Jump to content
BulForum.com

Чисто нова кола .... каква ?


zlobil

Recommended Posts

Абе и аз това исках да ти кажа, Мото-Пфое също имат бая върнти S60, S80, C70 - пък и тестовите ги прадаваха, ще ти изнамеря офетата за тях.Има си хава.Разпитай.

http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopi...f=12&t=8201 стара е обявата ама да видиш, че имат ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Повтарям за 20ти път , нова кола и то мицубиши съм склонен да взема само защото и без това се чудя какво да правя а4-ката.

Наясно съм иначе че ауди , мерцедес и т.н. другите дилъри нямат продажби , просто само при мицубиши ще ме отърват от а4-ката която се чудя какво да правя.

Link to comment
Share on other sites

Между другото докато се връщах с Лансър ЕВО-то от Пазарджик към Пловдив по магистралата много ама много сериозно се замислях да заеба мерцедеса да продам а4-ката и а6-цата и да се метна в джаза..... добре че след 2-3 цигари всичко си идва на мястото..... колата е страхотна 291к.с. не са кой знае колко много обаче съм очарован.

За моя радост го карах абсолютно самичък. Сещайте се как :)

 

ПС : ако някой иска да ми даде 50 бона ще го обичам много

Link to comment
Share on other sites

както го описваш промоцията става уникална 12% + сумата за стария автомобил. така ще ти дойде под 30К за нова кола от този клас, а дори ти е допаднала отвътре. направо не е за чудене.

дано ти оценят А4ката високо.

 

и обещай да не заливаш всекидневно форума с оплаквания колко ти е гадно в бензинов японец и как дизеловото ауди/мерц ще му разкаже играта ако си го беше купил.

Link to comment
Share on other sites

Всъщност и аз се надявам , представителката която днес ми направи офертата ще се обади утре около обяд да ме светне за парите които ще ми приспаднат за аудито.

 

 

Всъщност няма да се оплаквам аз си го казвам с чисто сърце мицубишито е добро , двигателя - НЕ и 5 години да го карам пак ще съм на същото мнение :)

 

 

М/у другото днеска не се сетих да питам. Какво ги правят тия коли след като ги изкупят ?

Не ви ли е интересно , за боклук ли ги дават или ? Тоя въпрос ме тормози цял ден , даже бях решил да звънна да питам ама ми се стори леко глупаво.

Link to comment
Share on other sites

г или като това което го карах тестовото на 7 000км ....

 

Така ,иди сега намери да караш ръчка на 30к и после ела пак да напишеш тая дивотия колко е дървен двигателя :pirate

Link to comment
Share on other sites

...(пробвах 1.8 143к.с. с ЦВТ автоматик) никва динамика на каране , няма гъвкавост не набира както ми се иска и т.н. Ако трябва да съм честен изобщо не ми допада и никога не бих си го взел да го карам да кажем 3 години..... просто не доставя удоволствие...

Еми баси 178 нютона няма как да ти правят кеф, просто това си е бензинка..., особено както си свикнал на по-мощни автомобили... Моята стоково е 200 нютона, сега е 255, еми като върна стоковия файл и направо все едно трабант карам... Дизелчето си е истината според мен :lol:

 

Едит: Що не хвърлиш едно око на това:

 

Оборудвано с 2.4 JTDm двигател, мощност 200 к.с. при 4000 об и 400Nm при 2000 об (всичко това преди ремапа). Аз на такова съм се спрял в момента, само дето май точно този цвят не се предлага, за сега, а аз точно него искам.

 

2006-Alfa-Romeo-159-Sleek-and-US-Ready-J-640.jpg

Link to comment
Share on other sites

и обещай да не заливаш всекидневно форума с оплаквания колко ти е гадно в бензинов японец и как дизеловото ауди/мерц ще му разкаже играта ако си го беше купил.

 

:rofl: :lol:

Link to comment
Share on other sites

http://insdelivery.buyback.bg/types/cars/posts/629 вай-вай...защо ги нямам парите...

 

___________________________

 

Оле и аз нещо взех да се изпедерастявам, гледам http://autoitalia.buyback.bg/types/cars/posts/617 и ми е толкова симпатично това автомобилче...като мъчнико кученце или котенце, дето ти раздира любимия диван.

Link to comment
Share on other sites

btw , zlobile ne o4akvai da ti q ocenqt visoko. Otvoriha li te na vrytkata, 4e koqto i da e kola v dvijenie e ocenqvat na min. 6 bona?

 

Тая промоция е била миналият месец , за съжаление съм я пропуснал.

