Jump to content
BulForum.com

Дайте съвет за доставчик в Кичука


Recommended Posts

Дайте съвет за доставчик в Кичука, в района на Билла 2 (Централна Гара).

Изисквания:

1. Да няма обвързващ договор

2. Да има що-годе добри скорости и да не прекъсва често

3. Да може да си пусна споко рутера, защото не мисля да правя паяжина от кабели за едни лаптоп

4. ДА НЕ Е ВИЗИО!!!

 

Бях се насочил към ДСС, ама след тая дъндания...... търся друг.

 

 

п.п. Това исках да го пусна в раздела съвет за доставчици, ама нещо се обърка. Моля модераторите да го преместят, ако могат и да ме извинят :)))

Link to comment
Share on other sites

Нетгруп. Дори имат промоция за включване за 4.80 :)

Офисът им е зад стария Айсберг. Не мога да се сетя за името на улицата в момента.

Link to comment
Share on other sites

аз съм към евроком на lan и съм мн доволвен (само от нета де) даже със съседа ползваме си го делим с рутер и свалям с 2.4 преди имаше промоция първите 6 месеца по 10 лв иначе сега е по 20

Link to comment
Share on other sites

Нетгруп. Дори имат промоция за включване за 4.80 :)

Офисът им е зад стария Айсберг. Не мога да се сетя за името на улицата в момента.

Обадих се вчера в Нетгруп и ми казаха, че ще ми се обадят да ми кажат дата за включване.... сега чакаме. Дано само да не мине цяла вечност :))

 

п.п. Нали няма да има ограничение да си пусна безжичния рутер.....?

Link to comment
Share on other sites

Обадих се вчера в Нетгруп и ми казаха, че ще ми се обадят да ми кажат дата за включване.... сега чакаме. Дано само да не мине цяла вечност :))

 

п.п. Нали няма да има ограничение да си пусна безжичния рутер.....?

 

Не, пичове са :)

Link to comment
Share on other sites

Хвани попитай и в Cooolox-a за всеки случай колега. Картата им с покритие на сайта не я осъвременяват много често ( според мои наблюдения ) . Мисля че съм виждал техни коли да работят около Билла-та . Имат ли покритие те - съдейки по точките от изисквания които си написал : не ти трябва друг .

Link to comment
Share on other sites

Така, първи опит за прикачане към НетГруп неуспешен. Най-любезно си ме излъгаха, че ще дойда днес от 12 до 13ч. Заради тях си коствах 1 час от работното време. Сега се разбрахме за утре в 18:15ч. Обясняват ми по телефона от офиса, че работели до 18ч. Честно казано на мене не ми дреме до колко работят. Искам да дойдат да ме прикачат в удобно за мен време, не за тях. Все пак аз плащам, не те на мен. И така, утре ако не си изпълнат обещанието да дойдат в 18:15ч, ще си търся други.

 

Още може да давате идеи и за други доставчици.

Link to comment
Share on other sites

Така, първи опит за прикачане към НетГруп неуспешен. Най-любезно си ме излъгаха, че ще дойда днес от 12 до 13ч. Заради тях си коствах 1 час от работното време. Сега се разбрахме за утре в 18:15ч. Обясняват ми по телефона от офиса, че работели до 18ч. Честно казано на мене не ми дреме до колко работят. Искам да дойдат да ме прикачат в удобно за мен време, не за тях. Все пак аз плащам, не те на мен. И така, утре ако не си изпълнат обещанието да дойдат в 18:15ч, ще си търся други.

 

Още може да давате идеи и за други доставчици.

Мисля, че трябва да се поуспокоиш малко.

Всеизвестен проблем е закачането не само към Нетгруп, но и към други по-натоварени и известни доставчици, и моето "закачане" към тях не мина съвсем гладко преди 3 години, на познати и приятели също. Преди, обикновено се обаждаха 15 мин. преди да дойдат защото и те иначе не знаят кога екипите ще са готови, при моето закачане се бавиха повече от час, гонеха някаква грешка в кабела, макар че накрая май се оказа грешно кримпнат куплунг в суича долу де.. Стават грешки. Проблемите са, че повечето хора са на работа през деня, а техниците и те, и в нормална ситуация след като всички работят през деня, никога не може да се закачи човек, ако няма баба/дядо у тях да седи по цял ден. Мислел съм по тоя въпрос, все едно магазините като работят от 9 до 6 примерно, хората кога ще пазаруват като и те са на работа по същото време :wacko: . Трябва по-гъвкаво работно време за хората, както и възможност някои неща като прекарването, да могат да стават и извън нормалното раб. време, защото някои хора може само през нощта примерно да им е удобно да ги вържат.

