Jump to content
BulForum.com

Купувам Метанов Инжекцион


Recommended Posts

Не става ясно, някакъв стар ли търсиш, щото ако е така, става трудна задачата. Трудно може да се свали от един автомобил, да се качи на друг и да тръгне. Просто няма такъв филм. Още повече, ако искаш да си го направиш сам. Най-малкото няма да можеш да настроиш компютъра, за да работи на твоя автомобил.

Ако става вапрос за нов, с поставяне, настройки и гаранция, мисля че мога да ти бъда полезен. Но ако искаш само да си го купиш (нов), пак мисля че ще ти бъде трудно поставянето, щото не се сещам как ще си направиш настройките без интерфейсен кабел, съответен софтуер и газанализатор.

Link to comment
Share on other sites

колега.... турбо мотор с газова или метан :unsure:

не че е проблем да ти сложат,но наистина си трябват много прецизни настройки, иначе очаквай включване (за смяна) в коляно-мотовилковата група.

ако не ти направят добра сместа под буст (когато се развърти турбото и двигателят премине в режим на свръхпълнене) просто не искам да ти кавам какви поразии може да станат.

не го приемай мнението ми като упрек, а като съвет. по-добре направи бартер за същото ауди, но турбо дизел примерно.

Link to comment
Share on other sites

А, без подобни изказвания моля! Искаш да кажеш, че не си слагал газова система на мотор с турбо ли? Или че си чул от някой за проблем фините и прецизни настройки? При положение, че се слага изпитана система и се правят настройки в 3D графичен режим със следене на целия диапазон на оборотите и цилиндрите поотделно, не виждам как по-точно и прецизно може да е! Не се прави с "винтчето на изпарителя", най-малкото, щото няма такова. То и изпарител нама, де.

Друг е въпросът, че метановите системи понижават осезаемо мощнастта на двигателя, за разлика от пропан-бутановите. Добавят значителен товар към теглото на автомобила, което допълнително спъва колата. И става по-честичка принудителната профилактика на ходовата част при задните колела -пружини, амортисьори, тампони и пр. Верно, евтино става возенето, ама пъргавината и удоволствието отиват на кино. За таксита е много подходящо, щото там се пести всяка стотинка -те и за това са последна грижа на техниката и повечето я карат на магия. Като изключим чисто новите.

А за цената, не просто ориентировъчна, а действителната, на която можеш даси получиш возилото с направените настройки и тестове и едногодишна гаранция е в рамките на 1500 лева без бутилките. Бутилки има различни по обем, втора употреба и пр, но регистрацията и узаконяването им е доста "бамбашка", така че те са отделна грижа на собственика на возилото. А и са скъпи.

Иначе, ако си поговорим за газови инжекциони и успея да те убедя за такъв, цената му като за твоя автомобил е 1350 лева, като няма да загубиш и процент от удоволствието от шофирането, което имаш на бензин. Цената включва всичко -монтаж, настройки, узаконяване, проби, едногодишна гаранция и пр.

Link to comment
Share on other sites

Дайте някакви ориентировъчни цени за нов с работата...

'sMARTBomber',ne se strqskaj izob6to ot razni termini kato" palnene pod i nad bust , must i dr."

Ako ima6 malko tehni4eski umeniq i ne si s dve levi race metanoviqt injekcion moje6 da si go sloji6 i sam.

Ne e koj znae kolko po-trudoemko ot montaja na edna po-seriozna avtoalarma naprimer.

Informaciq ako sre6tne6 nqkakwi zatrudneniq moje6 da nameri6 na mnogo mesta v neta.

Za smetka na tova 6te ikonomisa6 okolo polovinata ot goreposo4enite sumi. :punk .

Mislq si zaslujava ;)

Sled kato montira6 harduera spokojno moje6 da otide6 za nastrojka (Koeto vqrvam 6te ti napravqt za okolo 50-ina leva) .3-d ,5-d idr. takiva sa grafiki vsa6tnost na droseliraneto,izprevarvaneto i palneneto.

V Plovdiv ima pone 10-na mesta kadeto mogat da ti svar6at rabota.

I ti veroqtno moje6 da go napravi6 no ako drug pat ne si se zanimaval s takiva raboti 6te ti otneme vreme.

Ako za parvi pat slaga6 gazova uredba moqt savet e da ne slaga6 vtora upotreba 4arkolqci po neq,o6te pove4e ,4e novite imat i instrukciq za montaj. ;)

Uspehi.

PS Li4no az polzvam metanovi izparitel4eta ama ako vzemem tuk da govorim za + i - na izparitelite i injekcionnite sistemi 6te se raztegne mnogo temata a i edva li 6te kajem ne6to novo.

Link to comment
Share on other sites

Ей, много зор докато го прочета това горе, ама мисля, че му схванах смисъла!

Ако вземем да си говорим за "+" и "-" на инжекционни и изпарителни уредби, не се сещам кой точно "+" ще успеят да грабнат изпарителите. Да не говорим, че на доста автомобили не бива да се слага изпаретелна уредба, поради различни причини, но въпреки това някои го правят. Ама както и да е.

Сега, вярно, че можеш и сам да си я поставиш уредбата. Не е кой знае какво. То и телевизор можеш да си направи сам, даже имам приятели, които са си направили. Ама не съм сигурен, дали е точно това начинът!

А тази ирония за графиките и настройките може да бъде изразена единствено от човек, който не е виждал и не знае за какво става въпрос. Той си е и написал, де -"droseliraneto,izprevarvaneto i palneneto". Е, тези неща не се правят на обикновен ЕЛКОН, и то при положение, че самият автомобил позволява да му се пипат тези настройки. И, в общи линии, нямат отношение към работата на газовите (метанови) инжекциони, при които се настройва времето в милисекунди, за което се отваря всяка една от дюзите и количеството гориво, което тя впръсква за това време. А точно в 3D се правят настройките, с които чрез подаваното гориво могат да се компенсират различията в работата на отделните цилиндри, породени от нееднаквото им износване. Е, точно тези работи не можеш да си ги направиш сам, защото даже и да имаш техниката, софтуера и интерфейса, нямаш опита и познанията, които се изискват за целта. Това, че могат да ти го направят на "pone 10-na mesta", също не е вярно. Газови инжекциони може да слагат и на повече от 10 места в града, но от различни марки и различни системи. А всяка система си върви единствено и само с нейния си софтуер и интерфейс и само с тях може да са настройва. Такова нещо, като универсално настройване или универсална апаратура няма. Там, където слагат системи BRC не могат да настроят работата на система Фобус или ГИГ. И обратното. Предполагам обаче, че на доста места могат да те уверят, че това не е така и да ти вземат парите за настройката.

А това, че ще ти излезе наполовина като пари, е доста смехотворно. Но дори и така да е. Щом някой има уменията и възможността да предложи някаква услуга и друг, който да се възползват от нея доброволно, значи всичко си е наред. Аз лично смятам, че трудът и знанията струват все пак нещо. Но за другите може и да не е така.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...