Jump to content
BulForum.com

Кола "втора ръка" на лизинг


sek800

Recommended Posts

Пламка, за да поддържаш нуждите на кола от типа Вектра C ти трябват много пари. 1000 лв. ще ти стигнат за едното нищо. Не чаткам много от коли, но по наблюдения на познати и приятели е така.

Аз за 6-ти път казвам,че и аз разбрах,че 1000лв не са достатъчни.

 

"Стефанов" в никакъв случай не е мерило нито за цени, нито за качество! (особено за първото, защото с второто имат и добри попадения) Често ми се е случвало да виждам тяхни фактури на които цените на частите (без труд) са завишени от порядъка на 3-4 пъти спрямо магазинските на дребно за части от същата "оригинална" марка.

Именно!

 

Ако под лицензиран ремък разбираш ремък от Стефанов ... то едва ли 300лева ще ти стигнат за новата Вектра .... при положение че за Astra G ми искат 367.80 лева

те си имат сервизен калкулатор може да влезнеш да разгледаш(естественно не е за хора със слаби нерви) http://opel.stefanov.bg/service-calc.aspx

Не ремък от Стефанов,а от някой друг свестен сервиз.Ти в Стефанов ли слагаш ремъци?Щото и моя ремък е 230лв с монтаж, на кола на 20 години.

А и т.нар Оригинално динамо(генератор) беше 1875.87лв.,а лицензираното-600 близо. намерих си за 130 ново Бош(същото като лицензираното). За къв да ходя при тоя кожодер.

 

Момчета, не че нещо ама кой ще тръгне да си купува Опел с такива цени на облужването (още повече ако взима 2-ра ръка кола дали ще я обслужва в офиц. сервиз и дали ще си вземе баш Опел и то от тази генерация).

 

Има смисъл от кола втора ръка. Да вземеш върната лизингова такава (до 20-30 хил. км пробег). Сега им доста на пазара и върви и надлъгването с дилъра. Ама това няма да продължи още много имайки предвид лекото раздвижване на пазара на нови коли в САЩ.

За това говоря,че колата едва ли ще ходи при Стефанов.Там цените,както каза Галин са петорно завишени "без монтажа",който е мин 100лв.

И аз искам Мерцедес S-класа,ама за момента ще е сиромашкия Мерц - т.нар Опел(от който нищо лошо не съм видял).

Link to comment
Share on other sites

Аз викам да си вземеш колата сега пак квото стане стига си умувал да не кажа че сега колите са изключително евтини.По логиката на колегите никога няма да имаш нищо и ако някога решиш да си купиш нещо ще трябва да си събереш още 10к за ако евентуално нещо стане или го ударят 15 грамотевици.

Link to comment
Share on other sites

Аз викам да си вземеш колата сега пак квото стане стига си умувал да не кажа че сега колите са изключително евтини.По логиката на колегите никога няма да имаш нищо и ако някога решиш да си купиш нещо ще трябва да си събереш още 10к за ако евентуално нещо стане или го ударят 15 грамотевици.

 

Те колите са евтини ама частите им не са.Както казах по-напред в темата само съединител на старата Вектра Б е 600 лв., а за С да не говорим.И тва не е цена в Стафанов и тва е без труда.Ремъка и да не е от официален сервиз за толкова нова кола ще е резачка.Маслото не е 20 лв. Приста Супер.Изинявам се на sek800 ама един пикльо на тея години неможе да подържа и кара такава кола освен ако тате не плаща всичките харчове.

Link to comment
Share on other sites

Те колите са евтини ама частите им не са.Както казах по-напред в темата само съединител на старата Вектра Б е 600 лв., а за С да не говорим.И тва не е цена в Стафанов и тва е без труда.Ремъка и да не е от официален сервиз за толкова нова кола ще е резачка.Маслото не е 20 лв. Приста Супер.Изинявам се на sek800 ама един пикльо на тея години неможе да подържа и кара такава кола освен ако тате не плаща всичките харчове.

Начи колата няма само пикльото да я кара,затова пита заслужава ли си за семейна кола.

И да се изясним:

1.Съединителя на новата Вектра е 800 лв (всичките му чукала) в Стефанов.

2.Ти ако караш с масло Приста Супер или Лукойл Фантастик или разни такива измислени,аз не карам с масло за 20 лв,а с Тотал или Кастрол(не всички собственици на Вектра са мундари).+ това се сменя на 12-15000 км РЕДОВНО с филтрите.

3.От тате и мама пари не съм искал.

4.Също така не карам с накладки за 15лв,имам филтър купе(щото е с климатроник), и знам горе-долу колко е поддръжката и на новата и на дъртата.

Както каза колегата stuner,ако толкова му мисля,никога няма да си взема нова кола.

