Jump to content
BulForum.com

Истината за Quattro :blink:


INCINERATOR

Recommended Posts

Ето още едно. http://video.google.com/videoplay?docid=90...h&plindex=0

 

Тест на xDrive и Quattro

 

 

Защо се получава така?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen

прочети това и сам ще разбереш защо се получава.

 

предлагам ти да направиш следният експеримент.

намери едно по-новичко ауди с централен торсен,вдигни му задната гума с крик във въздуха и се метни в автомобила.

бучни първа и дай газ до дупка.

ама баш до дупка-6000 оборота минимум.

след което със лявото краченце натисни спирачката.

последствията ще са ефективни,гаранция!особено ако пред аудито има стена или друга кола примерно.

Link to comment
Share on other sites

предлагам ти да направиш следният експеримент.

намери едно по-новичко ауди с централен торсен,вдигни му задната гума с крик във въздуха и се метни в автомобила.

бучни първа и дай газ до дупка.

ама баш до дупка-6000 оборота минимум.

след което със лявото краченце натисни спирачката.

последствията ще са ефективни,гаранция!особено ако пред аудито има стена или друга кола примерно.

 

 

Предпочитам да видя как ти го пробваш това ;)

Link to comment
Share on other sites

Е като се прави такъв тест предполагам, че всички са с еднакви гуми :) Ауди до колкото знам имат много сериозни постижения с куатро, а за бмв нищо не съм чул :) По лични наблюдения аудито с големите мотори и куатро просто няма назад

Link to comment
Share on other sites

Не съм голям фен на Ауто Билд, но имаше един тест на времето.

Мисля, че колите бяха Golf 4 motion, fiat padna 4x4, audi a6 или a4 quattro, хюндай някъв, ланд ровър и бмв х3. И се оказа, че БМВ-то е на 1во или 2ро място, ама не ми се търси сега.

 

 

А за куатрото и спортните модели не ми говори :D За справка последния Топ Гиър - ама и на тях не съм голям фен :)

Link to comment
Share on other sites

Нямам време за такива работи аз :) Ако имаш хдрайв след някой друг месец като скоча в аудито ще ги тестваме, стига да има сняг някъде по горите. Само да не се появи до тогава хонда акорд 2008, че **** съм ти и аудитата :)

Link to comment
Share on other sites

Добре ве Incinierator, разбрахме те че имаш 3ка, че е патронско кабрио, разбрахме че бмв са бест ъф дъ бест, вече можеш да се успокоиш :lol:

 

 

Пич, ти нещо да не шмъркаш?

 

Не съм казал, че бмв е дъ бест, нито, че хдрайва е по-добър от куатро. Просот ми е любопитно защо при такъв елементарен тест аудито не може да се справи :excl:

Link to comment
Share on other sites

Просот ми е любопитно защо при такъв елементарен тест аудито не може да се справи

 

ония линк дето ти го дадох в уикито е доста полезен,ама уви,кой да чете.

накратко - когато едно от колелата изгуби ептен сцепление (т.е. сцеплението клони към нула или е нула - лед или когато гумата е във въздуха) торсена се отваря и не предава тяга към останалите колела.

лечението горе ти го описах какво е - при буксуване на едното колело трябва само да симулираш сцепление със спирачката и торсена зацепва.

та така,теста въобще не е елементарен,а умишлен с цел изопачаване на недостатъка на торсена.

един вид все едно аз да ти сипя бензин на твоя дизел и после да се дивя и мая къв е тоя боклук за двигател дето са го измислили бмв,че не ще да върви с бензин.

Link to comment
Share on other sites

pi4aga, да прав си - въобще не съм видял линка по-горе :wacko:

 

Благодаря ти за разяснението, вече ми стана г/д ясно принципът на куатро или по-точно торсен диференциалът.

Link to comment
Share on other sites

Моля някой администратор да заключи темата. То се е видяло, че не може да стане разговор тука. Аман от спамери и смешници. :excl:

 

Случват се и такива хави. Куатрото обаче на S1 е било ненадминато.

 

Майната му нито една от двете коли не съм карал, но пък нито една от двете не бих отказал ;)

Link to comment
Share on other sites

Случват се и такива хави. Куатрото обаче на S1 е било ненадминато.

 

Майната му нито една от двете коли не съм карал, но пък нито една от двете не бих отказал ;)

 

Ми то ако ти ги подарвят оставало и да ги откажеш. :D

 

Иначе то Аудито не е ли малко по-голямичко от БМВ-то в слуая?

Link to comment
Share on other sites

ония линк дето ти го дадох в уикито е доста полезен,ама уви,кой да чете.

накратко - когато едно от колелата изгуби ептен сцепление (т.е. сцеплението клони към нула или е нула - лед или когато гумата е във въздуха) торсена се отваря и не предава тяга към останалите колела.

лечението горе ти го описах какво е - при буксуване на едното колело трябва само да симулираш сцепление със спирачката и торсена зацепва.

та така,теста въобще не е елементарен,а умишлен с цел изопачаване на недостатъка на торсена.

един вид все едно аз да ти сипя бензин на твоя дизел и после да се дивя и мая къв е тоя боклук за двигател дето са го измислили бмв,че не ще да върви с бензин.

Това със спирачката сигурен ли си, че действа. Защото при положение, че спирачното усилие би трябвало да е приблизително еднакво и на двете колела това на леда пак има по-малко сцепление и продължава да се върти само то (така предполагам). Но съм сигурен, че дори гумите да са ти на еднаква настилка при газ + спирачка, без шпер палиш само едната гума. Та какво остава ако не са на еднаква настилка. Освен ако няма някаква специална техника за работа със спирачката. Разясни малко, че може да ни е от полза за зимно време.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...