Jump to content
BulForum.com

Избор на автомобил


E-Rection

Recommended Posts

Смятам да сменям старата мазда 323 и съм пред дилема. Mazda 6 или Lexus IS200. Разликата в цената е около 2к лева. Ако имах още 2 отгоре веднага вземах маздата, но се питам дали си заслужава. В форума на лексус се оплакват, че не им свети лампичката в багажника, леко тропане при 140 км, а в форума на мазда за проблеми решими с 4 цифрена сума. Не смятам да ставам роб на колата. Бих приел и други предложения.

Link to comment
Share on other sites

Лексус заради задното. Ако те дразнят неща като неработеща лампичка, купи си нова кола от магазина.

Link to comment
Share on other sites

то и с новата няма гаранция че някоя лампичка няма да даде фира.

ама пък някои производители си уважават гаранциите и сменят гаранционно подобни чаркчета.

 

по-важния въпрос на който трябва да си отговори питащия е какъв размер возило му трябва и в какви условия пътува по-често. при нужда от повече обем на багажника, повече пътници и по-често каране на дълъг път - маздата ще му дойде по-добре, а ако джитка предимно из града може да се възползва от по-лесното паркиране на ИС-а.

Link to comment
Share on other sites

Пряко сравнение не мога дам, освен че за Лексуса 150к.с. бензинката гори яко.

От Мазда 6 2003-та 1.8 седан, мога да кажа само позитиви. Много яка кола. Двигателя е с верига, 120к.с. Малко е умрял, но 150к.с. на лексуса е същата работа...

Маздата има босе, ESP, Cruise и т.н. доста лиготии

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mazda-та ;) шаси базирано на Мондео (изпитано, здраво, добро), липса на съществени проблеми с качеството като цяло. Нз какви са тия проблеми с 4 цифри я ги дай като пример да видим. За Мазда никога не са залагали на изгъзици в масовите модели и обикновено няма нищо плашещо в техническо отношение. Кажи какво те плаши?

Големия минус е, че маздата е леко безличен автомобил, но... какво ти дреме. Аз винаги бих предпочел маздата ако ще я взимам за търкаляне просто - а при тия двигатели ясно, че е за това.

 

А не си казал за колко пари ама може спокойно да отнесеш и някое s60 Волво като гледам как им вървят надолу цените - говоря да търсиш модел натряскан с екстри.

Link to comment
Share on other sites

Големия минус е, че маздата е леко безличен автомобил, но... какво ти дреме. Аз винаги бих предпочел маздата ако ще я взимам за търкаляне просто - а при тия двигатели ясно, че е за това.

 

Аз затова му препоръчах Лексуса, може да гори повече но не е толкова скучен.

 

А всъщност дали маздата 1.8 е икономична? 120 коня на 1400-1500кила купе (толкова излиза в гугъл в зависимост от екстрите)...

Link to comment
Share on other sites

колко пари ти е бюджета

 

до 10-11 хиляди. Що се отнася до Volvo. НЕ. мерси. По-грозен автомобил от вътре не бях виждал. Що се отнася до разхода на гориво, много много не ме притеснява стига да не е над 12/100. Не карам толкова много, че да ме притеснява.

Link to comment
Share on other sites

Сега не ми се сърди, но не си разберач на автомобили. Не рабоят като шофьор, но работя във фирма където автопарка ни е стотици автомобили. И мога да ти говоря много и то от преки наблюдения. Ако избереш Волво (XC70, V40, V50) ще се родиш на:

- качество на автомобила

- невероятна стабилност на пътя

- здравина

- комфорт

Волвото не е сиромашка кола, ужасно скъпа поддръжка и чакаш в сервизите като луд. Но покараш ли е малко, влюбваш се от пръв поглед и любовта ти оставя до край.

 

За Лексус също мога да ти пиша, но твойта кола е Тоуота Авенсис. В момента карам такава не само аз и други хора, има пробег 170К и освен консумативи други неща не са правени. Двигателя е 2.2 150 коня дизел, градско 7.5-10, извън градско между 6-8.

Link to comment
Share on other sites

Toва за уникално скъпата поддръжка не е вярно. Сравнена с какво? И от къде, от МотоПфое ли? От там, да.

 

Поддръжката на повечето автомобили произведени след 1997г е що-годе съизмерима. Нищо кое знае какво като разлики в цените на частите. Че някои (Ауди) не са сглобявани за да бъдат ремонтирани,а други сглобени нови за ремонт (Алфа и Фиат) е отделен въпрос.

 

Нз колегата за кое волво се сеща ама за мен това > 38709090.jpg

не е грозно.

 

__________________

 

Кой модел това на Волво? Щото аз не е на s40 100%. S80?

Link to comment
Share on other sites

Имам познати карат Волво не е за теб, реват като бебета. За да им смениш андренажния ремък, сваляш цялата предна броня. Аря няма нужда. Относно Фиат и Алфа също са много здрави, там въпроса е че трудно можеш да попаднеш на италианка читава. Имам БРава 1.6 от 2 години е карам в Пловдив нищо не съм барнал по нея и съм минал 40К откакто съм я купил. Аудита имат някой модели толкова фабрични дефекти, че направо акъла ще ти се вземе. Това скоростната кутия при Голф 4, Ауди и Шкода при двигатели 1.6 е консуматив.

