Jump to content
BulForum.com

Проблем ROVER 214 SI


sugaru

Recommended Posts

Здравейте! Проблема е следния: трудно пали, понякога изпуква нещо когато въртя ключа за да запали.

Когато след известни мъки и притеснение от моя страна запали добре.... Мина няколко километра има няма

2-3 и на някои светофар когато се наложи да спра просто изгасва. УЖАС. после пак зод докато запаля

и когато подам гас (автомобила е на бензин и само на бензин) отново загася. Прихлъцва и загася ;[ .

Бензин в резервоара - до половината, масло - също. Автомобила го закупин от Германия и аз съм втория му собственик. Беше в перфектно състояние, но пътищата в БГ му разказват играта. Имам го от 2 години и му смених всичко каквото трябва веднага след като го закупих - въздушен, маслен, горивен филтър, ролките и ремъците а също и маслото (кастрол). Имам съмнения, че е от карбуратора или свещите но дори несъм проверил свещите.. не разбирам от такива работи и ме е страх да барам. Бих искал какво мога Аз да направя, от какво може да се причинява това когато подам каз и възможно ли е да е от клапаните? ;[

Много ми е болно и вярвам, че ще има хора които ще ме разберат и надявам се такива които ще ми помогнат.

 

Благодаря Ви предварително.

Link to comment
Share on other sites

може да е от свещите те се сменят на 15000-20000 километра и кабелите може някъде да ти е запишен горивопровода и от това да прави проблем

Link to comment
Share on other sites

Здравейте! Проблема е следния: трудно пали, понякога изпуква нещо когато въртя ключа за да запали.

Когато след известни мъки и притеснение от моя страна запали добре.... Мина няколко километра има няма

2-3 и на някои светофар когато се наложи да спра просто изгасва. УЖАС. после пак зод докато запаля

и когато подам гас (автомобила е на бензин и само на бензин) отново загася. Прихлъцва и загася ;[ .

Бензин в резервоара - до половината, масло - също. Автомобила го закупин от Германия и аз съм втория му собственик. Беше в перфектно състояние, но пътищата в БГ му разказват играта. Имам го от 2 години и му смених всичко каквото трябва веднага след като го закупих - въздушен, маслен, горивен филтър, ролките и ремъците а също и маслото (кастрол). Имам съмнения, че е от карбуратора или свещите но дори несъм проверил свещите.. не разбирам от такива работи и ме е страх да барам. Бих искал какво мога Аз да направя, от какво може да се причинява това когато подам каз и възможно ли е да е от клапаните? ;[

Много ми е болно и вярвам, че ще има хора които ще ме разберат и надявам се такива които ще ми помогнат.

 

Благодаря Ви предварително.

 

 

 

 

 

 

В момента навсаякъде е пълно с фалшижи бензини.Моята кола правеше същите номера(без гасненето по кръстовища).Изто4их бензина,налях Karrera 100 ot OMV и сега вси

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...