Jump to content
BulForum.com

Sell:АГУ


Recommended Posts

А всъщност каква е разликата между газова за Москвич и такава за инжекцион (моно, стерео, пълен и пр.)? Освен ключа, който трябва да е автоматичен. Плочката така или иначе не става за друга кола, освен ако не е същата като тази, от която е свалена. Иначе разлика между газова уредба за моно и за пълен инжекцион пък няма никаква и това, което пита tonitec е безсмислено.

По-важното е дали изпарителят е вакуумен или електрически и какво точно включва комплектът, който се продава. И за какво всъщност може да се използва.

Link to comment
Share on other sites

А всъщност каква е разликата между газова за Москвич и такава за инжекцион (моно, стерео, пълен и пр.)? Освен ключа, който трябва да е автоматичен. Плочката така или иначе не става за друга кола, освен ако не е същата като тази, от която е свалена. Иначе разлика между газова уредба за моно и за пълен инжекцион пък няма никаква и това, което пита tonitec е безсмислено.

По-важното е дали изпарителят е вакуумен или електрически и какво точно включва комплектът, който се продава. И за какво всъщност може да се използва.

Можеш ли да поясниш за кой ключ става въпрос? Да не би автоматичния да е такъв с копчета (съответно той да е за ел. изпарител), а другия да е с въртящ се ключ? И има ли проблем да се ползва ел. изпарител не на инжекция? Защото аз съм с два карбуратора и ключ с копчета (ако това е ключа, за който става въпрос). И да си призная на газ хич не съм очарован как върви.

Link to comment
Share on other sites

Нещо не схващам какво точно питаш, ама ще се опитам да отгатна.

На инжекционен автомобил се слага двупозиционен ключ с автоматично превключване, най-често по обороти. На карбураторен се слага трипозиционен ключ с ръчно превключване. Тая работа с въртящия ключ е от на баба ти времето. И не, няма проблем да се сложи ел. изпарител на карбураторен автомобил. Тая работа с вакуумните изпарители ми се струва малко поостаряла като виждане.

А това, че не ти харесва как върви твоя автомобил на газ, говори, че не е поставена кадърно уредбата и не са подбрани коректно компонентите.

Стана ми интересно какъв ти е автомобилът с двата карбуратора и защо не ще да върви!

Link to comment
Share on other sites

Нещо не схващам какво точно питаш, ама ще се опитам да отгатна.

На инжекционен автомобил се слага двупозиционен ключ с автоматично превключване, най-често по обороти. На карбураторен се слага трипозиционен ключ с ръчно превключване. Тая работа с въртящия ключ е от на баба ти времето. И не, няма проблем да се сложи ел. изпарител на карбураторен автомобил. Тая работа с вакуумните изпарители ми се струва малко поостаряла като виждане.

А това, че не ти харесва как върви твоя автомобил на газ, говори, че не е поставена кадърно уредбата и не са подбрани коректно компонентите.

Стана ми интересно какъв ти е автомобилът с двата карбуратора и защо не ще да върви!

Сега ми стана по-ясно. Само още нещо да питам. Има ли няква връзка м/у това какъв превключвател имаш (дву/трипозиционен) и това какъв ти е изпарителя (вакумен/електрически)?

 

Колата всъщност не е моя, ама нали и аз я карам и е Alfa Romeo Giulietta (чете се Жулиета). Това е модела - снимки: 1 2

Междо другото двата двойни карбуратора се изпозват от Алфа от 50-те (а може и да е от по-рано) чак до края на 80-те. През трзи години има някои инжекции и по-слаби двигатели с 1 карб.

 

Защо не върви незнам. Трябва да се закара на някой майстор. Само един път сме я карали на диагностика, и ония доколкото беше сигурен каза, че не й стигала газта. Един познат пък ми каза, че маркучетата, които излизат от разклонителя (ако така се казва) и отиват към цилиндрите трябва да са с еднаква дължина, ама още не съм се хванал да ги изравня. Иначе филтри, маркучи, разклонители, изпарител всичко е почистено.

Link to comment
Share on other sites

много сори че се меся но във форума си има дял автомобили иа това за дължината и дедостига на газ.

абе с две думи пълни глупости

има куп други фактори но да не ги коментираме тук че някои хора със това си вадят хляба но незабравяи че от маистор до маистор има разлика.

и както беше написано по горе за некадърното поставяне на уредбата от там следват куп проблеми.

защото всичко си има норми които трябва да се спазят.

а колкото до това на алфа за хилядарка едва ли е дадено повече от стотина лева за монтаж и кух маистор тъи че сам си направи сметка. :ghost

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...