Link to comment
Share on other sites

Аз затова му препоръчах Лексуса, може да гори повече но не е толкова скучен.

 

А всъщност дали маздата 1.8 е икономична? 120 коня на 1400-1500кила купе (толкова излиза в гугъл в зависимост от екстрите)...

 

Лексуса е много красив, ама според теб 150к.с. на задно са няква сила ли?

Все тая е и в двата случая... Мазди има повече като избор. Но лексуса просто адски ми харесва като дизайн.

Link to comment
Share on other sites

@Deathzone

Да не си ми гадже, че да ти се сърдя. :)

Относно Волвото. Може да е

- качество на автомобила

- невероятна стабилност на пътя

- здравина

- комфорт

 

но не е мой тип кола. Всеки си има мнение и не можеш да ми кажеш, че не съм разберач щом не съм на твоето.

 

Интересното е че в следващия пост си на друго мнение

Имам познати карат Волво не е за теб, реват като бебета. За да им смениш андренажния ремък, сваляш цялата предна броня. Аря няма нужда.

 

Моя избор е японски автомобил, но не и Toyota. Просто никой модел който мога да си позволя не ми допада.

Link to comment
Share on other sites

Като искаш апонче скачай на Галант 2.5, за мен е по красив от ИС-а и вътре и вън. Ще ти гори горе долу колкото си определил 10-12 :)

Link to comment
Share on other sites

Аз галант колко търсих... почти няма свястни в продажба.

Но ако намериш последния галант на добра цена и запазен... направо не се замисляй.

 

А по твоя въпрос, моето мнение и избор би бил - Мазда 6.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Лексуса е много красив, ама според теб 150к.с. на задно са няква сила ли?

Все тая е и в двата случая... Мазди има повече като избор. Но лексуса просто адски ми харесва като дизайн.

 

Малко повече сила са от 120 на предно. Вярно че има повече загуби в трансмисията и сигурно върви като 135 коня предно, но и на мен ми харесва дизайна, плюс това по друг начин се усеща колата със задно, ако ще и 100 коня да е - баланс на теглото му казват, едно е да е изсипано върху предницата всичко, друго е трансмисията да е назад. Не говоря за състезания и изпълнения (за каквито е абсурдно да се говори с кола 150 коня 1500 кила), а за усещането като си караш на някакъв планински път примерно.

Link to comment
Share on other sites

Да не влизаме в тая тема, че лампичката "гоУф" ще изгори от светене.

 

Никакви планински, никакви простотии. Човека евридейка ще взима.

 

В крайна сметка нито ние ще му сипваме бензина в колата, нито ще му я поддържаме. Да гледа като взима. Кола страх от км няма. Има от кофти поддръжка ;)

Link to comment
Share on other sites

Имайте в предвид, че при планинско каране предното предаване е по-стъбилно от задното, особено в заснежено време.

 

Относно задното или предното е по-стабилно няма да споря, ако те интересува потърси за контактни петна и фрикционни кръгове и ще разбереш обяснено чрез законите на физиката кое е по-добро.

Не искам са споря с никой, не съм рацер, просто си казах мнението, тоест какво АЗ бих избрал в случая за евридейка. За МЕН по-тъпо нещо от да караш скучна безлична кола щото идвало малко по-евтино няма. Смятам че дори като си карам из града с 40-50 трябва да ми е кеф да я карам тая кола.

Затова и ми се струва тъпо да се избира кола чрез форуми - отиваш, гледаш, пробваш и вземаш което ти е на сърце, а не на което частите му били 20% по-евтини ако евентуално се повреди нещо.

 

Естествено не е зле да се консултира дали модела, който е харесал има масови дефекти, но при положение че и двата май нямат остава сам наживо да прецени.

Link to comment
Share on other sites

+1 за мнението на Overdrive.Не ти ли е на сърцето...няма смисъл.В крайна сметка пък кефа цена няма.Иначе разходи винаги си има.Колата си е още един пълноценен член от семейството.Просто като се събудиш на 01.01. и си вече 500-700лв назад. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Да. Общо взето след 2000-та година евтина поддръжка няма.... така че най запазената и която е на сърце....

 

Ето това е крайния съвет според мен.

Ако автомобила е запазен и поддържан както трябва (полагани са нужните грижи) ще останеш доволен. Ако ще и най-келявия автомобил да е.

Гледам че маздата ти е на сърце, намирай някоя запазена, огледай я основно и като е твоята ще го усетиш.

Успех с покупката и скоро окачваме да те видим в ново возило

:beer:

Link to comment
Share on other sites

Реших го вече. За утре съм набелязал 7-8 Шестици за гледане в София. Даже повечето са комбита. Реших да се прежаля за кола с раница. Дано да намеря някоя запазена и до края на другата седмица да съм добавил още една Мазда към "Авто-парка".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...