Jump to content
BulForum.com

Tuning Cars


asd

Tuning Cars  

75 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Абе от доста време в най-различни теми се водят спорове за това кои коли са най-добри и най-предпочитани за тунинг.Аз лично участвах в един такъв :bgrin: .Та викам да си спорим тука на воля вместо да спамим другите теми.Има само едно правило-примерно ако казвате"Шампионата по Драг Рейсинг 2005 го спечели американска кола" или "ауе Toyota Celica японците ги праят по 1200коня" е препоръчително да покажете и някоя снимка или характеристики,щото и аз мога да кажа че има BMW Z3 с 1000 коня ама кой ша ми повярва :D

 

Edit:Ся като погледанх Pool-a и видях че има 7 гласували,а само едно мнение.Толкова спам и несавършени спорове.Просто пренесете спора си тук бе хора.Затфа я създадох темата :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Хубаво е да има такава тема. Стига сме спамили.

Но аз смятам да се въздържа от гласуване, щото аз съм напълно против тунинга и за мен тунинга разваля външния вид на колата отвсякъде :crazy: :sick .

 

edit: :throw: вместо да съм дал да видя резултатите съм дал гласуване. Как мога да разбера поне кое съм оцелил.

Link to comment
Share on other sites

Тунинг не означава спойлерите ,задни/предни брони и шаренийки по возилото...

Tuning означава да настроя!Което ще рече ,че има и тунинг в колата!

Демек двигател,окачване и тем подобни...

Като кажеш тунинг не се сещай само за външен такъв,ами и за "performance" тунинг!

Иначе гласувах за японските коли много ясно...ако имаше и втора възможност щях да гласувам и за Европеските и по-специялно за Немските автомобили!

Хм...колко много гласували,а колко малко поста!

Link to comment
Share on other sites

Тунинг не означава спойлерите ,задни/предни брони и шаренийки по возилото...

Tuning означава да настроя!Което ще рече ,че има и тунинг в колата!

Демек двигател,окачване и тем подобни...

Като кажеш тунинг не се сещай само за външен такъв,ами и за "performance" тунинг!

Иначе гласувах за японските коли много ясно...ако имаше и втора възможност щях да гласувам и за Европеските и по-специялно за Немските автомобили!

Хм...колко много гласували,а колко малко поста!

Е добре де, аз разправям, че мразя визуалния тунинг. А ти ме подсети... И тунга на интериора не ми харесва. До двигателя и ходовата част може и тунинг да се нарече, но не бих казал че е напълно точно. По скоро подобрения. Нямам нищо против тези подобрения. Ама нека всичко си има граници. К'во ще ги правя тея 1000 коне.

Link to comment
Share on other sites

Тунинг не означава спойлерите ,задни/предни брони и шаренийки по возилото...

Tuning означава да настроя!Което ще рече ,че има и тунинг в колата!

Демек двигател,окачване и тем подобни...

Като кажеш тунинг не се сещай само за външен такъв,ами и за "performance" тунинг!

Иначе гласувах за японските коли много ясно...ако имаше и втора възможност щях да гласувам и за Европеските и по-специялно за Немските автомобили!

Хм...колко много гласували,а колко малко поста!

Ехх ако знайш как са надявах някой да каже японските коли та да спретнем един мощен спор :D .Иначе аз съм писал тунинг като цяло.Perfomance Tuning,Vizual Tuning Interior Tuning(интериор не съм сигурен че така се пишеше :bgrin: ).За мен японските коли наистина са добри за тунинг-най-добрите са,но това не ми харесва в тях,че без тунинг нищо не струват :) .Докато едно BMW трета серия-кола създадена за race или някое Ауди,че и новите Мерцедеси ако щеш-това са коли които и без тунинг са изключително бързи,а сложе ли им се туниг стават зверове :punk .Това си е мое мнение де,но все пак европейските коли RULEZ :punk :punk

 

 

Edit:абе хора кфо само гласувате инкогнито бе.Защитете мнението си :)

 

Edit2:И преди малко като казах за Мерцедес я скибайте е тоя звяр

http://www.seriouswheels.com/2004/2004-Kle...FA-1024x768.htm

---- Specifications ----

 

Price

--

 

Weight

--

 

Engine

V12

 

Transmission

5 speed automatic

 

Aspiration

Twin Turbochargers

 

Chassis

--

 

HP

627 hp

 

Torque

769 lb-ft

 

HP/Liter

--

 

HP/Weight

--

 

0-62 mph

4.2 seconds

 

Top Speed

186 mph (electronically limited)

Японките да го '''' :D

Link to comment
Share on other sites

Кво очакваш от Kleeman...Hamann ги правят същите зверове...Тяхен американски еквивалент е Saleen...които направиха знаменития Saleen S7 Twinturbo и много преди Buggati достигнаха границата от 400 км/ч!!!

