Jump to content
BulForum.com

The Day After Tomorrow


The Day After Tomorrow  

186 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Лично на мен не ми хареса изобщо(меко казано) :sick а си падам по филми от този род. На повечето от хората в киното има хареса и ми е интересно какво е вашето мнение по въпроса :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Напълно нормално е оценката. Така е с филм, който не заслужава огромната си реклама и разочарова повече отколкото да впечатлява.

 

Единственото оригинално във филма е, че американците не спасяват света... този път :)

Link to comment
Share on other sites

Много кофти филм.С голям ентусиазъм влезнах в киносалона и с голямо разочарование си излезнах. Яд ма е, че дадах 4лв за билет :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Единственото оригинално във филма е, че американците не спасяват света... този път :)

 

Е че то кой го спаси!? Аз така и не разбрах кой дръпна кранчето на климата и всичко замря, в Мексико вече по бански на плажовете и т.н. :)

 

Филма е бозица, при тва рядка и вкисната.

Link to comment
Share on other sites

na men spetzialno film4eto mi haresa. ako ne zaradi drugo pone deistvieto e malko po-realisti4no otkolkoto v drugite filmi. ne6to podobno se e slu4valo ve4e...za6to da ne se slu4i pak...vqrno e 4e dosta sa preuvei4eni nqkoi ne6ta i preakleno mnogo se pokazva hrabrosta i bezstar6ieto na obiknoveniq amerikanski grajdanin, no tova e ne6to savsem normalno za takav film. osven tova taka i ne razbrah kak golqmata valna ne butna statuqta na svobodata, no tova e otdelen vapros....vapreki vsi4ko filma ima mnogo efekti i spored men si zaslujava da se gleda!!!

Link to comment
Share on other sites

Е че то кой го спаси!? Аз така и не разбрах кой дръпна кранчето на климата и всичко замря, в Мексико вече по бански на плажовете и т.н. :)

 

Филма е бозица, при тва рядка и вкисната.

Бурята сама си отмина... там сигурно е имала някаква сила, която в последствие я е загубила :) все едно и е свършила батерията.

Link to comment
Share on other sites

osven tova taka i ne razbrah kak golqmata valna ne butna statuqta na svobodata

 

Точно това и на мен ми направи впечатление не мислех че и друг го е забелязал.

По темата:аз влезнах в залата с очакването да видя филм с много добри ефекти и изцяло предсказуем сюжет така и стана така че останах с добро впечатление.(ефектите му са мнооо яки)

Link to comment
Share on other sites

Честно казано очаквах малко повече. Филмът го бива, не съжалявам че го гледах. Но и за съжаляявам, че се ръснах 4 лева за него.

Струва си да се види, но не е от филмите които "на всяка цена трябва да гледате"

Link to comment
Share on other sites

Dreamer-e верно и аз си помислих тва с батериите :) малко кухо, но как да е!

Либъртито верно не пада, НО защо се учудвате братя българи, като това е олицетворението на силата им :) ако тя беше паднала, света си загива ;) затова и дори не се напука (яка кучка мамка му!). хихи..

Ефектите верно доста поработено по тях, НО отново кофти впечатление правят вълците... с кукли май щеше да стане далеч по-реалистик :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

a ve 6to v wareza go nqma tizu film sas subtitrite verno ima edno ama ne e filma i samo darpa6 nego i subtitrite i gleda6 i az sikam da go gledam ne mi se davat 3lv 6toto u doma sam sas uredbata stereo e e ekrana e podrobnost ari nqkoi da dade link da si go drapna i da go gledam

Link to comment
Share on other sites

a ve 6to v wareza go nqma tizu film sas subtitrite verno ima edno ama ne e filma i samo darpa6 nego i subtitrite i gleda6 i az sikam da go gledam ne mi se davat 3lv  6toto u doma sam sas uredbata stereo e e ekrana e podrobnost ari nqkoi da dade link da si go drapna i da go gledam

ето го филма !

