Jump to content
BulForum.com

Мика Хакинен


Recommended Posts

Мика Хакинен - Друкратния СШ във Ф1 ще направи тестове с МКЛ, но шефа на тима Рон Денис каза че не планува да наема Мика като официален тестър ;)

Link to comment
Share on other sites

Финландецът тества новия болид на пистата „Каталуня".

В крайна сметка финландецът Мика Хакинен ще кара за отбора от Формула 1 Макларън. Това призна шефът на „сребърните стрели" Рон Денис пред испанския вестник „Ас".

„Мика ще помогне много при тестовете за развитието на новия болид - заяви Денис. - След като разбрахме, че няма да можем да разчитаме нито на Райконен, нито на Монтоя, логично не сме ги занимавали с колата за 2007 година".

 

28-годишният двукратен световен шампион Хакинен тази седмица на пистата „Каталуня" ще изпитва главно гумите Бриджстоун. Преди дни скандинавецът се присъедини към Макларън като съветник. Рон Денис отхвърли тогава слуховете, че Мика ще участва като пилот.

 

няма на кой опитен пилот да разчитат вече сребърните вилици, опа стрели. нито испанския манаф, нито тоя негъра си имат поняните що е това мерцедес и имат ли бриджстоун почва у тях ;)

Link to comment
Share on other sites

Финландецът тества новия болид на пистата „Каталуня".

В крайна сметка финландецът Мика Хакинен ще кара за отбора от Формула 1 Макларън. Това призна шефът на „сребърните стрели" Рон Денис пред испанския вестник „Ас".

„Мика ще помогне много при тестовете за развитието на новия болид - заяви Денис. - След като разбрахме, че няма да можем да разчитаме нито на Райконен, нито на Монтоя, логично не сме ги занимавали с колата за 2007 година".

 

28-годишният двукратен световен шампион Хакинен тази седмица на пистата „Каталуня" ще изпитва главно гумите Бриджстоун. Преди дни скандинавецът се присъедини към Макларън като съветник. Рон Денис отхвърли тогава слуховете, че Мика ще участва като пилот.

 

няма на кой опитен пилот да разчитат вече сребърните вилици, опа стрели. нито испанския манаф, нито тоя негъра си имат поняните що е това мерцедес и имат ли бриджстоун почва у тях ;)

 

Първо брависимо за лафа с вилиците...смехотворно. Направо си за сценарист при дългия ......

А да наричаш манаф, човек който е бил прехваления Шуми в последните 2 години е меко казано тъпо, ама ти си знаеш...

 

Да не говорим, че Мика е на 38, а не на 28.

 

Наемането му се налага наистина поради липсата на Монтоя и Кими, Алонсо също не може. Засега само Де Ла Роса кара, и е дал второ време на Каталуния.

 

Иначе Мика може да не е най-големия пилот цялостно, но като бързина и управление на болида Шумахер може само да му завижда.

Link to comment
Share on other sites

Ако Мика се върне като пилот, това означава наистина криза. Аз лично не бих заложил за връщането му. И стига с тези лапешки сравнения звучащи: "Да ама той бил бил два пъти най-великия" :) Мика си беше превъзходен пилот, но семейния живот го направи по-бавен на пистата.

Link to comment
Share on other sites

Финландецът тества новия болид на пистата „Каталуня".

В крайна сметка финландецът Мика Хакинен ще кара за отбора от Формула 1 Макларън. Това призна шефът на „сребърните стрели" Рон Денис пред испанския вестник „Ас".

„Мика ще помогне много при тестовете за развитието на новия болид - заяви Денис. - След като разбрахме, че няма да можем да разчитаме нито на Райконен, нито на Монтоя, логично не сме ги занимавали с колата за 2007 година".

 

28-годишният двукратен световен шампион Хакинен тази седмица на пистата „Каталуня" ще изпитва главно гумите Бриджстоун. Преди дни скандинавецът се присъедини към Макларън като съветник. Рон Денис отхвърли тогава слуховете, че Мика ще участва като пилот.

 

няма на кой опитен пилот да разчитат вече сребърните вилици, опа стрели. нито испанския манаф, нито тоя негъра си имат поняните що е това мерцедес и имат ли бриджстоун почва у тях ;)

 

На 38 е :)

 

По лошото е това че Маса се оплаква от гумите на Б. Тъй като те са чисто нови или по точно чисто стари. Ще се използват старти тип смеси, целящи по-малки максимални скорости. Така че Ферари няма да имат никакво предимство, а може да се окаже че имат пасив ;)

 

Първо брависимо за лафа с вилиците...смехотворно. Направо си за сценарист при дългия ......

А да наричаш манаф, човек който е бил прехваления Шуми в последните 2 години е меко казано тъпо, ама ти си знаеш...

 

Да не говорим, че Мика е на 38, а не на 28.

 

Наемането му се налага наистина поради липсата на Монтоя и Кими, Алонсо също не може. Засега само Де Ла Роса кара, и е дал второ време на Каталуния.

 

Иначе Мика може да не е най-големия пилот цялостно, но като бързина и управление на болида Шумахер може само да му завижда.

 

Да завижда му цели 5 пъти по-малко. Освен това не Шуми се трушка в горите и храстите.