Още един евро еквивалент е Gemballa,които са специялизирани в професионалното тунинговане на Porsche!( gemballa.de )Такава компания е и Dahlbach за VW Golf,такава компания е и Achtuning...има ли смисъл да се пеня и да изреждам колко много и по-хубави компаний има за тунинг от Kleeman???Да,с някви бесни модификаций по частите на автомобила как няма да достигне 185 мили/ч!!!Ама не е там въпроса...И мен дъртите модели на Мерцедес много ме нервят,как под капака им се чува един тракащ звук...един такъв дизелов,недоизпипан звук...сещаш ли се!?Много ме нерви и ще продължава да ме нерви,ама не го показвам...нерви си ме,трая си! И тва да кажеш,че японските да го духат...за тва айде не се обидих,ама да кажеш ,че японските коли без тунинг не струват...ей тук ме удари в челото,честно... :angry: Къде забрави новото Mitsubishi Eclispe,Toyota Supra,Nissan Skyline,Nissan 350Z,Honda Prelude,Honda S2000...има ли смисъл да изреждам нататък??? :huh: МОга да изредя толкова много компаний (японски) и толкова още много коли (пак японски),които наистина си струват и съм сигурен,че ти даже не си и предполагал,че съществуват...ама кажи ми,има ли смисъл да го правя,като се инатите и не можете да си признаете,че японските коли си струват наистина!

Link to comment
Share on other sites

И мен дъртите модели на Мерцедес много ме нервят,как под капака им се чува един тракащ звук...един такъв дизелов,недоизпипан звук...сещаш ли се!?

Еми то к'во искаш. Такива стари коли.

Ама да ти кажа за мен нищо не може да се сравни със звука от двигателя на някоя спортна американска кола от края на 60те и началото на 70те. Просто ме разцепва. Сяга да замеся Бързи и яростни, но втората част. Помниш ли там където се дърпаха двете Мицубишита срещу Шевролета и Доджа. Негъра там съска нещо с неговата кола, а като другия изряза неговата негрото се насра.

Link to comment
Share on other sites

Кво очакваш от Kleeman...Hamann ги правят същите зверове...Тяхен американски еквивалент е Saleen...които направиха знаменития Saleen S7 Twinturbo и много преди Buggati достигнаха границата от 400 км/ч!!!

Още един евро еквивалент е Gemballa,които са специялизирани в професионалното тунинговане на Porsche!( gemballa.de )Такава компания е и Dahlbach за VW Golf,такава компания е и Achtuning...има ли смисъл да се пеня и да изреждам колко много и по-хубави компаний има за тунинг от Kleeman???Да,с някви бесни модификаций по частите на автомобила как няма да достигне 185 мили/ч!!!Ама не е там въпроса...И мен дъртите модели на Мерцедес много ме нервят,как под капака им се чува един тракащ звук...един такъв дизелов,недоизпипан звук...сещаш ли се!?Много ме нерви и ще продължава да ме нерви,ама не го показвам...нерви си ме,трая си! И тва да кажеш,че японските да го духат...за тва айде не се обидих,ама да кажеш ,че японските коли без тунинг не струват...ей тук ме удари в челото,честно... :angry: Къде забрави новото Mitsubishi Eclispe,Toyota Supra,Nissan Skyline,Nissan 350Z,Honda Prelude,Honda S2000...има ли смисъл да изреждам нататък??? :huh: МОга да изредя толкова много компаний (японски) и толкова още много коли (пак японски),които наистина си струват и съм сигурен,че ти даже не си и предполагал,че съществуват...ама кажи ми,има ли смисъл да го правя,като се инатите и не можете да си признаете,че японските коли си струват наистина!

