Jump to content
BulForum.com

Дискусия за спортни и спортно ориентирани автомобили


INCINERATOR

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Тва разминаване трябва да съм в колата, за да го повярвам при тия високи скорости. На 400 метра НСХ със 240 коня бие М6. При около 190 200 км в час тяхна терминална скорост смятай за още 400 метра за какво доускорение трябва да иде реч.........

 

Баси мамата..верно ли е реалност

 

http://www.youtube.com/watch?v=lGboL4eQiJ8 R35 май май 0-100 му е силата :)

Link to comment
Share on other sites

дрън-дрън,пляс-пляс.

кутията се трошала,на кривия уй космоса му виновен.

 

проблема е,че от нищото нисан изринаха нивата с новата годзила и скриха шапката дори на флагмена на порше,а какво остава за останалите,дето уж се напъват с разни 'спортни' автомобили - м3,амг незнамсикво и прочее.

там пък вече е направо жалко,по-тежка кола с по-малко коне да върти по-бързо обиколки на писта,смех абсолютен

Link to comment
Share on other sites

дрън-дрън,пляс-пляс.

кутията се трошала,на кривия уй космоса му виновен.

 

проблема е,че от нищото нисан изринаха нивата с новата годзила и скриха шапката дори на флагмена на порше,а какво остава за останалите,дето уж се напъват с разни 'спортни' автомобили - м3,амг незнамсикво и прочее.

там пък вече е направо жалко,по-тежка кола с по-малко коне да върти по-бързо обиколки на писта,смех абсолютен

 

Лаунч контрола помага само за старта, после са тракшън и други причудливи системи

Link to comment
Share on other sites

Обаче във войната по пистите май американците тоя път ще излезнат печеливши:

 

Nürburgring lap times:

7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR

7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport

7:25.3 Ferrari Enzo

7:26.4 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1

7:28 Porsche Carrera GT

 

 

 

 

 

Italy(Germany) vs Japan

Link to comment
Share on other sites

не бързай :rolleyes: . Енцото е имало нещо счупено освен ако не са правили втори тест, а и то е 03-та, а срещу Вайпър-а виждам 09-та. Ако новото FX70 види бял свят през 09-та. Нещата може да се обърнат и то СЕРИОЗНО :P

Link to comment
Share on other sites

Ммм, не е Вайпъра n1 нещо друго беше ама не съм сигурен какво, но не е той ;)

 

това не показва, че вайпъра е пръв, а просто е пръв сред тях. няква измислена сглобпка от 650 кила е първа :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ммм, не е Вайпъра n1 нещо друго беше ама не съм сигурен какво, но не е той ;)

 

 

Номер 1 е при "Production vehicles"

 

 

 

 

Между другото това е доста впечатляващо:

 

6:11.13 Porsche 956 Gr. C Stefan Bellof 28 May 1983

Link to comment
Share on other sites

Номер 1 е при "Production vehicles"

Между другото това е доста впечатляващо:

 

6:11.13 Porsche 956 Gr. C Stefan Bellof 28 May 1983

 

Мисля, че има БГ жилка в него. Загива в катастрофа. Той и Сена правят смешен Ален Прост с неговия МКЛ през 84-та в Монако на проливния дъжд.

Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Quattro

Има аудито малко по-малко коне обаче не са определящи за рали нито ускорението от 0 до 100... Не знам вече как да ти го обясня. Първо въпросния форд никога не е побеждавал куатрото. Второ 2-ма от 3-мата които са го карали са катастрофирали тежко. (Единия е бил тежко ранен а навигатора умира, а другия помита хора които гледат ралито и е една от най-големите трагедии в автомобилния спорт, което довежда по-късно и до закриването на цялата група Б в рали шампионата) Прехваления форд никога не е бил и ликвидира всеки който го кара. Мине ли 500 коня е напълно неуправляем и това са си го признали хората от форд и ти искаш да ме убедиш, че е по-добър от куатрото???? С какво освен да се дръпкат на светофарите и на малкия му пръст не може да стъпи. Много коне много нещо ама американците не се научиха и до сега, че мощта иска и контрол за къв ми е рали автомобил който е супер бърз на право обаче не може 1 завой да вземе. Освен това сраврението отгоре е тенденциозно, защото данните са от различни сезони и нещата се различават много. Максималната мощност на състезание е на куатрото е била около 600 коня. На форда 550 коня. Точно преди да закрият група Б и 2-те надминават 800-те обаче форда е абсолютно неуправляем. Пффф какво ли се обяснявям земи един драгстер пък ходи на рали с него той взима 0-100 за под секунда за теб сигурно е перфектен за целта.

