semiloma Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Понеже едната цифра на клавиатурата малко заяжда, стана тъй че въведох поредица от грешни кодове и сега колата съвсем не ще да пали Някой имал ли е подобен проблем, как го е разрешил ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Хм, интересно наистина. Пробвай да разкачиш акумулатора за 1 час и после виж дали ще иска пак код. Ако пак е блокирал иди при Роберт, естествено на дърпане. Намира се точно зад автомивка "Румекс" на Източен. Ще шунтира имобилайзера и повече няма да имаш проблеми, нито имобилайзер Имам 406, за щастие без клавиатура и код. Това е инженерна недомислица, защото постоянно отваряш и затвараш капачето за клавиатурата. Кабелите за доста тънки и самата клавиатура е кофти. Почти на всички им се налага рано или късно да се сбогуват с нея. Не се плаши, не е страшно. Най-много 50лв. да те одрусат. В никакъв случай не отивай в СФА, защото там ще оправят колата за момента, но временно, до следващото подобно блокиране. Link to comment Share on other sites More sharing options...
semiloma Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Имам 406, за щастие без клавиатура и код. Това е инжинерна недомислица, защото постоянно отваряш и затвараш капачето за клавиатурата. Кабелите за доста тънки и самата клавиатура е кофти. Пфу мани .. всеки път като паля колата въвеждам ПИН, все едно ще тегля пари от банкомат Разкачих клавиатурата и се оказа, че има скъсани кабели и то цели 6 на брой (да се чуди човек как наведнъж са се откъснали толкова много кабели) Свързването им е много много финна работа и наистина си прав, че рано или късно пак ще си заминат отново. Няма как да ида при тоя твой познат, защото съм в Лондон, а повярвай премахването на един имобилайзер тук струва поне 200 лири. За сега разреших проблема, дано изкара поне още 5-6 месеца ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Пфу мани .. всеки път като паля колата въвеждам ПИН, все едно ще тегля пари от банкомат Разкачих клавиатурата и се оказа, че има скъсани кабели и то цели 6 на брой (да се чуди човек как наведнъж са се откъснали толкова много кабели) Свързването им е много много финна работа и наистина си прав, че рано или късно пак ще си заминат отново. Няма как да ида при тоя твой познат, защото съм в Лондон, а повярвай премахването на един имобилайзер тук струва поне 200 лири. За сега разреших проблема, дано изкара поне още 5-6 месеца ... Карай засега така. Ако нещо има, пиши пак и ще даваме рамо, ако можем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Ако е както при Ситроени-те(за което съм 90% убеден) си има командичка за изключване на имобилайзера. Ако проявяваш интерес и още не си си оправил колата пиши ми ще ти го оправя. Пък една бира няма да ми дойде зле. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro123 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Хм, интересно наистина. Пробвай да разкачиш акумулатора за 1 час и после виж дали ще иска пак код. Ако пак е блокирал иди при Роберт, естествено на дърпане. Намира се точно зад автомивка "Румекс" на Източен. Ще шунтира имобилайзера и повече няма да имаш проблеми, нито имобилайзер Имам 406, за щастие без клавиатура и код. Това е инжинерна недомислица, защото постоянно отваряш и затвараш капачето за клавиатурата. Кабелите за доста тънки и самата клавиатура е кофти. Почти на всички им се налага рано или късно да се сбогуват с нея. Не се плаши, не е страшно. Най-много 50лв. да те одрусат. В никакъв случай не отивай в СФА, защото там ще оправят колата за момента, но временно, до следващото подобно блокиране. edin priqtel mu iskaha 250lv tiq dni,moge da sa dignali zenite Link to comment Share on other sites More sharing options...
306TDI Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Когато се блокира много зависи колко грешни ПИН-а са вкарани, ако е един/два (над позволените 3) даваш на пълен контакт чакаш 10мин връщаш. Даваш пак контакт пишеш кода и палиш Пробвано! Не ми се даваха такива космически суми и го изрових от нета. Ако искаш да го махнеш кода, пишеш кода палиш, отваряш кутията дърпаш буксата и вече си без код и си палиш нормално. Пробвано аз съм така Цялата тая информация струва от 200лв нагоре за префлашване/кодиране и сякви измислини термини с които лъжат по сервизите! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.