Тъй че може 2-3 пъти да се разминеш, не гледай на това като на повод да се откажеш от тия или ония.

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че трябва да се поуспокоиш малко.

Всеизвестен проблем е закачането не само към Нетгруп, но и към други по-натоварени и известни доставчици, и моето "закачане" към тях не мина съвсем гладко преди 3 години, на познати и приятели също. Преди, обикновено се обаждаха 15 мин. преди да дойдат защото и те иначе не знаят кога екипите ще са готови, при моето закачане се бавиха повече от час, гонеха някаква грешка в кабела, макар че накрая май се оказа грешно кримпнат куплунг в суича долу де.. Стават грешки. Проблемите са, че повечето хора са на работа през деня, а техниците и те, и в нормална ситуация след като всички работят през деня, никога не може да се закачи човек, ако няма баба/дядо у тях да седи по цял ден. Мислел съм по тоя въпрос, все едно магазините като работят от 9 до 6 примерно, хората кога ще пазаруват като и те са на работа по същото време :wacko: . Трябва по-гъвкаво работно време за хората, както и възможност някои неща като прекарването, да могат да стават и извън нормалното раб. време, защото някои хора може само през нощта примерно да им е удобно да ги вържат.

Тъй че може 2-3 пъти да се разминеш, не гледай на това като на повод да се откажеш от тия или ония.

 

Ооо повярвай ми, че в 21 век, във втория по големина град в БГ, при толкова доставчици просто това не е нормално 2-3 пъти да се разминеш. Ти ако една работя я свършиш за 3 дни вместо за един, дали ще ти платят един или 3? Мен слабо ме интересува кой кво гонел по кабела. Като кажат от 12 до 13ч., значи от 12 до 13ч. Кво е тва ами след 14ч. Аз да няма да съм караул. Ако е нужно ще си направят по-гъвкаво работно време и ще си обслужват клиентите. Ако трябва на смени да ги направят. От 8 до 16 и от 16 до 22. Никой не им иска офисите да им работят денонощно, но поне техническата поддръжка и прикачването трябва да е в удобно време на клиента, а не на някой друг. Заплатите те получават от клиента, не от въздуха.

 

п.п. И повечето големи магазини работят до 22ч., освен кварталните ама и те се усетиха, че хората пазаруват вечер....

Link to comment
Share on other sites

Ооо повярвай ми, че в 21 век, във втория по големина град в БГ, при толкова доставчици просто това не е нормално 2-3 пъти да се разминеш. Ти ако една работя я свършиш за 3 дни вместо за един, дали ще ти платят един или 3? Мен слабо ме интересува кой кво гонел по кабела. Като кажат от 12 до 13ч., значи от 12 до 13ч. Кво е тва ами след 14ч. Аз да няма да съм караул. Ако е нужно ще си направят по-гъвкаво работно време и ще си обслужват клиентите. Ако трябва на смени да ги направят. От 8 до 16 и от 16 до 22. Никой не им иска офисите да им работят денонощно, но поне техническата поддръжка и прикачването трябва да е в удобно време на клиента, а не на някой друг. Заплатите те получават от клиента, не от въздуха.

 

п.п. И повечето големи магазини работят до 22ч., освен кварталните ама и те се усетиха, че хората пазаруват вечер....

Виж, не ме разбирай грешно. Съгласен съм с всичко, което казваш. От друга страна разбирам и раздразнението ти. Обаче всичко това е в един идеален свят. И аз съм идеалист, но на практика, в страна като българия да не би да очакваш цялата мара втасала, та Нетгруп да са перфектни? И там работят хора (българи), и там има кризи, разходи и т.н. съобразяване с всякакви родни действителности.

Една от грешките им може би е да обещават, вместо да казват, че има немалка вероятност да закъснеят и т.н. Ти може да искаш от 12 до 12:59ч. да свършат с вероятност 100% без никаква възможност да стане нещо непредвидено (човешки или друг фактор), но не е нужно да обяснявам, че като стане грешка или нещо непредвидено, какво, в 12:59 да ти кажат "сори майна, яла утре в 12 да довършим па и ние ще дойдем точно в 12 пак" ?

Това не е точна наука. Не ги оправдавам, а само ти споделям размисли да се поуспокоиш малко, да не се натресеш на доставчик, който иначе много мило ще дойде да те свърже в уговореното време, а после ще им береш гайлето с години.

