Jump to content
BulForum.com

Кой какъв Нисан кара


sMARTBomber

Recommended Posts

По примера от Honda раздела, ме загриза любопитството колко от съфорумците караме Нисани.

 

Аз например карам Нисан Примера Р10 96г. 1.6 16V.

 

Дайте да видим има ли колеги по марка :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Аз нямам личен автомобил , но чат пат карам на татко колата която е Примера 2.0 ДСЛХ 93 П15 (мисля че беше или П10 мотор) .

Link to post
Share on other sites

EEE страхотна тема , ха ха , какво съвпадение от 2 години минахме със жена ми на Нисан , тя е с микра , а аз с пикап двойна кабина Навара , нейната е зелена , а мойта чернаи съответно нейната 5 месеца -14000 км , мойта 9 месеца 17500 км. И нещо за отбелязване , за първи път карам автомобил който , буквално няма поддръжка . Цяла зима изкарах с едно зареждане на препарат за чистачките и има още .

Link to post
Share on other sites

Карам Nissan Pathfinder, бензинов (в тази част на света копелдаците не предлагат дизелови агрегати) 3.3 V6. Много здрава машина, но не става за градско каране. :)

Link to post
Share on other sites
Аз карам Primera 2.0eGT P10 150HP. Ето малко снимки:

Nissan Primera 2.0eGT

Браво, добре си я изпънал. Все едно гледам мойта - цвят, маска и тн... :P Тия дни ще се наканя да я измия и ще я наснимам и аз.

Най ме е яд за маската на мойта, че беше от новите, като я взех, ама сега по неволя вече съм със стара, че новата се счупи в една мантинела...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
По примера от Honda раздела, ме загриза любопитството колко от съфорумците караме Нисани.

 

Аз например карам Нисан Примера Р10 96г. 1.6 16V.

 

Дайте да видим има ли колеги по марка :)

 

 

Абсолютно същата, ама червена :)

Link to post
Share on other sites

И аз имам известен опит с Нисаните :) До преди няколко месеца карах Nissan Patrol 2.8TD (къса база) с offrad гуми, които го караха супер много да подскача и го правеха не особено стабилен на пътя, иначе много яка машина. За offroad няма равен, катери навсякаде....

 

Карам Nissan Pathfinder, бензинов (в тази част на света копелдаците не предлагат дизелови агрегати) 3.3 V6. Много здрава машина, но не става за градско каране.

 

Е т`ва трябва да е стария Pathfinder, новия май е 4.0л v6 с 269 конски сили.

Link to post
Share on other sites
И аз имам известен опит с Нисаните :) До преди няколко месеца карах Nissan Patrol 2.8TD (къса база) с offrad гуми, които го караха супер много да подскача и го правеха не особено стабилен на пътя, иначе много яка машина. За offroad няма равен, катери навсякаде....

Е т`ва трябва да е стария Pathfinder, новия май е 4.0л v6 с 269 конски сили.

 

Да, новите са по-големи (7 местни), доста по-луксозни и стават по-малко за офроуд. Този е от 99-та, но и за него трудно се намират подходящи части за офроуд-тунинг. В момента най-лесно се тунинговат моделите от 95-96-та. Иначе е много здрава машина. Вече навъртях 140,000 и чак сега ще сменям съединителя. :)

Link to post
Share on other sites
Браво, добре си я изпънал. Все едно гледам мойта - цвят, маска и тн... :P Тия дни ще се наканя да я измия и ще я наснимам и аз.

Най ме е яд за маската на мойта, че беше от новите, като я взех, ама сега по неволя вече съм със стара, че новата се счупи в една мантинела...

Аз много си е харесвам. Пък как върви няма думи :D :D :D

Link to post
Share on other sites
Да, новите са по-големи (7 местни), доста по-луксозни и стават по-малко за офроуд. Този е от 99-та, но и за него трудно се намират подходящи части за офроуд-тунинг. В момента най-лесно се тунинговат моделите от 95-96-та. Иначе е много здрава машина. Вече навъртях 140,000 и чак сега ще сменям съединителя.

 

 

Еми возил съм се в новия Pathfinder 2.5dci с чип 220 коня. Не мога да кажа, че е кой знае колко луксозен. Ама е за предпочитане пред Pajero или Land Cruiser. Само дето от тоя клас всичките возят като каруца. И все пак си заслужава парите.

 

Иначе в Канада има ли подходящ терен за offroad и изпробвал ли си възможностите на твоя пътекотърсач :D И как го храниш този 3,3 v6 :D сигурно има сериозен разход :)

 

Тука има сега състезаниe по offroad и ме е малко яд, че нямам време да отида да погледам.

Link to post
Share on other sites
Еми возил съм се в новия Pathfinder 2.5dci с чип 220 коня. Не мога да кажа, че е кой знае колко луксозен. Ама е за предпочитане пред Pajero или Land Cruiser. Само дето от тоя клас всичките возят като каруца. И все пак си заслужава парите.

 

Иначе в Канада има ли подходящ терен за offroad и изпробвал ли си възможностите на твоя пътекотърсач :D И как го храниш този 3,3 v6 :D сигурно има сериозен разход :)

 

Тука има сега състезаниe по offroad и ме е малко яд, че нямам време да отида да погледам.

