Jump to content
BulForum.com

Препоръчайте ми bike


vas90

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

За 120 лева си взех преди година Sprint Meta Pro. Стар модел, по думите на един от хората в магазина/сервиза от който си го взех - един от най-добрите сред евтините. Има много минуси - ужасни капли (два пъти слезнеш с повечко скорост от бордюра и са за изправяне), самата скоростна система не е много добра, спирачките периодично трябва да се пристягат. Но за тези пари не можеш да очакваш да си вземеш добро колело...

Сега видях в метро оферта за 99 лв (без ДДС) колело Cross, със подсилени (май аеро се наричаха) капли, ресьори, и т.н. но въобще не съм запознат доколко са качествени...

За магазин - мога да ти кажа два - единия е на улица Гладстон, като тръгнеш от подлеза към кръстовището с Руски - пада ти се в ляво. Друг магазин, който е и сервиз на бул. Руски - като тръгнеш от колелото на гарата (или кръстовището на Гладстон) пада се малко преди преди края на булеварда, точно преди отклонението за Данаил Николаев в дясно. Хората са компетентни, но пак ти казвам - за тия пари...

Моя съвет е да потърсиш колело с по-здрави капли :))

Link to comment
Share on other sites

Сега видях в метро оферта за 99 лв (без ДДС) колело Cross, със подсилени (май аеро се наричаха) капли, ресьори, и т.н. но въобще не съм запознат доколко са качествени...

Аз съм запознат горе-доло. Значи имам едно колело , пак бегач, с такива капли , но е без ресьори. Каплите са само за гъзария. Изкривиха се само на 3-4-тия ден, макар че знаеш как карам :bgrin: . Освен това тези ресьори също са само за кеф. Новото ми колело , което си го взех преди 1-2 седмици, е с такива "екстри" и мн лесно се прецакаха.Това колело (новото) си го взех за 100 лева , обаче не ти го препоръчвам , защото виждаш всеки ден в какво състояние е :(. благодарение главно на мен де

Link to comment
Share on other sites

Аз от Метро съм се уверил , че колела не трябва да се взимат . Старото ми беше такова . Буклуче . Скоростите ... на половината като превключа пада веригата :( , другата половина тракат непоносимо :angry: . Добре работи само 5та скорост :( . Иначе ми е ясно , че за тези пари няма да може да се вземе няк'во хубаво колело . Не ми трябва с амортисьори или както се казват онея джаджи :confused . Само дето най-големия кеф от карането на колелото е , когато скачам по бордюрите и шахтите :excl: , затова трябва да е здраво .

Link to comment
Share on other sites

Моят съвет е да събереш повечко пари и тогава да си вземеш колело. За 100, че и за 200 лева колелата не стават. Частите им са евтини и съответно на тях не може да се разчита :wir.

Аз преди 2 години си купих колело за около 400 лв от магазина на бул. Руски (с/у пресечката на Офис 1) от което съм много доволен. Там обслужването е на мн. високо ниво, дават гаранция и винаги можеш да се обърнеш към момчетата за съвет или безплатна настройка. Модела който закупих е Sprint Appolo. Преди това имах пак Спринт, но по-евтин и съответно мн. бързо се скапа.

Link to comment
Share on other sites

Моят съвет е да събереш повечко пари и тогава да си вземеш колело. За 100, че и за 200 лева колелата не стават. Частите им са евтини и съответно на тях не може да се разчита .

Аз преди 2 години си купих колело за около 400 лв от магазина на бул. Руски (с/у пресечката на Офис 1) от което съм много доволен. Там обслужването е на мн. високо ниво, дават гаранция и винаги можеш да се обърнеш към момчетата за съвет или безплатна настройка. Модела който закупих е Sprint Appolo. Преди това имах пак Спринт, но по-евтин и съответно мн. бързо се скапа.

 

Tova e dobra ideia. ;)

Link to comment
Share on other sites

Моят съвет е да събереш повечко пари и тогава да си вземеш колело. За 100, че и за 200 лева колелата не стават. Частите им са евтини и съответно на тях не може да се разчита  :wir.

Аз преди 2 години си купих колело за около 400 лв от магазина на бул. Руски (с/у пресечката на Офис 1) от което съм много доволен. Там обслужването е на мн. високо ниво, дават гаранция и винаги можеш да се обърнеш към момчетата за съвет или безплатна настройка. Модела който закупих е Sprint Appolo. Преди това имах пак Спринт, но по-евтин и съответно мн. бързо се скапа.