Е на тфа удебеленото ти са смея ама много ти са смея :laughing: .Аз също се интересувам от коли и специално за Nissan Skyline мога да ти кажа че е кола СЪЗДАДЕНА ЗА ТУНИНГ.И пак повтаеям СЪЗДАДЕНА.Самата кола като цяло е направена,за да бъде тунингована.И кои още ша ги изреждаш нататък.Аз са сещам само за Mitsubishi Lancer Evo което наистина си е добра кола.В предния пост казах че японките също ми харесват,но като цяло повече ми харесват тунингованите европейски коли.

Link to comment
Share on other sites

Е защо Скайлайн да е кола,направена,за да се тунингова?Влагаш ли някаква мисъл в това си изказване?Това,че в БГ има един маняшки Скайлайн,че братята с дръпнати очи пипат тук-там,за да стане яката мания ,не значи,че е направена за тази цел.Един сток Скайлайн си е напълно доволна и бърза кола.Тунинг и се прави като почнеш да я лашкаш по състезания от различен тип.

 

А по анкетата нямам мнение-не ме кефи това делене,има много модели,които подлежат на сериозен тунинг,без значение в коя страна са произведени.

Link to comment
Share on other sites

Е защо Скайлайн да е кола,направена,за да се тунингова?Влагаш ли някаква мисъл в това си изказване?Това,че в БГ има един маняшки Скайлайн,че братята с дръпнати очи пипат тук-там,за да стане яката мания ,не значи,че е направена за тази цел.Един сток Скайлайн си е напълно доволна и бърза кола.Тунинг и се прави като почнеш да я лашкаш по състезания от различен тип.

 

А по анкетата нямам мнение-не ме кефи това делене,има много модели,които подлежат на сериозен тунинг,без значение в коя страна са произведени.

Еми гледах производителите казаха,че са направили така колата,за да привлекат повече от "младите дрифтъри" :P

Link to comment
Share on other sites

@ velvet_underground : Съгласен съм с теб... :)

@ asd : Има едно клипче на "Fifth Gear" , там се дърпат McLaren F1 и Nissan R33 GTR,което както сигурно знаеш е по-стария модел от Skyline GTR!Скайланът завърши с няколко стотни по-бавно от McLaren-a!Невероянто ,нали?!И ако кажеш,че Skyline е кола САМО за тунинг,аз бих ти се изсмял в лицето!

Виж пич,изчел съм доста литература,изгледал съм кви ли не документални филми било то за улични състезания или рали шампионати и мога да кажа,че не се усланям само на игри и високо-бюджетни филми!Усещаш ли,че като си удебелил всички коли,колко ниско си паднал!?

А автомобилите които ще изредя са : Mitsubishi Lancer Evo (I - VIII),Mazda Rx-8,Rx-7,Mazda MX5 Miata,Nissan Sentra,Hyundai Elegance,Hyundai Sonata,Nyundai Elentra,Hyundai Coupe (всички модели),Mitsubishi Galant,Nissan 240 SX,Nissan S15 Silvia,Toyota Chaser,Acura Integra,Acura RSX,Acura NSX,Infiniti (не говоря за джиповете),Scion tC...още искаш ли? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Еми то к'во искаш. Такива стари коли.

Ама да ти кажа за мен нищо не може да се сравни със звука от двигателя на някоя спортна американска кола от края на 60те и началото на 70те. Просто ме разцепва. Сяга да замеся Бързи и яростни, но втората част. Помниш ли там където се дърпаха двете Мицубишита срещу Шевролета и Доджа. Негъра там съска нещо с неговата кола, а като другия изряза неговата негрото се насра.

 

Ти сериозно ли се аргументираш с този детски филм ?!?! :blink:

 

Е на тфа удебеленото ти са смея ама много ти са смея :laughing: .Аз също се интересувам от коли и специално за Nissan Skyline мога да ти кажа че е кола СЪЗДАДЕНА ЗА ТУНИНГ.И пак повтаеям СЪЗДАДЕНА.Самата кола като цяло е направена,за да бъде тунингована.И кои още ша ги изреждаш нататък.Аз са сещам само за Mitsubishi Lancer Evo което наистина си е добра кола.В предния пост казах че японките също ми харесват,но като цяло повече ми харесват тунингованите европейски коли.

 

Абе ти преди да ги напишеш всички тия глупости прочете ли поне заглавието на темата? Май сам изпадаш в противоречие...

