Jump to content
BulForum.com

Продавам 1л. запечатана спирачна течност ATE Type200


Recommended Posts

След като на 2 пъти вече на Калояново ми кипна спирачната течност се принудих да сменя сегашната ми Shell DОТ4 с някоя с по-висока точка на кипене. Реших да прескоча направо междинния вариант от DOT5.1 и да потърся нещо малко по-добро и пак да е DOT4. В мануала на колата пише, че спирачната ми система е с капацитет 1.3 литра и затова купих 2 литра, тъй като разфасовките на тази течност са само по 1л. Да, ама при смяната вчера след всичките обезвъздушавания, системата пое само 600-700 грама и така втората бутилка ми остава напълно излишна.

 

Най-евтино ATE излиза в Manimpex, които са официални дистрибутори, 1л. при тях е 20 лева, аз го продавам за 12 лв.

 

Със сигурност някои знаят точките на кипене (wet/dry) на различните течности, но за тези, които се интересуват колко точно е на тази течност, пиша:

 

стандартна DOT4 (на почти всички производители) - 155C/230C

DOT 5.1 (на почти всички производители) - 191C/270C

ATE Type200 (DOT4) - 202C/280C

ate_amberbrakefluid20_m.jpg

Link to comment
Share on other sites

След като на 2 пъти вече на Калояново ми кипна спирачната течност се принудих да сменя сегашната ми Shell DОТ4 с някоя с по-висока точка на кипене. Реших да прескоча направо междинния вариант от DOT5.1 и да потърся нещо малко по-добро и пак да е DOT4. В мануала на колата пише, че спирачната ми система е с капацитет 1.3 литра и затова купих 2 литра, тъй като разфасовките на тази течност са само по 1л. Да, ама при смяната вчера след всичките обезвъздушавания, системата пое само 600-700 грама и така втората бутилка ми остава напълно излишна.

 

Най-евтино ATE излиза в Manimpex, които са официални дистрибутори, 1л. при тях е 20 лева, аз го продавам за 12 лв.

 

Със сигурност някои знаят точките на кипене (wet/dry) на различните течности, но за тези, които се интересуват колко точно е на тази течност, пиша:

 

стандартна DOT4 (на почти всички производители) - 155C/230C

DOT 5.1 (на почти всички производители) - 191C/270C

ATE Type200 (DOT4) - 202C/280C

ate_amberbrakefluid20_m.jpg

 

Ако искаш бих я взел за 10лв от място.Тел. ми е О899 9 4 9 1 9 6

Link to comment
Share on other sites

Сам ли си сменя спирачната течност или някъде ти я сменяха? И колко ти струваше самата смяна. Иначе 12 лева ме устройват...

Link to comment
Share on other sites

@root666, отдавна нямам време и мерак да се занимавам сам с ремонтите на колите си. Имам си сервиз, за който вече съм абониран, а колко излезе самата смяна на течността ми е трудно да кажа, защото заедно с течността бях взел комплект накладки ATE отпред и отзад, които също смених, пък и правих още някои манипулации с гумите и накрая просто платих общата сума без да се интересувам за кое колко.

Като изключим офертата на колегата над теб, предпочитам течността да я вземеш ти, не толкова заради разликата от 2-та лева, а и заради това, че с теб така и така имаме виждане за амулета ; AssassiN също иска да я вземе, но ЛС-то му е с най-късна дата и час, така че засега ти я запазвам за теб.

 

П.П. И понеже AssassiN ме попита може ли да я сложи на еди каква си турбинирана кола, доуточнявам, че всяка кола, спирачната система на която е предназначена за обикновената DOT4 течност, може да ползва тази на ATE-то, защото тя е направена по всички спецификации на DOT4 с бонуса, че кипи при доста по-високи температури. А и за разлика от някои други подобни DOT4 рейсинг течности, които трябва да се сменят през кратък интервал от време, тази се сменя пак на 3 или повече години, както обикновената, пък и струва в пъти по-малко от Motul 600 или Motul 660 и в много пъти по-малко от Castrol SRF например (литърът при който гони стоте лева), а в същото време wet/dry point-ът й е сходен с този на Motul-ите.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...