тук пише как да се оправиш с .bin/cue

след тва в виртуалния drive намираш един файл .dat пускаш го с bsplayer и гледаш

Link to comment
Share on other sites

Аз не мога да разбера какво очаквате от филм създаден с цел забавление.Той е е направен за да оправдава очаквания,а по-скоро да ни покаже колко нищожни сме,колко бързо може да бъдем заличени и едновременно с това да видим малко нови техлнологии.Просто целта на самият филм не е да впечатли зрителят със сюжетът си,а със визуалното си оформление.Както писах в друга тема,но там ставаше въпрос за The Core,филмът не е създаден да печели награди и точно за това не ги печели.Например работата с Оскарите,там дори не се споменават такива филми,а наистина стойностните ленти.Просто проумейте,че никой подобен филм няма да бъде на високо интелектуално,реално,сантиментално или какво си искате ниво,освен визуално.С радост бих поспорил с някои по този въпрос,а за по-интерсуващите се и по-навътре в нещата с 3D пускам една статия от сайта на Discreet (създателите на 3D Studio MAX - #3D софтуерен пакет,предпочитан от мен :P .

 

Discreet's Animation and Visual Effects Systems Used to Create Deep Freeze for The Day After Tomorrow

 

Montreal, Quebec–May 28, 2004– Discreet, a division of Autodesk, Inc. (NASDAQ: ADSK) announced today that some of the most stunning, seamless computer-generated effects for the new climate-change-themed blockbuster, The Day After Tomorrow, by Director Roland Emmerich, were created by many of its post production customers using Discreet's family of tools, including its professional 3D animation, modeling and rendering software and its visual effects software and systems.

 

Faced with a flurry of difficult shots and a tight three-month deadline, artists at Dreamscape Imagery Inc., the visual effects arm of Los Angeles production company Uncharted Territory LLC, took advantage of the robust modeling and animation features in Discreet's 3ds max software to create convincing elements like frost, snow and ice, and seamless digital extras and set extensions.

 

The Day After Tomorrow sees human kind weathering the disastrous effects of continued global warming, with the simultaneous onset of killer tornadoes, tidal waves, floods and a new Ice Age. Artists at Dreamscape frequently tapped into the vast toolset in 3ds max, including its procedural texture mapping, modifiers and particle flow systems, to create necessary visual effects for the project. These tools, along with the software's powerful array of scripting, plug-in and rendering options, enabled scenes to be completed across the team, and enhanced back and forth with the five other visual effects houses on the production.

 

"3ds max was crucial to us on this show," said Lead CG Artist Brandon Davis. "No other package would have enabled us to stand up to the technical challenges this job presented in the amount of time we had."

 

Those challenges included encroaching frost, which, once mapped photorealistically to surfaces using the 3ds max software UV Unwrap tool, was animated and tweaked procedurally via OpenGL to meet Emmerich's specifications on the fly. Dreamscape was able to assert total control over the frost's look even through to final rendering by using SplutterFish's Brazil Rendering System.

 

Another impressive scene, a highly realistic 15-second shot featured prominently in the film's teaser-trailer, reveals the metropolis of Manhattan in the clutches of a deep freeze. To complete this eerily detailed sequence, Dreamscape imported base geometry of the city (more than five million polygons and 9,000 objects) and remodeled it to include heavy snow drifts (two million polygons of finer detail) - in 3ds max. To send snow wafting off rooftops and building surfaces, the artists relied on a combination of the 3ds max software particle flow system, animated textures, and Sitni Sati's Afterburn volumetric particle effects plug-in for 3ds max.

 

"Our job was to make it look like New York had just been pummeled by the largest snowstorm ever to hit Earth," Dreamscape Technical Lead Adam Watkins explained. "Using the Push, Noise, and Melt modifiers, as well as numerous Selection modifiers in the 3ds max Modifier Stack, we devised a technique to shrink-wrap ice to the sides of the buildings. In this way, any changes we made to experiment with the look were automatically affected downstream without extra adjustment work."

 

Discreet's 3ds max software was also put to task in populating crowd scenes with thousands of digital extras. Creating variations by mapping unique clothing and accessories to 50 CG humans, Dreamscape animated each according to their physiology using a combination of motion capture data and the character studio® Mixer tool.

 

The city crowd scene was further populated with cars, helicopters, tents, and other structures, using the particle flow tool in 3ds max and extending it via a 3D matte painting. Tricky lighting and rendering of the twilight-set shot was accomplished, again maximizing Brazil's built-in global illumination tools.

 

"We definitely plan to continue doing enormous and amazing things in 3ds max," commented Marc Weigert, who co-owns Uncharted Territory/Dreamscape with Academy Award® winner Volker Engel. Like the first film Uncharted Territory produced, Coronado, the next movie we are producing will have about 600 effects shots; many more of them will be in 3D this time around."