 

Аз гласувах за японските ЕСТЕСТВЕНО!!! Примерите са толкова много, че не виждам смисъл да се изрежда.... Голям флууд ще падне в тази тема!

 

Успех!!!

Link to comment
Share on other sites

@ velvet_underground : Съгласен съм с теб... :)

@ asd : Има едно клипче на "Fifth Gear" , там се дърпат McLaren F1 и Nissan R33 GTR,което както сигурно знаеш е по-стария модел от Skyline GTR!Скайланът завърши с няколко стотни по-бавно от McLaren-a!Невероянто ,нали?!И ако кажеш,че Skyline е кола САМО за тунинг,аз бих ти се изсмял в лицето!

Виж пич,изчел съм доста литература,изгледал съм кви ли не документални филми било то за улични състезания или рали шампионати и мога да кажа,че не се усланям само на игри и високо-бюджетни филми!Усещаш ли,че като си удебелил всички коли,колко ниско си паднал!?

А автомобилите които ще изредя са : Mitsubishi Lancer Evo (I - VIII),Mazda Rx-8,Rx-7,Mazda MX5 Miata,Nissan Sentra,Hyundai Elegance,Hyundai Sonata,Nyundai Elentra,Hyundai Coupe (всички модели),Mitsubishi Galant,Nissan 240 SX,Nissan S15 Silvia,Toyota Chaser,Acura Integra,Acura RSX,Acura NSX,Infiniti (не говоря за джиповете),Scion tC...още искаш ли? :huh:

Ми да зема и аз да тръгна да си изброявам.Кфо ша кажеш.И аз гледам Explorer и Discovery спокойно.Високо бюджетната игра е една Need for Speed.И не се осланям на нея.И аз го гледам 5-th Gear спокойно.По тая тема може да спорим с години(то аз затфа я отворих де :D ).Буквите съм ги удебелил само поради една причина-"ъм сигурен,че ти даже не си и предполагал,че съществуват".Специално за Skyline-a продължавам да подържам тезата си че е кола за тунинг,не че без тунинг не струва-напротив даже си е много хубава.Но точно по Explorer даваха едно предаване и хората казаха,че двигателя и електрониката(електронните ограничения) се "хакват" много лесно за тая кола.И тя е насочена тоно към тези малки японци,които умират да си тунинговат колите.

 

Ти сериозно ли се аргументираш с този детски филм ?!?! :blink:

Абе ти преди да ги напишеш всички тия глупости прочете ли поне заглавието на темата? Май сам изпадаш в противоречие...

 

Аз гласувах за японските ЕСТЕСТВЕНО!!! Примерите са толкова много, че не виждам смисъл да се изрежда.... Голям флууд ще падне в тази тема!

 

Успех!!!

Темата затфа я създадох,за да се флууди само в нея,а не в най-различни теми из целия форум-било то в теми за игри,фили и така нататък.Изглежда че само двама човека са готови да спорят на тази тема.Ми включете се и други или тръпката ви са губи като пишете в правилната тема.Тфа за скайлайна го казаха един екип японци,които подготвяха за някфо Drift състезание мисля.

Link to comment
Share on other sites

Ти сериозно ли се аргументираш с този детски филм ?!?! :blink:

Да знаеш спора започна точно от този филм (3-тата част) затова направих връзка. А и исках да наблегна на звука от двигателя защото ToRmEnToR опрекна този прекрасен шум. Докато тунингованите коли са пълни с елктроники и са с по турбо-две и само съскат. При американските мускули всичко е естествено придобито. Единствената изгъзица е компресора, но другото е достатъчно добро за да го компенсира.

Link to comment
Share on other sites

Да знаеш спора започна точно от този филм (3-тата част) затова направих връзка. А и исках да наблегна на звука от двигателя защото ToRmEnToR опрекна този прекрасен шум. Докато тунингованите коли са пълни с елктроники и са с по турбо-две и само съскат. При американските мускули всичко е естествено придобито. Единствената изгъзица е компресора, но другото е достатъчно добро за да го компенсира.

