно (в списъка под номер 1):

1. BMW E28 535i (M30 B35 + Turbo ~ 400к.с.) Old school :ph34r:

2. BMW E36 M3 (S52 Euro Engine = 321к.с.) Жълто на цвят !!!

3. BMW Е46 М3 (S54 = 343 к.с)

4. BMW E46 Hartge H50 5.0

5. BMW E32 750i

6. BMW 2002 Turbo

7. BMW Z4

8. BMW 1 Hartge H1 150i

и ако трябва да съм реален и имам 10 000 лв бих си взем BMW 3 E36 325i M50B25 = 192к.с. пък после нека някой селянин с GSi или GTI да се опита да ми каже нещо....

 

П.С. За сега трябва да се задоволя с Fabia 1.2i 64 к.с. :nugget:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

ако говорим за някое за малко пари и аз бих се спрял на е36...пък и купе ако е страшно :) иначе по-големите двигатели наистина са зверове но и на 1.8 ис бих се кефил ...иначе за по-глемите....хм заради парите някое от новите, но не ме кефят иначе...а ако не е за парите от старите седмички като на транспортер ;)

Link to post
Share on other sites
и ако трябва да съм реален и имам 10 000 лв бих си взем BMW 3 E36 325i M50B25 = 192к.с. пък после нека някой селянин с GSi или GTI да се опита да ми каже нещо....

 

П.С. За сега трябва да се задоволя с Fabia 1.2i 64 к.с. :nugget:

 

Абе ако тоя селянин с GSi или GTI да ти засече пътя на някой светофар, пък ще те видим тогава дали ще си говорите и кой на кого какво ще казва.

Link to post
Share on other sites

Ako не ме лъже паметта 70-те години има една много успешна CLS-ка дето няма загуби една декада. Иначе искам Е30 с допълнителна турбина и около 700 коня на задните колела :). Някой от колегите беше пускал такова нещо тук. Има и едно отакова дето на рали повече от 3-та не могат да включат щото беше 800 коня и прекалено сееше задницата :)

Link to post
Share on other sites

като купе ... искам да имам Е30 двувратка, а вече за двигател .... колкото може по-голям

нещо от сорта : http://videos.streetfire.net/search/bmw+e3...852012225fd.htm

 

много ще му са радвам :)

иначе като за всекидневна употреба едно Е30 320 ме устройва ;)

Link to post
Share on other sites
Ako не ме лъже паметта 70-те години има една много успешна CLS-ка дето няма загуби една декада. Иначе искам Е30 с допълнителна турбина и около 700 коня на задните колела :). Някой от колегите беше пускал такова нещо тук. Има и едно отакова дето на рали повече от 3-та не могат да включат щото беше 800 коня и прекалено сееше задницата :)

 

 

 

CSL :laughing: CLS може да е мерцедес :D

Link to post
Share on other sites
CSL :laughing: CLS може да е мерцедес :D

 

За това ставаше дума, ама виж кога е пуснато мнението......:):):) И кафе даже не бях пил :)

Link to post
Share on other sites

Аз пък искам едно 330d или 330cd. Ще гледам да си осъществя мечтата догодина :)

Link to post
Share on other sites
1. BMW E28 535i (M30 B35 + Turbo ~ 400к.с.) Old school :ph34r:

 

 

E24 M6 :laughing: това също е мнооо якоо

 

Еваларка пич и ти си малко по-олд скуул фен :punk

Link to post
Share on other sites

seki iska M6 Z9 i taka natatak koli deto samo si me4taqt za tqh ili nqkvi BMW po normalni kato ceni deto sa po 150 200 konq deto kato go zapali6 i otide6 do sofiq trqbva da si prodade6 apartamenta da si plati6 benzina,no kakto i da e temata e kakvo bmw iskate eto i moeto mnenie za 6000 - 7000 bona(leva) 316 ti compact 140 konq ne iskam pove4e nqkade 96-97 nabor tova mi e me4tata :punk

Link to post
Share on other sites

Никакво - до преди 2-3 години карах БМВ и само проблеми с предното окачване , като се има предвид , че ми бе 2-рото и по принцип не беше старо 1996 година , когато го купих през 2002 му сменях сума ти неща по предницата и така всяка година . Сега си карам Нисана и незнам как се отваря капака на двигателя.

Link to post
Share on other sites

Всичко е до късмет. То 80% от 3-ките (Е36) в БГ са гроб защото са внос от италия и идват леко блъснати... купуват ги за по 1000-1500лв, тука ги стягат и продават по 5000-6000лв. А тези които са от Германия са толкова карани по тези магистрали, че до такава степен са износени че няма на къде повече... Имаше случай в БМВ форума където един пич си купил 520i (E34) и случайно видял в багажника лепенка на която пишело че маското последно е сменяно но 500 000 км а на километража били великите за българия 130 000 км :P

Миналата година на събора имаше една 320 (е36) която беше перфектна, представяше се по-добре на "поничките" и от една М3-ка (е36)

 

@Stenli спомням си аз за един клип на 1033к.с. Е34 на писта беше, не драг, и както си караше с около 200 и като натисна педала това нещо тръгна да върти гуми и леко с вратите напред :)

Link to post
Share on other sites
Всичко е до късмет. То 80% от 3-ките (Е36) в БГ са гроб защото са внос от италия и идват леко блъснати... купуват ги за по 1000-1500лв, тука ги стягат и продават по 5000-6000лв. А тези които са от Германия са толкова карани по тези магистрали, че до такава степен са износени че няма на къде повече... Имаше случай в БМВ форума където един пич си купил 520i (E34) и случайно видял в багажника лепенка на която пишело че маското последно е сменяно но 500 000 км а на километража били великите за българия 130 000 км :P

Миналата година на събора имаше една 320 (е36) която беше перфектна, представяше се по-добре на "поничките" и от една М3-ка (е36)

 

@Stenli спомням си аз за един клип на 1033к.с. Е34 на писта беше, не драг, и както си караше с около 200 и като натисна педала това нещо тръгна да върти гуми и леко с вратите напред :)

 

Абсолютно си прав , но аз не говоря за двигателя а за окачването . И колата сам си я внесох от Цюрих Швейцария от Шатила ауто - много голям автосалон в квартал Шлиерен , който е бил знае за какво говоря . И там ме питаха дали искам да ми превъртят километража. Абе подробности та колата я купих и беше на 6 години без забележки , като изключим факта , че на сняг е гола вода. Гори много е и върви де . Забравих да оъбележе 525 -ица беше и я карах 3 години и 3 пъти и правих предницата .Минах на Японска марка и не само , че не съжалявам ами и съм безумно щастлив . Удоволствието от Нисан е огромно . Икономични - здрави - удобни , надеждни . Абе май с тая марка си оставам . И това не е първия ми джип имах за около 7-8 месеца Гранд Чероки Ларедо - мерси 4.2 литров мотор 16 на сто харчеше . Мерси и на европейските марки и на американските , а единия носач в Пловдив в сервиза ми поискаха 700 долара за нов . Аре де - егати колата . Добре , че се намери едно момче иманярче да ме отърве от нея . Сега кой знае къде си чука главата с неч.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...