 

Днеска ми се обади девойката..... 5-6 пъти (явно са го закъсали бая с продажбите) първата оферта беше 12% отстъпка от цената + 2000лв за аудито , естествено и казах че офертата не ме интересува и и пожелах приятен ден , след 20тина минути се обади пак с друга оферта - 800лв отстъпка от колата + 5300лв за аудито , пак отказах. След още половин час ми се обади с оферта 15% отстъпка без да ми купуват аудито. Казах и че промоцията вече не ме интересува и ако се появи друга изгодна да ме потърсят отново. Така че на тоя етап покупката на Лансър отпада.

 

 

 

ПС : Спортбак-а е 10 пъти по як.

 

 

А м/у друго снощи ме тормозеше един въпрос , нали при някои чисто нови коли двигателя докато е на 0 км до към 20К километра се разработва и после се "отпушва" тва би трябвало да значи че и тая е била така или пък не ? :blink:

 

 

За Нютон метрите сте прави , мицубиши са направо смешни.......

Link to comment
Share on other sites

За нови бензинки без турбо принципно е 3000км докато се разработи двигателя докато при дизеловите common-rail е 6000км. Информацията е от книжката на Laguna II.

Link to comment
Share on other sites

А м/у друго снощи ме тормозеше един въпрос , нали при някои чисто нови коли двигателя докато е на 0 км до към 20К километра се разработва и после се "отпушва" тва би трябвало да значи че и тая е била така или пък не ? :blink:

Няма такова разработване. Преди много години може би е било така. Единствено при новите коли трябва първите 1000 километра да не вкарваш колата в червено. При мен казаха да не минавам границата от 4000 оборота. В червено влиза на 5000.

 

За нови бензинки без турбо принципно е 3000км докато се разработи двигателя докато при дизеловите common-rail е 6000км. Информацията е от книжката на Laguna II.

Ти на "френските", коли ли им викаш? Бах това разработване 6000 километра. Те ладите бяха по - добре.

Link to comment
Share on other sites

Тука бъркате сериозно! Моята много добре я знам ква беше на 5к, сега на 22 няма нищо общо с преди. Разликата е от тука до небето. На всичко отгоре карах и същата само че с по големия двигател ,тя беше на 8к и беше куцо пиле.После се отпушва. Той двигателя си идва заводско разработен но това не значи че електронно не се ограничава до 15к , а в някой случай и до 25к за да му се удължи живота умишлено. Точно затова написах по горе злобила да намери някоя с ръчка и да е над 30 0000 км па тогава да говори за динамика...

Link to comment
Share on other sites

На Авенсиса с 1.6 мотор няколко хиляди му трябваха, за да почне да дърпа значително по-добре. По спомен 1600 или 6000 км или нещо такова... отдавна беше и не помня, но имаше със сигурност такива километри, които се водеха разработване.

Link to comment
Share on other sites

Специално Лагуна-та имаше статия в Аутобилд преди време след ужасяващо бързо навъртени 200k (ако помня правилно), дизелчето взимаше 0-100 секунда под заводската стойност :) земи си :) ама и смяна турбо и още какво ли не.

И за Хонда Сивик (новия) пак имаше тест и след 100k пак беше по-бърз до 100 и на еластичност.

Link to comment
Share on other sites

Оле и аз нещо взех да се изпедерастявам, гледам http://autoitalia.buyback.bg/types/cars/posts/617 и ми е толкова симпатично това автомобилче...като мъчнико кученце или котенце, дето ти раздира любимия диван.

 

A влизал ли си вътре?

 

Няма такова разработване. Преди много години може би е било така.

 

Ами не съм 100% сигурен но като че ли като подмина 2000км мойта взе по-добре да набира. И това го усещам при положение че гледах над 4000 оборота да не вдигам че ужким нова да я пазя а и нали по-плавно всичко да става и спокойно и точно като че ли изведнъж се отпуши... Може нещо в компютъра да е зададено да я ограничава в началото - нямам представа а и слабо ме вълнува, то някак естествено се получава нова кола да я пазиш повече първите месеци пък и докато свикнеш как се държи, как са и габаритите и т.н. и така докато не прецениш един ден и не я опреш в някой ръб някъде при паркиране, после претръпваш :lol:

Link to comment
Share on other sites

Не съм ама при 1.75 не вярвам да ми е проблем.

 

То за влизане и някой 1.95 ще влезне вътре.... Само като му гледам таблото и си вадя изводи за мястото което имаш на разположение.

Link to comment
Share on other sites

Като стана дума за разработване... при мен пишеше първите 1000-2000 километра да не се държи във високи обороти и да не се пробва максимална скорост.

 

При мен беше до 1000км да не се спира супер рязко, до 10 000км да не се кара дълго на едни и същи обороти и да не се вкарва в червеното. Според техническите менюъли колата има две ограничения едното е на 10к другото пада на 25. Тогава вече се счита че са се размазали сегментите хубаво и че всичко си е дошло на мястото и колата е готова да и вземеш тока :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...