 

И с кое го компенсира?С аеродинамичността ли?-Американските мускули имат аеродинамичност на правоъгълник!С удобството вътре в колата?-Американските коли имат най-тясните и неудобни купета!С мощност??? :huh: -Американските мускули излизат от завода с максимум 100-115 коня!Даже е много!Не казвам,че и японските автомобили не излизат от завода така,но просто не разбрах с какво компенсира? :unsure:

 

Ми да зема и аз да тръгна да си изброявам.Кфо ша кажеш.И аз гледам Explorer и Discovery спокойно.Високо бюджетната игра е една Need for Speed.И не се осланям на нея.И аз го гледам 5-th Gear спокойно.По тая тема може да спорим с години(то аз затфа я отворих де ).Буквите съм ги удебелил само поради една причина-"ъм сигурен,че ти даже не си и предполагал,че съществуват".Специално за Skyline-a продължавам да подържам тезата си че е кола за тунинг,не че без тунинг не струва-напротив даже си е много хубава.Но точно по Explorer даваха едно предаване и хората казаха,че двигателя и електрониката(електронните ограничения) се "хакват" много лесно за тая кола.И тя е насочена тоно към тези малки японци,които умират да си тунинговат колите.

 

Да,с удоволствие ще гледам кви компаний ще изброиш!

И казах,че не само гледам филми,а чета литература,била тя списания (американски,купени са от Америка),била тя енциклопедий!Аз лично съм започнал от двигател на Москвич в "Большая Русская Енциклопедия",където по най-лесния начин е обяснен двигателят,обороти,ходова част,тактове и т.н.

Така,че аз не започнах да се интересувам от колите когато нашумяха уличните състезания!

А,и впрочем...електрониката не се "хаква" ,защото електроника може и да е клаксонът в автомобила!

"Хаква" се (много неправилно в случая) бордовия компютър!Ако не знаеш,всеки автомобил си има и бордови компютър,който управлява всяка една дейност в колата!Или айде,не всяка една,но 70-80% от дейностите! ;)

Link to comment
Share on other sites

Цялата тая тема ще доведе само до безсмислени спорове.Иначе би било хубаво да побъбрим за тунинг,но пак ще се оплескаме,защото съм убеден,че никой от нас не е навътре в нещата по отношение на по-съвременни атомобили/изключвам соц. возилата,трабанти и прочее/,защото само с теория не става,а за да се докоснеш до практиката трябват повечко пари..или добри познати с повечко пари,които си правят колите.

Link to comment
Share on other sites

И с кое го компенсира?С аеродинамичността ли?-Американските мускули имат аеродинамичност на правоъгълник!С удобството вътре в колата?-Американските коли имат най-тясните и неудобни купета!С мощност??? :huh: -Американските мускули излизат от завода с максимум 100-115 коня!Даже е много!Не казвам,че и японските автомобили не излизат от завода така,но просто не разбрах с какво компенсира? :unsure: ;)

Компенсира двигателя. Той е достатъчно мощен за да изгава зверски звук и дори да клати колата. Ако ми говориш за аеродинамиката на класиките вярно е че няма. Ама ти вече втори път правиш тая изцепка (първия беше с тракащия двигател на мерджаните), естесвено, че като е от това време не е аеродинамична. Никои коли не са били. Има някои изключения като Dodge Daytona и Plymouth Superbird, но те са направени специално за състезания. А незнам колко са неудобни и тясни, но общо взето при всички спортни коли е така.

А за това че излизат от завода с по максимум 110-115 коня мога само да се посмея. Ако все още не си наясно американците правят едни най-големите зверове. За сравнение ще ти дам любимата си американска класика - 1967-1969 Chevrolet Camaro. Виж най-малкия двигател почти си го уцелил: 3.8л., 6 цил., 140 коня. Но най-мощния е 7л., V8, 430 к.с.

Незнам дали има японска кола, заедно с всичките си електроники и турбота, надхвърлила 300 коня.

Link to comment
Share on other sites

Компенсира двигателя. Той е достатъчно мощен за да изгава зверски звук и дори да клати колата. Ако ми говориш за аеродинамиката на класиките вярно е че няма. Ама ти вече втори път правиш тая изцепка (първия беше с тракащия двигател на мерджаните), естесвено, че като е от това време не е аеродинамична. Никои коли не са били. Има някои изключения като Dodge Daytona и Plymouth Superbird, но те са направени специално за състезания. А незнам колко са неудобни и тясни, но общо взето при всички спортни коли е така.