Второ Алонсо побиди Шуми тази година, а миналата беше един от многото загубили но не и претендент за титлата и нямаше пряк двубой. Иначе Алонсо е велик цяла победа има за втората половина от шампионата и то след механичен проблем във Ферарито ;)

За развитието не само Алонсо не може но и Кими не може така както Шуми. И от това се притенсяват леко и червения тим. С добра кола Кими е бърз, но има ли способостта да дава само правилни и точни данни и да помага на инженерите с това с което телеметрията не може ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако Мика се върне като пилот, това означава наистина криза. Аз лично не бих заложил за връщането му. И стига с тези лапешки сравнения звучащи: "Да ама той бил бил два пъти най-великия" :) Мика си беше превъзходен пилот, но семейния живот го направи по-бавен на пистата.

 

Не знам дали е семейния или това че болидите които той остави сега нямат нищо общо с тези освен че носят едно и също име. Той трябва отново да учи бая неща, но каквото и да прави няма да се върне като пилот. ;)

Link to comment
Share on other sites

Мен почна да ме тормози въпроса. Защо Мика се занатиска да тества сега. Защо след като Шуми се махна. Че на сичкото отгоре е прекарал и значително време в тренажора в Парагон ;)

Link to comment
Share on other sites

Шуми поне реве от радост след победа, а не след като загуби!

 

А Сузука 1998 не рева ли след загуба или на мен така ми се струва ;)

Link to comment
Share on other sites

А Сузука 1998 не рева ли след загуба или на мен така ми се струва ;)

 

Сторило ти си е :P

 

Сузука 1998 е едно от състезанията на века ;). И да си кривиш душата така. Аз лично плаках преди седмица като го гледах ;). Трябва да си яко голям фен за да си във филма ;)

Link to comment
Share on other sites

Сторило ти си е :P

 

Сузука 1998 е едно от състезанията на века ;). И да си кривиш душата така. Аз лично плаках преди седмица като го гледах ;). Трябва да си яко голям фен за да си във филма ;)

 

Да ама си рева след като отпадна така че това са глупости че Шушу мушу не ревял едва ли не!

Link to comment
Share on other sites

Малко оффтопик:КАкво е станало Сузука 1998?

 

Ами нищо. Механичен проблем на старта за Шуми. При което той тръгва ПОСЛЕДЕН. Трябва му второ място и Хакинен щеше да е еднократен СШ, почти го постига(трети за този момент), след всичко му се пука и гума и с това губи шанса за титла. А в самото състезание е нещо като БРазилия 2006 и Спа 95. Това състезание ще го гледам пак. Иначе Хакинен и той заслужава уважение, но както един колега каза - ТОЙ СЕ ИЗТОРМОЗИ срещу Еди през 99. Така че какво ли щеше да стане ако случката на Силвера не беше завършила със счупен крак.

 

ПС: Ако се интересуваш от линк от където става дърпане на сезони и изобщо много материал за Ф1 ми прати ПМ тук на мога да пиша името на сайта ;). Азлично свалям около 180-200ГБ :)

Link to comment
Share on other sites

Ами нищо. Механичен проблем на старта за Шуми. При което той тръгва ПОСЛЕДЕН. Трябва му второ място и Хакинен щеше да е еднократен СШ, почти го постига(трети за този момент), след всичко му се пука и гума и с това губи шанса за титла. А в самото състезание е нещо като БРазилия 2006 и Спа 95. Това състезание ще го гледам пак. Иначе Хакинен и той заслужава уважение, но както един колега каза - ТОЙ СЕ ИЗТОРМОЗИ срещу Еди през 99. Така че какво ли щеше да стане ако случката на Силвера не беше завършила със счупен крак.

 

ПС: Ако се интересуваш от линк от където става дърпане на сезони и изобщо много материал за Ф1 ми прати ПМ тук на мога да пиша името на сайта ;) . Азлично свалям около 180-200ГБ :)

 

1999 ако помниш беше невероятен сезон. Аз лично не си спомням друг път да е имало 3ма претенденти за титлата. Освен това зад Еди стоеше целия отбор на Ферари и работеше за него, което не е малко. Или ще отречеш как Шуми му помагаше накрая? Пък и Мика сам му даде шансове с разни глупави грешки.

Никой не би могъл да каже как щеше да завърши сезона, ако Мишо беше карал. Може би пък Мика просто е подценил сезона с Ървайн....никой не знае.

Link to comment
Share on other sites

1999 ако помниш беше невероятен сезон. Аз лично не си спомням друг път да е имало 3ма претенденти за титлата. Освен това зад Еди стоеше целия отбор на Ферари и работеше за него, което не е малко. Или ще отречеш как Шуми му помагаше накрая? Пък и Мика сам му даде шансове с разни глупави грешки.

Никой не би могъл да каже как щеше да завърши сезона, ако Мишо беше карал. Може би пък Мика просто е подценил сезона с Ървайн....никой не знае.

 

E то оставаше и Шуми да не му помага. Дойде в Малайзия мисля беше и му подари победата. Няма как. А зад Еди трябваше да седи целия тим. 20 години без титла. Това беше един шанс, ноооооо.......

 

ПС 2003. Шуми, Кими, Монтоя ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако не се лъжа Монтоя отпадна от борбата за титлата 3 състезания преди края

 

E до последното състезание е имало трима претенденти ама през далечната 75 или 76, когато Джеймс Хънт става СШ на СУЗУКА, тогава претендент е Лауда и не знам още кой. Лауда се отказва заради ужастното време и дъжда, а Хънт става 3-ти и печели титлата

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...