Jump to content
BulForum.com

Парно на Lancia Delta 2 1.9TD


CyberHill

Recommended Posts

Проблема е в масата , не отива маса до мотора под жабката. Някой знае ли от къде тръгва за да мога да го проследя този кабел?

 

Хелпвайте че все пак е зима :)

Link to comment
Share on other sites

Проблема е в масата , не отива маса до мотора под жабката. Някой знае ли от къде тръгва за да мога да го проследя този кабел?

 

Хелпвайте че все пак е зима :)

 

Чакай малко имаш проблем с парното или масата?

Така както си го написъл не става ясно за какво става дума? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ми 12V влиза в моторчето на парното под жабкато което е , то работи , но съответно като се включи буксата не тръгва. Като продължих да ровя установих че не идва МИНУС в вентилатора. Явно некъде е прекъснато или нещо е изгоряло, знам ли . Като хвана маса от другаде тръгва. Незнам къде отива този кабел за който говоря. Отива ли в реле , бушон и т.н. защото реално масата регулира явно оборотите на вентилатора. Не съм си имал работа с парно до сега и ми е малко мътно.

 

 

Тука изрових една схема от Lancia Delta 1 , но незнам дали е подобна поне при Делта 2 ;)

Диаграма

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Значи проблема е решен. Беше една нагоряла писта на електронния блок който управлява перката. Това чуде се намира малко зад перката която пък е под жабката. Хубавото при мен беше че не се наложи да търся такъв по морги и т.н.

 

От Централната конзола управлението на перката кабелите влизат в този електронен блок , който наподобява 3-те топлинни резистора при Типо , но тук е с платка тъй като перката има доста повече степени , от този блок излиза един кабел който влиза в перката. Грубо казано е това. Ако някой му трябва повече инфо да казва. Ако ми е извесно ще споделя.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...