А за това че излизат от завода с по максимум 110-115 коня мога само да се посмея. Ако все още не си наясно американците правят едни най-големите зверове. За сравнение ще ти дам любимата си американска класика - 1967-1969 Chevrolet Camaro. Виж най-малкия двигател почти си го уцелил: 3.8л., 6 цил., 140 коня. Но най-мощния е 7л., V8, 430 к.с.

Незнам дали има японска кола, заедно с всичките си електроники и турбота, надхвърлила 300 коня.

Аз незнам за японска кола,която е толкова мощна,че при старта си да отлепя предните си гуми и 50 метра да кара само на две гуми :punk .ToRmEnToR аз затфа "хаква" го сложих в кавички :) .Аз съм се возил в BMW Z3 и в Mazda MX5.BMW-то има огромни кожени меки седалки,но след превишаването на определени километри в час колата "кляка" с цел по-добра аеродинамичност и започват да се усещат и най-малките неравности :)

Link to comment
Share on other sites

И аз съм се возил на Z3 и знам колко е ниска тя и без да "кляка"...

Но не това е уникалното...уникалното е,че на 3-та се вдигат 150 км/ч...не е мое дело,а е на баща ми...нали я знаеш правата от "Евроком"-а надолу,посока "Сани"?Е там стана!И...то щото беше кабрио и 150-те км/ч ми се струваха като 200...Има още една уникалност...спирачките!Когато дойде момента да спираме на светофара,баща ми се беше засилил много хубаво ,някъде с 100 (сто,защото преди това я беше пуснал на инерция),а бяхме само на 25 метра от светофара...след превключване на по-ниска предавка,колата изръмжа невероятно,а и след натискането на спирачките спря изумително бързо...но как няма да спре като на предните дискове имаше не 1 спирачна скоба,а 2!Резултат - никакво заключване на предните гуми,никакво поднасяне...нищо!Невероятно,нали? :wacko:

След това возене не съм се качвал на по-мощна кола от това BMW... :)

@ corp : дадох може би не-точен пример...имах в предвид Ford Mustang от '67-ма...те са слаби,иначе има и по-мощни от нея,то е ясно!Явно не съм дал точния пример,за което се извинявам...

Може би трябваше да дам пример с Plymouth Cuda...това е единствения американски мускул,който уважавам! :)

Link to comment
Share on other sites

И аз съм се возил на Z3 и знам колко е ниска тя и без да "кляка"...

Но не това е уникалното...уникалното е,че на 3-та се вдигат 150 км/ч...не е мое дело,а е на баща ми...нали я знаеш правата от "Евроком"-а надолу,посока "Сани"?Е там стана!И...то щото беше кабрио и 150-те км/ч ми се струваха като 200...Има още една уникалност...спирачките!Когато дойде момента да спираме на светофара,баща ми се беше засилил много хубаво ,някъде с 100 (сто,защото преди това я беше пуснал на инерция),а бяхме само на 25 метра от светофара...след превключване на по-ниска предавка,колата изръмжа невероятно,а и след натискането на спирачките спря изумително бързо...но как няма да спре като на предните дискове имаше не 1 спирачна скоба,а 2!Резултат - никакво заключване на предните гуми,никакво поднасяне...нищо!Невероятно,нали? :wacko:

След това возене не съм се качвал на по-мощна кола от това BMW... :)

@ corp : дадох може би не-точен пример...имах в предвид Ford Mustang от '67-ма...те са слаби,иначе има и по-мощни от нея,то е ясно!Явно не съм дал точния пример,за което се извинявам...

Може би трябваше да дам пример с Plymouth Cuda...това е единствения американски мускул,който уважавам! :)

ЕЕЕ след тоя ти пост найш как ми са дигна в очите.Аз често са воза на тъмно-зеленото пловдивско Z3 и наистина е невероятно добра кола.Мноу мъ кефи :D .Ся е време и аз да се съглася с нещо казано от теб-аеродинамичността на старите американски коли е като на табуретка(на повечето),но за сметка на това повечето са много мощни :D

 

Edit:баси исках да пиша като на тухла ама сам обарках.Аре няма да го махам да са посмеете :D

Link to comment
Share on other sites

@ corp : дадох може би не-точен пример...имах в предвид Ford Mustang от '67-ма...те са слаби,иначе има и по-мощни от нея,то е ясно!Явно не съм дал точния пример,за което се извинявам...