Аз пък си бях взел колело за 330 лева преди 4-5 години и доста бързо се скъпа. Е не беше за дни, но за около 2 месеца и отиде, а аз не го карах много . Под "скъпа" имам впредвид , че задната капла се изкриви ,а беше аеро , спирачките започваха да не спират както трябва, скоростите и те се попрецакаха малко. Така че скъпите колела не са ВИНАГИ надежни.

Link to comment
Share on other sites

Аз пък си бях взел колело за 330 лева преди 4-5 години и доста бързо се скъпа. Е не беше за дни, но за около 2 месеца и отиде, а аз не го карах много . Под "скъпа" имам впредвид , че задната капла се изкриви ,а беше аеро , спирачките започваха да не спират както трябва, скоростите и те се попрецакаха малко. Така че скъпите колела не са ВИНАГИ надежни.

 

 

ako koleloto e bilo LEADER to e qsno 4e 6te se precaka....

 

po vyprosa s preporykata:

na4i syberi pove4ko pari i si vzemi APPOLO mnogo dobyr model kolelo zdravo ( e zavisi kak go kara6 de... ) ili si zemi nqkoi ot 2005 godina modelite na Sprint, nqkoi ot tvyrdacite... za 100-130 leva 6te nameri kolelo, no 6te ima6 pove4e nepriqtni spomeni s nego otkolkoto priqtni ( kazvam go ot li4en opit )

Link to comment
Share on other sites

Под здраво колело да не разбирате някое което след като си го купил повече няма да го пипаш? Ми на мен постоянно ми се налага да го барвам по нещо, не защото е смъртно ранено, а защото нещо не ми харесва. Напраимер ако им капнеш малко масалце на амортисьорите почва да вози по-меко. С двустенни алуминиеви айр капли съм и мога да ви кажа че тия капли колкото зор са видели, почти нокой не може да се похвали с по-измъчени капли, обаче не са мръднали. Само веднъж се наложи леко изправяне на предната с натягане на спици...

За 100-130 лв колело няма да намериш. Ще си купиш някой китайски боклук за 100 кинта и после ще дадеш още 100 за ремонти в близките 6 месеца и ще се сетиш да си земеш ново и още пари... По-хубаво ги дай наведнъж да знаеш поне какво караш

Link to comment
Share on other sites

Под здраво колело да не разбирате някое което след като си го купил повече няма да го пипаш? Ми на мен постоянно ми се налага да го барвам по нещо, не защото е смъртно ранено, а защото нещо не ми харесва. Напраимер ако им капнеш малко масалце на амортисьорите почва да вози по-меко. С двустенни алуминиеви айр капли съм и мога да ви кажа че тия капли колкото зор са видели, почти нокой не може да се похвали с по-измъчени капли, обаче не са мръднали. Само веднъж се наложи леко изправяне на предната с натягане на спици...

За 100-130 лв колело няма да намериш. Ще си купиш някой китайски боклук за 100 кинта и после ще дадеш още 100 за ремонти в близките 6 месеца и ще се сетиш да си земеш ново и още пари... По-хубаво ги дай наведнъж да знаеш поне какво караш

 

Под здраво колело не разбирам ( поне аз ) , като го купя и повече да не го пипна, каквото и колело да земеш се трябва да направиш нещо по него за да ти е добно на колелото ти!!!

Link to comment
Share on other sites

Пфф преди малко ходих до Идеал-а (магазина срещу Аква Парк) да видя колелата , зяпах малко от витрината , защото беше затворено и "леко" се шашнах като видях , че най-евтиното е 500 лева :bgrin: имаше по 900 по 750 по 1000 , ама ... :tongue

Link to comment
Share on other sites

Значи нека да ти кажа, какво ми предстои, ако искам да си оправя колелото за 120 лева:

Командите на задните скорости са за смяна - 3-4, 5-6 скорости си се превключват в зависимост от вибрациите, мина през дупка - хоп на следващата скорост.

Спирачките не помня вече колко пъти са били стягани.

Задната капла, по-малко от месец след последното стягане отново е за корекции на облата форма - здраво опира в спирачките.

Педалите ми имат сериозен луфт, по думите на един майстор главината (ако не се лъжа) е за смяна.

А по думите на хората от сервиза на Руски, моето колело е от качествените евтини колелета...

Правейки равмосметка, за едната година експлоатиране на колелото като излкючим парите за спукани гуми, съм дал минимум 15-20 лева за това колело, прибави 50 лв. за издържливи капли, още 5-10 лв за монтажа и...

