Jump to content
BulForum.com

xDrive vs Quattro


INCINERATOR

Recommended Posts

За quattro нямам наблюдения. Една случка: Преди 2 години зимата се качвахме на една вила, имаше бая сняг. Бяхме с BMW X3, Nissan X-trail и Volvo XC90. Volvo-то закъса още при съвсем малък наклон, пълна бракма. BMW-то издържа до горе, но с 300 зора, като буксуваше на досата места, въпреки включените незнам си колко системи. X-traila на режим AUTO нямаше проблеми, а ако случайно закъсаше някъде, просто натискаш другото копче LOCK и потегляше. В крайна сметка и BMW-то стигна до горе, но трудно. Нисана беше без грешка.

Link to comment
Share on other sites

В зимни условия има много голямо значение и какви са гумите. Но си мислех, че куатрото е най-доброто...

 

И правилно мислиш. За мен (а и така съм чел и слушал и т.н) тя е най-добрата система в света.

 

видях и теста и съм леко учуден..но за мен си е най-здрава ;)

Link to comment
Share on other sites

Сега се сетих, че имам лични наблюдения за quattro :) Беше на едно ауди 80, набор 85. Пак ситуация с качване на вила и много сняг. Тъй като повечето коли имаха проблем с пързалянето, това ауди направи няколко курса до горе издърпвайки ги без проблем. Така че поне старите quattro-та са добри ;)

Link to comment
Share on other sites

Последния голям проект свързан със системите 4x4 беше през Март на "Auto Bild" и "Auto und Motor Sport", в мартенския брой на "Auto Bild" беше публикуван, мисля че и по "Top Gear" беше излъчвано... Системите бяха тествани в сняг, дъжд и лед...и една бонус опция на специална писта в Германия, половината платно от асфалт другата половина от метал. Тази металната половина я заливат със вода и я замръзяват да наподобява лед, а на асфалтовата нищо не правят за да има огромна разлика в сцеплението. Едната двойка гуми на едната половина, другата на другата...потегляне, спиране-рязко и постепенно. Като цяло битката беше между "4Matic" на Мерцедес и "Quatrro" на Ауди. Мерцедес-а победи в крайна сметка. Но това си беше очаквано, изненадата беше че Фиат Панда в сняг беше по-добра от Porshe Carrera 4 и BMW X-drive. Като Porshe-то на всички тестове беше резил.

Link to comment
Share on other sites

Последния голям проект свързан със системите 4x4 беше през Март на "Auto Bild" и "Auto und Motor Sport", в мартенския брой на "Auto Bild" беше публикуван, мисля че и по "Top Gear" беше излъчвано... Системите бяха тествани в сняг, дъжд и лед...и една бонес опция на специална писта в Германия, половината платно от асфалт другата половина от метал. Тази металната половина я заливат със вода и я замръзяват да наподобява лед, а на асфалтовата нищо не правят за да има огромна разлика в сцеплението. Едната двойка гуми на едната половина, другата на другата...потегляне, спиране-рязко и постепенно. Като цяло битката беше между "4Matic" на Мерцедес и "Quatrro" на Ауди. Мерцедес-а победи в крайна сметка. Но това си беше очаквано, изненадата беше че Фиат Панда в сняг беше по-добра от Porshe Carrera 4 и BMW X-drive. Като Porshe-то на всички тестове беше резил.

 

 

Аз пък четох един тест на аутобилд подобен, дето БМВто би всички. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Quatro :sick :sick :sick ... 40 години развитие в грешна посока

K'ви са тия простотии 4х4....

Истината си остава RWD и това е то!

Във сняг със RWD ще си номер едно... То даже FWD за сняг е по добро, камо ли 4x4. Да въртиш гуми, да се правиш на интересен сигурно RWD-то ще ти върши чудесна работа, но ако ти трябва автомобил с висока проходимост само система 4х4 ти е спасението.

 

Аз пък четох един тест на аутобилд подобен, дето БМВто би всички.

Ми това което ти казвам е от март месец приятелю, незнам твойто от кога е.

IMG_0002.jpg

Link to comment
Share on other sites

RWD-то си е №1 на всякъде, дори и на сняг стига да знаеш как да го караш ! :) а за високопроходимите автомобили, то е ясно (4х4)... НО за 5-ца, 3-ка или въобше за нормален автомобил.... RWD...

Link to comment
Share on other sites

резултатите от теста не са много изненадващи(от 1-вият линк).

TORqueSENsing диференциала е така направен просто - ако няма абсолютно никакво съпротивление от едното колело диференциала седи отворен :) но в реални условия това е почти невъзможно,тъй че не е толкова трагично.

чувал съм,че в горния случаи дърпането на ръчната ще оправи нещата.

що се отнася за тестове

http://video.google.com/videoplay?docid=-6518118248698454614

 

и разликата м-у старото куатро и h1,които май ползваше също торсен

http://www.metacafe.com/watch/225431/audi_...o_vs_hummer_h1/

 

а дали 4х4 е подходящо за нормални автомобили - питайте тия,дето са правили 911,R34,Impreza WRX или EVO X :)

Link to comment
Share on other sites

а дали 4х4 е подходящо за нормални автомобили - питайте тия,дето са правили 911,R34,Impreza WRX или EVO X :)

 

 

Ако за теб това са нормални автомобили ... чудно ми е кои са ненормални :)

Link to comment
Share on other sites

че какво им е ненормалното - това са си цивилни автомобили с по около 280 коня под капака ;)

все пак си говорим за някъв перформънс,щото за всекидневно градско каране предното предаване има повечко плюсчета от задното ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...