Jump to content
BulForum.com

za LAN kartata


LaN

Recommended Posts

ami naposledak neshto vzeh da imam ot 4% do 17% zagyba na paketite pri ping komanda kam evrokom,a znam,4e dopystimata granica sa 2% . Obadih se na otdela internet na dostav4ika i ot tam pusnaha otvetna proverk ana modema ,ot koiato izleze,4e procenta zagybi mi bil 1% ! i da sam hvanel da si pogledna LAN kartata. Ne yspiah da dobavia,4e ako pyska po 5 ili 10 paketa, moje da si pomisli 4e izobshto niamam niakvi zagybi,drygo e da ostavish 100-120 paketa ping da si proveriavat za vryzka.kakto i da e ,predi da se brykna za nova LAN karta,iskam da popitam ,ako znae niakoi sly4aino,vazmojno li e tova naistina da mi e ot mrejovata karta ? Ima i niakvo strano savpadenie,4e ve4er,pri po-niski temperatyri otvyn,pinga mi si e normalen,ili po4ti,a kato se stopli malko vremeto i se poiaviavat zagybite.Dali naistina problema mi e v mashinata,kak mislite? Az samiat otskoro se zanimavam,ponay4ih tova-onova,no za tozi problem znaniata ne mi dostigat.

 

P.S.> Zabravih da kaja,4e kogato pingam vrazkata ,spiram vsiakakvo teglene i upload.

Link to comment
Share on other sites

Да, това е често срещан проблем. Това че са ти казали че LAN платката е кофти е направо смешно, хехе. Ами представи си - LAN платката работи на 100Mbit/s а пък скоростта с която точиш от евроком най-много е 512kbit/s ако си на плюс тарифата. Разликата е кажи речи 200 пъти, тоест LAN не е натоварена и дори и в най-лошия случай ще смогне да обработи пакетите. Значи проблема е в трасето на Евроком - слаб сигнал или не добре настроени усилватели. Първото нещо което ти казват от съпорта е че проблема е в теб. Аз за това мразя да се разправям с тях - много нерви... До момента съм ходил на поне 4-5 места да оправям подобни проблеми (понеже бачкам като системен админ и подръжка на фирми и клиенти). В повечето от случайте нещата са се оправяли доста след като съм им казвал че има проблем и проблемите са в кабелната мрежа. Единия случай беше с пиратско включване от съседи в кабелната мрежа, другия от лошо ниво на обратния канакл.

Значи стойностите на сигнала може да ги провериш от WEB интерфейса на твоя модем. За целта в браузър отвори адреса:

http://192.168.100.1/

 

Ако си с модем Scientific Atlanta ще ти поиска парола. Ползвай:

username: admin

password: w2402

 

След като влезнеш вътре ще може да видиш нивата на правия и обратния канал. На правия трабва да е между -15dbmV и +15dbmv (по-голямата стойност е по-добре) а на обратния да е по-малка от +58dbmv - тука по-малка стойност е по-добре.

Между другото само да добавя и още нещо: Когато пускаш PING за да провериш колко пакета пропадат се увери преди това че не е пуснато друго приложение което да ползва интернет, тоест не сваляш нешо. Ако фоново се сваля нещо е налълно нормално да пропадат пакети!

Link to comment
Share on other sites

Аз от седмица имам този проблем, всичко се зарежда изключително бавно!

Обадих се на съпорта и на мен не ми казаха нищо за мрежова карта, а съвсем учтиво ми обясниха че имало смущения по трасето, в нашия квартал напоследък се включили много нови интернетаджии, та затва. Работели по въпроса, оттам ми измериха сигнала, викат чудесен е, но възможно е да търпите такива смущения, работим по въпроса.

Така, че остава да се надяваме да се оправи, кво друго ни остава засега..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...