 

По-добре потрай малко повече време, лятото се хвани на някаква работа, събери някой-друг лев. За 120 лева ще си купиш една машина за късане на нерви, особено ако обичаш да го поизмъчваш малко повече колелото...

Link to comment
Share on other sites

Аз бих ти препоръчал да обикаляш по магазините, да се запознаеш с офертите и тогава да си избереш сам. Според мен най-важните неща, за които трябва да гледаш са:

Да има Аеро Капли!!! Това направо си е задължително. Аз като си купувах моето, го взех без аеро капли, ама задната капла за 2 месеца придоби форма на 8. Смених си я само нея. 28лв. нова Аеро капла + 2лв. за поставяне.

Скоростите да са хубави!

Спирачките по възможност дискови, ако не ще ги стягаш от време на време и това е. Това му е единствения проблем на моето колелце за сега.

Ако има амортесьори СУПЕР. Важният е предният. Задният и да има, и да няма не е толкова голяма разликата в карането.

Седалката гледай да ти е удобна, не някоя от тия гадните, дето ти се завира в ****.

Това е общо взето. Ако се сетя за още нещо, пак ще пиша.

Link to comment
Share on other sites

Значи нека да ти кажа, какво ми предстои, ако искам да си оправя колелото за 120 лева:

Командите на задните скорости са за смяна - 3-4, 5-6 скорости си се превключват в зависимост от вибрациите, мина през дупка - хоп на следващата скорост.

Спирачките не помня вече колко пъти са били стягани.

Задната капла, по-малко от месец след последното стягане отново е за корекции на облата форма - здраво опира в спирачките.

Педалите ми имат сериозен луфт, по думите на един майстор главината (ако не се лъжа) е за смяна.

А по думите на хората от сервиза на Руски, моето колело е от качествените евтини колелета...

Правейки равмосметка, за едната година експлоатиране на колелото като излкючим парите за спукани гуми, съм дал минимум 15-20 лева за това колело, прибави 50 лв. за издържливи капли, още 5-10 лв за монтажа и...

 

По-добре потрай малко повече време, лятото се хвани на някаква работа, събери някой-друг лев. За 120 лева ще си купиш една машина за късане на нерви, особено ако обичаш да го поизмъчваш малко повече колелото...

 

Оффтопик :

Видял ли си му годината на раждане ? :lol: vas90 е на 15 години и да се хваща на работа ? Не казвам , че не е възможно , но ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Значи нека да ти кажа, какво ми предстои, ако искам да си оправя колелото за 120 лева:

Командите на задните скорости са за смяна - 3-4, 5-6 скорости си се превключват в зависимост от вибрациите, мина през дупка - хоп на следващата скорост.

Спирачките не помня вече колко пъти са били стягани.

Задната капла, по-малко от месец след последното стягане отново е за корекции на облата форма - здраво опира в спирачките.

Педалите ми имат сериозен луфт, по думите на един майстор главината (ако не се лъжа) е за смяна.

А по думите на хората от сервиза на Руски, моето колело е от качествените евтини колелета...

Правейки равмосметка, за едната година експлоатиране на колелото като излкючим парите за спукани гуми, съм дал минимум 15-20 лева за това колело, прибави 50 лв. за издържливи капли, още 5-10 лв за монтажа и...

 

По-добре потрай малко повече време, лятото се хвани на някаква работа, събери някой-друг лев. За 120 лева ще си купиш една машина за късане на нерви, особено ако обичаш да го поизмъчваш малко повече колелото...

 

Да де , аз разбирам , че за тези пари няма да се вземе кой знае какво , но при мен пробелма е , че няма да го карам всеки ден , ами когато има с кой ... старото ми колело примерно съм го изкарвал по 2 пъти на 3 месеца и то когато някой се навие да караме . Значи трябва ми да са здрави каплите (ако не се лъжа) , за да може да се скача по бордюрите ;) и скоростите да не са няк'ви , които на 2рия ден започват да тракат и пада веригата при сменяне (справка - старото колело , което беше от Метро .... ) . Ще пообиколя магазините , но знам само Идеал-а , ако някой знае дали има магазини за другите по-известни марки колела да не се стиска , а да казва B) .

Link to comment
Share on other sites

Peugeot

В магазина където продават колите трябва да продават и колелета.

