MiG-23 Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Купувам малка microSD на съответната цена. Ако на някой му е останала от някъде да пише. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 512MB Kingston - 12лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drakonaa Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 тази карта става ли за телефон Нокиа 6230 и ако става я взимам Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Картата е MicroSD 512MB Kingston за всички които ме питаха на ЛС. Ще изчакам да видя дали Mig-23 ще има интерес ако не тогава мога да я дам на някой друг от 3-мата които ми писаха ЛС. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiG-23 Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 За съжаление картата на Ael не можа да тръгне на моя телефон. Очаквам други предложения! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.