 

Едва ли има по-подходящо място за офроуд от Канада. Трейловете са неизброими и с всякакви условия и степени на трудност. Единственото, което липсва е пустинен трейл, но малко по-наюг в щатите такива колкото искаш. Аз още не съм се пускал по сериозен маршрут, защото колата все още я ползвам като основна, освен това си иска здрава подготовка - лифтинг за по-сериозни гуми, смяна на окачването, блокиращи диференциали и прочее неща, без които истинският офроуд е невъзможен. Като ходя на разходки из планината обаче редовно си излизам извън пътя а тази зима пък си газих в метрови преспи без никакъв проблем (когато ходя на ски ми прави кеф да паркирам на места, където обикновен автомобил не може да припари). :)

 

За храненето засега се ядва. Градското е тормоз (над 15/100), но цената на бензина все още е прилична - средно $1.15 на литър след последните скокове на петрола. :)

Link to post
Share on other sites
/офф

То и при нас е толкова бензина 2 лева...

1 Canadian dollar = 0.901713255 U.S. dollars

1.15 канадски долар излиза към 1 американски или около лев и 50-60 стотинки приблизително

Link to post
Share on other sites

1.60 ама там се кара 10 пъти повече от тука и всеки скок се усеща 10 пъти по-силно ;) Лятото като стана $3 галона направо взе да ми става жал за тия с големите камионетки които минават 5 мили с 1 галон.

 

Да ви се оплача днес ми се прецака имобилайзера на нисана и се оказа че не може да се махне. Дано да не ме обръснат твърде много за заводското дистанционно.

Link to post
Share on other sites

По въпроса за разхода, моя 3.3 литров шестак минава за твърде скромна машина по тези географски ширини. Ако ви кажа какви многотонни чудовища с 6-литрови двигатели все още се карат тук, при това за ежедневна градска употреба. Например чудовището Титан на Нисан (който е от "скромните" модели в класа) върви стандартно с VK56DE - 5.6-литров DOHC 32-клапанов V8. Не ми се говори за безумните лами на Форд - F450 Super Duty, които вървят и с 6.8-литров V10 и са някаква умопомрачаваща "мода" тук. Направете си сметка това чудо как се "изхранва". Тук-там се намира някой "тарикат", който си е поръчал модела с 6.4-литровия Power Stroke Diesel.

Аз лично все още не мога да си го обясня. :D

Link to post
Share on other sites
По въпроса за разхода, моя 3.3 литров шестак минава за твърде скромна машина по тези географски ширини. Ако ви кажа какви многотонни чудовища с 6-литрови двигатели все още се карат тук, при това за ежедневна градска употреба. Например чудовището Титан на Нисан (който е от "скромните" модели в класа) върви стандартно с VK56DE - 5.6-литров DOHC 32-клапанов V8. Не ми се говори за безумните лами на Форд - F450 Super Duty, които вървят и с 6.8-литров V10 и са някаква умопомрачаваща "мода" тук. Направете си сметка това чудо как се "изхранва". Тук-там се намира някой "тарикат", който си е поръчал модела с 6.4-литровия Power Stroke Diesel.

Аз лично все още не мога да си го обясня. :D

 

safety ;) колкото по голямо било-толкова по-сейф. Има и хора, които чат-пат ги ползват по предназначение, но са ужасно малко. Аз не виждам разлика дали ще отидеш да си вземеш детето от училище със stupid urban vehicle или със 2.4 литровата малолитражка. Освен двойната разлика в разхода де. Бях чел някъде, че производителите са виновни, защото камиончетата не влизат във графата лека кола а "light truck", където изискванията за вредните емисии са по-леки, освен това печалбата при СУВ е по-голяма, от колкото при колите, така че те имат по-голям интерес да си продават камиончетата, от колкото колите. Гледах и една статистика, според която от всички реклами на автомобили над 65% са за СУВ.

Link to post
Share on other sites
safety ;) ...

 

Може би си прав. Сега се сещам защо изглеждам толкова нищожен, когато се наредя по средата между два eighteen wheeler-а (еквивалента на нашенските ТИР-ове, но доста по-огромни) на някой светофар. :D

Link to post
Share on other sites

А как ти се струва 3 eighteen wheelers - и един отпред, докато си карах с 40, още на втората седмица в щатите :) Кофти тръпка е. Между другото нали по-леката като тегло кола в удара обира по-голяма част от енергията на удара, така че има някаква логика за камиончетата, но за съжаление стига до там, защото са просто големи, нищо повече. Един от 18те миризливи индийци в съседния апартамент караше новата алтима, беше и сложил 18" хромирани джанти, ей такъв нисан искам :) За съжаление докарах само до алтима 97ма. Жалко, че ги няма в България, с кеф ще си взема и тук такава.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

От около година и половина имам NISSAN Primera P11 130 кончета, бензин, хечбек. Влюбен съм си в колата, удоболствие е да я караш мощна, удобна, красива и за големината и конете не и е голям разхода. До сега никакви проблеми не съм имал с нея.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...