BulForum.com

Метъл групи

unikal4e

Grip Inc - Scream at the sky, the summoning, myth or man, bug juice (инструментал, страшен) , the prophec

Nightwish - Passion and the Opera, Moondance

Sonata Arctica - Full Moon, The Mysery

Helloween - Phantoms of Death, Before the War, The Departed (sun is going down), The Dark Ride, If I Could Fly

Малко по-black:

Kovenant - Jihad, New World Order

Norther - The Victorious One, Mirror of Madness, Death Unlimited, Going Nowhere (много яка групичка)

Agathodaimon - Departure

Dissection - Where Dead Angels Lie, Night's Blood, Unhallowed, Thorns of Crimson Death

Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svonnet Hen, Mourning Palace, Spellbound, Tormentor of Christian Souls, Dreamside Dominions, United in Unhallowed Grace, The Promised Future Aions, Progenies of the Great Apocalypse (клипа й е жесток)

Ако харесваш по-Neo метъл, бих препоръчал следните:

KoЯn - Blind, Clown, Faget, A.D.I.D.A.S., No Place To Hide, It's On

Disturbed - Stupify, Down with the sickness, Voices

Удебелените са такива, които според мен задължително трябва да свалиш и чуеш.

• 2 months later...

Fear Factory - Self Immolation, Replica, Dead Man Walking, Bite The Hand That Bleeds, Archetype, Dog Day Sunrise, No One, Hurt Conveyor, Freedom Or Fire, 540,000 Degrees Fahrenheit, I Will Follow, Contagion ...

Soulfly - Back To The Primitive, Prophecy, I Believe, Downstroy, Eye For An Eye, Babylon, Frontlines ...

Sepultura - Territory, Cut Throat, Propaganda, Mind War, Bullet The Blue Sky, Roots Bloody Roots, Attitude, Ratamahatta, Itsari, Jasco ...

Slipknot - Left Behind, Wait And Bleed, Duality, People = Shit, (sic), Vermilion, The Nameless ...

ako moje i az da kaja ne6to ne znam dali 6te ti haresa no tova za men e dobro tyi kato i az ot skoro slu6am takava muzika

irоn maiden - FEAR_OF_THE_DARK__LIVE

Queen - Highlander Theme

CREMATORY - Tears of time -raymix dance kakto i vsi4ko ot albuma act seven

ramstein - amerika;kaine lust

After forever- attendance imat i drugi mnogo qki pesni

artillery - How do you feel zadyljitelno

eto ti edna mnogo dobra balada

Whitesnake - Looking For Love

ne znam dali tova go ima no eto ti go i nego

survivor - eye of the tigger

Primal Fear - Fight To Survive kakto i ostanalata 4ast ot albuma Jaws Of Death

e moje bi e dostaty4no