Цените са високи но все пак е Peugeot

:punk

 

off/

само да кажа, че за тея пари дето струва тва Пежо мога да си асемблирам такова колело че да му свия шапката на Пежото. Но нормално, тук врътката е, че плащаш за марката, което само по себе си не е икономически целесъобразно.

po vyprosa s preporykata:

na4i syberi pove4ko pari i si vzemi APPOLO  mnogo dobyr model kolelo zdravo ( e zavisi kak go kara6 de... ) ili si zemi nqkoi ot 2005 godina modelite na Sprint, nqkoi ot tvyrdacite... za 100-130 leva 6te nameri kolelo, no 6te ima6 pove4e nepriqtni spomeni s nego otkolkoto priqtni ( kazvam go ot li4en opit )

 

И аз имам аполо и аз го препочъчвам, наистина добър модел.

Иначе добро колело за 100-130 лв. за твоите нужди, vas90, -> Спринт. Щото доколкото разбирам ти трябва нещо, което ще караш чат пат (из града) и е желателно да се сещаш за майстор само ако ти се спука гума.

А Myxa-TePoPuCT, Крос не са това, което бяха преди около 5-6 години. А тогава имаха адски добри модели.

Link to comment
Share on other sites

off/

само да кажа, че за тея пари дето струва тва Пежо мога да си асемблирам такова колело че да му свия шапката на Пежото. Но нормално, тук врътката е, че плащаш за марката, което само по себе си не е икономически целесъобразно.

И аз имам аполо и аз го препочъчвам, наистина добър модел.

Иначе добро колело за 100-130 лв. за твоите нужди, vas90, -> Спринт. Щото доколкото разбирам ти трябва нещо, което ще караш чат пат (из града) и е желателно да се сещаш за майстор само ако ти се спука гума.

А Myxa-TePoPuCT, Крос не са това, което бяха преди около 5-6 години. А тогава имаха адски добри модели.

 

Най-накрая някой да загрее за какво говоря :lol: . А дали има някъде магазин , който да е специализиран за марката , щото не ми се купува от Метро :( и няма да си купя от там :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eдиния магазин за Спринт е Maxcom, който за мен е и най-добрия изобщо магазин в Пловдив, а пък и те директно са представители на амата фабрика Макском дето сглобяват Спринт( на Кукленско шосе). Което ме навежда на мисълта че колело може да се купи и директно от склада на фабриката.

Link to comment
Share on other sites

Eдиния магазин за Спринт е Maxcom, който за мен е и най-добрия изобщо магазин в Пловдив, а пък и те директно са представители на амата фабрика Макском дето сглобяват Спринт( на Кукленско шосе). Което ме навежда на мисълта че колело може да се купи и директно от склада на фабриката.

Може ли да ми обясниш малко по-точно къде се намира , щото съм малко зян :( . Може и на ЛС ...

Link to comment
Share on other sites

Eдиния магазин за Спринт е Maxcom, който за мен е и най-добрия изобщо магазин в Пловдив, а пък и те директно са представители на амата фабрика Макском дето сглобяват Спринт( на Кукленско шосе). Което ме навежда на мисълта че колело може да се купи и директно от склада на фабриката.

 

vij sq da te svetna malko....

 

tozi magazin kakto kazva6 na kuklensko shose, e zavoda na sprint, do tuk qsno, no tova ne e edinstveniq magazin na sprint, ima i drugi, na bul. nikola vapcarov ima edin , na bul ruski su6to prodavat sprintove...

do kolkoto znam distributorite nqmat pravo da prodavat kolelata na po visoka cena ot tazi v zavoda...

Link to comment
Share on other sites

vij sq da te svetna malko....

 

tozi magazin kakto kazva6 na kuklensko shose, e zavoda na sprint, do tuk qsno, no tova ne e edinstveniq magazin na sprint, ima i drugi, na bul. nikola vapcarov ima edin , na bul ruski su6to prodavat sprintove...

do kolkoto znam distributorite nqmat pravo da prodavat kolelata na po visoka cena ot tazi v zavoda...

 

Ами те мисля , че нямат , ама го правят . Поне доста хора са ми казвали от личен опит , че от завода ги давали на по-ниска цена ... ще проверя ;) .

Link to comment
Share on other sites

Ами те мисля , че нямат , ама го правят . Поне доста хора са ми казвали от личен опит , че от завода ги давали на по-ниска цена ... ще проверя ;) .

 

 

дистрибуторската цена е по ниска, ама ти можеш да го вземеш байка на такава цена само ако си дистрибутор, иначе в спринта си продават на такава цена каквато трябва да е в магазините, сега вече колко от дистрибуторите го спазват това нещо е друг въпрос...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...