Може би трябваше да дам пример с Plymouth Cuda...това е единствения американски мускул,който уважавам! :)

Е, виж, за Мустанга си прав. Има доста слаби двигатели. Но и за това си има обяснение. Той е нещо като кола за младежта. Така е замислен първоначално. Но отново има двигатели с достатъчна доза мощност.

Link to comment
Share on other sites

Е,да...примерно...наскоро фалиралите Oldsmobile...имат модели от 72-ра година с 8 литра работен обем,600 коня...бахти!Представяш ли си кво е било тва в ония времена!?Както вече споменах фалираха по-миналата година,щото се охарчват за направата на много яки и надеждни двигатели...за жалост обаче почти никой не купуваше дзверовете им!

@ asd : Ами...не знам за кое BMW говориш,по простата причина,че не съм го виждал! :)

Иначе тая лудория баща ми я направи когато заедно бяхме на един абитуриентски бал...та ...след завършването на абитуриентския баща ми вика : "Ела да ти покажа едно змейче!"

Аз си викам бах ма'а му...кво ли ша е туй!И след миг виждам Z3-ката...лъсната,направена...И изведнъж го гледам вади ключовете и сяда в Баварката и вика : "Е,ся...няма ли да ме придружиш?"

Сядам,ама сядам падайки,щото не очаквах да е толкова ниска колицата...и...натам вече знаеш от по-горния ми пост! :P

Говоря самата истина,това BMW просто ме накара след тоя случай да се присмивам на всяка една кола в продължение на месеци!Винаги базата за сръвнение беше БеЕмВе-нцето!

А като помня как набра само... :wir Господи,дай всеки му! :evil

Но от всичко,което съм видял...японските колици ме радват най-много! :)

Аз викам да прекратим да се заяждаме :argue и да ви поканя и двамата да се намерим в Skype за една игрица на MW в LAN през Hamachi! :)

За сега сме двама човека и чакаме 3-ти и 4-ти ,а аз смятам,че вие ще запълнете луфтовете перфектно! :)

Link to comment
Share on other sites

Е,да...примерно...наскоро фалиралите Oldsmobile...имат модели от 72-ра година с 8 литра работен обем,600 коня...бахти!Представяш ли си кво е било тва в ония времена!?Както вече споменах фалираха по-миналата година,щото се охарчват за направата на много яки и надеждни двигатели...за жалост обаче почти никой не купуваше дзверовете им!

@ asd : Ами...не знам за кое BMW говориш,по простата причина,че не съм го виждал! :)

Иначе тая лудория баща ми я направи когато заедно бяхме на един абитуриентски бал...та ...след завършването на абитуриентския баща ми вика : "Ела да ти покажа едно змейче!"

Аз си викам бах ма'а му...кво ли ша е туй!И след миг виждам Z3-ката...лъсната,направена...И изведнъж го гледам вади ключовете и сяда в Баварката и вика : "Е,ся...няма ли да ме придружиш?"

Сядам,ама сядам падайки,щото не очаквах да е толкова ниска колицата...и...натам вече знаеш от по-горния ми пост! :P

Говоря самата истина,това BMW просто ме накара след тоя случай да се присмивам на всяка една кола в продължение на месеци!Винаги базата за сръвнение беше БеЕмВе-нцето!

А като помня как набра само... :wir Господи,дай всеки му! :evil

Но от всичко,което съм видял...японските колици ме радват най-много! :)

Аз викам да прекратим да се заяждаме :argue и да ви поканя и двамата да се намерим в Skype за една игрица на MW в LAN през Hamachi! :)

За сега сме двама човека и чакаме 3-ти и 4-ти ,а аз смятам,че вие ще запълнете луфтовете перфектно! :)

Еми аре навит съм на една игрица аз :) .Абе аз съм много навит да са кача в сивата Тоиота Супра тука в Пловдив ама няма кой да ма качи на нея :D .Някой ми казва била към 400 коня :woot .

 

П.П.Спокойно се някой ден ша го видиш BMW-то :D

Link to comment
Share on other sites

Черно Пежо с як тунинг и изписани фирмите на тунинга на вратите!Нали тъй? :)

Ако е това Пежо се сещам...щото има и още едно подобно...спира точно до нас!

И двете са яки,колкото и да мразя Пежо и френските марки въобще!

Но специялно тези двете са :thumbs-up: !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...