 

А и като се сетя за тая преди 10 години кви ги разправяха:Ама тя била инжекция,тя ще хвърли горивна помпа на 100000км,ми то тва ако се развали...

Дай да не правим бебе,щото ще падне брадвата и ще го убие.

 

п.п Колко кинта е съединителя на Реното ти?

Link to comment
Share on other sites

Начи колата няма само пикльото да я кара,затова пита заслужава ли си за семейна кола.

И да се изясним:

1.Съединителя на новата Вектра е 800 лв (всичките му чукала) в Стефанов.

2.Ти ако караш с масло Приста Супер или Лукойл Фантастик или разни такива измислени,аз не карам с масло за 20 лв,а с Тотал или Кастрол(не всички собственици на Вектра са мундари).+ това се сменя на 12-15000 км РЕДОВНО с филтрите.

3.От тате и мама пари не съм искал.

4.Също така не карам с накладки за 15лв,имам филтър купе(щото е с климатроник), и знам горе-долу колко е поддръжката и на новата и на дъртата.

Както каза колегата stuner,ако толкова му мисля,никога няма да си взема нова кола.

 

А и като се сетя за тая преди 10 години кви ги разправяха:Ама тя била инжекция,тя ще хвърли горивна помпа на 100000км,ми то тва ако се развали...

Дай да не правим бебе,щото ще падне брадвата и ще го убие.

 

п.п Колко кинта е съединителя на Реното ти?

 

Колкото - толкова. Моя не знам колко струва, като му дойде времето ще науча със сигурност. Знам, че не към мен е въпроса, ама това не е ядрена физика. Колкото и да е нова колата - пак си е късмет.

Link to comment
Share on other sites

па се почнаха свободни съчинения в час по изобразително изкуство.

 

като ти е толкова мерак - зимай,ебати,кво очакваш да ти кажем?

нито сме ти в джоба,нито сме с кристалното кълбо,че да знаем на къв коптор ще случиш.

масла,ремъци,филтри и прочее шукарии и в гаража можеш да си ги смениш,двигател като двигател - да не пада от космоса тая умряла вектра?

съеденител фърляш веднъж на 100к километра,голям праз,че е 1к смяната му.

 

приготви си по 1.5-2к на година за да си сигурен,че квото и да стане тараляснка няма да седи на трупчета пред блока и си я купувай,щом можеш да събереш кинтите....

разчети се във форума на орел дали вектрата няма някакви скрити изненадки от типа "ама с ремъка сменяш петнайсе ролки и водна помпа задължително,срещу скромната съма от 1500 лв." и това е.

 

па петнайсе страници ше стане тая тема

 

Колкото - толкова. Моя не знам колко струва, като му дойде времето ще науча със сигурност.

това на рунтото ли?таван триста лева,'немски'.

китайските 'турски' съеденители и по 180 лева ги има комплекта

Link to comment
Share on other sites

Начи колата няма само пикльото да я кара,затова пита заслужава ли си за семейна кола.

И да се изясним:

1.Съединителя на новата Вектра е 800 лв (всичките му чукала) в Стефанов.

2.Ти ако караш с масло Приста Супер или Лукойл Фантастик или разни такива измислени,аз не карам с масло за 20 лв,а с Тотал или Кастрол(не всички собственици на Вектра са мундари).+ това се сменя на 12-15000 км РЕДОВНО с филтрите.

3.От тате и мама пари не съм искал.

4.Също така не карам с накладки за 15лв,имам филтър купе(щото е с климатроник), и знам горе-долу колко е поддръжката и на новата и на дъртата.

Както каза колегата stuner,ако толкова му мисля,никога няма да си взема нова кола.

 

А и като се сетя за тая преди 10 години кви ги разправяха:Ама тя била инжекция,тя ще хвърли горивна помпа на 100000км,ми то тва ако се развали...

Дай да не правим бебе,щото ще падне брадвата и ще го убие.

 

п.п Колко кинта е съединителя на Реното ти?

 

Първо от там трябваше да почнеш.По думите ти, е все едно само ти ще я караш и ще е лично твоя.

1.O.K

2.Аз карам в момента с това масло, което ми препоръчва производителя на колата, а имено Елф Компетишън СТИ и струва 58 лв. 4 литра.Дадох за пример Приста по простата причина, че за Вектра С никак не е евтино маслото, като това.За С-то предполагам е с пълна синтетика така, че ще трябват около 100 лв. за смяната.

3.О.К.

4.Да не са 15 лв., но явно не си търсил много части за коли след 2000-та година.Само щото е нова, не че са по-различни от другите бам 100+ лв.Ако не мислиш сега за харчовете после няма кога.Преди да се купи колата се прави сметката, а не след това да се види, че не е по твоя джоб.Примери бол и всеки има най-малко от блока, махалата и т.н.

