BulForum.com

UPS в AVR режим --> ниско напрежение на изхода

Здравейте.
Имам следното питане – при покачване на напрежението на тока в ел. мрежа над 242.9V се включва AVR-a на UPS и бута изходящото напрежение на 207V вместо да кажем на 220-230V, което е 15% разлика, а би трябвало да не е повече от 5/8-10%. Някой има ли представа защо?

Параметри на UPS-а:
Марка: Artronic
Модел: Art 600 (Line int.)
Input: 220 – 240 Vac, 50/60 Hz, 3.9A, 1 Ф
Output: 220 – 240 Vac, 50/60 Hz, 2.7A, 1 Ф

600VA/360W

Имам и друг UPS от същата марка, но малко по-голям 1000VA/600W. Абсолютно същото е и при него.

Прикачил съм снимки.

В интернет намерих малко сходна информация. Ще цитирам част от нея:

Hi,
I just bought a PowerShield Defender 1600VA UPS (line interactive with buck and boost).
The first day I used it I noticed that when the voltage got to 243V input, the unit would click in, the "On Line" mode icon which indicates AC mode would flash (normally it doesn't flash), and the Output voltage would drop to 207V. This is with a low 8% load, so it isn't overloaded at all.
I was told that the drop in voltage is caused by the AVR being activated when it gets to 243V, the unit goes to "Back Mode", and the internal transformer drops the voltage down, which is normal. They told me that 207V is not a problem, and changing the UPS to a new unit would not make any difference (I was wondering if it was OK).

307525974_3278512312426179_5196482651356808407_n.jpg

avr...jpg

55 minutes ago, plameni said:

Благодаря @plameni!!!

Да попитам стабилизаторите дали работят на същия принцип, или те на изхода се стремят винаги да изкарат номинално напрежение около 230V, независимо какво влиза на входа?

Или може би трябва инверторен стабилизатор?

Edited by wildrose