Доставчици бол, но ако си направиш труда, ще видиш че в доста райони хората имат "избор" между такива като ЕК, БТК, и още 1-2, като от всички е ясно, че само 1 или 2 стават за нещо. Т.е. избор има, ама какъв... Ако до вас имаш БТК+ЕК+Визио+Нетгруп? Ще чакаш нетгруп та пушек се дига. Поне аз бих.

Отделно тия 24 лв инсталационна такса, която им плащаш е за срок от 20 дни. За по-експресна инсталация има по-големи суми ;) . На мен лично ми се обадиха до няколко дни. И аз в началото роптаех от това и онва, но с времето разбрах, че нещата не могат да са идеални. Стига да не ми прекъсва нета често.

 

Изобщо, струва ми се подобен въпрос като на темата, е леко лишен от смисъл, след като е нужо да се каже в дадения район/улица, за където се пита, какви доставчици има, за да се даде мнение. Кичука е квартал, а всеки доставчик може да има частично покритие на даден квартал, рядко на целия, да не говорим че в даден миркорайон може даден доставчик да се дъни докато в останалите части да е супер.

Link to comment
Share on other sites

Виж, не ме разбирай грешно. Съгласен съм с всичко, което казваш. От друга страна разбирам и раздразнението ти. Обаче всичко това е в един идеален свят. И аз съм идеалист, но на практика, в страна като българия да не би да очакваш цялата мара втасала, та Нетгруп да са перфектни? И там работят хора (българи), и там има кризи, разходи и т.н. съобразяване с всякакви родни действителности.

Една от грешките им може би е да обещават, вместо да казват, че има немалка вероятност да закъснеят и т.н. Ти може да искаш от 12 до 12:59ч. да свършат с вероятност 100% без никаква възможност да стане нещо непредвидено (човешки или друг фактор), но не е нужно да обяснявам, че като стане грешка или нещо непредвидено, какво, в 12:59 да ти кажат "сори майна, яла утре в 12 да довършим па и ние ще дойдем точно в 12 пак" ?

Това не е точна наука. Не ги оправдавам, а само ти споделям размисли да се поуспокоиш малко, да не се натресеш на доставчик, който иначе много мило ще дойде да те свърже в уговореното време, а после ще им береш гайлето с години.

Доставчици бол, но ако си направиш труда, ще видиш че в доста райони хората имат "избор" между такива като ЕК, БТК, и още 1-2, като от всички е ясно, че само 1 или 2 стават за нещо. Т.е. избор има, ама какъв... Ако до вас имаш БТК+ЕК+Визио+Нетгруп? Ще чакаш нетгруп та пушек се дига. Поне аз бих.

Отделно тия 24 лв инсталационна такса, която им плащаш е за срок от 20 дни. За по-експресна инсталация има по-големи суми ;) . На мен лично ми се обадиха до няколко дни. И аз в началото роптаех от това и онва, но с времето разбрах, че нещата не могат да са идеални. Стига да не ми прекъсва нета често.

 

Изобщо, струва ми се подобен въпрос като на темата, е леко лишен от смисъл, след като е нужо да се каже в дадения район/улица, за където се пита, какви доставчици има, за да се даде мнение. Кичука е квартал, а всеки доставчик може да има частично покритие на даден квартал, рядко на целия, да не говорим че в даден миркорайон може даден доставчик да се дъни докато в останалите части да е супер.

 

 

Абе пич, кой е казал, че искам на секундата да ме свържат? Чакам ги от 2 седмици и кво от това? Въпроса беше принципен, като кажат от 12 до 13, да е така. Аз съм отсъствал от работа с 300 зора, а то никаква работа не свършиха.. Ми да кажат като хората, Г-не не можем днес и точка. Аз си правя сметка кога кво, не да ме правят на маймуна. Въпроса е да са коректни, а не перфектни! И не те знам кво работиш, ама тва с къде се намираме и кой кво е втасал, е мн смешно. Ами ако така и аз кажа, всичката мара втасала, и не им платя лекинко 6 месеца, дали ще ме търпят. И не ми разтягай смехории коя тема е излишна и коя не, никъде не съм ти искал мнението. То ако е излишна, аз нямаше да питам. До сега бях на идиотите от Визио и след като смених жилището, реших да сменя и доставчика. Нормално е човек да проучи и да получи най-доброто за съответните пари. И ако си чел, съм задал конкретен район, а не целия кичук. И ще те помоля следващия път, като даваш "компетентно" мение, защото си личи че си скаран с техниката, прочети предишните постове. Айде със здраве!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ок, майсторе. Ти си знаеш най-добре.

Успех с избора на доставчик. ;)

 

Мерси и нищо лично, само мение изказах. Извинявай, ако съм те обидил с нещо!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...