 

Моят съеднител комплет диск+притискател+ лагер, оригинален Валео ми е 360 лв. без отстъпката.Колата ми е 98-ма година ако е от някакво значение.

Link to comment
Share on other sites

Бааси поддръжката на тея опели, то по-евтино идва да се кара бмв 7ца около 98-2000та (като изключим разхода).

Хвърляш маса пари и накрая пак караш Опел (бюджетна марка).

Стига с тея ремъци, вземайте си мотори с вериги ;)

Link to comment
Share on other sites

Чак пък кой-знае колко скъпа поддръжката на тия орели не бих казал, че е. Като гледам по сервизния калкулатор да сервизираш Astra H (след 2004-та година) с 1.6 двигател излиза колкото сервизирането на моя 10 годишен роувър. Да не говорим, че амортесьорите даже са по-евтини от моите. Освен това винаги има начин за "умна" покупка - вече почти няма автокъща, която да възрази да си качиш таралясника на гърба на някоя мечка с оранжеви лампи и срещу някой друга десетачка да бъде прегледана колата в доверен (на купувача) сервиз, или както аз бих направил - директно в сервиз на вносителя. Не, че ще се застраховаш на 100%, но ще елеменинираш поне очевадните проблеми.

 

С риск да стана банален, защото сигурно ти писна, но 1000лв. наистина няма да ти стигнат. Ако ще я взимаш на кредит бих препоръчал тия 1000лв. да набъбнат за сметка на първоначалната вноска.

 

Скоро направих тур по автокъщите и масово са започнали да работят с CrediCar - продукт второ коляно на Сошиете Дженерали Педерастбанк. Искат поне 30% първоначална вноска (която се превежда на продавача), останалото ти го лизинговат само срещу лична карта, като колата е на твое име. Лихвите не са чак толкова убийствено високи, тъй като секънд хент автомобилите по презумпция не струват особено много. В месечната ти вноска се включва и каско за лизинговия период - между 1 и 5 години. За мен оптималния вариант е 1, МАКСИМУМ 2 години. Не знам дали имат опции за предсрочно погасяване, не съм се интересувал, пък сайтът им е много беден на информация. Сошиете дженералска работа...

Link to comment
Share on other sites

това на рунтото ли?таван триста лева,'немски'.

китайските 'турски' съеденители и по 180 лева ги има комплекта

 

нормално :rolleyes: . Цените на частите не са 3 чувала кинти.

Link to comment
Share on other sites

Говорите за цени на частите обаче никой не отчита че първите 2 години нова кола не и се сменя нищо а само се сипва бензин. Верно каското като го плащам направо ме боли - първата година ме обрулиха над 2500 а тази над 1800 (с гражданската) но не сменял абсолютно нищо. Предишната хем 10 годишна и на под 100,000 (аз навъртях до към 130) в един момент взе да се "обажда" това и онова и всяко подобно нещо е свързано със сериозна загуба на време и неудобството да нямаш кола, докато тя стои в сервиза.

 

1000лв наистина са малко за да изплащаш вноска на нова кола, но както host спомена - някоя върната лизингова на под 40,000км би било много добър избор.

Link to comment
Share on other sites

Имам едно друго питане.

Верно ли тия Вектри имат екстрата,като наближиш да речем 15000км. да ти изписват,че трябва да се смени масло и такива работи?

Link to comment
Share on other sites

Ей почвам да се разъбевадам.Мислех си догодина да си купувам Corsa ама май ще отложа за по нататъка.С 1500 лв до никъде няма да стигна :(

Link to comment
Share on other sites

Нищо чудно да имат, дори доста по-стари коли от същия клас имат обратен брояч за сервизното обслужване.

Щом Берлинго 2003 има.Тук май говорим за Вектра 2005, така че борд компютъра ще показва доста повече неща, освен напомняне за маслото.

Link to comment
Share on other sites

Щом Берлинго 2003 има.Тук май говорим за Вектра 2005, така че борд компютъра ще показва доста повече неща, освен напомняне за маслото.

 

Стига колата да е обслужена в свестен сервиз а не от някой гаражен майстор

Link to comment
Share on other sites

Е така де.Ако не е занулен компютъра, сервизното ключе(или там, кв'ото е), ще свети постоянно.Т.е. ако ползваш гаражен майстор, рискуваш постоянно да ти свети нещо дразнещо по таблото. :lol:

Link to comment
Share on other sites

И не са само те.И вагените също са с определена комбинация, и сигурно голяма част от другите марки автомобили, разполагащи с борд компютър.

Ама айде да спрем да пишем тука, че оспамихме всичко, с тея масла, ремъци и компютри. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...