Jump to content
BulForum.com

Chrysler ME Four - Twelve


sue

Recommended Posts

С ултиматна изява на инженеринг и дизайн, както и брилянтен пример за способностите на Крайслер Груп, МЕ Four-Twelve установи истински световен рекорд за производителност на кола със задно задвижване и централно разположен двигател, както и още един рекорд за светкавично бързо проектиране на автомобил. Отнемайки по-малко от година за да завърши изцяло процеса, Крайслер Груп си партнира с някои от най-добрите в бизнеса по време на проектирането.

 

"МЕ Four-Twelve бе една от най-силно пазените тайни, не само от външния свят, но и вътре в организацията," казва Тревор Крийд, старши вице-президент на Chrysler Group Design. "Идеята за тази машина се появи, като грандиозен наследник на Dodge Tomahawk показан миналата година. Голямата разлика е, че Томахоук бе дизайнерска проява. МЕ Four-Twelve е сравнително повече инженерингова, отколкото дизайнерска проекция."

 

AMG Задвижващ блок и Ricardo Трансмисия

Сърцето на ME Four-Twelve е неговия напълно алуминив, куад-турбо, шест-литров, V-12 двигател. С електронна мулти-инжекционна система и 9.0:1 компресия, двигателя на ME Four-Twelve разработен от AMG, предоставя 850 к.с. @ 5750 об/м, и 1150 Nm въртящ момент в диапазона 2500-4500 об/м ползвайки Премиум гориво. В частност мощността се транслира в 142 к.с. за литър и с общо тегло от 1310 кг., ME Four-Twelve има отношение тегло-мощ от 1,5 кг. / 1 к.с. - всички тези характеристики поставят нов рекорд в мощността и значително вдигат летвата в категорията на супер-колите.

 

Подхождайки на машина, която комфортно ще се настани в лигата на супер-колите, произодителността на ME Four-Twelve е зашеметяваща. В нашите проекции и моделиране, ME Four-Twelve ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,9 сек., от 0 до 160 км/ч за 6,2 сек., а четвърт миля бе измината за 10,6 секунди развивайки 230 км/ч. Максималната достигната скорост на Chrysler ME Four-Twelve e 400 км/ч. Автомобилът е проектиран и оборудван да постига невероятна термална производителност в тежки оперативни условия.

 

7-степенната Ricardo трансмисия е проектирана специално за този автомобил и предлага най-новите технологии, както и електронно управление. Ексклузивната трансмисия на ME Four-Twelve предоставя цялата мощ на задните колела без да се забавя, поради ниското време от 200 ms за превключване.

 

Подобрена Композитна Структура

 

Тялото на ME Four-Twelve направено от карбон е проектирано, чрез съчетание от карбон и алуминиево скеле с шуплеста структура. Допълнителна алуминиева структура и хром-молибденова рама допълват здравата постройка на ME Four-Twelve. Възползвайки се от впечатляващата издръжливост на структурата, наподобяваща състезателните коли, окачването, управлението и спирачките на ME Four-Twelve са проектирани за да допълнят супер производителността на колата. В обобщение, структурата на колата - състоящата се от множество материали - постига ултра лек дизайн с безкомпромиста здравина, покривайки всички US изисквания в краш тестовете.

 

Джантите на ME Four-Twelve са от алуминий: 19х10 ична предни и 20х12,5 инча задни. Избрани са спортни гуми Michelin 265/35ZR19 предни и 335/30ZR20 задни.

 

Ултиматно проектиране и инженеринг от Крайслер

Със само 44,9 инча височина, 78,7 инча ширина и 178,8 инча дължина, двуместният ME Four-Twelve има поразително присъствие - спокоен, но винаги готов да нападне. Карбоновия корпус на ME Four-Twelve придава вид като на "издялан от едно цяло", и е изчистван много часове прекарани във въздушния тунел на Крайслер Груп намиращ се в Оубърн Хилс, Мичиган.

 

Компютърно контролираният активен заден спойлер коригира с 100 мм задната част и увеличава натоварването на колата до общо 421 кг при 300 км/ч, същевременно запазващ конкурентен коефициент на съпротивление от 0,358. От това произлиза безтрепетната стабилност при високите скорости, на които е способен ME Four-Twelve. Всички въздушни отвори са оптимизирани за постигане на максимална термална производителност. В допълнение, големите вентилирани предни и задни колела намаляват повдигането на колата, допълвайки активните и пасивните аеродинамични устройства, вградени за да предоставят стабилност на колата при всякакви скорости.

 

Интериора

 

Тази кола разчупва приетото разбиране за спортните автомобили, че не са способни да се приспособят към хора с различен ръст. Лесния достъп до контролната апаратура е от първостепенно значение. За пример, вградени са контроли на волана управляващи превключването на скоростите по подобие на болидите от Формула 1.

 

euro-sportcars_chrysler_concept.jpg

chrysler-concept1.jpg

chrysler-me-four-twelve-interior.jpg

112_0411%20road_test_chrysler_me_four_twelve_prototype_03z_chrysler_me_four_twelve_prototype%20interior_view.jpg

2004-Chrysler-ME-Four-Twelve-Concept-Rear-Angle-1024x768.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...