Link to comment
Share on other sites

Ами какво ли се обясняваш я?Wiki-то е напълно на добри начала инфото в него.

После аз като говорих за фордчето само и единствено времето за 0-100 съм му визирал и то на макадан.Нито съм искал засягам аудито нито да споря с теб.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

И понеже гледам голям фонт се ползва за Норд-а и временат там сега една тотално отвлечена аналогия.Дигиталната версия на Hockenheimring във WorldRacing 2 >

 

1. 1.21.10 - Gumpert GTR

2. 1.21.82 - MacLaren F1 LM

3. 1.22.00 - Merc CLK LM

4. 1.23.00 - Koeningsegg CCX

5. 1.25.35 - Ferrari FXX

6. 1.25.84 - Veyron 16.4

7. 1.28.00 - Zonda F

8. 1.28.69 - Enzo

9. 1.29.00 - Maser MC 12

10. 1.29.93 - Lambo LP-640

11. 1.31.00 - Ascari KZ1

12. 1.32.00 - Carrera GT

13. 1.32.00 - Ford GT40

 

Нямам никакви претенции времената да са реалистични, аз съм ги правил, няма претенции поведението на колите да е реалното.Просот като интересно нещо го давам.

Става въпрос за обиколка от спряло положение, студени гуми.Старал съм се да са максимално чисти обиколките ама все пак за без волан става въпрос.Но пак мисля, че е интересно.

Конфигурацията на Хокенхайм, която е ползвана е тази от Ф1 ;)

 

 

Времената завършващи на 00 са с много малки стойности от 10 до 29, но не повече.

Link to comment
Share on other sites

И понеже гледам голям фонт се ползва за Норд-а и временат там сега една тотално отвлечена аналогия.Дигиталната версия на Hockenheimring във WorldRacing 2 >

 

1. 1.21.10 - Gumpert GTR

2. 1.21.82 - MacLaren F1 LM

3. 1.22.00 - Merc CLK LM

4. 1.23.00 - Koeningsegg CCX

5. 1.25.35 - Ferrari FXX

6. 1.25.84 - Veyron 16.4

7. 1.28.00 - Zonda F

8. 1.28.69 - Enzo

9. 1.29.00 - Maser MC 12

10. 1.29.93 - Lambo LP-640

11. 1.31.00 - Ascari KZ1

12. 1.32.00 - Carrera GT

13. 1.32.00 - Ford GT40

 

Нямам никакви претенции времената да са реалистични, аз съм ги правил, няма претенции поведението на колите да е реалното.Просот като интересно нещо го давам.

Става въпрос за обиколка от спряло положение, студени гуми.Старал съм се да са максимално чисти обиколките ама все пак за без волан става въпрос.Но пак мисля, че е интересно.

Конфигурацията на Хокенхайм, която е ползвана е тази от Ф1 ;)

Времената завършващи на 00 са с много малки стойности от 10 до 29, но не повече.

 

Чакай, това игра ли е? И си е играл? Я драсни едно ЛС. Ама май на мойта печка няма да мога да я подкарам

 

Би трябвало да е нова => , че е най-новата конфигурация на Хока(тая с фейслифта) :)

Аз мога да дам времена на ама на рФактор и Ф1. :)

Link to comment
Share on other sites

 

ако я подкарам по НЯКАКВА случайност с волана - ще разцъкаме :rolleyes:

 

Отностно реалността. За сега няма такава игра, понеже аз на сезон 04 на Ф1 съм правил 1:07:9 на Хокенхайм. При 1:18-1:20 ако не се лъжа в реалността

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...