 

Discreet clients that also worked on the many challenging visual effects shots in The Day After Tomorrow include: ILM (14 shots utilizing ILM's SABRE visual effects and compositing system, where Discreet's inferno® and flame® are integral components), Hydraulx (110 effects shots on two Discreet flame systems, three inferno systems, 12 burn™ licenses with backdraft® and combustion®), Ring of Fire Studios (36 breath shots in combustion), The Orphanage, Digital Domain and Zoic Studios .

 

Digital Domain used Discreet's flagship flame visual effects system and combustion visual effects compositing software on The Day After Tomorrow. "Discreet's flame system was great for look development on The Day After Tomorrow," Said Sonja Burchard, a compositing lead for the film at Digital Domain. "Using the flame system, we were able to achieve quick turnaround and get buy-off on a look before committing time and resources to a final 3D solution. The sparks were perfect for visual effects which required compound manipulation of multiple elements. When used in conjunction with flame's paint module we were able to achieve timely 2D solutions to complex problems," said Buchard.

 

Zoic Studios completed 47 digital breath scenes for a frozen New York. "Discreet tools were key to the project," said Zoic Producer Raoul Bolognini. "For our work on The Day After Tomorrow, we used combustion primarily as a Roto tool for the composition of the CG breath. Once we established the look, we moved into flame for final composite and color correction of the shot," added Bolognini.

 

"Today, Discreet's products are deeply entrenched across film production pipelines from 3D modeling, animation and desktop compositing to high-speed compositing and real-time color grading," said Martin Vann, vice president of sales and marketing for Discreet. "The combination of creative functionality and interactivity makes Discreet's solutions a preferred choice amongst digital film companies and artists worldwide."

Link to comment
Share on other sites

Haresaha mi samo dva momenta- kogato se obrazuvaha tornadotata i kogato "vylni4kata" zalq grada :) Ina4e siujetyt be6e po-plosyk i ot gyrdite na 2 godi6no momi4ence, a igrata na aktiorite ne zaslujava6e i zlatna malinka.

Link to comment
Share on other sites

RIP, как да харесам филм, който знам, че е правен, за да напълни гушките на продуценстките къщи. Имало ефекти, ми то като няма друго, поне това да има. Пък и как да се оправдае бюджета от $125,000,000. Само като го кажа това и ми призлява. Аз лично предпочитам филми правени с макс 10,000 долара, но поне да са стойнстни, да има някакъв смисъл, да ме кефи играта на актьорите, а не да гледам как някаква вихрушка се била образувала в центъра на Манхатън. Да не говорим, че точно Роланд Емерих унищова Америката вече за 3 пъти ("Годзила", "Денят на независимостта" и сега това). Другото, което много дразни е прословутият американизъм. Филмът започва и свършва с американското знаме, а статуята на свободата си стои непоклатима, какво от това, че срещу нея има вълна 30-40 метра. Плоския сюжет също не е за изпускане и колкото и да се опитваш да се абстрахираш от неточности и какви ли не глупости просто не мога да стоя да гледам тоя бълвоч и да се отпусна наслаждавайки се на някакви-си-там спец. ефекти. Вече съм видял поне 5-6 филма, за катаклизми и природни бедствия и нещо не мога да разбера по какво се отличава единия от другия. Както и да е лично мнение, не се заждам просто съл леко ядосан :)

Link to comment
Share on other sites

Виж,прави разлика между "не ми хареса" и "не оправда очакванията ми",както някои казаха.Какви очаквания можеш да имаш от подобен филм!?Това се опитвам да кажа.Ясно е,че сжюета ще е слаб.И аз като теб предпочитам стойностните филми,но просто от време на време няма как да не си разнообразя ежедневието с нещо по така.А ако си прочел по-внимателно статията която постнах ще разбереш къде са отишла по-голямата част от парите...Колкото до Емерих не виждам какво пречи да прави още таквиа филми - харесва му,печели пари от това...да продължавам ли?Между другото,този филм май се приближава страшно много до действителноста,защото виждате промяната на времето със всяка изминала година и то не къде да е,а именно в умерения климатичен пояс.

Link to comment
Share on other sites

Съгласен с теб. Филми-пуканки, винаги трябва да има. Нали знаеш като пуканките лапнеш нещо, глътнеш нищо, та и тия филми така, влизаш, гледаш, излизаш и вече не помниш за какво става въпрос. Ако питаш мен проблема идва от там, че има хора, които боготворят и харесват филма. Анкетата го доказва, но все пак "разни хора, разни идеали"....

Link to comment
Share on other sites

Именно,кефа ти е да убиеш малко време с нещо готино.Иначе и аз съм гласувал 'за' :D .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...